Teema on suletud

KÜSIMUSED, mis oma teemat ei vääri

(19-12-2015, 20:46 PM)olevtoom Kirjutas:  http://static1.album.ee/files/27/670/ori...0_8MNE.jpg

Ja selle skeemi järgi saab lülituskohti olla ainult kaks. Suurema lülitite arvuga skeemi väljamõtlemine jäägu lugejale koduseks ülesandeks.

 Paneme väikse vihje ka juurde Wink :
märksõnaks on ristveksel, mõnes allikas ka ristlülitiks nimetatud.

Siin erinevaid ühendus skeeme nii vekslile kui ristlülitile

http://www.elektriprojekt.ee/wp-content/...pdfhttp://

noo krat ei saanud pihta, katsetasin maas, oli 2 topeltvekslit, 2 tarbijat erinevaid juhtmejuppe, sildasin nii pidi ja naa pidi kuid ei saanud tööle nii, et suvaliselt saaks lülitada, ikka peab olema üks lüliti sees, siis saan teisest sissevälja lülitada, tagumisest lülitist läheb tarbijasse, kui tagumine kustu, siis esimesega ei lülita miskit, kui esimene kustu, siis pole esimesest mingit lülitamist. Aga eks homme uurin veel. 

Aga kui nüüd alumist skeemi hoolikalt läbi mõelda, siis on võimalik küll, mul on üks asi valesti, 2. lülitil peab olema siseneva noole all tarbija, ja väljuva noole all 1. lüliti väljuv nool ning numbrid omavahel ühendatud, siis vast töötab. Hommikul värske peaga loen siit teksti üle ja teen uue katse. 
Tuleb lihtsalt 2. veksel valepidi süsteemi ühendada ja siis paistab, kas hakkab rikkevoolukaitse tööle või süsteem toimima. 
Ja nende K-raua skeemide järgi ühendasin, kuid juu siis minu ajud nii teravad pole ja pihta asjale ei saanud =D

Vaja pardakaamerat rekka peale. Läheb kingiks. Kas sellisel vidinal GPS õigustab ennast, või pigem võtta ilma GPS- ta?https://www.photopoint.ee/kaamerad/35836...er-560-gps

Üldse on valikut palju ja raske valida. Võite soovitada kuni 100€ pardakaamerat rekka peale.

Vahel on GPS-i antud kiirusest sellise salvesti analüüsil kasu, vahel kahju. Kui autol on tahhograafiga kõik seaduslik, siis pigem võtaks koos GPS-ga.

A.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!

(19-12-2015, 23:25 PM)MTZ Kirjutas:  Vaja pardakaamerat rekka peale. Läheb kingiks. Kas sellisel vidinal GPS õigustab ennast, või pigem võtta ilma GPS- ta?https://www.photopoint.ee/kaamerad/35836...er-560-gps

Üldse on valikut palju ja raske valida. Võite soovitada kuni 100€ pardakaamerat rekka peale.

4x4 foorumis oli antud tegelase kohta teema, sisu oli vist pigem negatiivne. Mul oli sama asi ilma gps-ta, pilt oli rahuldav, garantii toimis Wink , kasutada lihtne.
ps. Hoolimata toitejuhtmel ilutsevast kirjest 12-24V, soovitan kasutada ainult 12V toitel. kontrollitud


(19-12-2015, 20:46 PM)olevtoom Kirjutas:  
(19-12-2015, 20:32 PM)maisalup Kirjutas:  Küsiks elektrisüsteemi kohta, siiani sain aru et veksel lülitiga saab suvalisest lülitist tule põlema panna, kuid nii see siiski pole või olen valesti aru saanud? Veksel on sisuliselt ju tavaline lüliti lisa väljavõttega ja suurema hinnaga. Kui esimene lüliti välja lülitatud, siis ei lülita 2. lülitist mitte tuhkagi enam.
Et suvalisest kohast lülitada, on vaja impulssreleed ja vedrulülitit, ning veksellülitid võib visata nii kaugele kui saab. 
Kuigi veksli tutvustuses kirjas, et nendega saab suvalisest lülitist suvalisel ajal sisse-välja lülitada- Tarbija petmine täielik.
Selline moodne elekter võõras kuid sooviks hakata kasutama ja selgeks saada see süsteem.
 

