Vanad fotod

Oskab keegi neid pilte kommenteerida?

Viljandi Muuseum (VM VM 6140 F 994/4701), '46 Buick Viljandis?. Uksel silt "Näitus Üld- ja Viljandimaa laulupeod".
Museaali selgitus "foto, Viljandi muuseum, Ilja Ehrenburg, auto, 1948"
Huvitav, et autol puudub reg-märk.

[Pilt: ImageServlet?id=1368767&thumb=false&museaal=false]

http://muis.ee/museaalview/2895613


Eesti Piimandusmuuseum (EPiM FK 4009:25), '47 Ford Pirital.
Museaali selgitus "Piimandustegelase auto".
Näib, et samuti registreerimismärgita.

[Pilt: ImageServlet?id=1127793&thumb=false&museaal=false]

http://muis.ee/museaalview/1129393
Vasta

[Pilt: DSCN0957.JPG]

Mu isa albumist üks foto, tunneb keegi... mis väeosast võis see olla.... Praha kevadest paps osa ei võtnud oli juba tsiviilis. Isa ammu manala teel nimeks Karl Heinmets

Veel pole maha löödud
Vasta

On mul silmad kõõrdi, või punnis, kuid tundub, et üks ratas on suurem, ehk GAZ 66 oma. Kuna auto on korralikel pukkidel ja puhta põranda peal, siis kaldun arvama, et tegu on õppeklassiga 

(teen ühe "klähvi" ja siis vaatan uuesti.    Big Grin   )

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Vasta

tra seda teab mul ka nüüd sähvatas et midagi on valesti

Veel pole maha löödud
Vasta

Smile Albumi leht hoopis kaardus,vaata ka tulesid!
Vasta

Upitame teemat...
Aastatest 1980  Tallinna Elamumajanduse Autobaasi Parkla aadressil  Vana-kuuli 11.  Tagaplaanil Multicarid  M-25

[Pilt: 3?1460729722]

Avariiteenistuse masinad pidid olema värvitud kollaseks ja eest taha üle katuse kaks laia punast paralleel joont ja külgedel lai punane joon , et eristada neid autosi teistest asutuste autodest, sest peale tööaega ei olnud asutuse autodel lubatud sõita. Range kontroll oli garažeerimise kohta ja bensiini kulu oli limiteeritud... GAZ 52 ...- 53 oli 10 liitrit päevas. Olid ajad.

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Vasta

Tsitaat: tunneb keegi... mis väeosast võis see olla
Parima vastuse annab kõrvaloleva kimnastjorka pagunil olev märk. Selle järgi saab eristada raketsikuid kahurväelasi jalaväge ja muid liike. Kui seda kannataks suurendada. Mina läksin Praha kevadel 68. mais ca 600 saatusekaaslasega Kaliningradi oblastisse. Enne seda teeniti 3 aastat ja mõni uudismaa tõttu rohkemgi.
Auto all olija ilmselt jah kohalikus autokoolis, paistab vene keele "E". Seda vist väljaspool eestit ei kasutatud.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta

[Pilt: 0_113148_8fcca020_XXXL.jpg]
[Pilt: 0_113179_9683f7fe_XXXL.jpg]
[Pilt: 0_113155_f0a3dbc1_XXXL.jpg]
[Pilt: 0_11315b_d725b132_XXXL.jpg]
[Pilt: 0_113166_ce041123_XXXL.jpg]
[Pilt: 0_113175_e451b23e_XXXL.jpg]

Olen selles põlvkonnas kus lapsed õues olid rohkem kui praegu autod.
Vasta

[Pilt: 0_10c32e_d01881b1_XXXL.jpg]

[Pilt: 0_10c344_25e9746d_XXXL.jpg]

[Pilt: 0_10c345_5db9284e_XXXL.jpg]

[Pilt: 0_e9d32_daf540b3_XXXL.jpg]

[Pilt: 0_e9d58_5cb2cb76_XXXL.jpg]

[Pilt: 0_e9d59_f4b5c748_XXXL.jpg]

[Pilt: 0_e9d62_b0506720_XXXL.jpg]
[Pilt: 0_e952c_902abc59_XXXL.jpg]
[Pilt: 0_d3555_dbd66c64_XXXL.jpg]
[Pilt: 0_d355b_e4e9a5cd_XXXL.jpg]

