Postitused: 1,841
Teemad: 21
Liitus: Aug 2008
Maine:
8
Sama läbimõõduga, aga erineva sammuga keere ilmselt.
Postitused: 311
Teemad: 6
Liitus: Aug 2012
Maine:
0
08-10-2016, 17:30 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 08-10-2016, 17:36 PM ja muutjaks oli
raivo45.)
Ilmselt on ikka selles asi, et tehti väikese M6 nipli peale aga taheti sinna tavalist (M10 vist?) suurt niplit panna.
Edit: Tegelt ei saa mina ka aru mis toimub. Tehti tavaline M6 keere ehk 1mm sammuga ja nippel on ka tavaline M6 1 mm sammuga.
Postitused: 6,887
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
95
Ridade vahelt on võimalik lugeda, et keere ei sobi, kuigi ostetaval kaubal on selgelt kirjas M6x1.
Anti kogemata valed niplid poest? Tavalise M6 mutriga saab ju võrrelda ometi? Kirjapandud "keelduvad koostööst" infot ei sisalda ju. Jä mõlemas võimalikus ostukohas on M6 keermega niplid olemas
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 4,680
Teemad: 70
Liitus: Aug 2009
Maine:
22
Tellisin ihutreialilt sõrmed ja puuris ka kanalid sisse,risti avad puurin ise.Tellimust esitades vestlesime,et 25mm sõrm sinna paras peenikesed m6 niplid panna.Puuris avad ja keermed otstes sees,läksin sõrmega tööriista marketisse ja seal oli vist kahte sorti nipleid.Ühest karbist võttes keeras napp veerand tuuri ja kiilus kinni,teisest karbist võttis kereras nõks rohkem ja poos kinni.Läksime koos poldiriiuli juurde ja polt keeras ilusti nagu peab.Juu siis standard keermega m6 keermed sees ja nüüd vajalik mingid niplid sinna keermesse saada.Poemüüja proovis ja keeras neid,mina vaatasin pealt.Müüja ei teadnud ka seda kas vene ja lääne keermed samad niplitel ja seepärast uuringi.
Postitused: 2,234
Teemad: 34
Liitus: Aug 2014
Maine:
17
08-10-2016, 19:25 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 08-10-2016, 19:28 PM ja muutjaks oli
linnuke.)
KFL mlsluik ju küsis
Kõigepealt pane see treial lipsupidi spindli vahele et mõtleks natuke elu üle järgi, seejärel võin M6 keermega nö remontmõõdus nipleid omast laost otsida, leidub mul neid kindlasti aga mitut vaja? Kas keere koonusega või tegi nö tavalise? Või on sul lihtsam üle puurida ja uuesti keermestada nö standardi peale?
Ehk olid poes tõepoolest koonuskeermega.
PS.Saan aru nii,et treimees tegi ikka nii nagu telliti,jublakas lihtsalt vale.
Postitused: 6,887
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
95
Koonuskeermega M6 niplil on ka võimalik sammu mõõta, kasvõi kõrvalriiulist võetud M6 poldiga võrrelda.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 3,717
Teemad: 30
Liitus: Feb 2013
Maine:
64
09-10-2016, 00:26 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 09-10-2016, 00:27 AM ja muutjaks oli
viplala.)
M6x1 nippel läheb näpuga keerates kenasti M6x1 mutri otsa. Juhul kui treiali keermestatud kohta ei istu, peab vaatama mitte mutri või nipli keeret, vaid treiali M6x1 oma. Võta tavaline M6x1 polt ja vaata kas see istub sinna keermesse. Kui ei istu, pöördu treiali juurde tagasi, kui istub, siis osta õige M6x1 keermega nippel.
Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Postitused: 6,887
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
95
(09-10-2016, 00:26 AM)viplala Kirjutas: M6x1 nippel läheb näpuga keerates kenasti M6x1 mutri otsa. Juhul kui treiali keermestatud kohta ei istu, peab vaatama mitte mutri või nipli keeret, vaid treiali M6x1 oma. Võta tavaline M6x1 polt ja vaata kas see istub sinna keermesse. Kui ei istu, pöördu treiali juurde tagasi, kui istub, siis osta õige M6x1 keermega nippel.
Just nii ongi, siin on eimillestki vile üles tõmmatud.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 613
Teemad: 4
Liitus: Oct 2009
Maine:
7
Kuna olen pidanud küllalt palju treima igasuguseid keerme üleminekuid,siis kokkuvõtteks võiks öelda et hiinlastel on oma keerme standardid,mis meie omadega ei taha sobida.
Postitused: 1,295
Teemad: 50
Liitus: Nov 2006
Maine:
17
Kas Briggs&Strattoni mootorile, millel algupäraselt lühem õlifilter, sobib ka pikem filter?
Ekslikult too pikem kohale toodud, kuigi asja uurides selgus et mootori küljes lühem...
Postitused: 3,779
Teemad: 36
Liitus: Nov 2008
Maine:
46
10-10-2016, 21:16 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 10-10-2016, 21:27 PM ja muutjaks oli
Basilio.)
Kas see on normaalne kui küttest tühjaks valatud KSP käib nii kergelt ringi? Klõbin veel sinna juurde... OK, see võib olla vastusurve puudumisest tingitud, aga ikkagi kahtluseuss närib.
https://drive.google.com/open?id=0B63afB...ElFaFN6Wlk
Pumba müüja väitis, et võttis töökorras mootori pealt. Kuna sain selle postiga, siis kohapeal näppimise võimalus puudus.
Need ksp-d mida olen varem käes hoidnud, kaasa arvatud teine samasugune pump, käivad palju raskemalt. Palja käega ikka väga ei keera.
Soovitati küte sisse valada ja siis katsetada. Kui leian sobivad voolikututsid, siis proovin. Auto peal katsetamine on sel isendil suht vaevarikas. Mida kogenud seltsimehed ütlevad?
Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Postitused: 216
Teemad: 6
Liitus: Aug 2008
Maine:
7
Küsiks, et kuidas on lood/kogemused elektrimootorite ja starterite kokkuostu viimisega? Kas otstarbekam ja tulusam oleks laiali lammutada või terves tükis viia? Seni olen kuulnud mõlemat varianti.
Kui kellegile peaks huvi pakkuma, siis starterid (enamus vist russi omad) muidu vist isegi töökorras, aga kuna ise pigem reduktorstarteri usku, siis rahahäda sunnib hetkel teatud korrektuure riiulitel tegema.