13-11-2014, 20:59 PM
saab ikka, aga ei ole rentaabel.
Tuleb osta auto, kuhu see on juba paigaldatud
Tuleb osta auto, kuhu see on juba paigaldatud
(13-11-2014, 20:59 PM)pannkook Kirjutas: saab ikka, aga ei ole rentaabel.on ikka rentaabel. Nagu ülal jutuks, siis LPG seade tasub ennast keskmiselt 10l/100km bensiini tarbival sõidukil ära ca 30 (+/-5) Mm-ga.
Tuleb osta auto, kuhu see on juba paigaldatud
(14-04-2016, 20:40 PM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas: Tänan Basilio! Ei soovi.
T.
(19-07-2017, 20:54 PM)alfredo Kirjutas: Kes ütles, et meil diivanist naftat ei purska...Nagu seal kirjaski on siis naftapurskamisest on asi üsna kaugel. Selle lehmasitagaasi vabrikuga hakatakse poolvägisi ja pealemakstes tegelema kuna EL nõuab 10 % taastuvenergiaallikate kasutamist ning arvatavasti see on kõige odavam tee. Samas vene gaasi hind oleks ikka odavam ning need kes on Tartus prügila gaasi peal sõitvate busside taga juhtunud sõitma (öäk hais) kujutavad vast lehamsitagaasi ette. Aga nagu näha on kirjas, et seda lehmagaasi on plaanis kasutada põllumajanduses ja kaevandustes, nii et ridade vahel on juba kirjas et haisu tõttu see linnaliiklusesse autodesse ikka ei sobi.
http://tehnika.postimees.ee/4183647/eest...1463122703
(20-07-2017, 18:30 PM)mossepower Kirjutas: ... need kes on Tartus prügila gaasi peal sõitvate busside taga juhtunud sõitma (öäk hais) kujutavad vast lehamsitagaasi ette...
(20-07-2017, 18:52 PM)motamees Kirjutas:Puskar ju destilleeritakse: aurutatakse ja kogutakse. Gaasi nii efektiivselt eraldada ei saa, ka muu lenduv (haisev) jama tuleb kaasa. Puskari asemel võrdleks seda gaasi pigem praskaga kus kogu kompott veel koos on.(20-07-2017, 18:30 PM)mossepower Kirjutas: ... need kes on Tartus prügila gaasi peal sõitvate busside taga juhtunud sõitma (öäk hais) kujutavad vast lehamsitagaasi ette...
Kas mõni keemik oskaks seda asja väheke teaduslikumalt kommenteerida. On siis tõsi, et peale gaasi tekkimist ja põletamist jääb hais ikka alles. Puskarit võib ajada küll mistahes asjast, maitse ja haisu erinevusi ju pole.