[Pilt: 0_d3561_f8a6ba1a_XXXL.jpg]
[Pilt: 0_d1f1f_591d354c_XXXL.jpg]
[Pilt: 0_d3562_793c4dcf_XXXL.jpg]
[Pilt: 0_d3564_d1d6b742_XXXL.jpg]
[Pilt: 0_d3565_4af6488d_XXXL.jpg]
[Pilt: 0_d3567_bac4ba2a_XXXL.jpg]
[Pilt: 0_d1f1c_4d0c7302_XXXL.jpg]
[Pilt: 0_d1f20_797811b9_XXXL.jpg]
[Pilt: 0_d1f27_9e5cd36d_XXXL.jpg]

Olen selles põlvkonnas kus lapsed õues olid rohkem kui praegu autod.
Vasta

(02-04-2011, 13:06 PM)Alo74 Kirjutas:  Tere!

Pilt nr.1 - Mis masinaga on tegu?
Pilt nr.3 - Pildil peaks olema veoauto Riga. Kui kellelgi on pakkuda varuosi (veokast, esituled, uksed) siis oleks huvitatud.
Pilt nr.5 - Mis masinaga on tegu?
Pildi nr.7 taga on kuupäev 4. aprill 1939 - kas pildil võib olla Eesti armee? Kas pilt nr.6 ja nr.7 võivad olla samast ajast?
Pilt nr.10 - Kas pildil võivad olla Soomepoisid?

Pilt nr 5 - see on Inglismaal valmistatud Dodge-Brothers (tehas oli Londoni eeslinnas Kew's). Konkreetse auto väljalaskeaasta on 1936, omanik Oskar Vares Kuusalu vallast. Muud andmed: registreeritud 23.01.1937, tühikaal 2980 kg, kandejõud 4 T, bensiinimootor 3,569 L, istekohti 3. 24.10.1940 registreeritud üüriautoks, hiljem muidugi natsionaliseeritud. J. Lauristini valitsus raporteeris Moskvasse märtsis 1941, et eraveoautode probleem on ENSV-s nüüd lõplikult lahendatud.
Vasta

(02-04-2016, 14:50 PM)manic Kirjutas:  Oskab keegi neid pilte kommenteerida?

Viljandi Muuseum (VM VM 6140 F 994/4701), '46 Buick Viljandis?. Uksel silt "Näitus Üld- ja Viljandimaa laulupeod".
Museaali selgitus "foto, Viljandi muuseum, Ilja Ehrenburg, auto, 1948"
Huvitav, et autol puudub reg-märk.

[Pilt: ImageServlet?id=1368767&thumb=false&museaal=false]

http://muis.ee/museaalview/2895613


Eesti Piimandusmuuseum (EPiM FK 4009:25), '47 Ford Pirital.
Museaali selgitus "Piimandustegelase auto".
Näib, et samuti registreerimismärgita.

[Pilt: ImageServlet?id=1127793&thumb=false&museaal=false]

http://muis.ee/museaalview/1129393

Ehrenburgi Buickil pole numbrimärki, sest auto oli kindlasti Moskvas registreeritud, kus Ehrenburg ise elas. Moskvas polnud sel ajal ei riiklikel ega eraautodel eesmisi numbrimärke. Samuti erinesid need kõigist teistest 1946. a. standardi numbritest selle poolest, et need olid mustal põhjal valge kirjaga, mitte kollasel põhjal musta kirjaga nagu mujal. Eesmised numbrimärgid tulid Moskvas kasutusele alles 1950-ndate keskpaiku. Piimandustegelase Fordi kohta käib sama kommentaar.
Vasta

(24-09-2011, 09:23 AM)k2rpman Kirjutas:  Vabandan suurte piltide pärast.