Mingit tarbija petmist ei ole Wink, ainult müüja jättis ütlemata, et veksellüliti kasutamiseks peab kahe lüliti vahele olema veetud kaks juhet, nagu järgneva pildi alumisel skeemil:

http://static1.album.ee/files/27/670/ori...0_8MNE.jpg

Ja selle skeemi järgi saab lülituskohti olla ainult kaks. Suurema lülitite arvuga skeemi väljamõtlemine jäägu lugejale koduseks ülesandeks.

Ei pea olema veetud kaks juhet, piisab ka ühest juhul kui on nii toide kui lamp ühelpool toosis.  Sel juhul lihtne, toite pruun kokku vekslipruuniga, teises otsas see pruun ühendada sisendisse ( enamasti L )  ja ülejäänud kaks otsa väljundisse, Esimeses Lülitis ühendad lambi pruuni lüliti L alla ehk siis sisendisse, ja ülejäänud kaks otsa siis  väljundide alla.

Ehk siis 2x vekslile vahele 4soonega juhe, kui kõiki ettekirjutusi rikkuda, siis lampidesse sealt 3 soonega juhe kui mitte siis 2x 2soonega juhtmed.

(19-12-2015, 16:14 PM)Jossu Kirjutas:  kiire küss käru ja registrimassiga.
Nimelt treila mille täismass 3000kg, tühikaal ca 500kg. Autol lubatud vedada kuni 2000kg. Kas ma tühja treilat võin vedada? Mainiti, et arvestatakse reg masse ja kui koorem siis alles kaaluvärk ka

Võid, aga see on tasuline. Toungue Ning üsna hinnaline, kui peast miilitsa otsa juhtud.

Meil kehtiva sääduse järgi eeldab säärane kooslus ka tühjalt vähemalt BE-d. Kuuldavasti olla aga kordnikud mõistusepäraseid ronge pelga noomimisega minna lasknud.

E on olemas. Räägin registrimassi kooslusest.



(20-12-2015, 21:23 PM)Jossu Kirjutas:  E on olemas. Räägin registrimassi kooslusest.

Liiklusseadus.
§ 34.  Sõitjate- ja veosevedu
(11) Autorongi või masinrongi koosseisus oleva haagise tegelik mass ei tohi ületada haagise suurimat massi, mis on veduki registreerimisel määratud.

Nii et tuleb lihtsalt tegelik mass hoida auto dokumentides oleva lubatu piires. Rikkumise tuvastamine on võimalik ainult kaalumise teel.

(20-12-2015, 14:15 PM)maisalup Kirjutas:  Ehk siis 2x vekslile vahele 4soonega juhe, kui kõiki ettekirjutusi rikkuda, siis lampidesse sealt 3 soonega juhe kui mitte siis 2x 2soonega juhtmed.

Möh?
Ühe neljasoonelise kaabliga saab asja juba teha nii, et seadusega häda ei ole.
Kui kasutada kahe veksli vahel nelja ja lampidesse sealt kusagilt kolme siis enam seadust ei riku(muidugi sõltub mismoodi see pundar ühendatud on) aga milleks niipalju kaableid kui ühega saab?


Minul on järjekord ühe kolmesoonelise juhtmega lüliti1-arutoos-lamp-lüliti2. Töötab, aga natuke peab olema ettevaatlik. Plärtsuga lülitades lööb kaitsme välja sest lülitis vahetatakse faas ja null omavahel ning tekib kaarleek lühis. Mõistlikult kasutades seda ei juhtu.

