Postitused: 1,075
Teemad: 57
Liitus: Mar 2004
Maine:
10
vot ma ka ei suutnud guugeldada karistust aga mälu järgi oli ikka üsna mitu aastat, samas loogiliselt peab ikka vedaja vastutama, näiteks kui ta punasega ristmikule või raudteele sõidab, siis pole tagumisel mitte midagi teha
Postitused: 2,171
Teemad: 97
Liitus: Jun 2009
Maine:
30
17-06-2016, 20:23 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 17-06-2016, 20:30 PM ja muutjaks oli
h2rra.)
Ehk hakati sealt pihta, nagu "juhi kohustused enne sõidu alustamist" veetava sõiduki roolijat ei loetud juhiks, kuna mootor ei töötanud ja vedajaks oli esimese auto juht. ja juht peab enne liikuma hakamist kõike kontrollima. ka haakes olevad seadmed masinad
Mina ei imesta enam ammu millegi üle, sest minu ajal koolis õpitu ei lähe selle eluviisiga enam ammu kokku. Mäletan kui esimeses klassis öeldi, miks me koolis peame õppima. Selleks et oma tulevases elus hakkama saada. Lapsed tehtud ja suureks kasvatatud ja nüüd ütleb seadus, et ma ei oska elada. Vot nii teevad "laps eksperdid" seadusi.
Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Postitused: 2,962
Teemad: 35
Liitus: Jan 2012
Maine:
31
samas on seaduses kirjas, et pukseeritavas autos tohivad olla reisijad kui roolis on JUHT s.t. loen sit välja, et ju ka pukseeritavas on JUHT
ehk peab ju see juht veenduma enne liikuma hakkamist oma ja auto valmisolekust.
aga sama kõver nagu on seaduse krõnka on ka see tee kuidas seda väänata saab.
Postitused: 2,171
Teemad: 97
Liitus: Jun 2009
Maine:
30
17-06-2016, 22:01 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 17-06-2016, 22:04 PM ja muutjaks oli
h2rra.)
(17-06-2016, 21:22 PM)MeelisV Kirjutas: samas on seaduses kirjas, et pukseeritavas autos tohivad olla reisijad kui roolis on JUHT s.t. loen sit välja, et ju ka pukseeritavas on JUHT
ehk peab ju see juht veenduma enne liikuma hakkamist oma ja auto valmisolekust.
aga sama kõver nagu on seaduse krõnka on ka see tee kuidas seda väänata saab.
Mis aastal toimus kokkupõrge? kas siis mitte teised seadused ja mõisted ei olnud? seadused muutuvad ju nii kiiresti, et mida enne ei tohtinud teha, seda nüüd võib. Endist seadust tuubiti vägisi trahvidega pähe, et kui ülekäigu juures on inimene, peab peatuma ja lubama ületada tee. Üks mutike tuli poest ja teine just läks ja jäid ülekäiguraja ette vestlema, mis saaki täna poest saada on ja kui sina ei peatunud siis eemal oli pollar ja viitas seadusele, mida Sa ei täitnud ja kirjutas kohe toetava kviitungi riigikassale
Nüüd on vähemalt kirjutatud, et peab tekkima silmside ja mõlemad veenduma ohutuses... st kui ei le astunud sebrale, ei pea peatuma. sama on ju noorte lapsetapjatest emadega, kes ülekäigul lükkavad vankri enda ees sebrale ja siis veenduvad, kas auto jääb pidama. mõistlikunm oleks käru enda taga vedada ületamisel
Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Postitused: 2,283
Teemad: 11
Liitus: Oct 2008
Maine:
65
Artikke oli pärit lehest "Meie Maa" 06.07.2007.