Algus paistab ära, koht siis teada. Kas selle koha peal miskit kahtlast ei paista? Isolatsioon kõrbenud, metalli sulamise tilgad? Võibolla saab pehmelt mähise alumist keerdu allapoole liigutada, või peeglikilluga nende maandatud juhtmete taha piiluda. Lõpuks võib ju selle mutri lahti keerata ja juhtmeid veidi liigutada, et paremini näha ja kasvõi pilti meile näidata.
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
(Seda postitust muudeti viimati: 13-11-2015, 22:41 PM ja muutjaks oli h2rra.)
(13-11-2015, 20:00 PM)meli666 Kirjutas:
(13-11-2015, 18:42 PM)Jahimees Kirjutas: Silmaga vaadates mähise juhtmete juurest mingit isolatsiooniviga ma ei leidnud.
Videos tundub see hädalise mähise isolatsioon olevat teist värvi, kui kõrvalasuv. Kuumusest?
Kui mähiste väljavõtete poltliited kõik kinni, siis ilmselt ikka keerud omavahel külgepidi koos ja sealt tulevärk.
Katsetada selliselt kohe kindlasti ei tasuks, sest väheneb tunduvalt kordasaamise võimalus.
Üldiselt ega põlveotsas seda jämedat mähisetraati enam tihedasti tagasi kerida ei õnnestu.
melil õigus. Kui pauk on juba käinud, siis on seal ka tahma. Tahm on aga väga hea elektrijuht. Praegust ainus võimalus viga diagnostida ja võibolla ka parandada, on trafo keevitusest eraldada ja paugu kogta täpsemalt uurida,puhastada, kuivatada kuumas ja isoleerida.
Ehk mõned keerud maha kerida paugu kohalt ja väljastpoolt trafot ühendada ( teha väljavõte)
Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
(Seda postitust muudeti viimati: 13-11-2015, 23:23 PM ja muutjaks oli Jahimees.)
Vaatasin juhtmete juures väga tähelepanelikult, et kas on midagi kahtlast näha, kuid rüüsid on ilusti lõpuni peal. Puhastasin ka juhtmete ümbruse tähelepanelikult ja jälgisin, et juhtmed omavahel kokku ei puutuks.
Lisaks veel asjaolu, et video pealt on ka näha, et pärast põlemist tekkis justkui liiva moodi puru, nagu kuulikesed, sinna juhtmete juurde. See materjal saab vist ainult mähisest seest pärit olla.
Mähise enda kättesaamine on vist aga parasjagu harutamist. Ma ei saanud konstruktsioonist päris täpselt aru, kuid võibolla pean isegi kõik kolm korraga välja võtma.
Ülehomme vaatan lähemalt.
Keegi oskab umbes pakkuda suurusjärku, mis võiks sellise vea parandamine maksma minna? Lihtsalt arvan, et see on minu oskustest kõrgemal asuv ülesanne.
Kunagi Kepstom kauples ka komisjoni kaubaga ja üks tuttav tassis sinna "Kemppi" jõu trafosi müüki. Küsija suu pihta ei lööda... küsijal on kõrvad ka..... ehk on neil pakkujate kontakte?
Ps. Mõni aktiivsem mode võiks siit jutu KEEVITUSE alla tõsta.
Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
(12-11-2015, 17:44 PM)2715 Kirjutas: Tahaks küsida mitmesooneliste rihmade kohta paari asja.
On praegu mootoril(BMW 2,5 Tds)rihm markeeringuga 5PK1815.
Mina tahaks ära jätta roolivõimu pumba ja seega vajaks lühemat rihma ning siin läheb asi segaseks, et mismoodi sellist rihma mõõta tuleks?
Nimelt mõõtes rihma üldpikkuse pole see mitte 1815mm vaid oluliselt rohkem.
1800mm oleks vajalik pikkus ja originaali jääb üle 330mm.
Kõige lihtsam võimalus on minna mingisse sõbralikku töökotta, võtta üks hunnik rihmasid ligi ja hakata õiget otsima. Muidu võidki lolliks minna.
Kerid nöörijupi nii nagu rihma peale,jättes siis roolivõimu välja,mõõdad jupi ära ja küsid poest rihma.
(15-11-2015, 06:41 AM)maisalup Kirjutas: mõõda velje pleki paksus
Eks see õige ole jh,seda enam,et koormus kordades suureneb,eks see saab olema mu vaba valik.Kas see vahe leht sättida servservaga ja umbselt täis sulatada,või siis väikse ülekattega punktida kui ruumi jagub ja kasutada siis sise lohvi
(Seda postitust muudeti viimati: 15-11-2015, 22:45 PM ja muutjaks oli Marko.)
Siin https://www.youtube.com/watch?v=BtTWgJ0xHKA
on üsna hea õppematerjal. Ma ise eelistan teises järjekorras teha, jääb võimalus pikenduse serva õigeks klohmida ja viimase jupi tagasipanekul ka ringi keerutada.
EDIT: rattarummu ja mõtlemisvõime olemasolu korral ei ole treipinki vaja
Kas keegi hiinapäritolu 200sele atv-le uusi õõtsapukse on meisternanud? Millest? Mis võib sobiv doonor olla kui õõtsa sisemõõt on u22mm, pikkus35mm ja läbi käib sellest 10nene polt?
Tänaseid toimetusi ära viska homse varna, ülehomme on ka päev
Kusjuures see laagriteema turgatas omale ka pähe, peab Pärnus ehitajate tee ääres Jürkale (on üks kohalik laagri-keti jms nassvärgi ärimees) vist külla minema. Teine mis meelel mõlgub on polüretaan, aga Pärnus ei tea kahjuks ühtegi tegijat selles valdkonnas.
Tänaseid toimetusi ära viska homse varna, ülehomme on ka päev
Sai täna väheke kogunenud kola sorteeritud ja leidsin sellised kasutatud asjakesed, mis aasta eest seitsmepoolesel Kawasakil välja said vahetatud.
Ma ei ole päris kindel, kui palju ja mida säilitamist väärt oli, aga umbes selline mäng käib siis ATV alumise esiõõtsa sisse. Mõni tihend võib pildil ülearu olla, sest ka ülaõõts sai tiba värskendust.
Aitüma herr metsakohin asjaliku viite eest. Pidingi just uurima hakkama, et kes kus pärnus puksidega tegeleb. Aga kui kellelgi veel infot on siis olen sellele avatud
Tänaseid toimetusi ära viska homse varna, ülehomme on ka päev