Postitused: 1,488
Teemad: 20
Liitus: Apr 2007
Maine:
50
EE oleks viisakusest võinud siis öelda enne lepingu saatmist,et vähendaks 20A peale. Aga lihtsalt saadeti leping ning paluti allkirjastatult tagasi saata. Ja siis hakkas jobutamine kui kahel käel alla ei kirjutanud. Pakkusin täitsa viisakalt neile seda A ümber tõstmise asja mitte kuidagi ülbitsedes. Nemad aga väitsid mind olevat mahhinaator.
Ja alajaam on mul Meriväljal maja ees täitsa.
Nagu ma ka juba ütlesin ma seda 40A tõesti ei kasuta(no ma mõned korrad jah keevitasin garaasis) ja õde seda kindlasti seal ei tee. Aga mingi hetk oli asi lihtsalt nende poolses suhtumises ja minu lollis põhimõttes. Kui mina arvet ei maksa siis on nad pahased ja lülitavad voolu välja. Aga kui nemad susserdavad, siis mina ei tohiks nagu pahaseks saada või?
Marko mul siis läks hästi siin(ma siin Pandju saarekese või siis rahva suus linnusitasaare läheduses nüüd). Paberites oli 25A aga majas kapis oli pandud 20A. Siis kenasti mainiti,et vaat selline asi sul siin ja mis teeme. Kas tahad 25A või 20A. Jätsin 25A
Ja vanemate juures, minust natuke keskuse poole jäi ka kenasti 40A alles.
Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Postitused: 1,584
Teemad: 20
Liitus: Jul 2008
Maine:
28
Loen ja imestan. Vene ajast saadik on peakaitse 3x40A. Alajaam ehk trafo 100 meetri peal, kunagi oli vähe kaugemal - umbes üks km, algselt teises valla servas, see on kõva 1,5 km. Kunagi pakuti ka, et vahetame peakaitsme tasuta väiksema vastu, soovisin lepingusse punkti vastupidise variandi võimalikkuse kohta, et kui kunagi tulevikus vaja peaks olema. Rohkem pole teemaks võetud.
Eelmisel aastal koristati õuest paljad traadid ära, riputati õhukaabel, posti külge kinnitati uus kast koos kaugelt loetava arvestiga ja 3x40A peakaitsmega. Ise lisasin omakasti,milles kolm 20A kaitset ja sealt edasi kaabel vajalikus suunas, üks elumaja,teine kõrvalhoone ja kolmas saeraam.
EE-ga suhtlemine on olnud väga normaalne, sama tööde teostajaga, peale kilbi vahetust kontrolliti üle, et mootorid ikka õiges suunas väänaks.
Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!
Postitused: 494
Teemad: 24
Liitus: May 2010
Maine:
4
29-03-2016, 11:52 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 29-03-2016, 11:53 AM ja muutjaks oli
qwerty009.)
2001a Peugeot 206 55KW 1,4l bensukas. Hiljuti tekkis selline huvitav probleem, et käivitades kui jalaga gaasipedaali ei puudu, siis hetkeks käivitub ning sureb välja kohe. Käivitades peab veidi gaasi andma, pöördeid 2-3 sek seal 2-3k peal hoidma ning kui siis gaas lahti lasta jääb ilusti 850rpm peale tiksuma. Sõidu ajal kõik OK, probleem ainult käivitades, nii külma kui sooja mootoriga. Ideid mis konkreetselt sellist käitumist põhjustada võib?
Postitused: 494
Teemad: 24
Liitus: May 2010
Maine:
4
Süüte pikem sees hoidmine ei mõjuta tulemust.
Postitused: 5,830
Teemad: 743
Liitus: Apr 2002
Maine:
31
Kas laadimine on ok? Ühe Fordiga oli see nali, et genekas hakkas laadima vaid juhul, kui käivitades korraks pöörded üle 2000 tõstsid. See tegemata jäi, hakkas mootor kohe puterdama.
A.
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Postitused: 3,617
Teemad: 112
Liitus: Jan 2003
Maine:
34
(27-03-2016, 19:02 PM)wagoneer Kirjutas: Pakkusin täitsa viisakalt neile seda A ümber tõstmise asja mitte kuidagi ülbitsedes. Nemad aga väitsid mind olevat mahhinaator.
suurettevõtete köögipoolte põhjal arvan, et sellised diilid vajavad natuke kõrgema lennuga EE inimest, kui eraklienditeenindajad.
küsin kah: on kellelgi kogemust Tallinna vana pinge süsteemi (230V saab kahe faasina) pealt uuele kolimisel? Mul ühel kesklinna kandi korteril teemaks ning kuuldavasti soovis EE väikese korterelamu peakaitsme selle käigus (3x)63A pealt 3x40A peale vahetada. Millega ei oldud nõus.
