Postitused: 3,717
Teemad: 30
Liitus: Feb 2013
Maine:
64
(07-07-2016, 19:59 PM)h2rra Kirjutas: (07-07-2016, 19:39 PM)viplala Kirjutas: Nibin-nabin, mõõtsin ära oma Jumzi sumpsi kõrguse ja selleks oli 2,88. Samuti kui on tuled juba katusel, ei pruugi enam mahtuda. Ma teeks kõrguseks 3+m kui võimalik on. Uuemad lääne traktorid 100kw+ ei tule sealt 2,8 alt ka enam sisse. Ja ega elu täna seisma ei jää. Homme ostad endale uuema ja kõrgema tehnika ning kirud ennast maapõhja, et uksed liiga madalad said.
Rehve saab ju tühjemaks lasta
.
Milleks keppida iga jumala kord rehvide tühjendamise või korstna ja katusetulede eemaldamisega, kui oleks võimalik ehituskäigus uks lihtsalt kõrgem ehitada?
Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Postitused: 659
Teemad: 24
Liitus: Nov 2008
Maine:
7
Täiskõrge transit on kusagil 2,6m. ligi... Lisa nüüd sinna etteotsa kõrgusele veel antenn, mille sa välja tagurdades kindlasti puruks sõidad ja tagaotsa töötuled, ja siis saad aru et 2,8 on madal mis madal. Ukse kõrgus peaks olema ikka 3m minimaalselt. Ise teeks ilmselt 3,2 selleks kõrguseks.
Ja üldjuhul misiganes traktori katusel on antenn vähemalt...
Ennem sõidan aeglaselt ja jään totaalselt hiljaks kui et enam kunagi kuskile ei jõua.
Postitused: 1,288
Teemad: 28
Liitus: Feb 2005
Maine:
11
Ma teeks min 3m körgust, ja ka laiust samapalju. Enda garaazile plaanisin ka algul 2.5m laiused uksed teha, pärast prussidega mahamärkimist piisas kui autoga üks kord siseneda üritasin, läks saag kohe sisse ja vahe kasvas 3m peale
Muidugi saab ka kitsamast uksest sisse a milleks vaja täpselt sirgeks nikerdada jne
Karateturbo-kolm purki ja tigu
Postitused: 216
Teemad: 6
Liitus: Aug 2008
Maine:
7
Omal ka kogemus olemas, puukuur kunagi ehitatud mtz-52 järgi, kuna majapidamises ühtegi sellest suuremat masinat pole, siis millegi kõrgemaga ikka sinna alla ei roni. Teinekord jällegi tulnud kasutada puudeveol mõnda ühistu traktorit/käru siis nendega enam alla pole mahtunud, isegi 820 ei mahtunud.
Ise soovitaks teha jah nii kõrge kui võimalik, garaaž pole muidugi päris sama, mis puukuur, aga ikkagi. Vahest jääb just see 10-30 cm puudu.
Postitused: 3,668
Teemad: 114
Liitus: Jan 2003
Maine:
36
Tänan kaasa mõtlemast!
Konsulteerisin ka (suuremate) ustega tegeleva sõbraga. Mõttes sai paika 3x3m ukseava ning ukse kohale silluse valamisega ei hakka ma vast vaeva nägema - tuleb viilkatus ja uks on viilu all (st kohal katus kolmnurgana).
Laiust on vaja mugavaks manööverdamiseks ja ka juhuks, kui garazheerin mitu sõiduautot kõrvuti. Kõrgust nõuavad nt ka matkabussid (mille omamise hetkel küll välistan, aga ajad muutuvad...

). Laekõrgus peab nn siinidel uksel olema avast 20cm kõrgemal.
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Postitused: 659
Teemad: 24
Liitus: Nov 2008
Maine:
7
(08-07-2016, 08:53 AM)v6sa Kirjutas: (07-07-2016, 18:52 PM)13piisab Kirjutas: maakodu 5x9m garaazhiuksed: sillus 2,8m peal ja laius 2,6m on ju piisav?
St tulevikus peaks ju sellisest avast võimalik väiksem rasketehnika sisse mahtuma? Vaatasin gaz66, T40 ja Jumz kõrguseid - kas mingi mõistlik laiatarbetehnika on kõrgem? Laiuse vaates arvestan teeliikluses lubatud 2,5m ja lengideks/uksesiinideks natuke peale 
Sõiduautole ja põkale jah, suuremad asjad lähevad liiga täpseks isegi arvestamata juba loetletud asjaolusid.
2-cm varuga sissetagurdamine ei ole lõbus...
Ma teen sama 2cm varuga tagurdamist murutraktoriga puukuuri - uksepostid maasse kaevatud raudteeliipritele kunagi ehitatud ja vahe nii täpne et trakats ainult kindla nurga all läheb sisse nii et niiduki väljaviskekatik kinni ei jookse. Umbes ühel korral kümnest saan nii täpselt sellele nurgale pihta. Enamasti läheb ikka nii, et katik puutub vastu ja tuleb käega üles tõsta ja siis ka n.ö. murrab veel pisut vastu...
