K:kompressor

Keegi on võimeline seda kompressorit tuvastama? Pildi järgi otsides leiab vaid aegunud kuulutusi, kus ei ole nimetust mainitud. Nii palju teada, et ta on ühesilindriline.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
       
Vasta

Küsin siis ka targematelt.
Tuttav pakkub hea hinnaga kruvikompressorit aga mind teeb murelikuks väike töörõhk oli ainult 4 bar. Aga tootlikus oli hea 1500l/min.
Kui täna vaatasin oma tööriistasid siis enamus on nõus töötama 200-450l/min aga paljudel on märgitud 4-6,8 bar.
Kas töötaksid asjad ka väiksema töörõhuga või saab kuidagi kruvikompat paremaks muuta ?
Ise pole kruvikompressorite hingeeluga väga (mitte üldse) kursis.
Vasta

Tsitaat:Keegi on võimeline seda kompressorit tuvastama?
See mootor seal paistab väga pesumasina mootorina. Vaevalt tehas niimoodi komplekteeris.

Инвалид информационной воины.
Vasta

Tsitaat:Keegi on võimeline seda kompressorit tuvastama? Pildi järgi otsides leiab vaid aegunud kuulutusi, kus ei ole nimetust mainitud. Nii palju teada, et ta on ühesilindriline.
See on vist mingi isearetatud komplekt. Kompressor peaks olema GAZ- 66 oma. Mootor on ka selline, mida tavaliselt vene elektriseadmetele ei pandud
Vasta

Huvitaski just pumba osa. Aitäh!
Vasta

Tere ei saa minagi vait olla, korralik uus 7,5kw kruvi maksab u. 3800 euri. Kasutatud 7.5 kw soomlaste Tamrotori kruvi saab minu käest 1300 euriga. Kolbidega on jah kurb. Alla 3kw kolbi pole mõtet koju garagesse vedada, värvida ja tööriista korralikult kasutada ei saa. Kui on küsimusi siis võib küsida ja kirjutada.
Vasta

Hetkel on adekvaatne kolb näiteks zlatajabiržas alla kilu. A suomaaliast leiab, jah, nii kruvikaid, kui lamelle igati inimsõbralike hinnetega.

_______________________
KKK all the way...
Vasta

(17-09-2015, 11:19 AM)aavu Kirjutas:  
Tsitaat:Keegi on võimeline seda kompressorit tuvastama?
See mootor seal paistab väga pesumasina mootorina. Vaevalt tehas niimoodi komplekteeris.

See vanakooli lääne pesumasina mootor,ca 300 w,pöördeid peast ei mäleta.
Vasta

(17-09-2015, 20:36 PM)muska71 Kirjutas:  
(17-09-2015, 11:19 AM)aavu Kirjutas:  
Tsitaat:Keegi on võimeline seda kompressorit tuvastama?
See mootor seal paistab väga pesumasina mootorina. Vaevalt tehas niimoodi komplekteeris.

See vanakooli lääne pesumasina mootor,ca 300 w,pöördeid peast ei mäleta.

See on vana UPO pesumasina mootr mille trumli pöörlemise kiirus oli 550 p/min.
Mootori rihmarattas oli umbes läbimõõduga 4cm. ja trumli rihmaratas umbes 22-25cm seega saate välja rehkendada mootori pöörlemis kiiruse.
Samas mainin, et sellel mootoril käib kondekas 16 mikofaradine mis peaks vähe paremini teda tööle rebima.
Vasta

(17-09-2015, 21:14 PM)Qunts Kirjutas:  Samas mainin, et sellel mootoril käib kondekas 16 mikofaradine mis peaks vähe paremini teda tööle rebima.

Konde võib alati suurem olla,mitte mingil juhul väiksem mahtuvuselt?
Vasta

(18-09-2015, 16:33 PM)muska71 Kirjutas:  
(17-09-2015, 21:14 PM)Qunts Kirjutas:  Samas mainin, et sellel mootoril käib kondekas 16 mikofaradine mis peaks vähe paremini teda tööle rebima.

Konde võib alati suurem olla,mitte mingil juhul väiksem mahtuvuselt?

