Postitused: 163
Teemad: 13
Liitus: Feb 2004
Maine:
1
16-07-2014, 09:02 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 16-07-2014, 09:02 AM ja muutjaks oli
emsa.)
Kuna riik planeerib hakata lähitulevikus toetama gaasiautode soetamist ja elektriautode toetusi ilmselt vähendada/toetamine lõpetada, avaks käesolevaga analoogilise teema gaasiautode kohta. Kellel on kogemusi uue gaasiautodega, kes on tellinud süsteemi järelpaigalduse, kui palju tänaste hindadega reaalne võit tuleb, mida tuleks vältida jne. Gaasiautosid ei ole registris palju (3-4t tuhat), aga ilmselt lähiaastatel hakkab hoogsamalt lisanduma.
Postitused: 734
Teemad: 29
Liitus: Apr 2002
16-07-2014, 10:09 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 16-07-2014, 10:10 AM ja muutjaks oli
jurkman.)
Gaasiga sõitmine on poole odavam, olen seda juba harrastanud 10 aastat, ainuke negatiivne asi on olnud see, et gaas hävitab mootorit, eeskätt klappe, aga kuna ise remondin, siis pole see probleem. Praegugi on üks gaasi-fookuse kaas garaasis laua peal.
Samas kardan, et praegune lääneperselakkujatest valitsus ei luba oma rahvale sellist luksust kaua kesta ja mingil hetkel pannakse gaasile aktsiis otsa ja asi kaotab mõtte.
Raha tuleb kulutada Lääne Peremeeste moosimiseks, mitte oma pööblil raiskamiseks (a la tasuta ühistransport).
Postitused: 4,162
Teemad: 61
Liitus: Dec 2002
Maine:
56
16-07-2014, 10:27 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 16-07-2014, 10:28 AM ja muutjaks oli
PlyVal64.)
Läheb igati elektrikäuladega kokku ja minu suhtumine on kindel: täitsa mõelnud soetada Logan MCV Laureate LPG ehk siis bensu ja gaasi sööv mahukas odavauto. Lööd selle veel täielikku tippvarustusse koos haakekonksuga, maksab seuhke ~13K eurisid. LPG teeb hinnalisa vaid 800 eurot ja see peaks ennast küll ära tasuma. Kokku siis kaasas 50 + 32 liitirt põlevainet. Kas kellelgi teisel tootjal on veel uusi gaasiautosid? Suurel vennal Renault'l ei ole, kuigi mootorid samad.
Ehk ma jään enda juurde: andke mulle see 18K lollusetoetust ja ma oskan sellega oluliselt targemat teha. Tõesti gaasiauto osta vms. Ning minu pärast võib ka Teslad atradeks taguda...
Postitused: 805
Teemad: 47
Liitus: Jan 2003
Maine:
1
(16-07-2014, 10:32 AM)olli Kirjutas: (16-07-2014, 10:09 AM)jurkman Kirjutas: ainuke negatiivne asi on olnud see, et gaas hävitab mootorit, eeskätt klappe, aga kuna ise remondin, siis pole see probleem.
Nüüdisajal paigaldatakse alati ka lisaõlitus. Peaks selle vastu aitama.
************************************************************************
Sõidan 6 aastat sama gaasitatud MB ga. Ca 15-20% on gaasikulu suurem bensiini kulust. Autole oli paigaldatud Itaalias 2000 aastal gaasiseade (LPG) . Kuna andsin auto juunjori kätte siis pärast nädalavahetust oli vaja avada ka mootor. (klapivedru purunes). Ei täheldanud pea 140000 km läbisõidu juures mootori sisemuses mingeid muutusi mis oleks tingitud gaasiseadme kasutamisest.
Seni kuni valitsus aktsiisi ei tõsta sõidan kindlalt gaasitatud autoga. Võrdlesime 2 kuu jooksul,ühe töökaaslasega kulutusi 1 km peale. Temal 96 passat 19 td 66kw ,minul MB E200 TE 92 a.90kw. Kulutus kilomeetrile sama. Ei näe põhjust loobuda gaasiautost ja vahetada diisli vastu.
Miinusteks on see nagu ma kordan puudub korralik remondi võrgustik. Näiteks Pärnus pole kedagi kes viitsiks süüvida mõne seadme probleemidesse. pean sõitma kas Tallinna või Riiga,Valmierasse. Uut seadet oskavad kõik külge panna aga vana remontida ei taha.
Pobeda Pickup .....
My other favourite toys have tits...
Postitused: 2,484
Teemad: 54
Liitus: Jan 2008
Maine:
55
(16-07-2014, 12:10 PM)umm Kirjutas: Mitu inimest viriseb ja mitu tegutseb meie konnatiigis? Valitsusel ongi ju ainult ühepoolne surve. Rahvas tõmmaku pea "peest" välja ja tehku ka oma nõudmised ja soovid selgeks sellele valitsusele.