Kui on raha, siis ostan bensiini ja sõidan tsikliga. Kui ei ole, siis sõidan ilma.

http://www.ehitusfoorum.com/viewtopic.php?t=3594

Siin vekseldamise kohta peaaegu kõik ära öeldud. Selle kolme lülituspunkti kohta küsin - ehk mõtleks tegeliku vajaduse läbi ja piirduks kahega?

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.

(20-12-2015, 23:01 PM)karvik Kirjutas:  
(20-12-2015, 14:15 PM)maisalup Kirjutas:  Ehk siis 2x vekslile vahele 4soonega juhe, kui kõiki ettekirjutusi rikkuda, siis lampidesse sealt 3 soonega juhe kui mitte siis 2x 2soonega juhtmed.

Möh?
Ühe neljasoonelise kaabliga saab asja juba teha nii, et seadusega häda ei ole.
Kui kasutada kahe veksli vahel nelja ja lampidesse sealt kusagilt kolme siis enam seadust ei riku(muidugi sõltub mismoodi see pundar ühendatud on) aga milleks niipalju kaableid kui ühega saab?


Minul on järjekord ühe kolmesoonelise juhtmega lüliti1-arutoos-lamp-lüliti2. Töötab, aga natuke peab olema ettevaatlik. Plärtsuga lülitades lööb kaitsme välja sest lülitis vahetatakse faas ja null omavahel ning tekib kaarleek lühis. Mõistlikult kasutades seda ei juhtu.
Kolmesega saab siis kui panna sinine või rohe-kollane ka voolu alla, või panna 2x 2ne juhe, siis ei pea vahepeal jätkama, või 4 soonega üks kaabel 1. lambi juurest edasi piisab juba 2 soonelisest. 
Mul tuleb nimelt 2 lampi mõlemad eraldi lülitatavad erikohtadest. Sooviks lahendada ilma kaarleegita. 

Kas nii on õige 2-ne veksel ?

   

See on nüüd kahe veksli ühendus kui on vekslis üks lüliti.  Kui on topelt lülititega veksel, siis läheb juhtmeid poole rohkem tarvis.  Wink

Aga veksli mõte ongi ju selles, et saad nii siit kui sealt lülitada- seega ikka kaks veksellülitit. Ühega saab mingi keldrivalgustuse vaid- veksliga saad sisse-välja, teise-harilikuga saad vaid siis toimida, kui esimesest sees. Koonerdamine ei ole kokkuhoid!

(21-12-2015, 01:45 AM)Qunts Kirjutas:  Kas nii on õige 2-ne veksel ?

 Peaks olema õige.

You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.

(21-12-2015, 14:36 PM)maisalup Kirjutas:  See on nüüd kahe veksli ühendus kui on vekslis üks lüliti.  Kui on topelt lülititega veksel, siis läheb juhtmeid poole rohkem tarvis.  Wink

Peaks olema jah ja kiiruga joonistasin midagi valmis, ei hakkanud midagi ilustama vaid panin mälu järgi mida mingi 15-20 aastat tagasi kuskil omandasin Big Grin
Jah kahene veksli grupp on midagi muud ja kolmene veksli grupp veel omakorda midagi muud neljast kohast lülitatav aga selleks ongi elektrikud, et selliseid lahendusi teha.
Pigem kasutada õigeid kaableid kui sinist ja rohelist/kollast hakkata kasutama veksli ühendusel !!!
Kui ei taha osta 5 x erinevat värvi kaablit tõmmake veksli lülititesse kaks korda 5x1,5 kaabel ja saab seaduslikult kõik ühendused tehtud (50 aasta pärast tuleb elektrik kes saab surma kuna maanduses jookseb faas) ja see elektrik võib olla juhuslikult sinu lapselaps Sad
See meeter 10 juhet ei maksa niipalju, et riskida teiste eludega.
Edu soovides Big Grin

Siin siis 2 vekslit ja 2 ristlülitit


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 50 külali(st)ne