Ei vaidle, et võib olla suurem aga millekipärast oli sellistel masinatel skeemis kirjas +/- 10 %
Vähem ei tohi jah, siis ei tõmba juu mootorit käima kui vedu koormusega taga.
Vasta

Elustaks vähe teemat.

Nimelt, soetasin omale Tamrotor-i väiksema kruvikompressori. Tootlikust kirjade järgi 8Bari juures 830l/min, seega paras tükk.. Käima pole veel ajanud, kuna tegemist seisnud eksemplariga - kuigi lootus on käima saada kuna kruvipaarid on korralikud ja liikuvad. Tarvitseb vaid õlitaset kontrollida, puhastada ja kontrollida elektrimootori seisukorda...
See aga selleks...
Kuna kruvikatel tavaliselt lisapaaki pole, siis otsin võimalust tekitada sinna mingisugunegi puhvertsoon, et 5,5kw mootor ei peaks pidevalt käima kui ma tööd tahan teha (ala pneumaatilise mutrikeeraja kasutamine). Kuna tegemist siiski surveanumatega paakide näol, siis tavalist nn paaki sinna külge ei keera, sellest ka väike küsimus... Kas propaani balloonidest (vene 50l punased baloonid) on mõistlik vahepaagid teha? Ise olen mõelnud ala 100l paagimahule, kuna suuremat eriti tarvis pole nii suure tootlikuse juures (rahuldab ka liivapritsi vajadused).
Propaani balloonist inimesed küll valmistavad liivapritse, isegi ühega hakkama saanud, aga igaks juhuks küsiks üle, et kas see ala 10Bari ära kannatab? Tegemist siiski vaid 3-4mm seinapaksusega materjaliga.
Kas ma saan allolevat teksti võtta tõepähe või mitte?

2715 Kirjutas:Jälle suur äriidee kellelgi tulnud.

Õnneks on Läti ligidal ja sealt saab igasugu kraami edasi.
Mis aga propaani balloonidesse puutub, siis täna proovisime ära et palju see siis rõhku talub.
Panime vett täis silmini, pressi käsipump voolikuga otsa ja hakkasime uhama survet sisse.
Kui seier näitas 135 BAR oli asi täiesti ühes tükis ilma ühegi probleemita.
Lisasime 140 siis oli ümbermõõdule lisandunud 2mm.
Siis lisasime kuni 145 ja seal hakkas metall venima ja asi paisuma.Purunemisest polnud aga jälgegi.
Sinna 146-147 kanti jäigi näit kuni see vigur oli veninud 30mm ümbermõõdust ja läks otstest niipalju ümaramaks, et tõmbas keevitusest lahti ülemise otsa.
Niiet see jutt et ei kannata 30 BAR on küll pliiatsist välja imetud.
Neid veel 2 tk ja homme proovib need ka ära.
Vasta

Märksõnaks jäägu "survemahutid"  gaasiballoon on sama,,,   Kui loed propaani ballooni kraani  ümber olevalt alumiiniumist "kraelt"tähti-numbreid, siis taipad, et need mahutid on katsetatud  26 BAR´iga   nii et 10 BAR on garantii olemas.

saadaval 300 L veoauto propaani mahutid   (arve võimalus)

Tõde on valus lugeda...    (glavliti kustutuskummile)  EV.põhiseadus § 45

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Vasta

Kasutan 11bari juures ja ei ole miskit juhtunud. Ma usun, et kannatab üle 30 kah, aga see pauk mis järgi andmise korral käib ilmselt ilus ei ole. Ainult sellest lõhnast pead lahti saama. Muidu istud igakord haisu sees kui kompressorit kasutad Big Grin
Vasta

Mina arvan ka, et propaanipudeleid ei peaks paaniliselt kartma. Kuigi ajalugu on sotsialistlikule majandussüsteemile oma õiglase ja erapooletu hinnangu andnud, oli sellel ka teatud plusse. Kuna tootmise eesmärk polnud iga hinna eest kasumi saamine, siis polnud põhjust koonerdada, pigem pandi nö kulbiga peale.

