Teema on suletud

KÜSIMUSED, mis oma teemat ei vääri

Tänud vastajatele. Läheb siis 300 mm maapinnast, sest vaja teinekord ka asfaldi pealt maha keerata.
Hakkasin aga mõtlema, et maastikuveokatel on ju tihtipeale poritiib ratta keskpunktis ja lapakas üldse puudub. Kas on mingi eriklausel olemas?

Üks asi on see mis kirjas, teine asi on see millega ise tihkaks ringi sõita. Veokal tagumised lapakad ei ole iluasjad mida ülevaatuse onud nõuavad vaid teinekord võivad päästa elu. 

Enda masinatel olen teinud võimalikult tugevast kummist ja täpselt nii pikad et tagurpidi ratta alla ei keriks, eriti hea kui saab teha pikemad ja ketiga kergelt tagapoole tõmmata, püüab praktiliselt kõik muda ja kivid kinni. 

Ole kui hoolas tahes siis kahe ratta vahele jääb ikka vahest mõni kivi mis mõne aja pärast sealt lahkub...   taga sõitjal lööb selline lendav objekt pea pooleks nagu tomati.  Sama asi on rehviga, mõnda aega tagasi tutikal protil viskas pealt kihi minema ja keris tagumise lapatsi ja raua vahele, taga sõitev tsiklimees pidi end täis laskma aga eluvaim jäi sisse vähemalt.. Wink   
Allasõidutõketega sama lugu, külje peal olevaid tõkkeid pole kunagi liiga palju, veel parem täiesti sile külg.  Hea kui kunagi neid vaja ei lähe kuid kui ükskord läheb ning ei ole .... 

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB

Minu meelest oli seal juttu ka ratta läbimõõdust ja millegi suhtest (porikumm). Maasturitel olid eeskirjades erandid, vähemasti allasoidutokke osas.

hp

(27-09-2015, 21:16 PM)h2rra Kirjutas:  Allasõidu tõket ei paigaldata, kui see segab töö tegemist... sinna alla käivad kallurid ja furgoonid  Kui ülevaatuspunktis seda nõutakse, on tegu eneserahuldamisega kliendi peal.
Ei saa kohe mitte vaiki olla.

Otsisin ühe vana pildi enda Zil-ist välja. Mind lausa k o h u s t a t i kõik need pildil nähtavad moodustised sinna külge riputama. Ka kallajale. Muidu ei pääsenud kusagil jutule.
Pildil nähtav pilpakoorem on suht olematu kaaluga. Kui täislastis killu/kruusa koorem peale panna, siis olid need lapatsid vastu maad ja tagurdada ei saanud. Allasõidutõke jäi kuhugi 15 – 20 cm juurde maapinnast. Taha kallutada sai ainult sõidu pealt, muidu tuli pärast labidat liigutama hakata, et välja saada. Õnneks see kallas ka külje peale ja just küljeraudu ei nõutud!
Nüüdseks olen sellest liikurist õnneks vabanenud, muidu oleksid oktoobrist vist veel kindlustusega probleemid. Big Grin

   

majandis gaz 53 pidi olema nii taga kui küljel allasõidu tõke ja haagistele pidime neid ka külge keevitama, eks see sõltub ülevaatajast kuidas tal tuju

Ma olen nähtavasti selles vähemuses, kes arvab, et korralikud allasõidutõkked, korralikud porikummid ja kohustuslikud helkurid on vajalikud ja seda igapäevase liiklusohutuse tagamiseks.

Vähemalt jääb võimalus ellu jääda, kui mõni veok ennast ööks tuledeta teele parkima unustab. Ja ei pea iga kord veoauto taga sõites esiklaasi vahetama hakkama.


Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!

(27-09-2015, 20:24 PM)samodelkin Kirjutas:  See on minu arvates üks ebaterve seaduserida.
............................................................................ Kontoris välja mõeldud seadused.

