Võib kustutada.
#21

Tsitaat:Mis torkas vähemalt konkreetse isendi juures silma: keevisõmbluste ebaühtus

Kas sa oled seal äkki juhtunud vaatama seda punast kopakest, mis peaks rippesse käima? Muidu võib kah öelda, et konstruktsioon jätab pealtnäha mõistliku mulje, aga keevisõmblused ... njaa ... kohati on lapi küljele eksinud nii, et põhimetallile ei jõua üldse või väga napilt, kohati on kärmelt üle veetud, õmblus ripakil jne. Ühtlasest läbikeevitusest rääkida on minu meelest selge liialdus, selline mulje, et vend on kas kõvasti purjus olnud või on nii tehtud, et üks vaatab ja teine juhendamise järgi keevitab. Hiina värk noh ...
Vasta
#22

kvaliteetkaubamajas handimann müüdud pakikäru rataste võll oli teostatud alla 1 mm torust , osa kärusid olid telje juba transpordiga kõveraks saanud , paberites 200 kg , sinna peale 100 kg panna siis see torumoodi jura vajub kokku , samas raam oli ikka väge paksemast materjalist , ainus päästetee on et panna täpse mõõduga raudvai sinna toru sisse , kummid olid ka väga kahtlased ning ratastel polnud laagreid (pöörles ratta enda materjalist - plastist velje peal)

ainus hea asi oli seal juures hind aga eks ta paras konstruktor ole
Vasta
#23

Mulle tundub, et hea asja saaks mõnest lagunenud kuudiga haagissuvilast. Näiteks sellest. Veel parem oleks ilmselt kaheteljeline, vist siit foorumistki läbikäinud, metsaveo Niva taga olnud kaheteljeline.
Vasta
#24

(15-05-2014, 10:00 AM)donn Kirjutas:  ...
V6sale vastuseks: kraana hind oli Tartus 169 eurikut ja sain sealt veel hinnas alla.

Äkki oligi lahja kakssada, parandasin oma teksti. Tänud. Kas haagise hinda mäletasin õigesti?

Natuke teemast mööda ka:
Soetasin aasta tagasi ämmale käsikäru, mille rattaid on ülalpool juba värvikalt kirjeldatud. Mingil põhjusel sai kohe ka üks varuks võetud, et kui ämmamammal laupäeva õhtul kumm purunema juhtub, ei tekiks suurt pausi ettevõetud meeldivas toimingus.Big Grin

Käru kokku keerates torkas silma, et üks ratas oli kuidagi eriti muhklik ja vänge haisuga. Nädal hiljem tuligi sõnum: pauk läks lahti, varuratas käigus. Oli ikaldunud ühe muhu kohalt ja tekkinud lõhet sai mitmes suunas näppude vahel edasi rebitud. Samas paariline ja eraldi soetatud varuratas on talunud täiesti ebasihipärast väärkasutust nurisemata. samuti on torust tehtud rattavõll minu äärmiseks üllatuseks endiselt sirge.Big Grin

Kokkuvõtteks tuleb tõdeda, et õnne peab ka olemaWink

(15-05-2014, 08:57 AM)Envir Kirjutas:  Kas sa oled seal äkki juhtunud vaatama seda punast kopakest, mis peaks rippesse käima? Muidu võib kah öelda, et konstruktsioon jätab pealtnäha mõistliku mulje, aga keevisõmblused ...
...

Silmasin, kuid ei pööranud tähelepanu. Sarnase asja saab odavamalt kuulutustelehe kaudu mõne ehitusfirma jääkide hulgast. Niikuinii tuleb tõsisema augu puhul mõlemat remontida, vana profiriista puhul on õnnestumise tõenäosus suurem.
Vasta
#25

igaljuhul läksin kunagi JTÜ tarbijate kooperatiivi Paide ehituspoodi mis kaupleb selle ikh kolaga , tahtsin osta 2 ratast , väljas olevatel olid kõikidel kummid sellised imelikud, poolkõverad ja viskasid , no saadeti mingi tegelane laost juurde tooma ja tõi siis juurde - samasuguseid rääbakaid , küsisin et kas tõest hiinlased korralikke ei saada - vastus oli et need kõik ongi sellised (käru alla paned siis vingerdavad nagu maduussid ), no ühe sain siiski kui kõik läbi sorteerisin

samas on mingisuguse aiakäru all üks suurem kumm - ka ilmselt suure rahvavabariigi toodang aga tol pole häda kedagi

mõtlesin et paneks vene kardi kummid alla aga seal on velje suurus tolli võrra suurem ja tuleks uusi velgesid aretama hakata
Vasta
#26

Palgi?veokärule saab lisada midaiganes, siin üks lappama läinud fantaasia:
https://www.youtube.com/watch?v=F95_6gbKt8c

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#27

Haagisega kogemust ei ole küll aga Tööriistamarketi rehvidega. Ostsin taolised rattad nagu sellel haagisel all on. Maksid vist 70 euri tükk ja praeguseks on umbes 2 aastat kastutses olnud. Rehvid on enamus ajast õues ja juba peale esimest kevadist päikest oli rehvi pind kaetud väikeste mõradega. Teadsin et päike rehvi kahjustab aga et nii kähku Sad . Olles nende ratastega nüüd natuke tuttavam siis arvamus on et murutraktori haagisele kõlbavad aga see on ka kõik. ATV tava ja metsahaagisele mina neid ei paneks sest velg tundub kah selline kipakas olema.

Pilt siis rehvist
   

Kaubavedu kaubikuga Tallinnas ja Harjumaal 56906136
Olemas ka autotreiler 2800 kg kandevõimega,millega aegajalt hädalisi aitan.
Vasta
#28

70 eur ei ole ka kvaliteet hind ju
rehv koos veljega - toodetud, transporditud ja koos laiatarbe kaupluse juurdehindlusega.
Vasta
#29

Vaatsin kunagi sama haagist mida teemaalgataja, kuid ei meeldinud selle koostöökvaliteet. Kas keegi on kasutanud või vähemalt saanud katsuda Respo analoogset haagist:
http://respo.ee/et/Haagised/Tootegrupid/18/48/53

Hind koos küljepostidega üle 900€. Kuna ülejäänud haagised mis on ostetud on olnud Respo toodang eeldaksin et antud toode on tehtud korrektselt ja korralikest materjalidest.

Priit Kuldsaar
priit@made.ee
+372 510 9332
www.vanaautod.eu- kollektsioon piltidel
Vasta
#30

On tugijalgasid vaja ka?

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#31

Üks omalooming.
[Pilt: IMG_20160214_132616.jpg]
[Pilt: IMG_20160713_200638.jpg]
Üks altpoolt ka,

[Pilt: IMG_20160716_164035.jpg]
Peale ca 350tm murdus haagisel tavaline 800 kg veopea,sai asendatud 3500kg-ga,eks näis.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 4 külali(st)ne