Teema on suletud

KÜSIMUSED, mis oma teemat ei vääri

Meestekas kaheksakümne tuuris, Turistid-Spordid natuke üle saja.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.

(15-05-2016, 16:22 PM)Basilio Kirjutas:  Olles töölkäimise tarbeks mõnda aega elektrijalgrattaid piilunud, küsimus: 
mis f****** kosmosetehnoloogiaid on nende tootmisel rakendatud, et see vigur nii kallis on?
https://www.shoppa.ee/p/adriatica-elektr...=283577068&channel=d&keyword=&gclid=COOagb-V3MwCFWJ5cgod0y0MPw
Üldse on jalgrattad üle mõistuse kalliks läinud või saan mina millestki valesti aru. Või on jalgratas kuulutatud hullemaks asfaldilõhkujaks kui naastrehvid ja kütuseaktsiisi kasseerimisvõimaluse puudumisel võetakse ratta soetamisel kogu raha ette?

Rahu, ainult rahu.  Nagu ütles vend Pius U. Paeda häälega... Big Grin

Esiteks tahavad vähesed tootjad oma arendusrahale katet. Kohe ja palju. Eelkõige palju.
Teiseks - ei kõlba enam suvaline tallapress, peab olema seda ja teist ja kolmandat. Eriti kolmandat, eksole.

Endiselt saab Leedu tehase 3-käigulise viisaka ratta 350 eest. Porilaudade, kella, laterna ja pakiraamiga. Big Grin Suisa Pärnust:
http://rattaari.ee/Toode/minerva-city-28-m545-hall/
Igapäevapedaalimist kestab täitsa hästi, tapma hakates läheb täitsa katki ära.

Või vähe edevam:
http://rattaari.ee/Toode/minerva-arthur-...m637-hall/

Meie peres on sama tehase Pantheri märki kandev naiste kruiser saanud valu juba 10 aastat ja ka tänavu kevadel oli vaid ülevaatamise vaev - ei mingeid probleeme. Tolm maha, mõni tilk õli ja veidi värsket tuult loffi und minekit. Cool

Eks see olene vähe läbisõidust kuidas kestab. Minul saab ratas kõvasti valu ja schimano 8 käiguline ei taha enam nagu töötada, arvatavasti siis trossi osa miskit väikse lõtkuga. Ja enam alumiinium raamiga ei ostaks, kuidagi vedelaks on selle 7000kmga läinud Big Grin  Aga hoolimata sellest et ma näen elektrisõidukites suurt potentsiaali ei ostaks enam, edasi liigub minu jaoks aeglaselt ja autojuhtide(ka jalakäiate) jaoks liiga kiiresti, tunnen vajadust suundade järgi kõige rohkem kuna rattaga 25kmh ei ole äärekive ületades suunanäitamine üldse tore tegevus.  Aga kui ostad selle 350€ ratta siis sinna külge normaalne mootor ja aku läheb 6-700€ komplektina ostes. või rohkem mul oli vist 650 ilma KMita Aga sarnase ratta eest küsis tänases reklaamis Hollandi träni pood 679€ aga on ka 599.€ küsitud.

(15-05-2016, 18:40 PM)v6sa Kirjutas:  Esiteks tahavad vähesed tootjad oma arendusrahale katet. Kohe ja palju. Eelkõige palju.
Fantaasia hakkas kohe tööle. Kusagil istub rahakuhjade keskel arendusosakond ja leiutab iga päev (jalg)ratast nii et higi voolab. Nagu Monty Python...
Selles on sul aga õigus, et päris sellist ratast, millega Vasja poes õlutit toomas käib, ei tahaks. Ei pea küll sigavinge ratas olema, aga siiski peotäie käikude ja kerge jooksuga ning normaalse raamiga. Mitte süsinikust või alumiiniumist, aga normaalse kujuga. Paraku on vähemalt nii Pärnu kui ka netipoed kuivalt täis naisteraamiga retrostiilis rattaid. Kes kurat neid küll ostab?? Linnapildis selliseid ei näe miskipärast... 

Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.

(15-05-2016, 19:48 PM)nootsii Kirjutas:   Aga kui ostad selle 350€ ratta siis sinna külge normaalne mootor ja aku läheb 6-700€ komplektina ostes. või rohkem mul oli vist 650 ilma KMita Aga sarnase ratta eest küsis tänases reklaamis Hollandi träni pood 679€ aga on ka 599.€ küsitud.
Mida arvata sellisest rattast, kas on mänguasi?
https://www.baumax.ee/et/kodu-ja-aed/las...dr001.html
Ehituse ABC pakub kampaania korras 479 ruubliga.

Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.

(15-05-2016, 19:55 PM)Basilio Kirjutas:  ...
Paraku on vähemalt nii Pärnu kui ka netipoed kuivalt täis naisteraamiga retrostiilis rattaid. Kes kurat neid küll ostab?? Linnapildis selliseid ei näe miskipärast... 

Aga ei näe seepärast, et täna ei pruugita rattaid igapäevasjade ajamiseks, kuhu säärane naistekas sigamugav on. Jah, raiskab energiat veidi läbi paindudes ja teoorias kestab raam nätsutamist lühemat aega. Aga paarikilomeetrisi otsi puhta riidega on säärasega lausa lust nühkida. Ning nii üllatav, kui see ka ei ole, siis 3 käigust piisab täiesti lauskmaal asjatamiseks. 7 või 8 on muidugi edevam, aga sisulist vajadust nende järele ei ole.

Keeruliseks läheb ratta valimen kahemeetristel ja teistsada kilo kaaluvatel tegelastel - ka meestekate raamid jäävad väikeseks...

Aga meil ostetakse kas:
A) eelviimase peal maanteeratas, et sellega 3 korda nädalas sõita end juhmiks. Viimasepeal maanteeratas maksab enam, kui uus sõiduauto;
B) Eriti Winge Maastikuuratas gaziljoni käigu ja ekstramegagigajäiga raamiga. Mille võimaliku efekti tapavad eriti tõhusalt esi- ja tagavedrustus.

Aga tegelikult olen ma lihtsalt kade. Big Grin

mul 200 eur merida omarammuga liikuv ja uni 12km tööl käia täitsa paras, eelmine aasta sai kuni töö vahetumiseni käidud iga ilmaga, nüüd 25km ots natu palju Smile Samas kunagi oli töökaaslane kellel oli ülivinge maantee ratas ja käis sellega 30km üks ots iga päev tööle

Korralik tagavedrustusega ratas on viimasepeal transpordivahend. Endal ei ole, sõitnud olen erinevatega. Sadulatoru saab pikemaks teha.

Marko@kaksmeetritülesajakilo

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.

(15-05-2016, 20:23 PM)Marko Kirjutas:  Korralik tagavedrustusega ratas on viimasepeal transpordivahend. Endal ei ole, sõitnud olen erinevatega. Sadulatoru saab pikemaks teha.

Marko@kaksmeetritülesajakilo

Jepjep. Aga katsu Sa leida säärasele monstrumile viisaka väljanägemisega ja kogu ratast kaitsvad porilauad ja Tummine Pakiraam... Ning vähegi mõistliku sõiduasendi saamiseks tuleb nii lenksutoru kui stemmi passitamisega üksjagu vaeva näha. Või sõitagi nina maas ja tagument taevas...

Aga vähem põrutab vedrustusega ratas küll. Cool

Mo arust vääriksid viimased jalgrattateemalised postitused juba eraldi teemat küll. On meil mõni usin moderaator liikvel?

26-tollisele metallporikad on letikaup, need täismõõdus. Ära nüüd ütle, et sa ei suuda neid paigaldada!
Pakiraam vajab natule mõttetööd.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.

(15-05-2016, 20:38 PM)Marko Kirjutas:  26-tollisele metallporikad on letikaup, need täismõõdus. Ära nüüd ütle, et sa ei suuda neid paigaldada!

Ei oska öelda, ei ole proovinud. Kardetavasti seisab see töö küll mõne aasta pärast ees, kui järeltulijad selle mõõduni kasvavad. Rolleyes

(15-05-2016, 20:09 PM)v6sa Kirjutas:  
(15-05-2016, 19:55 PM)Basilio Kirjutas:  ...
Paraku on vähemalt nii Pärnu kui ka netipoed kuivalt täis naisteraamiga retrostiilis rattaid. Kes kurat neid küll ostab?? Linnapildis selliseid ei näe miskipärast... 



Aga meil ostetakse kas:
A) eelviimase peal maanteeratas, et sellega 3 korda nädalas sõita end juhmiks. Viimasepeal maanteeratas maksab enam, kui uus sõiduauto;
B) Eriti Winge Maastikuuratas gaziljoni käigu ja ekstramegagigajäiga raamiga. Mille võimaliku efekti tapavad eriti tõhusalt esi- ja tagavedrustus.