Ainukest toimivat meetodit oma tahte maksmapanekuks nimetatakse relvastatud riigipöördeks ja see on paraku paragrahvialune teema. Igagused kaasamisejutud on jutuks head küll.
A tehase CNG apastraadiga sõidaks isegi, paraku siinpool lompi minujaoks kvalifitseeruvaid pole. Mikistanist kah espehhjaalselt tooma ei hakka, kuigi sõidetavaid asju leiaks:
http://www.ebay.com/sch/Cars-Trucks-/600...45573.m339
_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Postitused: 96
Teemad: 13
Liitus: Mar 2014
Maine:
0
Mida suurema küttekuluga bensuauto, seda mõistlikum ja mõttekam on gaasiseadme paigaldus.
Postitused: 3,599
Teemad: 112
Liitus: Jan 2003
Maine:
34
(16-07-2014, 12:02 PM)agaa Kirjutas: Miinusteks on see nagu ma kordan puudub korralik remondi võrgustik. Näiteks Pärnus pole kedagi kes viitsiks süüvida mõne seadme probleemidesse. pean sõitma kas Tallinna või Riiga,Valmierasse. Uut seadet oskavad kõik külge panna aga vana remontida ei taha.
oskad Sa selle põhjal ka paigaldajat soovitada? Kes mõistab probleeme lahendada, mõistab neid ilmselt ka vältida
paigaldamine on mu teada litsenseeritud tegevus. Vaadates paigalduste pilte, sooviks ma aga paigaldajaga torustiku kinnitamistest eraldi rääkida või selle ise teha - seda harrastatakse üldiselt poolraamidele ja isepuurivate kruvidega, mis ei paranda päris kindlasti kere roostekindlust ehk siis ei ole mulle ok.
Teet,
olnud laisk ning oma veerandtuhande turbo-hobujõuga igapäevasõidukile gaasi paigaldamist juba kevadest saati edasi lükanud. Nn paigaldaja-kodutöö on just see, mida pole enda meelest piisavalt teha jõudnud. Kogemused ja soovitused on ses osas väga teretulnud!
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Postitused: 3,717
Teemad: 30
Liitus: Feb 2013
Maine:
64
(19-07-2014, 23:00 PM)mlsluik Kirjutas: Üldiselt olen igasuguste toetuste vastu, nii elektriautode ostmiseks kui ka gaasil töötavate autode ostmiseks mõeldud raha on praktiliselt tuulde loobitud, samas kui sellega oleks saanud teha nii mõndagi praktilist ja ühiskonnale kasulikku investeerigut a'la prügipõletusjaam...
See veel puudus, et miljonäridele uusi jaamu vaja aidata soetada. Neil on momendil niigi prügi puudu mida põletada. Ostavad väljast sisse. Ka sina maksad oma prügi ära andmise eest hinge hinda, ja hiljem maksad sa neile, kas siis soojuse, ehitusmaterjali, rohelise elektri jne näol uuesti ja uuesti ja uuesti. Anda neile veel maksumaksja leivakontsik, uue jaama ehituseks...
Faking kulakud raisk
Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Postitused: 195
Teemad: 4
Liitus: Oct 2012
Maine:
1
Ei taipa, mis hingehinnast kogu aeg prügimajandusega seoses jutt käib. Elan maal ja prügifirma viib kord kuus 240 liitrise nõu ära, arve on iga kuu 2,64 eur. On see tõesti hingehind? Pakendid rändavad poe juurde kollasesse konteinerisse ja vanapaber sinisesse - tasuta muidugi. Osa ajalehti jätan järgi, et oleks millega tuld alla teha.
Kas on siis mujal Eestis hinnad tōesti siis nii palju suuremad?
Postitused: 5,349
Teemad: 261
Liitus: Apr 2010
Maine:
73
Prügimäel vist kogutakse gaasi ka...aga see korjatakse kokku ja lastakse niisama õhku,sest tuleb vist liiga vähe,et ära tasuks kogumine.... Võibolla eksin aga jäi nagu kuskilt jutust kõrva.
Metsad ja tänavad oleksid päevapealt prügist puhtad,kui hakatakse toojale väikest tasu maksma...aga piisaks isegi sellest,et võetakse tasuta vasta. Võiks siis selle gaasi ka kokku taguda balloonidesse mitte niisama õhku lasta...
Postitused: 3,779
Teemad: 36
Liitus: Nov 2008
Maine:
46
Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Postitused: 304
Teemad: 34
Liitus: Jun 2004
Maine:
4
Juba olemasolevale pisut vanemale autole gaasiseadme paigaldamine tõenäoliselt ära ei tasu. Samas on teinekord müügis üsna mõistliku hinnaga sõidukeid, kus gaasiseade juba peal.
Siiski ise ostaks vast ainult sellise auto, kus see on juba tehasest peal. Antud juhul vist peale Dacia suurt valida polegi. Opelil ka mingid tehase gaasikad aga ei tea kas neid Eestis müüakse ?