Viplala, 10 punkti vähemalt, kunagi sügaval nõukaajal avaldati pilt tulekahjusse jäänud balloonist, see oli natuke paisunud ja õnnetuse hetkel põlevat gaasi täis.
(10-11-2015, 22:07 PM)Daff Kirjutas: On nad jah probleemjäätmed. Kui ma endale 4 ballooni otsisin siis rekord mis küsiti oli 50 euri vana tühja vene ballooni eest.
Küsida võib kõike. Eriti selle käest, kel VAJA.
Aga tegelikult on häda hoopis mutikesel, kelle käest punast ballooni isegi KK ei osta. See tuleb müüjale lihtsalt selgeks teha
Vahepeal oli ka nö.üemineku varjandina kasutuses külmutus agregaadi pump,tollele sättisin taha vee mahuti 300 L.Sellele tõesti ei julenud üle 6.5 atm.sisse lasta.Hmm,peaks vist selle uuesti kasutusse võtma ja katsetama,muidu korralikult tehtud potska,ilusad kumerad otsad.Ühel küljel keegi asjalik keevitaja väheke soperdanud,ei teagi mis põhjusel...aga selle kohapealt ei susisenud,lihtsalt riivab silma.Muidu pm.need hüdrofooride potskad ka sobivad resiiveriteks,neid väga erineva suurusega,ilusad ümmargused justkui meremiinid
(11-11-2015, 03:16 AM)Marko Kirjutas: ... kunagi sügaval nõukaajal avaldati pilt tulekahjusse jäänud balloonist, see oli natuke paisunud ja õnnetuse hetkel põlevat gaasi täis.
Mul hea sõbra suvila võttis kunagi millegipärast tuld ja põles maani maha. Kui kogu mürgel läbi oli siis pritsiselts avastas tukkide vahelt gaasiballooni ja nende näod olid ikka väga pikad peale seda leidu. Balloon oli täpselt pirni kujuline. Ma ei valeta kui ütlen, et ülemine osa oli poole suurema ümbermõõduga kui alumine ja kraan oli ka küljes. Sõber ise väitis et oli tühi balloon. Peale seda ma nagu eriti ei usu, et need balloonid lõhki lähevad. Vintske kraam.
On kellelgi kogemust tänapäevaste hiinakate kolvirõngaste ja klappidega? Kas ja kust mõõdu järgi midagi saab? Tegemist tavalise v2 3hj 50l paagiga otseveoga täristajaga, mis väljund viimasel ajal suht õline ja survet taob ka aeglasemalt üles. Enne lahti kakkumist võiks mingi selgus olla, kas sel üldse mingi käegakatsutav tulemus uute juppide nöol olla saab. "Esindaja" ühe tuntud S tähega algava tööriistapoe näol viilib ja tahab, et ma varuosade tootekoodid hooldusesse ise edastaks. Puudub veel täielik selgus, miks nad arvavad, et kui nad maaletooja ja esindajana ei oska/viitsi jooniseid ja tootekoode otsida, siis miks mul peaks olema neid kusagilt lihtsam leida
Edaspidi käin igatahes tööriistapoe kompressoritest kaarega mööda, sest kui nüüd tegelikult kompressori ehitust uurima hakkasin, siis tundub selline koolemine suht paratamatu neil kõigil. Sisseimetava õhu filtreerimine on pehmelt öeldes puudulik, õli kogus on olematu(seda ma olen ikka üligaralt vahetanud, sest see muutub ca nädalaga suht vesiseks ja mustaks läbuks) ja uuena ilus tootlikkus tuleb kiirest pöördest otse mootori otsas.
Ma olen ühe hiinaka pooleks läinud klapid asendanud pahtlilabidast lõigatud tükkidega. Päris uueväärne ei saanud, vist lekib natuke, aga maal autorehvi pumpamiseks ja sae puhastamiseks kõlbab küll.
Aga räägime siis uutest kompressoritest. Kas Ingersoll-Rand oleks keskmises mõõdus kompressoreid vaadates ikkagi parim valik, või suurt vahet igasuguste okidoki.ee lätist ja leedust pärit noname hiinakate võrreldes pole? Vaataks sellist 100+l paagiga 400l/min kompressorit. Müüb neid IR kompressoreid muidugi see S-tähega tööriistapood, mille teeninduse kohta ma midagi rõõmustavat ei ole kuulnud.
(Seda postitust muudeti viimati: 01-04-2016, 21:38 PM ja muutjaks oli ert.)
