Teema on suletud

KÜSIMUSED, mis oma teemat ei vääri

(26-09-2015, 12:45 PM)HendrikR Kirjutas:  Kas Avia A21-ga sõitmiseks piisab B-kategooria loast või ei piisa?


Peale lubade võidakse ka küsida hulluarsti tõendit... Kui nüüd meenutada siis mingi aeg oli korraks kokkupuude ühe avia A20 seeria bussiga, reg mass oli vist grammike üle 3500kg aga sellest enamus oli ju kandevõime mis küündis 2 tonnini. Selle arvelt saaks kenasti masina 3500kg sisse mahutada ja B katiga ringi sõita nagu miilinki.
 
Leedust sai toodud kunagi üks Praga väikeveok (tehniliselt suht sama mis avia ju) ja noo oli ikka sõit. 70-80km tunnis mööda sel ajal olematut Riia kiirteed lasta polnud vigagi, mõnusalt pehme ja sujuv kuid külgtuulega kippus väga külili vajuma...  Big Grin

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB

 Tolle Gazell kastiga 52e kuulutust vaadates tekkis küsimus, kas seda B klassina arvele ei saaks võtta? Iseasi palju koormat peale võtta saaks Big Grin

You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.

Eile oli Tartu Motoshow'l paar härrat, kes uurisid kallutava kastiga Gazelli ja arutlesid: "Kandejõud on küll poolteist tonni, aga vaata, millised vedrud, siia lööb vähemalt kolm tonni peale..."

A.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!

Gazellid ongi enamuses B kategooria jaoks registreeritud. Sellepärast ka kandejõud liiga väike. 
Nägin kuskil paberites kandejõuks 4 tonni. Vat see on juba C kategooria massin. 
Leidsin ka vastava näite. 
http://www.kuldnebors.ee/search/soidukid...id=9064580&pob_action=show_post&pob_cat_id=10699&pob_browser_offset=50&pob_view_language_id=et&search_X_cat_ids=10699
Sellepärast härrad arutasidki vedrupaki üle.

hp

(26-09-2015, 15:31 PM)mlsluik Kirjutas:  
(26-09-2015, 12:45 PM)HendrikR Kirjutas:  Kas Avia A21-ga sõitmiseks piisab B-kategooria loast või ei piisa?


Peale lubade võidakse ka küsida hulluarsti tõendit...

Ei saa tal suurt häda olla. Vanasti oli väga prestiigio auto. Varustajad ja rallitiimid sõitsid sellistega ringi.
http://varjupaik.jjts.ee/?action=eksponaat&P=51&lang=1&S_ID=267&tunnid=1
Korsten pidi just niiviisi taevapoole olema, siis oli seff.
...eks teatud arusaamad võivad ajas muutuuda ja mälu tuhmub uute asjade taustal.

hp

Tänapäeval käiakse Avias ainult sital...   Big Grin  Toungue    Järva jaanis vähemalt oli see vist nii kui ma õieti mäletan Wink  Big Grin

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB

Meil Viljandis ka Kopeka (Koperatiivi) õuepeal seisid mõned.... nendega veeti vist leiba ja muud kraami laiali. Seda tossutamist mäletan hästi. Must suits oli tihti taga. Vene GAZ-ide kõrval olid ikka päris kaunitarid. Kas mitte Avia polnud Renault koopia.

(26-09-2015, 16:46 PM)motamees Kirjutas:  Gazellid ongi enamuses B kategooria jaoks registreeritud. Sellepärast ka kandejõud liiga väike. 
Nägin kuskil paberites kandejõuks 4 tonni. Vat see on juba C kategooria massin. 
 

Ma mõtlesin et kas sellist autot nagu Gaz 52-05 saaks B-ks registreerida:
https://m.osta.ee/item/68550385

You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.

Ilma hooldamata boiler ütles töölepingu üles pärast ca 5 aastat. Uus on paigaldatud. Vana otsast ühenduste mahakruvimisel avanes pilt, et külma vee ots enam-vähem aga sooja vee väljund on täitsa ära mädanenud. Huvitav mis seda põhjustas? Temperatuur, magneesiumelektrood, erinev materjal või muu põhjus.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
       

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.

