Postitused: 1,285
Teemad: 28
Liitus: Feb 2005
Maine:
11
Proovisin just, keerasin gaasi peale et paremini kuulda oleks, 4-5 sekundit peale päästiku vabastamist pahistab veel gaasi edasi.
Migatronic sigma2 ja miski 300 on ka masinapeale kirjutatud
Karateturbo-kolm purki ja tigu
Postitused: 1,285
Teemad: 28
Liitus: Feb 2005
Maine:
11
Oligi, tänud!
Eks saab enda laiskust süüdistada, raamat ju sahtlis olemas
Karateturbo-kolm purki ja tigu
Postitused: 314
Teemad: 20
Liitus: Apr 2010
Maine:
1
Kas keegi gaasivoolikutel kiirliiteid ka kasutab? Suht tüütu on klamber lahti/klamber kinni kui vaja liigutada kaugemale kui oma garaaži sees.
Postitused: 347
Teemad: 2
Liitus: Jul 2009
Maine:
3
Tavalisi suruõhu omasid jah.
Postitused: 432
Teemad: 4
Liitus: Oct 2012
Maine:
12
Tavalised pneumaatika kiirliited kipuvad veidi gaasi läbi lekitama.
On olemas ka spets gaasi kiirliited, neid pole proovinud.
Praegu kasutusel ISO-A hüdraulika kiirliide, sellega probleeme pole.
Postitused: 2,321
Teemad: 22
Liitus: Jan 2010
Maine:
27
31-03-2016, 12:10 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 31-03-2016, 13:11 PM ja muutjaks oli
pen.skar.)
Vähemalt Esab Caddy`ga on kiirliide kaasas. Hüppab mõnusa pumpsuga lahti, kui rihveldatud kestast kokku lükata. Kindlasti saab neid Alas ja Kuul`st osta, tellida. Ei lähe midagi kaotsi, kui balloonikraan lahti unub.
Postitused: 2,171
Teemad: 97
Liitus: Jun 2009
Maine:
30
(30-03-2016, 19:48 PM)Provoker23 Kirjutas: Kas keegi gaasivoolikutel kiirliiteid ka kasutab? Suht tüütu on klamber lahti/klamber kinni kui vaja liigutada kaugemale kui oma garaaži sees.
hmm... kas siis voolik pole ühendatud reduktori külge stutseri ja keermega? voolik jääks ju aparaadi külge.
Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Postitused: 432
Teemad: 4
Liitus: Oct 2012
Maine:
12
Konstruktsioon on neil tunduvalt erinev, hüdraulika liide ei võimalda tihendite nii suurt deformeerimist, millega kaasneb leke.Mõeldud on see ju 200+ bar survetele.
Nii hüdro kui pneumo kiirliited olid tuntud tootjatelt ja uued.Lihtne proovida,võta mingi pneumotööriist ja väntsuta kiirliidet.Kuulda on susinat või vähemalt seebiveega on leke näha.Võibolla on mõnel tootjal ka 100% lekkevaba pneumoliide olemas. Näppisin ka neid spets gaasi kiirliiteid, nende tihendus on ka oluliselt parem ja konstruktsioon ei võimalda tihendite deformeerimist. Hind on ainult jube kallis.
Postitused: 6,878
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
95
Kemppil algas just ühepäevane reklaamikampaania, kus on võimalik oma veneaegne keevitus sümboolsed sada euri juurde makstes sama võimsa Kemppi vastu vahetada. CNN näitas just pilti tunglemisest mingi Tallinna tööriistapoe juures, üsna naljakas oli kui mitukümmend tunkedes selli üritavad oma kolusid ühekorraga poeuksest sisse pressida. Kiirustage, seltsimehed unetud!
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 805
Teemad: 47
Liitus: Jan 2003
Maine:
1
(13-04-2016, 21:31 PM)jawamees Kirjutas: (13-04-2016, 20:50 PM)canyondrift Kirjutas: Segan veidi teemat ja vett...
Keevitajatele, eriti keretöö meestele hea tööriist...
Oskab ehk keegi öelda, kust sellist saada oleks, ühe koha leidsin, hind on ka paras, aga ehk on kuskil odavamalt?
http://www.toomatool.ee/et/a/kantimis-ja...eevitusele
Ehk käib mõni tuttav soomes tööl,Biltemas maksavad 59 jewrikut.
Hankisin endale sarnase riista aga suruõhuga. Pole veel katsetanud . Maksis 55 jevrikut .Oli mingi tundmatu loom ja laolõpumüük. Cedos sarnane toode 125 eurot.
Pobeda Pickup .....
My other favourite toys have tits...
Postitused: 107
Teemad: 6
Liitus: Feb 2012
Maine:
0
14-04-2016, 20:16 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 14-04-2016, 20:18 PM ja muutjaks oli
Margusk.)
Ehk punktkeevituse välja lõikamiseks, mitte augu ette tegemiseks? Või kui pole punktkeevitust teed augu ette ja keevitad täis, et saaks korraliku kinnituse?
Postitused: 463
Teemad: 2
Liitus: Feb 2013
Maine:
1
no avad on vajalikud tigiga laskmisel , vaevalt kodukasutuses punktimis seadmeid on liigapalju . mõtlen siis kaadervärki , mis kaks või enam plekiserva kokku vajutab ja samas kokku kasvatab , nagu autokere puhul tööstuslikult toimub.
läbi augu lased plekid omavahel punktiga kokku , traaati kasutades ja võib tekitada päris autentse välimusega liite , mis tehase tööst liigapalju ei erine .