Sai ka endale üksvahe co7 koju tassitud. Talvel millalgi hakkas järsku ühest silindrist koledat häält kostma, ühtlasi hakkas karterituulutuse kaudu surve maha jooksma
Tõmbasin nüüd pea maha, ühes silindris oli miski plekitükk (kust pärit on, ei tea, klapid paistavad kõik terved ja alles olema). Kolb korralikult ära "märgistatud", silidnri seinal 3-4 küünega tuntavat-silmaga nähtavat vagu. Sisselaskeklapi see kaarjas osa on lamedaks löödud, ei tea kas seda tagasi painutabki üldse? Silindrid olid seest korralikult õlised ka, rõngad ilmselt otsas omadega.
Mis nüüd edasi? Kokku tagasi ja kui töötab siis töötab? Kas üle puurimine koos uue kolvi ja rõngastega oleks mõeldav? Palju sellise töö+materjalid maksumus võiks olla? Kas vaja mõlemad kolvid sel juhul teha või piisab ühest?
Kas klapid peavad olema kergelt puudutades pehmed või jäigad? Kuna rõhk maha jooksis, siis ilmselgelt peaks mõni klapp lekkima, visuaalselt pole aga ühtegi viga näha.
Kellel on mingeid häid mõtteid, soovitusi, kogemusi andke aga tulla.
(Seda postitust muudeti viimati: 01-04-2016, 22:29 PM ja muutjaks oli HMP.)
(01-04-2016, 21:33 PM)ert Kirjutas: Sai ka endale üksvahe co7 koju tassitud. Talvel millalgi hakkas järsku ühest silindrist koledat häält kostma, ühtlasi hakkas karterituulutuse kaudu surve maha jooksma
Tõmbasin nüüd pea maha, ühes silindris oli miski plekitükk (kust pärit on, ei tea, klapid paistavad kõik terved ja alles olema). Kolb korralikult ära "märgistatud", silidnri seinal 3-4 küünega tuntavat-silmaga nähtavat vagu. Sisselaskeklapi see kaarjas osa on lamedaks löödud, ei tea kas seda tagasi painutabki üldse? Silindrid olid seest korralikult õlised ka, rõngad ilmselt otsas omadega.
Mis nüüd edasi? Kokku tagasi ja kui töötab siis töötab? Kas üle puurimine koos uue kolvi ja rõngastega oleks mõeldav? Palju sellise töö+materjalid maksumus võiks olla? Kas vaja mõlemad kolvid sel juhul teha või piisab ühest?
Kas klapid peavad olema kergelt puudutades pehmed või jäigad? Kuna rõhk maha jooksis, siis ilmselgelt peaks mõni klapp lekkima, visuaalselt pole aga ühtegi viga näha.
Kellel on mingeid häid mõtteid, soovitusi, kogemusi andke aga tulla.
Tegu on tüüpiliste ,,leedukate" kompressori probleemidega, kus klapid on katki või piiraja poltühendus lahti kruvinud ja kolvile täkked peale löönud.
Kui sooned sees tuleks ikka mõlemad silindrid üle puurida rem. kolvide järgi koos rõngaste vahetusega. Sinna sobisid vist M-i kolvid. Kolvi pea tuleb vaid ümber freesida. Klapid on võimalik teha karastatud teraslehest, nt. joonlaud, pahtlilabidas jne. Need peaksid olema sirged. Klappide raami poldid tuleks traadiga stoperdada või keevitada peale traat, et lahti ei tuleks.
Head pusimist!
Autoplekksepa- ja keevitustööd, värvimine, avariijärgne taastamine ning vanasõidukite renoveerimine.http://www.hmp.ee/
See joonistatud skeem on näpsatud siit foorumist selgitamaks detailide asetsus järjekorda ja hoolikamal vaatlusel pead leidma sellele plekitükile oma tõelise asukoha, kust kohast pärit, sest isetekkeliselt ta kolbide vahele ei saa. Arvatavalt piisab rõngaste vahetusest, kui silindri sees üleval ranti pole. Silindrite puurimisel läheb ju suuremaid kolbe-rõngaid kah vaja, aga neid ju jällegi pole.
Järgmisel nädalal saadan oma varuosade tellimuse Vilniuse tehasesse. kui on kellelgi midagi soovi, võite kirjutada
Ps. Terve kompressori sõlm Co-7 ja Co-243 koos hoorattaga maksab tehasest 545,00€ +pakendamine ja transport
Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Plaanin minna rõngaste vahetuse teed. Puurimine ja uued kolvid koos kogu muu kaubaga läheks maksma 200-250e. Kompressorit kasutan aastas maksimaalselt paar tundi (samas kui teda vaja läheb, siis ikka kohe tõesti läheb). Klapid käib ka ilmselgelt üle.
