13-08-2016, 21:31 PM
Uups jah. Eks ma panen sinna.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
(13-08-2016, 15:40 PM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas: Polegi taibanud eriti midagi küsida..... aga..
Kas keegi on proovinud vesilõikusega veneaegset raudasbesti lõigata. Mul oli mõte lasta plokikaanetihendeid teha....? Jääks tornidega toksimine ära. Iseasi kuidas jääb peale lõikust serv. Ja kas on üldse võimalik. No targad,Teie etteaste!
(13-08-2016, 22:53 PM)linnuke Kirjutas:(13-08-2016, 15:40 PM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas: Polegi taibanud eriti midagi küsida..... aga..
Kas keegi on proovinud vesilõikusega veneaegset raudasbesti lõigata. Mul oli mõte lasta plokikaanetihendeid teha....? Jääks tornidega toksimine ära. Iseasi kuidas jääb peale lõikust serv. Ja kas on üldse võimalik. No targad,Teie etteaste!
Perfekt jääb .Kunagi sai pulli pärast 30 mm st klaasvilla proovitud,märg ta oli aga vaibanoaga midagi sarnaselt ei lõika.Vesi lõikab kõike,ja tolerantsid ei anna Sinu meisli,augurauaga kaugeltki võrrelda.
(13-08-2016, 09:55 AM)s2si Kirjutas:(12-08-2016, 23:12 PM)Laurts Kirjutas:Palju piruka mosse päriselus kanda jaksab?
Enda omale sai pidevalt üle tonni vanarauda peale aetud ja polnud mingeid eri vedrusid sellel. Mäest üles läks raskelt ainult
(23-02-2016, 13:46 PM)h2rra Kirjutas: Elust enesest... VW jetta, naisterahvas kurdab, et salong külm. Paljudes "servicedes" remonditud, kuid soojaks ei lähe. küll termostaate vahetatud ja nina taevasse tõstetud. Lõpuks üks külamees märkas, et veepumba rihm on valesti paigaldatud ja pump käis tagurpidi...Kuna talvised külmad hammustasid valusamalt, kui arvestasin, siis tuli korrastamine ette võtta ja näitlike pilte juurde.
Samas üks lugu Suurema Peugeot liikuriga, millel süüte välja keeramisel sulgevad El. mootorid õhukanalite luugid. Kuna lõdviku pragunemise tõttu irdus osa tosooli, siis uhati vett peale ja kapotialune oli aurune. Aurune õhk liikus ka läbi kanaliklappide ja peale paaritunnist seismist auto enam kunagi soojaks ei läinud, kuna oli TALV ja õues külm. Klapid suleti ja samas ka külmusid. Süüte sissekeeramisel mootorid aga lõhkusid klappide avanemise plastik hoovad jakülm õhk pääses salongi ilma soojendus kärge läbimata.
Sama efekt on ka GAZ 53 kabiiniga ja soojendus radikaga, kuna osa külma õhku ei läbi kärge ja aknad on jääs, pane sa sinna nii kiire vent mootor, kui tahad. Radika kärje vahed (paisupaakide juures) on liiga suured ja need olen lihtsalt porolooni täis toppinud, et kõik see külm õhk läbiks KÄRJE.
Ps. Kirjutise lõputekst on suunatud Hr. M laanelepp`ale Kui uksed tihedad sõidan T särgiga talvel GAZ 53`ga
(12-08-2016, 19:37 PM)alfredo Kirjutas: Kas ainult mulle üksi tundub, et osad postitused kaovad siin kuhugi määramatusse, või on ka teistel sarnaseid kogemusi?
Tänagi tundus, nagu oleksin siis teemasse midagi kirjutanud ja kribatu isegi postitanud, kuid hiljem vastuseid otsides polnud ei üht ega teist.
(16-08-2016, 21:35 PM)kr8nik Kirjutas: Eespool paar kaasfoorumlast muretsesid, nagu kaoksid mõningad postitused ära. Jutt jumala õige, postitasin paar päeva tagasi pika jutu tagavedrudest ja nende ülekoormamisest. Praegu ei leia seda postitust mitte kusagilt. Milles konks? (Selguse huvides täpsustan, et olin postitamise hetkel täiesti kaine)alfredole ainult tundub, et ta postitas ja see on kustatud. Logides pole tema postitust ja pole ka kustutamist.
(14-08-2016, 10:24 AM)kr8nik Kirjutas: Kaks juhtumit elust enesest.
Sõitsin enda Škodaga üksinda, siledal asfaldil, normaalkiirusega ja äkki käis jube raksakas, nagu oleks sõrmejämeduse nailontrossi pooleks tõmmanud. Vaatasin tahavaatepeeglisse, et millele ma siis nüüd otsa sõitsin. Hiljem teeninduses tuvastati, et ühel tagavedrul oli otsast umbes 5 cm tükk ära murdunud. Roostejälgede järgi nägi, et suurem osa vedrus läbimõõdust oli juba ammu praoga, aga viimane jupp murdus suure pauguga. Auto on seitse aastat vana, viimased paar aastat minu valduses ja ma pole seda kunagi üle koormanud.