Ennem sõidan aeglaselt ja jään totaalselt hiljaks kui et enam kunagi kuskile ei jõua.
Postitused: 2,323
Teemad: 22
Liitus: Jan 2010
Maine:
27
Kas külgülekande reduktoreid pole pööratud et traktorit madalamaks või pikemaks saada? T 25`ga tuli lausa kaasa malmist vahetükk poritiiva asukohaga kaasamängimiseks.
Postitused: 183
Teemad: 2
Liitus: Nov 2007
Maine:
0
Kas keegi on proovinud teha metsa-kultiveerimis agregaati? Kuna kask külvab hirmsasti ja ei taha teenust sisse osta, liigniiske alaga tegemist. Äkki on mingi idee, et isetehtud trakale (murutrakast suurem, gaz-iku veljed all) muruniiduki mootorist mingi reduktoriga seade. Tean, et asi peaks olema raske aga asi ongi selles, et kui hetkel võõras masin peale lasta on meetrised vaod järel. Toominga võsa on ka pead tõstmas. On mingeid ideid või tuleb oodata kuivemat aega?
Postitused: 183
Teemad: 2
Liitus: Nov 2007
Maine:
0
Ma ikka sooviks, et mets ise taastuks teeks ettevalmistused, et areneks kiiremini. Tegemist siis eelneva kuusikuga, kus juurepess sees olnud ja vahepalaks peaks lehtpuud istutama. Olen proovinud külvata kevadel ja sügisel, kuid parima tulemuse on ikkagi andnud looduslik uuenemine ja kaasaaitamine. Kui juhtub nii nagu sel kevadel , et istutad puud ära või külvad ja juhtub kuiv aeg tulema, siis lihtsalt hakkab kurb. Kui ikka loodus on ise asja paika pannud, et kui seemnete külvamise aeg puude poolt, siis peaks nagu õige aeg olema. Hetkel veel selline värk, et umbrohi ja võsa enam nii agressiivselt ei arene, kui vigastada juuri. Liigniiskus tekib pea alati, kui lageraie tehtud .
Postitused: 10,818
Teemad: 37
Liitus: May 2005
Maine:
136
12-07-2016, 09:41 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 12-07-2016, 09:44 AM ja muutjaks oli
v6sa.)
Nugarull toimib kivivabas ja pehmes pinnases hästi. Olid vist Bordeauxi kandis? Sealsed liivasossid on just tolle priboori ala.
Sama kehtib ka rullrandaali kohta: katsuge seda pruukida kände ja kive täis sooservas...
Kudamoodi meie maksame kinni frankie parkmetsanduse?
Postitused: 1,807
Teemad: 9
Liitus: Oct 2014
Maine:
34
Ma paneks siia vahelduseks ühe vastuse, mis oma teemat ei vääri.
Nimelt oli vaja tavalisest natuke paremat 2m pikkust loodi, mis keskmisest veidi tugevama ehitusega ja näitaks ka õiget pilti, hinnapiiriks seadis rahaomanik 100 kohalikku raha. Läbi sai astutud peaaegu kogu pealinnast ja selle lähistel olevatest müügikohtadest, kus võis taolise asjanduse olemasolu aimata. Kahjuks on mul kombeks asju enne maksmist testida. Seetõttu ei õnnestunud sisseostu kuidagi sooritada. Peale inimkatseid võin käsi südamel väita, et 99% müügis olevast vastavast kaubast ei vastanud kuidagi püstitatud eesmärgile. Peaaegu võimatu oli leida loodi, mis näitaks täpselt, ikka kas väheke ühele poole viltu või siis teisele, või on siis raam poolpehme jne. Ok, jutt läheb jälle liiga pikaks.
Niisiis, kui kellelgi on vaja täpselt näitavat vaadrepassi, tuleb sammud k-rautasse seada ja otsida üles selline mark nagu SOLA. Need on tehtud kuidagi sellist värvi, et ei hakka esimesel korral kollaste, punaste ja roheliste vahelt kuidagi silma, nii et kahel esimesel päeval vaatasin ka mina neist lihtsalt mööda. Leidsin küll sama firma toodangust 10cm laiused silmaga profiillatid, mida parema puudumisel juba soetada plaanisin, aga otsustasin veel natuke ringi vaadata. Vaatasingi siis vähe värskema pilguga ja tõsi küll, kaks päeva hiljem märkasin, et näedsa, samasuguste kirjadega lood ka täitsa olemas. Peale katsetust võis tõdeda, et on ikka täpne küll ja kohe kõik kolm tükki, mida proovitud sai, näitasid otse ülesse. Julgen soovitada.
PS.Nende toodangus on veel trapetsprofiillatid ja ka need olid kummalisel kombel sirged, mis on ausalt öeldes üsna haruldane asi.