(26-09-2015, 17:49 PM)Tegelane5 Kirjutas:  Ma mõtlesin et kas sellist autot nagu Gaz 52-05 saaks B-ks registreerida:

Mõni aeg tagasi veel sai. Siis aga räägiti mingist uuest seadusetulekust, mis ei luba enam selliseid nippe teha. Ma ei teagi, kas see seadus nüüd rakendunud on.
Kui seadus lubab registreerida täismassina 3,5tonni, siis jääb kandevõimeks küll null järgi. Turukotid pead siis teise autoga kodo saatma.

hp

Miks tänapäevased rollerid kõik (ok mõned on ka suurematega) selliste pisikeste 12-14 tolliste ratastega? varem tehti selliseid linnamasinaid 16 -17 tollistega al´a hercules prima või riga. 
Ma ei ole kunagi ühegi sellise asjaga sõitnud. Ainult mingi "riga" võrriga sellest küsimuski aga ise näen seal taga ainult raamatupidaja kõrvu kes leidis odavama võimaluse toota.

kui vaja maal sõita ja vahest tahaks ka seenel/kalal käia siis mõnus masin kus raamatupidaja kallal pole käinud- http://www.mototehnika.ee/kasutatud/auto.php?id=1696970&cache_missing=1 
Kuna ise suudan veel pedaali sõkkuda siis sõidan esialgu jalgrattaga Big Grin

(27-09-2015, 12:16 PM)nootsii Kirjutas:  Miks tänapäevased rollerid kõik (ok mõned on ka suurematega) selliste pisikeste 12-14 tolliste ratastega? varem tehti selliseid linnamasinaid 16 -17 tollistega al´a hercules prima või riga. 
Ma ei ole kunagi ühegi sellise asjaga sõitnud. Ainult mingi "riga" võrriga sellest küsimuski aga ise näen seal taga ainult raamatupidaja kõrvu kes leidis odavama võimaluse toota.

 Väikeste rataste tõttu on istme all ruumi päris suure panipaiga jaoks, ntks mahub sinna kiiver. 

You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.

Tartus head kohta kust sisevoodrilauda osta, vaja oleks 20 ruutu.
Vahet pole kas kuusk, mänd, tamm, saar ....... peaasi, et hea hind on.

Kas keegi äkki teab seaduserida, kus on kirjas, kui kõrge peab maast olema veoauto porilapaka kõrgus? 

(27-09-2015, 17:10 PM)autojuht Kirjutas:  Tartus head kohta kust sisevoodrilauda osta, vaja oleks 20 ruutu.
Vahet pole kas kuusk, mänd, tamm, saar ....... peaasi, et hea hind on.

riia 136 hoovil on puidupood, päris ok liistu ja lauda leiab sealt.

(27-09-2015, 17:53 PM)Jahimees Kirjutas:  Kas keegi äkki teab seaduserida, kus on kirjas, kui kõrge peab maast olema veoauto porilapaka kõrgus? 

Riigiteatajas tehniliste nõuete juures ta kuskil kirjas oli ja seal on jah omad mõõdud,kuid täpselt ei mäleta.

(27-09-2015, 18:44 PM)hyva Kirjutas:  
(27-09-2015, 17:53 PM)Jahimees Kirjutas:  Kas keegi äkki teab seaduserida, kus on kirjas, kui kõrge peab maast olema veoauto porilapaka kõrgus? 

Riigiteatajas tehniliste nõuete juures ta kuskil kirjas oli ja seal on jah omad mõõdud,kuid täpselt ei mäleta.

Direktiiv 91 226 EMÜ.Rattast kuni 300mm kaugusel ja alumine serv kuni 200mm maast.Vedrustuse eripära korral kuni 300mm.Peab olema rattast,rattapaarist laiem,kui palju laiem pole paika pandud.

(27-09-2015, 17:53 PM)Jahimees Kirjutas:  Kas keegi äkki teab seaduserida, kus on kirjas, kui kõrge peab maast olema veoauto porilapaka kõrgus? 

See on minu arvates üks ebaterve seaduserida.
Omal ajal vaidlesin enda Zil-kallaja ülevaatusel ka selle asja pärast. Väideti, et liiga lühikesed lapakad ja allasõidu tõke liiga kõrgel.
Käisin siis nurga taga karjääris ära ja panin viis tonni kildu peale. siis olid lapakad jälle vasta maad.
Allasõidu tõkkega täpselt sama jama...kallad hunniku maha ja jääd oma allasõidutõket pidi sinna hunnikusse kinni. Kontoris välja mõeldud seadused.

Allasõidu tõket ei paigaldata, kui see segab töö tegemist... sinna alla käivad kallurid ja furgoonid  Kui ülevaatuspunktis seda nõutakse, on tegu eneserahuldamisega kliendi peal.

Ps.  Klassikutelt: "Eneserahuldamise viise on mitmeid...  seda, mida meie teame, kasutavad loomad soo jätkamiseks"

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 45 külali(st)ne