Teema on suletud

KÜSIMUSED, mis oma teemat ei vääri

(31-08-2016, 10:49 AM)kaarelj Kirjutas:  Doro on jah mõeldud just vanemale generatsioonile

Aga Telial on olemas:
https://pood.telia.ee/productInfo/120/ju...X-TS820FXW


Need on seadistatavad kiirvaliku nupud, kirjutad ka nime juurde ja ongi hästi.

See nõuab ju vaskpaari seina. Aga kui seda pole?

Kas häälvalimine on ka veel olemas. Vahepeal mingi NOKIAga sai häälega valida numbri, ütlesid JÜRILE või MARILE ja ta ise helistas sinna-tänna.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.

http://www.johnsphones.com/store/johns-p...ree/item42
sisaldab ka vanakooli tel.raamatut Big Grin

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)

(31-08-2016, 08:55 AM)alfredo Kirjutas:  Küsiks ühe imeliku asja kohta - kas keegi seesugust mobiili on kuskil kohanud, mis näeks välja nagu tavaline klahvidega lauatelefon, ehk veel mingi väiksem ekraan küljes  ja eelseadistatud  kontaktide võimalusega, et vajutad nuppu ja hellab vellole näiteks.

Emale oleks midagi taolist vaja, kuna ta pea ei hoia enam kõiki neid tarkusi kinni, mis tavalise nuputelefoni opereerimiseks tarvilikud, või siis unustab laadimisasja ära, või lõhub mingi imega laadimisotsiku ära või peidab laadija kuhugi musta auku, igavene häda ühesõnaga.
Aga seisaks kuskil kapi peal mingi telefonimoodi asi, siis oleks vist lihtsam, juhe ka seinas, vähemalt talle oleks  võimalik helistada.

mina sain omale OSTA.eest 15 euriga
HUAWEI b160
See müüja. Küsi, tal on vast veel. https://osta-ee.postimees.ee/en/index.ph...dback.show&user=84284

Jaa, siis on tekkinud väike segadus, tavalisi telefone pole tõepoolest mõtet pakkuda, kuna telefoniliini lihtsalt pole.

Aga see hundai või misiganes ta nüüd oli, paistab olema just see, mida vaja. tänud, proovin kuskilt selle asja välja otsida.

isegi tavalise kettaga telefoni väljanägemisega moblad on olemas. toitejuhe on pidevalt taga.
ekraani pole ja telefoniraamat peab olema paberist ja varustet pliiatsiga.

Telia muutis mu lauatelefoni INTERNETITELEFONiks. Seoses sellega on võimatu kutsuda numbril 112 päästet, kiirabi ja politseid juhul kui peaks samal ajal olema voolukatkestus. Telefon käib nüüd INTENO ruuteri kaudu ja kui seal voolu pole, ongi kööga. Küsisin neilt, kas nad tohivad minult elutähtsa teenuse ära võtta. Vastati üldsõnaliselt teenuse kvaliteedi parandamine jne. Kas peaksin kohtusse pöörduma? Tundub elutähtsa teenuse kinnipanemisena. Nende HOT postkastist ma juba loobusin. Mis pirukas järgmiseks tuleb?

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.

Ehk ei ole liiga tehnikakauge küsimus - vahendan sõberi muret. Temal hädasti tarvis 4-5 rulli kuiva haina. Asub ta Sõmerpalu kandis kuskil.
Rapla külje alt nagu narr viima hakata. Ehk teab keegi kedagi, kes teab?
Praegu sealkandis tundub, et kanepit on lihtsam osta kui muid taimi.

Maanteeamet on ca aasta tagasi teinud juhendi "Juhi vaatevälja ja tuuleklaasi seisundi hindamine". Ma ei suuda seda netist leida - kust seda kaeda saaks?

taust on kolmeharuline <20mm diameetriga kivitäke rooli ja tahavaatepeegli vahelises tasapinnas ca 10cm tahavaatepeeglist allpool: ilmselt ei ole see TÜVle ok? Telefonis mulle ühest ülevaatuspunktist nii öeldi, aga... Smile
(kojamehe tööpiirkonnas olevast "takistusest" pole mõtet rääkida - las see ebatäpne ja subjektiivne seaduse-definitsioon jääda Wink )

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"

(02-09-2016, 15:46 PM)13piisab Kirjutas:  Maanteeamet on ca aasta tagasi teinud juhendi "Juhi vaatevälja ja tuuleklaasi seisundi hindamine". Ma ei suuda seda netist leida - kust seda kaeda saaks?

taust on kolmeharuline <20mm diameetriga kivitäke rooli ja tahavaatepeegli vahelises tasapinnas ca 10cm tahavaatepeeglist allpool: ilmselt ei ole see TÜVle ok? Telefonis mulle ühest ülevaatuspunktist nii öeldi, aga... Smile
(kojamehe tööpiirkonnas olevast "takistusest" pole mõtet rääkida - las see ebatäpne ja subjektiivne seaduse-definitsioon jääda Wink )

Tallinnas Mait Millert hiljuti seda paberil näitas. Kuna mul oli praoprobleem siis täkete osa eriti ei uurinud, aga kui väga mööda ei pane siis kõik, mis on üle sentimeetri, on probleem.

Olulist veel - kui on tuuleklaasis pragu siis see ei tohi olla juhi ees rooli laiuselt mitte kuskil mitte mingis ulatuses. Sama teema - pragu ei tohi joosta "üle nurga" ehk ühendada klaasi vertikaalseid ja horisontaalseid servi.

Kas mina olen ainuke kellele tundub, et julgedes Tallinna Tööriistamarketis paluda klienditeenindajat abi/nõu,
siis suhtutakse klienti kui tüütusse putukasse kes esitab segavaid ja rumalaid küsimusi? Või on lihtsalt ühte suurde poodi tööle sattunud suhtlemiskrambiga inimesed?

(01-09-2016, 19:18 PM)aavu Kirjutas:  Telia muutis mu lauatelefoni INTERNETITELEFONiks. Seoses sellega on võimatu kutsuda numbril 112 päästet, kiirabi ja politseid juhul kui peaks samal ajal olema voolukatkestus. Telefon käib nüüd INTENO ruuteri kaudu ja kui seal voolu pole, ongi kööga. Küsisin neilt, kas nad tohivad minult elutähtsa teenuse ära võtta. Vastati üldsõnaliselt teenuse kvaliteedi parandamine jne. Kas peaksin kohtusse pöörduma? Tundub elutähtsa teenuse kinnipanemisena. Nende HOT postkastist ma juba loobusin. Mis pirukas järgmiseks tuleb?

Mul muudeti see juba ammu ära. Praeguseks pole lauatelefoni juba pea 4 aastat vaja olnud(kui vanamemm parematele jahimaadele kolis), aga intenole eelnenud ruuteriga oli lauatelefoniga pidevalt probleeme. Nett oli, telekapilt kah, aga lauakas tumm. Kõne tehnilise toe telefonile ja jälle oli asi korras. Korrasolek kõikus ühest nädalast kuni kahe kuuni jutti, aga pigem jäi sinna 20 päeva kanti...

Praegust olukorda ei tea et kuidas see lauakas tänapäeval toimib...

Aga kui välk lööb liini ja sellest sul leek üles lööb, siis ainult palveta, et naaber kodus on või et kindlustus tehtud on...

Ennem sõidan aeglaselt ja jään totaalselt hiljaks kui et enam kunagi kuskile ei jõua.

INTENOsse tulebki vene ajast jäänud telefoniliin postide otsas, veidi madalamal kui el. kaabel.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.

(02-09-2016, 18:45 PM)raul Kirjutas:  Kas mina olen ainuke kellele tundub, et julgedes Tallinna Tööriistamarketis paluda klienditeenindajat abi/nõu,
siis suhtutakse klienti kui tüütusse putukasse kes esitab segavaid ja rumalaid küsimusi? Või on lihtsalt ühte suurde poodi tööle sattunud suhtlemiskrambiga inimesed?

Seal kõik oleneb müüast/saali teenindajast. Ise olen head nõu saanud ja samas kongreetse ostuhuvi korral järgmisesse poodi kõndinud kuna sinust lihtsalt ei tehta välja. Eelmisel kuul tahtsin järkamissaagi osta, näpisin seal neid oma 15 minutit ja ootasin, et keegi tuleks vastama küsimusele nende lõikesûgavuse kohta, aga tundus et kõigil pohlad. Isegi supleri vedasin eemalt riiulist lõpuks kohale, et asi ise enamvvähem ära mõõta, minust see sinna vedelema jäigi. Kadusin sealt!

vabal ajal painutan kaablit...

(02-09-2016, 21:23 PM)rocker Kirjutas:  
(02-09-2016, 18:45 PM)raul Kirjutas:  Kas mina olen ainuke kellele tundub, et julgedes Tallinna Tööriistamarketis paluda klienditeenindajat abi/nõu,
siis suhtutakse klienti kui tüütusse putukasse kes esitab segavaid ja rumalaid küsimusi? Või on lihtsalt ühte suurde poodi tööle sattunud suhtlemiskrambiga inimesed?

Seal kõik oleneb müüast/saali teenindajast. Ise olen head nõu saanud ja samas kongreetse ostuhuvi korral järgmisesse poodi kõndinud kuna sinust lihtsalt ei tehta välja. Eelmisel kuul tahtsin järkamissaagi osta, näpisin seal neid oma 15 minutit ja ootasin, et keegi tuleks vastama küsimusele nende lõikesûgavuse kohta, aga tundus et kõigil pohlad. Isegi supleri vedasin eemalt riiulist lõpuks kohale, et asi ise enamvvähem ära mõõta, minust see sinna vedelema jäigi. Kadusin sealt!

Ennast tuleb ikka müüale nähtavaks teha mitte mööda põrandat ja riiulivahesid ringi roomata.
See ongi tänapäeval oluline, et tuleb küsida ja alet küsida muidu ei saa midagi isegi mitte TLN koplis peksa !!!
Minul Tööriistamarketis -25% alet kaardiga ja ei oota, et keegi tuleb mind tüütama kui ise küsima ei lähe.
Hea kui müüa vastata oskab küsimusele mida kõik ei suuda Big Grin   nimelt Ehitus ABC   kauplises küsides polti keermega 22 ja keerme sammuga 1,5 teatas müüaja, et nendel on kõike ja siis vähe tuhnides oma poltide ja mutrite stendis ütles mulle, et sellise keerme sammgu polti pole olemas ja proovis mulle selgeks teha, et mõõdus 22 polegi polti kunagi tehtud Big Grin
Ole ise julgem ja küsi ja ära oota, et 1200m2 poes sulle keegi midagi pähe määrima tuleb !!!

Just nii ongi, nagu krahv kirjutas.
Endalgi üsna head kogemused nii suhtlemises kui müügipersonali abistamises. Ja ongi hea, kui keegi sulle mingit osta seda ja osta teisit joba ei tule ajama, saab rahulikult asju vaadata-katsuda-uurida. On häda käes ja endal mõistus otsakorral, siis küsid, pole veel kordagi juhtunud, et keegi vastu tahtmist sulle käega kuhugi suunda näitab ja kõne lõpetab. Alati läheb väikseks vestluseks, arutlemiseks ja ütleme umbes nii, et tavaliselt on siis hoopis müügimehel raskusi minust lahtisaamisega :Smile

Lgp.ksf Quints, mis kaardiga sealt 25 prossa maha saab, tahaks ka sellist? Säästukas annab vist -5 ja mul pole sedagi. Teeks siis parem kohe selle suurema soodukaga kaardi, kui juba mingeid nimesid-värke kuhugi andma peab hakkama, mida küsida.

(02-09-2016, 22:30 PM)alfredo Kirjutas:  Lgp.ksf Quints, mis kaardiga sealt 25 prossa maha saab, tahaks ka sellist? Säästukas annab vist -5 ja mul pole sedagi. Teeks siis parem kohe selle suurema soodukaga kaardi, kui juba mingeid nimesid-värke kuhugi andma peab hakkama, mida küsida.

Sellise kaardi sain siis kui sõber seal veel töötas nii umbes 7+ aastat tagasi aga kui tänapäeval teha firma kaart siis vist max 15 prossa. Enda kaarti päris jagama ei hakka pärast võetakse sootuks ära.
Alati tuleb pöörduda juhataja poole ja selgeks teha, et sa ostad ju pidevalt ning sulas, ning talle selgeks teha, et sa ju ei lähe mujale kui hind õiglane. (miks peakski) Ega küsija suupihta ei lööda nagu ütleb iidne KASSI vanasõna Big Grin

Huvitav, eelmine aasta sai küsitud kliendikaarti ja öeldi, et eraisikutele kliendikaarti nad ei väljasta. Jutt käib siin siin firma kliendikaardist?

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)

(02-09-2016, 16:13 PM)Telc Kirjutas:  Tallinnas Mait Millert hiljuti seda paberil näitas. Kuna mul oli praoprobleem siis täkete osa eriti ei uurinud, aga kui väga mööda ei pane siis kõik, mis on üle sentimeetri, on probleem.

Olulist veel - kui on tuuleklaasis pragu siis see ei tohi olla juhi ees rooli laiuselt mitte kuskil mitte mingis ulatuses. Sama teema - pragu ei tohi joosta "üle nurga" ehk ühendada klaasi vertikaalseid ja horisontaalseid servi.
Su viidatu on sama (aga täpsem), mis ma ülevaatuspunkti helistades teada sain. Aitäh - mu konkreetse klaasi teema sai selgeks (st mu klaas pole ok).
Kui aga kellelgi maanteeameti suunised olemas, siis neid oleks sellegipoolest hea kaeda - teab ka tulevikus, millest teha probleemi ja millest mitte. Mul igapäevasõidukite tuuleklaasidega paari aasta tagant asju juhtuma...

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"

marketi teema pikenduseks.......

eks see eraisik jah paistab meil saatanast olema, eriti kui veel midagi osta tahab Toungue
aga selge siis, kaarti vist teha ei saa. pole häda, elasime kuidagi ennem ja saab ka edasipidi hakkama.
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 14 külali(st)ne