Nii on.
@Naistekaraamiga big IRW Big Grin.
Mul õnnestus kolm kuud veeta soomemaa seppade juures. Ikka tõsiste seppade juures ehk siis päris-päris rauatehases, millises toormest veldoksit, hardoksi ja strenksi toodetakse.
Too vabrik on nii piraka territooriumiga, et kogu kiire liiklus nii tööliste kui ülemuste jaoks käib enamjaolt jalgratastega. Aastaringselt.
Kirjutatakse tallapress sulle laost välja ja kui töölt päriseks lahkud, annad tagasi. Kodu ja töö vahet võid ka liigelda, keegi ei keela, aga siis kadumise eest kannad vastutust. Kuigi kuhu tal kaduda, kui terve linn on rattaid täis ja kõigil on olemas? Nojahh, kui just mõni usin neeger  pännu ei pane või ida-, ei, pigem lõunanaaber pagassi ei pista ning jeelet ei tee.
Vaat seal nägi igasuguseid ägedaid vokkisid. Mida vanem ja tahmasem, seda vingem. Ja keegi ei nurisenud, et miks tal naistekas ja tol meestekas on... Toungue. See vist meie sovjeedipärandina kaasaantud urin vist pigem.
Muide, Soomes olla kõiksee popim pill just nende endi kodimane Tunturi Poni. Lausa  nii IN pill pidavat olema, et seisab linnalaste omavahelisel hierarhiaredelil kaarega kõrgemal positsioonil kui nutiseadmed.
Jne, jne...

Hea, kui keegi lugeda nüüd viitsis, ma niisama, vaherepliigiks. Sattusin hoogu. Sorry. 
Cool

Statistika ütleb et 70+% ostetakse "naiste raamiga"  See kokkupandav on plii akuga ja kandevõime on 100kg mis jääb minule väheks ja kondinad pean koju jätma.
Ise kasutan Elektra Townie-t mis väga mugav linnavahel saab sadulalt tõusmata foori taga jala maha panna Big Grin  Ja pakiraamiks soovitan esimest pakiraami teeb vähemalt 3+kg koti puhul ratta mõnusalt stabiilseks. Minul väike laskumine kus saavutab tuulevaikse ilmaga nt 50kmh ilma väntamata poolel mäel.

(15-05-2016, 18:21 PM)veix__ Kirjutas:  Palju 30 a tagasi jalgratas (mõtlen ikka tavalist, mitte elektriga) maksis ja palju siis keskmine palk võis olla ning kuidas sellega võrreldes olukord praegu oleks? Rolleyes
Kui ma ei eksi, siis justkui on jäänud meelde mulle osteud Ereliukase hinnaks 69 rbl. See võis olla võibolla u. 1/2 praeguses mõistes keskmist palka? Meeste rattad kindlasti olid kallimad.

aastal ´78 Ereliukas ca 40,-; Hiljem Desna´d ja Saljut´d 60-70,-;  80.-te aastate alul Sputnik (4k) 96,- ja Ukraina meestekas 80,-.

Aga teemasse...
Kogu nooremast peast rattakasutamise aja jooksul, oli mul au lappida katkist lohvi 2 (kaks) korda, ikka naela vms teema.
Täna lapib/ostab noorem põlvkond 26" lohve igakuiselt. Kusjuures ilma nähtavate vigastusteta. Kodaraotsad kaetud, välisrehvi sisekülg ok. Isegi aiakäru rehvi on mitmeid kordi vahetatud. Kas väikeste kollaste kätega tehtud lohvisarnase toote kvaliteet on siis tõesti nii s...?


(16-05-2016, 09:42 AM)hulgus Kirjutas:  Aga teemasse...
Kogu nooremast peast rattakasutamise aja jooksul, oli mul au lappida katkist lohvi 2 (kaks) korda, ikka naela vms teema.
Täna lapib/ostab noorem põlvkond 26" lohve igakuiselt. Kusjuures ilma nähtavate vigastusteta. Kodaraotsad kaetud, välisrehvi sisekülg ok. Isegi aiakäru rehvi on mitmeid kordi vahetatud. Kas väikeste kollaste kätega tehtud lohvisarnase toote kvaliteet on siis tõesti nii s...?