Pole suurem asi kallajamees aga minu teada on sellel kontoris väljamõeldud seadusel ka väike mängumaa jäetud.
 Nimelt, need allasõidutõkked võivad olla kokkuklapitavad. Maanteel lased tööasendisse ja objektil tõmbad kokku.
Sama asi on porilapakatega.ketiga reguleerid kõrguse paika. 
Kuna kallaja on ikkagi spetstehnika, (mis sest et vahel vaid GAZ-53), siis tuleb veits rohkem vaeva näha kui tavalise "galopi" masinaga.

Aquila captas non muscas.

 Kas neid ümaraid plastist poritiibu koos porilapakaga otse sillakülge ei annaks panna?

You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.

aga miks mitte panna poritiivad kammitsa poltide külge, liiguvad koos sillaga...

Seda kinnitust või kronstenni tahaks oma silmaga näga mis seal silla küljes püsib...  egas see bellaruss pole. Wink 
Mööda linnatänavaid või kruusateed lastes taob sild ikka isuga all.  

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB

paned ikka isuga paksu rauda ja keevitad 5mm elektroodiga kokku Big Grin

(28-09-2015, 21:19 PM)maisalup Kirjutas:  paned ikka isuga paksu rauda ja keevitad 5mm elektroodiga kokku Big Grin

Mida rohkem paksu rauda, seda kiiremini kukub.

hp

Nagu oleks näinud ühte sellist, sadul oli, marki ei mäleta. Naabrimees pingutas mingeid porilauapolte, ütles, et nende järgi peab valvama. Päris kindel ma tõsi küll pole, et silla küljes oli.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.

Ohooo...   Nõuded Sõidukitele, välja lastud peale 1997. a   KOOD 617     

[Pilt: 24319017acf212_l.jpg]

[Pilt: 24319019fce428_l.jpg]

Ei mõista, miks lasete pea longu, kui ülevaatus punktis olete ja lasete tegeleda eneserahuldamisega ülevaataja poolt   Ühele meie hulgast pandi sidurikoja kaitsepleki puudumine liiklusohtlikuks veaks ja mees lasi pea longu ja taguotsa uurakile, Mõningad (enamus) ülevaatajad on hakanud ennast lugema jumalaks, nagu arstid-tohtrid... sest sina oled ju loll...

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA

Mitte siin pole vaja kiruda, vaid ülevaatuspunktis oma õiguse eest seista. Kui tõepoolest on õnnetus omada tagaülendita kallajat, siis tulebki teha ülevaatajale selgeks, et nii ei saama tööd teha.

Laia sõiduki märgid võib säärase tagumendi puhul õige rahulikult panna kastitalalae, need ei pea olema allasõidutõkkel. Ning vinkelrauast kahe M10 poldiga raamitalaotsale kinnituv raam ei ole allasõidutõke!

Iseasi, mida allasõidutõkkevastane kodanik ütleb siis, kui peab oma lähedast harutama pimedas tuledeta-kolmnurgata seisnud "erandi" otsa kägardunud liikurist. Hea, kui surnuna, mitte vegeteerivas seisus kapsana... Iga "totra" seaduse puhul tasub hetkeks mõtiskella selle üle, kui tõenäoline on selle reegli rikkumise tõttu ise kannatajaks sattuda. Rolleyes

Jah, ma olen paha. Aga allasõidutõke ei ole mitte loll nõue, vaid vajalik lisa. Eriti kõrge raamiga sõidukitel.

Sama jutt paarisrataste porikaitsete kohta. Mis muutub eriti oluliseks just objektilt teele tulnud veoki taha sattudes - paarisrataste vahele oskab end parkida just sedapalju vinge "objekt", et reisikiirusel sellega kohtumine võib osutuda eluohtlikuks ka autoistmel, kaherattalise sadulast rääkimata.