[Pilt: piffid.gif]
[Pilt: ake.jpg]
[Pilt: akf.jpg]
[Pilt: akg.jpg]
[Pilt: akh.jpg]
Esimesel pildil on Nõmme elaniku Aleksander Lahesoo Opel (vla 1937).
Vasta

(23-11-2014, 01:18 AM)krossifänn Kirjutas:  Lisaks siia veel mõned vanad pildid mille kohta endal info puudub( rc forum).Pildid on vanad (50ndatest) aga mind huvitab rohkem see - kuidas need nii hea kvaliteediga on...??? photoshop.?
[Pilt: 0_.jpeg?gl=EE][Pilt: 1_orig.jpeg?gl=EE][Pilt: 5_orig.jpeg?gl=EE][Pilt: 3_orig.jpeg?gl=EE][Pilt: 4_orig.jpeg?gl=EE][Pilt: 6_orig.jpeg?gl=EE]
Üldiselt oli ju nõukaaegne foto ja trükikvaliteet teadagi mis...isegi 70/80 ndate ajakirjad "Ogonjok",Za ruljom" jne.ei hiilanud just trükikvaliteedi poolest.

 
Samas foorumis toimetavad tegelased nn.tuunivad mustvalgeid pilte värviliseks.Mõned näited.




Vot seda mustvalgete fotode värvimistrikki tahaks isegi selgeks saada Rolleyes Ehk oskab keegi soovitada mingit programmi vms.
Vabandan et teemast väljas see pildikvaliteedi jutt ja ehk on vaja teha uus teema? Mustvalgest värviliseks tuunitud pilte saab vaadata SIIT

Autodel on Kasahhi NSV Pavlodari oblasti numbrid.
Vasta

(28-04-2016, 16:05 PM)3AXAP Kirjutas:  Ehrenburgi Buickil pole numbrimärki, sest auto oli kindlasti Moskvas registreeritud, kus Ehrenburg ise elas. Moskvas polnud sel ajal ei riiklikel ega eraautodel eesmisi numbrimärke. Samuti erinesid need kõigist teistest 1946. a. standardi numbritest selle poolest, et need olid mustal põhjal valge kirjaga, mitte kollasel põhjal musta kirjaga nagu mujal. Eesmised numbrimärgid tulid Moskvas kasutusele alles 1950-ndate keskpaiku. Piimandustegelase Fordi kohta käib sama kommentaar.

Aitäh! Mõlemad siis külalised.
Võimalik, et olin seda Moskva numbrite asja isegi kunagi kuskilt lugenud, aga enam ei mäletanud. Kasulik teada igatahes.
Vasta

Kuulsin ühte nostalgilist sõna "AVOSKA" (Tallinnas oli tema nimeks "turuvõrk") ja guugeldades sattusin pildile aastast 1959 vist Moskva... kuid millised autod.

[Pilt: 83E_thumb.jpg]

http://www.blog.designsquish.com/index.p...n_net_bag/

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Vasta

Taustal Suur Teater. Võimalik et mõne olulise hotelli esine.

A.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta

(14-07-2016, 13:33 PM)Aspelund Kirjutas:  Taustal Suur Teater. Võimalik et mõne olulise hotelli esine.

A.

Hotell Metropol, olnud seal kojameheks ... nühkinud seda platsi kus inimesed fotol esiplaanil.
Vasta

Lisan ka ühe pildi vanaisast, kes istub siis K-125 (kindel pole aga k-125 jupid on alles - seda just paagi logo osas. Vabalt võib olla tegu ka M1a-ga, sest need on kohati äravahetamiseni sarnased) peal ja on mustas nahast mantlis... Sellel pildil on ta suutnud masina ära värvida... nimelt alles hiljuti survepesuriga pestes koorus isevärvitud värv maha ja all tuli tumeroheline triipudega isend nähtavale.
   
Peale seda masinat kasutas ta K-58-t (mis samuti ülevärvitud beežist mustaks ja varuosi/juppe M1M-lt. M1M-ga tegi ta avarii...

PS sama masina esihark, koos tule ja paagiga praegu siin foorumis müügis, kuna ülejäänud osasid pole säilinud.
Vasta

[Pilt: 13699936_1074106299332662_90361011492916...e=582B9354]
Perekonna albumist.
Pilt peaks olema tehtud 1935/36 
 Meesterahvas peaks olema Aleksander Paas

Bmw 750 ILA Highline 1992
Vasta

Mootorratas jääb küll sõjajärgsesse aega.

Kurtna Mootorrattamuuseum; külalistemaja,saun www.teearu.ee
Mootorite plokikaante remont; alumiiniumi keevitus, töötlemine. tel.5087150, Urmas Teearu.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 39 külali(st)ne