01-07-2016, 00:13 AM
Ikka veel elus-terve. Ma ei ütle sellega, et ohutusreegleid ei tule täita, aga töö ei saa ka tegematta jääda. Näiteks peksin kuvaldaga kääntelje polti välja. Suure poldi, millele baabaga pähe äsasin, sidusin nööriga raske asja külge. Nii ei lenda polt väga kaugele (ihu pihta). Pidurikambri panin tagasi kokku koormarihma abiga. Raske on, aga võitlema peab.
Vahetasin filtreid. Uurisin ka, mis sees on. Küttefiltri sees oli sit-pask.
Õlifiltril oli millegipärast sisemise ringi (liitepinnal kaks tihendit) tihendi välja pressinud. Oli nagu kõik ühenduses. Filtrit lahti võttes ei tundunud olema väga pasane.
Õhu kuivatusfilter oli päris korras. Kuivatusgraanulid olid puhtad ja kuivad. oleks võinud edasi sõita, aga kes siis ikke ennem teab.
Kuna auto hakkab valmis saama, siis lähevad tööd pisemaks ja aeganõunvamaks.
Tegin rataste tasakaalustuspingi. Vanakooli värk, ilmeksimatu. Võtsin rulllaagrid välja ja ostsin kuullaagrid asemele. Väike pusimine, et seina külge saada ja voilaa, kõik rattad tasakaalu.
Tagasilla reduktori kaan oli nii läbi roostetanud, et tahtsin klaasriidega üle kleepida. See projekt läks aga nässu. Võtsin siis kätte ja keevitasin augud kinni. Lõpptulemina leidsin miskit 5 auku. Kaan peale ja pesuõli sisse.
Kogu sumbutimajanud sai uuesti tehtud. Oli olemas üks teine Iveco pütt ja torud ka. Kuidagi ei saanud algust käima. Õlifilter oli ees. Keerasin ära ja siis avastasingi, et tihend nässus. Mõtlesin, et võtan alguse ka turbo küljest lahti. Muidugi keerasin kaks polti pooleks. Ühe sain keevitusega kohe kätte, aga teine avaldas vastupanu. Lõpuks puurisin välja. Uued roostevaba poldid sisse ja lõpuks valmis sumbuti saigi.
Ja elektrivärki uurin. Akud peal, võiks välja sõita. Ühed tagumised stabika puksid on veel tulemata, teised sain kiiresti kätte. Esimestega oli igavest janti, aga see ka nüüd möödas. Kütted pumpasin üles, aga akud mootorit vedada ei jaksa. Kulutasin vigade otsimisega osa voolu ära. No muidugi laadima ja edasi elektrielu uurima. Igatsorti releesid ja kaitsmeid on küllaga topitud. Pool päeva möödus laadides ja ükskord äkki starteri plokkimise releed uurides kargas mootor järsku käima. Pea kaks aastat seisnud ja polnud vaja rohkem, kui nõksu üle kompressiooni.
Muidugi õhud üleval ja kässar töötab. Aga veakoode oli "kompuutris" küllaga. Hakkasin siis neid otsima. Lõpuks sain jagu. Kõikse kauem läks piduriõli nivoo tulega. Avastasin lõpuks, et seal juhe ühest kohast ära mädanenud. Kontroll käib aga ahela katkemise peale.
Kõikse lõpuks aga jäi leidmata kontrolllambi koht, mis näitab piduri peasilindri lõppu minemist. Juhtmed on, andur on, aktiveerin, kusagil pole märgutuld. Ja pole sellist kohtagi. Oleks ühendanud tagapiduri klotside kulumise kontuuri, aga need töötavad vastupidiselt. Klotside kontuur töötab katkestamisele, peasilindri kontrollkontuur töötab aga ühendamisele.
Kas kellegil on selle kohta ideid?
Vahetasin filtreid. Uurisin ka, mis sees on. Küttefiltri sees oli sit-pask.
Õlifiltril oli millegipärast sisemise ringi (liitepinnal kaks tihendit) tihendi välja pressinud. Oli nagu kõik ühenduses. Filtrit lahti võttes ei tundunud olema väga pasane.
Õhu kuivatusfilter oli päris korras. Kuivatusgraanulid olid puhtad ja kuivad. oleks võinud edasi sõita, aga kes siis ikke ennem teab.
Kuna auto hakkab valmis saama, siis lähevad tööd pisemaks ja aeganõunvamaks.
Tegin rataste tasakaalustuspingi. Vanakooli värk, ilmeksimatu. Võtsin rulllaagrid välja ja ostsin kuullaagrid asemele. Väike pusimine, et seina külge saada ja voilaa, kõik rattad tasakaalu.
Tagasilla reduktori kaan oli nii läbi roostetanud, et tahtsin klaasriidega üle kleepida. See projekt läks aga nässu. Võtsin siis kätte ja keevitasin augud kinni. Lõpptulemina leidsin miskit 5 auku. Kaan peale ja pesuõli sisse.
Kogu sumbutimajanud sai uuesti tehtud. Oli olemas üks teine Iveco pütt ja torud ka. Kuidagi ei saanud algust käima. Õlifilter oli ees. Keerasin ära ja siis avastasingi, et tihend nässus. Mõtlesin, et võtan alguse ka turbo küljest lahti. Muidugi keerasin kaks polti pooleks. Ühe sain keevitusega kohe kätte, aga teine avaldas vastupanu. Lõpuks puurisin välja. Uued roostevaba poldid sisse ja lõpuks valmis sumbuti saigi.
Ja elektrivärki uurin. Akud peal, võiks välja sõita. Ühed tagumised stabika puksid on veel tulemata, teised sain kiiresti kätte. Esimestega oli igavest janti, aga see ka nüüd möödas. Kütted pumpasin üles, aga akud mootorit vedada ei jaksa. Kulutasin vigade otsimisega osa voolu ära. No muidugi laadima ja edasi elektrielu uurima. Igatsorti releesid ja kaitsmeid on küllaga topitud. Pool päeva möödus laadides ja ükskord äkki starteri plokkimise releed uurides kargas mootor järsku käima. Pea kaks aastat seisnud ja polnud vaja rohkem, kui nõksu üle kompressiooni.
Muidugi õhud üleval ja kässar töötab. Aga veakoode oli "kompuutris" küllaga. Hakkasin siis neid otsima. Lõpuks sain jagu. Kõikse kauem läks piduriõli nivoo tulega. Avastasin lõpuks, et seal juhe ühest kohast ära mädanenud. Kontroll käib aga ahela katkemise peale.
Kõikse lõpuks aga jäi leidmata kontrolllambi koht, mis näitab piduri peasilindri lõppu minemist. Juhtmed on, andur on, aktiveerin, kusagil pole märgutuld. Ja pole sellist kohtagi. Oleks ühendanud tagapiduri klotside kulumise kontuuri, aga need töötavad vastupidiselt. Klotside kontuur töötab katkestamisele, peasilindri kontrollkontuur töötab aga ühendamisele.
Kas kellegil on selle kohta ideid?