Porilaua sillale kinnitamisel võib kergesti juhtuda, et juhm laseb selle ratta alt läbi, kuna ilmselgelt võimatust kohast on vaja ju end läbi rapsida... Ning maastikusõidukiga vähegi kleepuva pinnase peal ukerdades kipub maanteel tõiesti piisavaks osutuv vahe ratta ja laua vahel ootamatult kiiresti täituma. Edasine on aga puhas füüsika, olgu või "viiesega" keevitatud Toungue

Tsitaat:Sama jutt paarisrataste porikaitsete kohta. Mis muutub eriti oluliseks just objektilt teele tulnud veoki taha sattudes -
Kas on kehtetu nõue porised rattad puhtaks pesta, et teele mitte vedada ehitusprahti, savi, sõnnikut ja muud kleepuvat. Vahepeal nagu nõuti. Ometi pole kuulnud, et kedagi oleks trahvitud või märkuski tehtud.
Need porikaitsmed pole mitte objektilt kaasa haaratu vastu, need on selle vihmavee pilve vastu, mis tõuseb märjal teel ja varjab tagasõitja eest kõik eestoimuva. Eriti neil "pepussõitjatel", kes pikivahest pole autokoolis kuulnud. Sel eesmärgil on osad lapatsid tehtud kalasaba kujulise mustriga, et vesi neilt maha valguks ühe kitsa joana, mis ei pihustu enam pilveks.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.

(29-09-2015, 16:38 PM)aavu Kirjutas:  
Tsitaat:Sama jutt paarisrataste porikaitsete kohta. Mis muutub eriti oluliseks just objektilt teele tulnud veoki taha sattudes -
Kas on kehtetu nõue porised rattad puhtaks pesta, et teele mitte vedada ehitusprahti, savi, sõnnikut ja muud kleepuvat. Vahepeal nagu nõuti. Ometi pole kuulnud, et kedagi oleks trahvitud või märkuski tehtud.
Need porikaitsmed pole mitte objektilt kaasa haaratu vastu, need on selle vihmavee pilve vastu, mis tõuseb märjal teel ja varjab tagasõitja eest kõik eestoimuva. Eriti neil "pepussõitjatel", kes pikivahest pole autokoolis kuulnud. Sel eesmärgil on osad lapatsid tehtud kalasaba kujulise mustriga, et vesi neilt maha valguks ühe kitsa joana, mis ei pihustu enam pilveks.

Ei ole tee prügistamist keelav säte kuhugi kadunud. Iseasi, paljud seda jälgima vaevuvad. 

(29-09-2015, 16:58 PM)v6sa Kirjutas:  
(29-09-2015, 16:38 PM)aavu Kirjutas:  
Tsitaat:Sama jutt paarisrataste porikaitsete kohta. Mis muutub eriti oluliseks just objektilt teele tulnud veoki taha sattudes -
Kas on kehtetu nõue porised rattad puhtaks pesta, et teele mitte vedada ehitusprahti, savi, sõnnikut ja muud kleepuvat. Vahepeal nagu nõuti. Ometi pole kuulnud, et kedagi oleks trahvitud või märkuski tehtud.
Need porikaitsmed pole mitte objektilt kaasa haaratu vastu, need on selle vihmavee pilve vastu, mis tõuseb märjal teel ja varjab tagasõitja eest kõik eestoimuva. Eriti neil "pepussõitjatel", kes pikivahest pole autokoolis kuulnud. Sel eesmärgil on osad lapatsid tehtud kalasaba kujulise mustriga, et vesi neilt maha valguks ühe kitsa joana, mis ei pihustu enam pilveks.

Ei ole tee prügistamist keelav säte kuhugi kadunud. Iseasi, paljud seda jälgima vaevuvad. 

Isegi kui vaevutakse rattad mudast puhtaks laskma, ei aita see siiski topeltrataste poolt lennutatavate "sürpriiside" vastu. 

Kus te neid rattaid pesete? Mitmel objektil on väravas pesuvõimalus?

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB

Pesu võimalus tekib kohe peale kaebus-avalduse esitamist politseile ehk kilulinnas MUPO`le.  Tondiraba jäähalli ehitusel oli harjaga BOBCAT ja survepesur koheselt enne väljasõitu väravast, et kallurid  alt puhtaks pesta.  "Uugametsa" ehitusobjektil saadetakse vast pikalt sest pole ju kellelegi kaevata-avaldada....kõik omad ju.

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne