15-05-2016, 18:29 PM
Meestekas kaheksakümne tuuris, Turistid-Spordid natuke üle saja.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
(15-05-2016, 16:22 PM)Basilio Kirjutas: Olles töölkäimise tarbeks mõnda aega elektrijalgrattaid piilunud, küsimus:
mis f****** kosmosetehnoloogiaid on nende tootmisel rakendatud, et see vigur nii kallis on?
https://www.shoppa.ee/p/adriatica-elektr...=283577068&channel=d&keyword=&gclid=COOagb-V3MwCFWJ5cgod0y0MPw
Üldse on jalgrattad üle mõistuse kalliks läinud või saan mina millestki valesti aru. Või on jalgratas kuulutatud hullemaks asfaldilõhkujaks kui naastrehvid ja kütuseaktsiisi kasseerimisvõimaluse puudumisel võetakse ratta soetamisel kogu raha ette?
(15-05-2016, 18:40 PM)v6sa Kirjutas: Esiteks tahavad vähesed tootjad oma arendusrahale katet. Kohe ja palju. Eelkõige palju.Fantaasia hakkas kohe tööle. Kusagil istub rahakuhjade keskel arendusosakond ja leiutab iga päev (jalg)ratast nii et higi voolab. Nagu Monty Python...
(15-05-2016, 19:48 PM)nootsii Kirjutas: Aga kui ostad selle 350€ ratta siis sinna külge normaalne mootor ja aku läheb 6-700€ komplektina ostes. või rohkem mul oli vist 650 ilma KMita Aga sarnase ratta eest küsis tänases reklaamis Hollandi träni pood 679€ aga on ka 599.€ küsitud.Mida arvata sellisest rattast, kas on mänguasi?
(15-05-2016, 19:55 PM)Basilio Kirjutas: ...
Paraku on vähemalt nii Pärnu kui ka netipoed kuivalt täis naisteraamiga retrostiilis rattaid. Kes kurat neid küll ostab?? Linnapildis selliseid ei näe miskipärast...
(15-05-2016, 20:23 PM)Marko Kirjutas: Korralik tagavedrustusega ratas on viimasepeal transpordivahend. Endal ei ole, sõitnud olen erinevatega. Sadulatoru saab pikemaks teha.
Marko@kaksmeetritülesajakilo
(15-05-2016, 20:09 PM)v6sa Kirjutas:(15-05-2016, 19:55 PM)Basilio Kirjutas: ...
Paraku on vähemalt nii Pärnu kui ka netipoed kuivalt täis naisteraamiga retrostiilis rattaid. Kes kurat neid küll ostab?? Linnapildis selliseid ei näe miskipärast...
Aga meil ostetakse kas:
A) eelviimase peal maanteeratas, et sellega 3 korda nädalas sõita end juhmiks. Viimasepeal maanteeratas maksab enam, kui uus sõiduauto;
B) Eriti Winge Maastikuuratas gaziljoni käigu ja ekstramegagigajäiga raamiga. Mille võimaliku efekti tapavad eriti tõhusalt esi- ja tagavedrustus.
(15-05-2016, 18:21 PM)veix__ Kirjutas: Palju 30 a tagasi jalgratas (mõtlen ikka tavalist, mitte elektriga) maksis ja palju siis keskmine palk võis olla ning kuidas sellega võrreldes olukord praegu oleks?
Kui ma ei eksi, siis justkui on jäänud meelde mulle osteud Ereliukase hinnaks 69 rbl. See võis olla võibolla u. 1/2 praeguses mõistes keskmist palka? Meeste rattad kindlasti olid kallimad.
(16-05-2016, 09:42 AM)hulgus Kirjutas: Aga teemasse...
Kogu nooremast peast rattakasutamise aja jooksul, oli mul au lappida katkist lohvi 2 (kaks) korda, ikka naela vms teema.
Täna lapib/ostab noorem põlvkond 26" lohve igakuiselt. Kusjuures ilma nähtavate vigastusteta. Kodaraotsad kaetud, välisrehvi sisekülg ok. Isegi aiakäru rehvi on mitmeid kordi vahetatud. Kas väikeste kollaste kätega tehtud lohvisarnase toote kvaliteet on siis tõesti nii s...?
(16-05-2016, 09:42 AM)hulgus Kirjutas: Täna lapib/ostab noorem põlvkond 26" lohve igakuiselt. Kusjuures ilma nähtavate vigastusteta. Kodaraotsad kaetud, välisrehvi sisekülg ok. Isegi aiakäru rehvi on mitmeid kordi vahetatud. Kas väikeste kollaste kätega tehtud lohvisarnase toote kvaliteet on siis tõesti nii s...?
(16-05-2016, 10:20 AM)Tegelane5 Kirjutas:Lohv on õhem, et kaalu kokku hoida ja kergem vändata oleks. Raudraamide aeg on möödas kus suva oli palju lohv veel juurde kaalus. Mida kergemna lohvi suudad poest leida seda rohkem maksab. Ja parandamisest ei ole keegi kuulnud. Läheb uus alla.(16-05-2016, 09:42 AM)hulgus Kirjutas: Aga teemasse...
Kogu nooremast peast rattakasutamise aja jooksul, oli mul au lappida katkist lohvi 2 (kaks) korda, ikka naela vms teema.
Täna lapib/ostab noorem põlvkond 26" lohve igakuiselt. Kusjuures ilma nähtavate vigastusteta. Kodaraotsad kaetud, välisrehvi sisekülg ok. Isegi aiakäru rehvi on mitmeid kordi vahetatud. Kas väikeste kollaste kätega tehtud lohvisarnase toote kvaliteet on siis tõesti nii s...?
Vähemalt kümme aastat tagasi müüdud hiina Kenda lohvid tundusid küll palju rohkem kummist olema (ning ka paksemad) kui kunagised ereliukase ja meesteka lohvid. Nonde vene omadega oli kogu aeg mingi kamm. Aiakärud on teine teema nonde rattad on jep imeasjad, samas arvestades palju hiinlased ratastega sõidavad, siis võiks eeldada et nondele pole mõtet saasta teha.
Tolle 26" ratta lohvi kohapealt oskab vast mõni ksf midagi öelda. Ise pakuks, et äkki on mingi spetsiomm mõõt mantlil?
(16-05-2016, 18:11 PM)maisalup Kirjutas: Mina olen ikka paiganud, eelmine aasta lausa 8 korda 2 ratta peale kokku, põhiliselt olid mingid trossikiud läbi pugenud, kas teehooldajate saha kummiribast pärit või ei tea kust, suvepoole lõppes see pull ära kuid kevadel oli peale paari sõitu jälle õhk läinud ratta seest