Tehniliselt saan loogikast täiesti aru ning praegune reaalne võimsus vastabki 3f+null süsteemi 40A-le. Lepingut ma näinud pole, aga see räägib ilmselt lihtsalt kolmest faasist ja eeldatavalt on de jure õigus ikka 3x63A nõuda - mis sellest aga praktikas saab?
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Postitused: 1,835
Teemad: 12
Liitus: Oct 2004
Maine:
16
(29-03-2016, 13:06 PM)Aspelund Kirjutas: Kas laadimine on ok? Ühe Fordiga oli see nali, et genekas hakkas laadima vaid juhul, kui käivitades korraks pöörded üle 2000 tõstsid. See tegemata jäi, hakkas mootor kohe puterdama.
A.
Selliste sümptomite korral puudub ergutusvool ning genekas hakkab laadima rootori jääkmagnetismi arvelt.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Postitused: 6,887
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
95
Mul on eranditult kõik Granadad tahtnud natuke pedaali vajutamist, et laadima hakkaks. Puterdama ei hakka, lihtsalt käib aku pealt.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 6,887
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
95
Seitsmekümnendate algusest 85nda aastani toodetu ei üritanud olla ei popp ega noortepärane. Walteril on vist õigus, keegi ajuhiiglane pakkus mulle lahenduseks suurema võimsusega laadimispirni. Paraku kuna mitte kordagi ükski pirn seal ahelas läbi ei põlenud jäigi see väärt idee katsetamata.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 121
Teemad: 7
Liitus: Mar 2007
Maine:
3
Kas keegi on kursis, kas ja millisest kodumaisest müügipunktist on mõistlik küsida erinevates mõõtudes õlirõngaid kolbidele.
Nimelt on plaanis ühe sõiduki kliimakompressor ümber ehitada õhukompressoriks, hetkel ajab kolepalju õli õhupaaki. Kuna kolvil on 2 surverõngast, on plaan asendada üks neist õlirõngaga.
4xOpel 3xChevrolet
Postitused: 870
Teemad: 3
Liitus: Feb 2012
Maine:
13
(29-03-2016, 11:52 AM)qwerty009 Kirjutas: 2001a Peugeot 206 55KW 1,4l bensukas. Hiljuti tekkis selline huvitav probleem, et käivitades kui jalaga gaasipedaali ei puudu, siis hetkeks käivitub ning sureb välja kohe. Käivitades peab veidi gaasi andma, pöördeid 2-3 sek seal 2-3k peal hoidma ning kui siis gaas lahti lasta jääb ilusti 850rpm peale tiksuma. Sõidu ajal kõik OK, probleem ainult käivitades, nii külma kui sooja mootoriga. Ideid mis konkreetselt sellist käitumist põhjustada võib?
Oli sama probleem Audil ja leid oli lisaõhk.
Kui on raha, siis ostan bensiini ja sõidan tsikliga. Kui ei ole, siis sõidan ilma.
Postitused: 202
Teemad: 154
Liitus: Nov 2013
Maine:
0
Kui lai on moskvich 407? Seda saab mahutada sõiduauto 1,5m laiusele treilerile?
Puksiir, veo- ja tõsteteenus Tartumaal ja üle Eesti!
https://puksiirkraana.ee/ +372 5573117
Postitused: 605
Teemad: 191
Liitus: Jan 2006
Maine:
20
Teh. andmete järgi laius 1540 mm, nii et vist ei mahu.
Postitused: 650
Teemad: 91
Liitus: May 2011
Maine:
15
Madalate portede puhul ehk mahub kuna auto kõige laiem koht on ehk meetri kõrgusel? Ja kas laius on peeglitega või ilma tehaseandmetes?
Postitused: 202
Teemad: 154
Liitus: Nov 2013
Maine:
0
Ma just mõtlengi, et kust kohast see 1540mm mõõdetud on? Ehk keegi on proovinud vedada siit. Endal on selline tavaline n.ö "tanklakäru".
Puksiir, veo- ja tõsteteenus Tartumaal ja üle Eesti!
https://puksiirkraana.ee/ +372 5573117