 Vähemalt kümme aastat tagasi müüdud hiina Kenda lohvid tundusid küll palju rohkem kummist olema (ning ka paksemad) kui kunagised ereliukase ja meesteka lohvid. Nonde vene omadega oli kogu aeg mingi kamm. Aiakärud on teine teema nonde rattad on jep imeasjad, samas arvestades palju hiinlased ratastega sõidavad, siis võiks eeldada et nondele pole mõtet saasta teha.
 Tolle 26" ratta lohvi kohapealt oskab vast mõni ksf midagi öelda. Ise pakuks, et äkki on mingi spetsiomm mõõt mantlil?

You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.

(16-05-2016, 09:42 AM)hulgus Kirjutas:  Täna lapib/ostab noorem põlvkond 26" lohve igakuiselt. Kusjuures ilma nähtavate vigastusteta. Kodaraotsad kaetud, välisrehvi sisekülg ok. Isegi aiakäru rehvi on mitmeid kordi vahetatud. Kas väikeste kollaste kätega tehtud lohvisarnase toote kvaliteet on siis tõesti nii s...?

Omal ka viimstel aastatel pigem selline praktika, et pigem uus õhukumm kui vana paikama hakata kuna nende poest ostetud paikadega on nii, et vahel ei jää pidama. Vanasti oli rull paksu toorkummi millega traktori õhukumme paigati ja sai sellest väikeseid paiku lõigata, kummiliimi vahele, toorkumm peale ja kruustangide vahele. Jäid kõik ilusti kinni, nagu oleks vulkaniseeritud. Aga kadus see rull toorkummi kahjuks nelja tuule poole.

(16-05-2016, 10:20 AM)Tegelane5 Kirjutas:  
(16-05-2016, 09:42 AM)hulgus Kirjutas:  Aga teemasse...
Kogu nooremast peast rattakasutamise aja jooksul, oli mul au lappida katkist lohvi 2 (kaks) korda, ikka naela vms teema.
Täna lapib/ostab noorem põlvkond 26" lohve igakuiselt. Kusjuures ilma nähtavate vigastusteta. Kodaraotsad kaetud, välisrehvi sisekülg ok. Isegi aiakäru rehvi on mitmeid kordi vahetatud. Kas väikeste kollaste kätega tehtud lohvisarnase toote kvaliteet on siis tõesti nii s...?

 Vähemalt kümme aastat tagasi müüdud hiina Kenda lohvid tundusid küll palju rohkem kummist olema (ning ka paksemad) kui kunagised ereliukase ja meesteka lohvid. Nonde vene omadega oli kogu aeg mingi kamm. Aiakärud on teine teema nonde rattad on jep imeasjad, samas arvestades palju hiinlased ratastega sõidavad, siis võiks eeldada et nondele pole mõtet saasta teha.
 Tolle 26" ratta lohvi kohapealt oskab vast mõni ksf midagi öelda. Ise pakuks, et äkki on mingi spetsiomm mõõt mantlil?
Lohv on õhem, et kaalu kokku hoida ja kergem vändata oleks. Raudraamide aeg on möödas kus suva oli palju lohv veel juurde kaalus. Mida kergemna lohvi suudad poest leida seda rohkem maksab. Ja parandamisest ei ole keegi kuulnud. Läheb uus alla.

Tavaline odav rehv on see kust karusmarja okas läbi tuleb ja lohvivahetus algab.
 Aga Küsimus kah: Kellegil kogemusi Renault-nissani 2 liitrise 103kw bensumootoriga cvt käigukasti küljes? (2009 üles) Komplekt vist sama nii Nissan q.. kui Renault scenicu küljes.

Mina olen ikka paiganud, eelmine aasta lausa 8 korda 2 ratta peale kokku, põhiliselt olid mingid trossikiud läbi pugenud, kas teehooldajate saha kummiribast pärit või ei tea kust, suvepoole lõppes see pull ära kuid kevadel oli peale paari sõitu jälle õhk läinud ratta seest 

(16-05-2016, 18:11 PM)maisalup Kirjutas:  Mina olen ikka paiganud, eelmine aasta lausa 8 korda 2 ratta peale kokku, põhiliselt olid mingid trossikiud läbi pugenud, kas teehooldajate saha kummiribast pärit või ei tea kust, suvepoole lõppes see pull ära kuid kevadel oli peale paari sõitu jälle õhk läinud ratta seest 

 No täpselt, ise pole enam tükk aega rattaga sõitnud aga firma TipTop liim ja paigad pidasid väga hästi. Asi see ratta lohv lappida on, kui tänapäeval on paigad ja liim millega saab autorehve paigata ilma vulkimata. OK, auk oli mustri all aga ikkagi.

You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 55 külali(st)ne