ARK-is käidud ja numbrid küljes. Kuna tagumised pidurisilindrid on natuke leemendavad siis peaks lähiajal saabuma uued silindrid taha ja ette rem. komplektid.
Kui need paigaldatud saab vast ülevaatusele ka minna.
Tagantpoolt tehtud pildil ei ole mitte nummer juhtmega seotud vaid see jäme kaabel hoiab kinni pagassis peidus olevat bensukankut. Nimelt ei ole olnud aega bensupaagiga tegeleda veel, aga vahest tahaks ikka väikse tiiru ju teha.
Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Ainuke kurb asi,et meie sportlikele si..vikatitele sobilikku 13" mõõtu enam retrona ei tehta.
Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Natuke siis midagi edenenud ka.
Sai siis välja vahetatud piduritorustik koos voolikutega. Esimesed suportid said rem.komplektid. Tagumised silindrid läksid uued. Samuti piduriklotsid. Tagasillas sai välimised laagrid ära vahetatud koos uute mitte lekkivate simmeritega.
Ja loomulikult sai korda ka käsipidur Kardaaniristid ka uued all. Öine proovisõit oli igaljuhul meeldiv
Tänud Japanpartsi kollektiivile kes on lahkesti nõus loominguliselt varuosi antud autole otsima, kuna kataloogis sellist autot pole enam lihtsalt.
Järgmisena siis esisilla jubinate kallale.
PS! Äkki mõnel jaapanlase huvilisel on infot mille või kelle tagasilda võis tolleaegne Lancer kasutada? Tahaks sillale lukku panna. Pole harjunud,et üks ratas ainult ringi siputab.
Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Sportlikust saab sellele putukale hilisemal ajaperioodil ilmselt rohkem kui küll
Hetkel pill natuke jupindatud ning ootab oma ega keevitamiseks.
Ilmselt leidub see aeg järgmise kuu esimeses pooles.
Nagu igat korralikku jaapanlast on ka seda liikurit rooste purenud. Kuigi pean mainima,et väga üllatavalt vähe võrreldes teiste nähtutega.
Loomulikult aku alune on läbi. Tagatiiva kaared otsas. Tagatiiva ja tagapaneeli liitekohad õnnetud. Lisaks ka tagapaneeli ja pagasniku põhja paari tala juures plekk digimuundunud. Tagaluugi serv on ka natuke nutune.
Esitiibadel mõned mulgud sees. Porikoobastest suutsin ka mõned pisikesed augud leida. Aga mis põhiline siis need jamad on ainult välimistes plekkides. Igasugu talad ja muud keerulisemad kohad on kenad.
Igaks juhuks hoiatuseks ka,et sellest ei tule originaal. Välimus jääb suht originaaliks( vaid tiivakaared lähevad tuleviku suuremaid rattaid arvestades natuke rohkem punni).
Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Mõningased tunnid siis sellele liikurile ka juba pühendatud.
Esitiivad ja pagassi luuk said uueks. Kuna see auto tulevikus saab olema praegusest erinevat värvi siis ei hakka hetkel erilist rõhku välisele viimistlusele ehk pahteldamisele panema(aeg ka taob jalaga juba kubemesse). Lähevad krundid peale ja enam vähem samat tooni värv ka selga lihtsalt.
Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
(Seda postitust muudeti viimati: 02-02-2016, 10:03 AM ja muutjaks oli 13piisab.)
(31-01-2016, 23:31 PM)AsTroSS Kirjutas: Kas veljed tõid ära?
Krt peab tunnistama,et vajalikke päevi ja neis leiduvaid tunde on kuidagi vähe. Aga tegelen sellega.
PS! igaks juhuks mainin,et tegu ei ole nende velgedega mis Devill postitas aga vana kooli omad on nad ikka.
Põhjus miks neid uusi ei soeta hetkel on lihtsalt see,et see auto saab tulevikus natuke teise suunitlusega olema. Mis tõttu võivad pidurikettad natuke suureneda, mis omakorda teeb võimatuks 13" velje alla mahutamise
Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Täna siis läks lancer tõstukile ja sai alustatud roostekohtade eemaldamisega.
Üks tiivakaar sai põhimõtteliselt korda. Seest vaja natuke veel keevitada. Järgmisena siis väike karbitükk tagatiiva eest ja siis juba tagatiiva tagumine nurk vaja uus teha.
Uued tagatiiva kaared on mõeldud natuke suuremate ja laiemate rataste jaoks kunagi. Hetkel kui 13" ja raju 155 laiusega ning 10mm ofsetiga ratta alla panin oli ikka pilt päris imelik
Aga natuke parandab asja soetatavad 13" võluveljed oma 45mm ofsetiga.
Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
(01-02-2016, 22:03 PM)wagoneer Kirjutas: Täna siis läks lancer tõstukile ja sai alustatud roostekohtade eemaldamisega.
Üks tiivakaar sai põhimõtteliselt korda. Seest vaja natuke veel keevitada. Järgmisena siis väike karbitükk tagatiiva eest ja siis juba tagatiiva tagumine nurk vaja uus teha.
Uued tagatiiva kaared on mõeldud natuke suuremate ja laiemate rataste jaoks kunagi. Hetkel kui 13" ja raju 155 laiusega ning 10mm ofsetiga ratta alla panin oli ikka pilt päris imelik
Aga natuke parandab asja soetatavad 13" võluveljed oma 45mm ofsetiga.
Klassikalised ralliautod peavadki talvises seades veits veidrad välja nägema, eriti just rataste poolest. See käib asja juurde
Ah pole hullu. Ise ju tagant poolt ei näe sõittes autot
Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)