Vaadakem nüüd pilti: http://forum.automoto.ee/attachment.php?aid=55025 See "pudel" on endine Biltema 24-liitrise kompressori paak. Kahjuks ei mõõtnud, aga seinapaksus oli hinnanguliselt 3...4 mm, mitte rohkem. Ometi oli seal peal mingi CE kirjadega plaadike, ju siis oli hea. Turumajanduse puhul ei riski ükski endast lugupidav tootja võimalike jamade ja kohtuasjadega.

Propaanipudelite haisemise kohta minu kommentaar siin postitus #41: http://forum.automoto.ee/showthread.php?...925&page=3 Enda komprssoril jätkus seda haisemist päris mitmeks aastaks, aga aeg "parandab haavad".

"Absoluutse" turvalisuse huvides võib muidugi hapnikupudeleid kasutada, aga noid liigub vähem, nad on "naljaka" kujuga ja rasked.

Muide, ka CO-7 originaalpaagid pole kuigi paksud. Pealegi on seal eiratud survemahutite ehitamise printsiipi: otsad olgu kumerad! Kui lähedusse satun, mõõdan seinapaksuse ära. Asjaolu, et originaalis oli CO-7 mõeldud töötama 6...7 baari rõhul, ei tohiks väga määrav olla.
Vasta

Nii, mõõtsin CO-7 paagi seinapaksuse ära: 4mm. Järelikult kompressori kontekstis (8...10 baari) ongi selline mõõt aksepteeritav. Võibolla jah, mingitel suurema paagiga CCCP-i kompressoritel on paagi sein paksem. Nii et propaanipudel peaks igati kvalifitseeruma.

Iseasi on muidugi iga konkreetse propaanipunsu seisukord. Kui ta ikka Brežnevi ajast peale kuskil nõgesepõõsas poolest saadik mulla sees vedelenud on, siis ei maksa vast kompressori külge toppida. Välimus võib muidugi petlik olla, eks neid on ka üle pintseldatud. Koduinsener saabki olukorda vaid kõhutunde alusel hinnata... Aga paaniliselt kartma siiski ei pea.

Offtopikuna: gaasitrassi toru seinapaksus on ca 10...12 mm ja ta on mõeldud 55 baari töörõhule. "Keevitaja käsiraamatus" (ei ole hetkel käepärast) oli antud CCCP-i hapnikuballooni seinapaksus (töörõhk 150). Kel võimalik, võib järgi vaadata.
Vasta

Tänan, meli666 !

Mina oma "rikutuses" sellise viguri peale ei tulnudgi. Mul jooksis silme ees gaasitoru diagnostika. Et kõigepealt lastakse torusse "koristajatädid", kes venelaste karvamütsid, puhvaikad, montirovkad ja elektroodijupid kokku lükkavad. Kõige lõpuks tuleb "teadusmees", kes on suuteline toru seisukorda hindama, kahtlased kohad fikseerima ja mällu jätma. Ning selle info põhjal vahetatakse "mädanenud" kohad välja. Ja värsked keevituskohad kontrollitakse röntgeniga üle. Vot sellist asja ma mõtlesin, et koduinsener seda teha ei saa. 
Vasta

Mis te niiväga nende gaasi balloonide poole vaatate? Suurte veokate omad oleks ju pm.kohe võtta töösse,kõik klapid ja värgid peal.Ma omma asjatoimetusi alustasin, zil 130 pumbaga ja sinna juurde ta enda surve paak 2 x .Sai talle veel lisatud vesi jahutus,naljakas oli,aga ajas asja  Smile Nüüd olemas enmv.kone,kaheastmeline 550L/min. 150 L paak.Kuda mudu nende kompressoritega,kas võiks äkitse tõsta survet tal,sinna 15 atm.peale,pole niiväga julenud,siia maale tiksunud 10 atm ja välja võtt 6.2 atm
Vasta

Äkki seepärast, et veoka ballooni eest tuleb kellelegi raha välja käia, gaasiballoonid on probleemjäätmedWink
Vasta

(10-11-2015, 13:23 PM)v6sa Kirjutas:  ........ gaasiballoonid on probleemjäätmedWink

On nad jah probleemjäätmed. Kui ma endale 4 ballooni otsisin siis rekord mis küsiti oli 50 euri  vana tühja vene ballooni eest. Võib olla ma olen loll ja ei tea lihtsalt turumajandusest midagi või........

Aquila captas non muscas.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne