Postitused: 608
Teemad: 191
Liitus: Jan 2006
Maine:
20
Piduritule lüliti asub peasilindri otsas esisilla tunnelis.
Postitused: 2,523
Teemad: 54
Liitus: Jan 2008
Maine:
56
Kui just torusid pole plaanis vahetada, siis on korrektne lahendus torude läbipesu suvalise DOT-4 markeeringut kandva produktiga.
_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Postitused: 1,165
Teemad: 121
Liitus: Jun 2003
Maine:
4
kui üleminek dot-4 peale, siis ei tohi ühtegi kummidetaili jätta mis bsk-ga kokku puutus. kõik simmerid a voolikud tuleb uued panna.
BSK sees ligunenud simmerid dot-4 kokkupuutel lagunevad ruttu ära.
Postitused: 2,523
Teemad: 54
Liitus: Jan 2008
Maine:
56
(15-11-2015, 23:10 PM)nymmik Kirjutas: kui üleminek dot-4 peale, siis ei tohi ühtegi kummidetaili jätta mis bsk-ga kokku puutus. kõik simmerid a voolikud tuleb uued panna.
BSK sees ligunenud simmerid dot-4 kokkupuutel lagunevad ruttu ära.
+1
_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Postitused: 257
Teemad: 9
Liitus: May 2013
Maine:
7
Siis ehk targem ikkagi BSK peale jääda? Uusi parankasi pole nagunii kohe võtta...
Postitused: 103
Teemad: 2
Liitus: Nov 2007
Maine:
1
(16-11-2015, 09:17 AM)v6sa Kirjutas: (16-11-2015, 02:39 AM)DevilDeVille Kirjutas: (15-11-2015, 23:10 PM)nymmik Kirjutas: kui üleminek dot-4 peale, siis ei tohi ühtegi kummidetaili jätta mis bsk-ga kokku puutus. kõik simmerid a voolikud tuleb uued panna.
BSK sees ligunenud simmerid dot-4 kokkupuutel lagunevad ruttu ära.
+1
Kinnitan. Ei uskunud, tegin kaks korda. 
Mina ei viitsinud ühtegi tihendit (mansetti, voolikut) vahetada.
Olukorras, kus ma ei teadnud täpselt, mis tüüpi vedelik mul "pereauto" pidurisüsteemis oli, uhtusin süsteemi puhta piiritusega 2x läbi ja valasin sisse DOT5 (lilla, silikoonõli baasil) pidurivedeliku.
Seni (10 kuud hiljem) ei ole veel lekkeid tuvastanud.
Tallinnas pidi American Beauty's müügil olema, US Parts'is tellimisel.
Muhu jaoks peaks jätkuma ka ühest pudelist, 5€ ?
Kui peres on GAZ-52, ei ole 4x4 autot (ka Talveralliks) vaja
Postitused: 3,694
Teemad: 114
Liitus: Jan 2003
Maine:
36
pigem on ehk küsimus selles, kas nn risk on profülaktika korras süsteemi uuendamise vaeva väärt.
ma näen esisillas "kuni 67 põrnikatelt" tuttavat sharniiriasendust ja loen ka piduri töösilindrite mõõte (19 ja 22), mis iseloomustavad põrnikaid: täiendavad detailsed paralleelid sakslaste ja venelaste õhugajahutajate vahel
muidu mu põrnikate vanad töösilindrid on kusagil vedelemas. 19mm ja 22mm, BSKd pole eeldatavalt näinud

Osad silindrid on kinni, osadel on lahtivõtul kolviosa (klotsikõrvad) purunenud. Kui pole kiiret ja kellelgi on nende kui manseti- või tolmukaitsekummiallikate vastu huvi, võin üles otsida. Taaskasutus on kena, ristkasutus on huvitav
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Postitused: 1,165
Teemad: 121
Liitus: Jun 2003
Maine:
4
Pidurid on sellised asjad et need võiks enda tervise huvides korras olla, seda enam autol millel 1 kontuurne ja ilma avariiklapita süsteem.
Kummimansetid maksavad sente, et siin hakata vanu panema on nagu kasutatud kondoomiga seksimine.
Lada mansetid on ka 19mm ja täiesti kättesaadavad jaekaubandusest, kui rohkem aega saab mõõdu järgi osta.
Ma ei suutnud hetkega leida mis Frenkiti komplekt sobis.
Postitused: 2,523
Teemad: 54
Liitus: Jan 2008
Maine:
56
(17-11-2015, 00:10 AM)nymmik Kirjutas: Pidurid on sellised asjad et need võiks enda tervise huvides korras olla, seda enam autol millel 1 kontuurne ja ilma avariiklapita süsteem.
Kummimansetid maksavad sente, et siin hakata vanu panema on nagu kasutatud kondoomiga seksimine.
Lada mansetid on ka 19mm ja täiesti kättesaadavad jaekaubandusest, kui rohkem aega saab mõõdu järgi osta.
Ma ei suutnud hetkega leida mis Frenkiti komplekt sobis.
taaskord pluss üks.
_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Postitused: 257
Teemad: 9
Liitus: May 2013
Maine:
7
Lugupeetud ksf Nymmik, ehk saaksid Frankiti tootekoodi jagada. Täna Kuressaares enamus autopoode läbi käidud kolv ja katkine mansett näpus... Üks varjant oleks tõesti vaz tüüpi auto mansette kasutada, aga neid tuleks siis 2tk ühele kolvile panna, kuna vazi omad on poole madalamad. Proovisime ka igasugu 19mm kolviga autode omi, sealhulgas ka kunagine rahvalemmik ford escort, mille mansett oli ligilähedane, kuid rem. komplekti pole saada, vaid terved silindrid, mis peale seda ära viskamisele läheksid.
Postitused: 1,165
Teemad: 121
Liitus: Jun 2003
Maine:
4
Manseti puhul teeb tööd diameeter.
ja kui enan ka korralikke kolbe ja silindreid pole saab need asendada.
Selleks oleme kasutanud vaz 2105 silindreid, kus tuleb kinnituspoldiavad uued pidurikilpi teha ja piduriklotsidel kandasi natuke maha võtta.
Ka toru keere muutub aga paljudel muhkudel on ka torusid vahetatud ja uued juba vastavalt tehtud.
Aga siiani võib minna poodi ja osta zaz968 tagapiduri silindrid mis on 22mm diameetriga ja bolt-on lahendus.
Postitused: 7,000
Teemad: 58
Liitus: Jul 2012
Maine:
99
Ee, misse, kaks järjestikku? Kuidas see asi töötama peaks? Pane üks sobivate läbimõõtudega ja kombes!
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 146
Teemad: 1
Liitus: Mar 2009
Maine:
0
Samas kui auto liiklusesse ei lähe, siis pole ju vahet mitu panna. Kui plaan autoga sõita ja nimelt ohutult, siis 1 nagu ette nähtud.