Postitused: 1,485
Teemad: 156
Liitus: May 2003
Maine:
6
Kas keegi oskab mulle seletada, kus oleks võimalik Minski silindrikaant niimoodi maha treida, et surveaste suureneks? Ehk siis - oleks vaja meest, kes teaks kuidas teha ja kes ka füüsiliselt selle töö ära teeks.
Postitused: 264
Teemad: 52
Liitus: Jan 2003
Maine:
0
07-04-2004, 16:00 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 07-04-2004, 16:03 PM ja muutjaks oli
marti184.)
Pütakaant sa ei saa treida et surveaste muutuks(vähemalt Minskil), selleks peaksid juba silindripea sisemust ja selle hülsile toetuvat pinda hakkama seest freesima.
Arvan et lihtsam on lasta silinder ära teha, sellel ulatub ju hülss mingi 2,4-2,5 mm (vähemalt minu oma ulatub) üle silindri pinna, sealt saab vabalt natuke maha lasta treida. Pead ainult vaatama et mitte silinder ei jääks kandma vaid hülss ikka kui pea+silindri kokku monteerid.
Kui on vähegi normaalsed töömehed peaks iga teine metallitöökoda selle tööga hakkama saama.
Ja siis vaata seda ka et kui sul seal silindripea vahel on paks vasest tihend siis võid selle asendada alumiiniumpurgist lõigatud õhukesega.
Postitused: 264
Teemad: 52
Liitus: Jan 2003
Maine:
0
Nüüd on mootor koos ja korra ka käima pandud. 1 mm võtsin maha, alles jäi kolvi ja silindripea vahele 1 mm ruumi.
Võin öelda et kanalite lihvimine ja surveastme tõstmine õnnestusid: Mootor läks tööle ja töötas enam-vähem samahästi nagu ennegi. Ei saanud täpsemalt proovisõitu teha aga hea seegi.
Võimsus peaks suurenema alles siis kui kõik uued osad on olemas ja küljes.