Postitused: 3,779
Teemad: 36
Liitus: Nov 2008
Maine:
46
(06-04-2016, 20:23 PM)Marko Kirjutas: Mis sinna lekkis? Lihtsalt gaasi või ballooni põhjast setet koos lõhnakontsentraadiga? Propaan on ise muide lõhnatu...
Kui kondents koos kontsentraadiga, siis aitab vist ainult väike tulekahju, gaasilise probleemi lahendab lihtne tuulutamine lõpuks.
Kui tegemist on mainitud ballooni põhja kogunenud solgiga, mis veel mööda autot laiali jooksnud, siis jääb üle ainult kaasa tunda...
Aastane tuulutamine kusagil varjualuses või hea ventilatsiooniga angaaris võiks aidata, kuid paugupealt aitaks ainult ehk auto lahtiste ustega paariks päevaks üleni jõkke uputamine.
Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Postitused: 3,312
Teemad: 44
Liitus: Sep 2009
Maine:
38
kui juurde keevitamine mingil põhjusel ei peaks tehtav olema, siis võib ju tõesti uue kolvi teha.
kui noorpõlve meenutada, siis ega võistlustel palju rahvast polnud, kel oleks tehasekolb kones olnud.
saadi vene aegu tehtud, saab ka nüüd.
mudu aga kiire koogelmoogel ütles, et 575 ja 695 on samad kolvid ja vähemasti seda 575 oma oli umbes 25 taalaga mitmel pool müügis. võib-olla tasuks veidi uurimist?
Postitused: 319
Teemad: 3
Liitus: May 2012
Maine:
4
Kust saab elektrimootori ventikat? Kusagil poes vist ei müüda el mootorite juppe? kusagilt, kus mähitakse?
Postitused: 314
Teemad: 20
Liitus: Apr 2010
Maine:
1
Saamatu nagu ma olen, panin magamistuppa uue valgustuse vekslisse. Nüüd mure selles, et välja lülitatud olekus on N-i ja f vahel ~65v pinge ikkagi peal. Milles kala? Samamoodi on pinge maanduse ja nulli vahel. Seinakontakt kust pinge võtsin veksellahenduse jaoks näitab ilusti 230v juures faasi ja N vahel. N ja PE vahel on 76V ning F ja PE vahel on 151V. Neid viimaseid kahte ei oskagi kommenteerida kas peaks üldse olema või mitte. Igatahes on juhe hetkel koos kas otsima hakata vekseli paigaldusest edasi või vooluallikana kasutatud seinakontaktist tagasi?
Postitused: 314
Teemad: 20
Liitus: Apr 2010
Maine:
1
Leidsin ühest juhtmete harakapesast üles juhtme mis läheb seinakontakti kust vekslilahenduse võtsin. Seal ei olnud maandusjuhet üldse millegagi ühendatudki ja ikka näitab pinget maanduse ja faasi ning maanduse ja neutraali vahel. Juhe katki äkki?
Postitused: 462
Teemad: 16
Liitus: Feb 2013
Maine:
6
11-04-2016, 15:04 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-04-2016, 15:11 PM ja muutjaks oli
Naabrivana.)
(09-04-2016, 22:28 PM)diesel Kirjutas: kui juurde keevitamine mingil põhjusel ei peaks tehtav olema, siis võib ju tõesti uue kolvi teha.
kui noorpõlve meenutada, siis ega võistlustel palju rahvast polnud, kel oleks tehasekolb kones olnud.
saadi vene aegu tehtud, saab ka nüüd.
mudu aga kiire koogelmoogel ütles, et 575 ja 695 on samad kolvid ja vähemasti seda 575 oma oli umbes 25 taalaga mitmel pool müügis. võib-olla tasuks veidi uurimist?
Nii puhkuselt tagasi...
Shindaiwa 575 ja 695 ei oma samasid kolbisid võin sulle tuua vähemalt 5 erinevust -seega vale info.
(10-04-2016, 09:59 AM)JaakH Kirjutas: Shindaiwa 680
uus kolb on sellise hinnaga https://www.gartentechnik-bremen.de/de/E...41113.html
ja kui on kõhklusi kas sobib siis http://www.lawnmowerpros.com/detail.asp?id=22155-41112 siin kirjutatakse
Tegelikult ei sobi, kolvisõrm on 1mm jämedam ja kardetavasti on ka kolvi külgedel olevad gaasijaotus aknad valed - tegemist shindaiwa 695 kolviga.
Bensiinis peitub kiirendus - diislis vingu hais.
Postitused: 314
Teemad: 20
Liitus: Apr 2010
Maine:
1
Kuni seinakontaktini millest veksellahenduse pinge võtsin sain asja korda. Seal oligi probleem selles, et sellele kontaktile eelnevast ühenduskohast oli jäetud maandusjuhe ühendamata. Ühesõnaga sai seal asi paika nii, et N ja f vahel on 230v PE ja f vahel samamoodi 230V ning PE ja N vahel näitab 0 ja 1V vahel. Veksli tarbijateotstes väljalülitatud olekus pinge selle tulemusena vähenes, kuid siiski on olemas ~40V. Enne oli üle 60V mälujärgi. Järgmisena proovin tarbijaga ja vaatan mis saama hakkab.