(Seda postitust muudeti viimati: 03-04-2016, 19:42 PM ja muutjaks oli HMP.)
Peale remonti võiks kergema käivitamise tarbeks paigaldada tagasilöögiklapi. Mugavama kasutuse tarbeks rõhuregulaator.
Minu ehitatud kompressor. Kasutasin külmagregaadi kompressorit ja ,,leeduka" alusvankrit paakidega.
Autoplekksepa- ja keevitustööd, värvimine, avariijärgne taastamine ning vanasõidukite renoveerimine.http://www.hmp.ee/
Piltidelt vaadates on tegu samasuguse asjaga nagu co7. Sellisel juhul ilmselt mõni klapp väsinud, pead ära vahetama. Ühtlasi nagu eespool öeldud, pane kompressori ja paagi vahele tagasilöögiklapp, aitab ka klappide elu kergemaks teha. Tallinnas saad normaalse hinnaga klapi Aircomist.
Kui klapp pandud, siis viska juba automaatikalüliti ka peale, ebayst saab 380v ~20€ eest.
Plaanin minna rõngaste vahetuse teed. Puurimine ja uued kolvid koos kogu muu kaubaga läheks maksma 200-250e. Kompressorit kasutan aastas maksimaalselt paar tundi (samas kui teda vaja läheb, siis ikka kohe tõesti läheb). Klapid käib ka ilmselgelt üle.
Esimest pilti vaadates tundub see plekitükk küll rohkem X Files teema olevat. Kui klapimajandus korras siis suht müstiline kust ta pärit. Pole ju loogiline, et õhupuhasti kaudu sinna laekus nii osavalt, et klapid terveks jäid.
Enne suuri remondiplaane kontrolli vända ja kepsu majandus kindlasti üle. Seda teemat pikalt eelmistes postides lahatud.
Plaanin minna rõngaste vahetuse teed. Puurimine ja uued kolvid koos kogu muu kaubaga läheks maksma 200-250e. Kompressorit kasutan aastas maksimaalselt paar tundi (samas kui teda vaja läheb, siis ikka kohe tõesti läheb). Klapid käib ka ilmselgelt üle.
Esimest pilti vaadates tundub see plekitükk küll rohkem X Files teema olevat. Kui klapimajandus korras siis suht müstiline kust ta pärit. Pole ju loogiline, et õhupuhasti kaudu sinna laekus nii osavalt, et klapid terveks jäid.
Enne suuri remondiplaane kontrolli vända ja kepsu majandus kindlasti üle. Seda teemat pikalt eelmistes postides lahatud.
Sai ka utiilist kunagi üks selline kompressor toodud. Sisemine pilt oli põhimõtteliselt sama, ühel silindril kriimud ja miski vastu kolbi kolkinud. Lähemal uurimisel selgus et pahanduse tegijaks olid needsamad klappide kinnituskruvide stopperpleki tükid, mis algselt kahekorra kruvide ümber on keeratud. Ilmselt peale mitmekordset klappide lahti võtmist juba mõradega ja siis vibratsiooniga lahti tulnud.
See joonistatud skeem on näpsatud siit foorumist selgitamaks detailide asetsus järjekorda ja hoolikamal vaatlusel pead leidma sellele plekitükile oma tõelise asukoha, kust kohast pärit, sest isetekkeliselt ta kolbide vahele ei saa. Arvatavalt piisab rõngaste vahetusest, kui silindri sees üleval ranti pole. Silindrite puurimisel läheb ju suuremaid kolbe-rõngaid kah vaja, aga neid ju jällegi pole.
Järgmisel nädalal saadan oma varuosade tellimuse Vilniuse tehasesse. kui on kellelgi midagi soovi, võite kirjutada
Ps. Terve kompressori sõlm Co-7 ja Co-243 koos hoorattaga maksab tehasest 545,00€ +pakendamine ja transport
Esmasp-teisip. tahan tellimuse tehasesse ära saata. kui on soove siis kiirustage
Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Tootlikus siis 5250 L/min.
Kuna asi sai vaid 87 töötundi teinud russi mootori pärast soetatud, siis ülejäänuga pole enda majapidamises selliste õhuhulkade juures miskit peale hakata. Kui mootor saab millalgi maha võetud, siis ülejäänu saadaval. Eks annab teada.