Eelmise autoga, Mitsubishiga sai küll suuremaid koormaid mõnikord veetud, aga midagi pole juhtunud. Samas ükskord tulin perega (naine ja väike tütar), kui käis terav pauk. Arvasime algul, et lapse õhupall läks puruks, aga see oli terve. Käisin tiiru ümber auto ja otsisin kuuliauku keres (tõepoolest oli nii terav plaks), aga ei leidnud midagi. Selgus tuli alles tõstuki peal auto põhja uurides - üks tagumine poolraam oli pooleks murdunud. Taga istunud laps võis sel ajal olla 5-6 aastane ja ta ei ole ülekaaluline.
Seega, ülekoormamisel ja auto materjaliosa väsimisel/purunemisel ei ole alati otsest seost. Sageli ei juhtu mitte midagi, aga mõnikord tuleb pauk otse selgest taevast.
(17-08-2016, 09:41 AM)kr8nik Kirjutas: Tänud kiire ja põhjaliku vastuse eest. Kustutamise akt jääb mulle mõistatuseks...kõige loogilisem on "muuda" ja "kustuta" nuppude asetsemine kõrvuti (postituse all)?
(14-08-2016, 10:02 AM)v6sa Kirjutas:(13-08-2016, 09:55 AM)s2si Kirjutas:(12-08-2016, 23:12 PM)Laurts Kirjutas:Palju piruka mosse päriselus kanda jaksab?
Enda omale sai pidevalt üle tonni vanarauda peale aetud ja polnud mingeid eri vedrusid sellel. Mäest üles läks raskelt ainult
Kui kindel saad olla, et Sinu isendil olid all tehasevedrud? Kaua seda piinamist ka kestis? Mõnda aega kannatab iga auto ülekoormamist, siis ilmnevad ülalkirjeldatud efektid
Pirukamosse on sedapalju nigela kerega liikur, et ma küll ei julgeks seda üle poole tonni koormata. ...
(17-08-2016, 13:26 PM)s2si Kirjutas:(14-08-2016, 10:02 AM)v6sa Kirjutas:. Aga eks ta muidugi õige on, et väga pikalt sedasi teha ei kannata ja üleüldse on koorma vedamiseks paremaid asju saada kui pirukamosse.(13-08-2016, 09:55 AM)s2si Kirjutas:(12-08-2016, 23:12 PM)Laurts Kirjutas:Palju piruka mosse päriselus kanda jaksab?
Enda omale sai pidevalt üle tonni vanarauda peale aetud ja polnud mingeid eri vedrusid sellel. Mäest üles läks raskelt ainult
Kui kindel saad olla, et Sinu isendil olid all tehasevedrud? Kaua seda piinamist ka kestis? Mõnda aega kannatab iga auto ülekoormamist, siis ilmnevad ülalkirjeldatud efektid
Pirukamosse on sedapalju nigela kerega liikur, et ma küll ei julgeks seda üle poole tonni koormata. ...
(17-08-2016, 18:37 PM)muska71 Kirjutas:(17-08-2016, 13:26 PM)s2si Kirjutas:(14-08-2016, 10:02 AM)v6sa Kirjutas:. Aga eks ta muidugi õige on, et väga pikalt sedasi teha ei kannata ja üleüldse on koorma vedamiseks paremaid asju saada kui pirukamosse.(13-08-2016, 09:55 AM)s2si Kirjutas:(12-08-2016, 23:12 PM)Laurts Kirjutas:Palju piruka mosse päriselus kanda jaksab?
Enda omale sai pidevalt üle tonni vanarauda peale aetud ja polnud mingeid eri vedrusid sellel. Mäest üles läks raskelt ainult
Kui kindel saad olla, et Sinu isendil olid all tehasevedrud? Kaua seda piinamist ka kestis? Mõnda aega kannatab iga auto ülekoormamist, siis ilmnevad ülalkirjeldatud efektid
Pirukamosse on sedapalju nigela kerega liikur, et ma küll ei julgeks seda üle poole tonni koormata. ...
Igasugune pirukas ka mu kangoo kui lasti taha perse peale paned,tagasild ja ukse poole siis kipub ujuma,laod telgede vahele siis täitsa ok.
(18-08-2016, 12:43 PM)kr8nik Kirjutas: Viskan lihtsalt ühe küsimuse õhku, mis mind aeg-ajalt on kukalt kratsima pannud. Miks nimetatakse elektrilisi klaasitõstukeid mugavusvarustuseks?
...