Postitused: 1,797
Teemad: 9
Liitus: Oct 2014
Maine:
33
No kolmkümmend tsenti saad mootorikilo eest ja vasekilo eest antakse ikkagi kolm rutsi. Kui on aega, kohta ja vastavat instrumentaariumit väärtuslikuma osa eraldamiseks , siis kasulikum asi ikkagi laiali lõhkuda enne loovutamist. Rikastuda pole kunagi liiga hilja.
Postitused: 216
Teemad: 6
Liitus: Aug 2008
Maine:
7
Selle arvelt nüüd vaevalt rikkaks saab. Hinnavahe jah pea 10 kordne, kui mitte rohkem. Mõtlema pani lihtsalt üks kunagi kuuldud jutt (stiilis naised saunas rääkisid), et kellegi tuttava-tuttav olevat ka mingi hiiglama suure mootori laiali lammutanud, kokkuostu viinud ja kokkuvõttes olevat vähem saanud, kui oleks terve mootori eest.
Muidugi ega need kokkuostu omad ka lollid pole, kindlasti midagi sellist juba hindadesse sisse arvestatud.
Postitused: 319
Teemad: 3
Liitus: Jan 2015
Maine:
5
Vahele selline küsimus, et kas keegi oskab soovitada Tallinnas kohta, kus saaks pidurikettaid üle treida? Filosofeerimine asja mõttekusest ei huvita.
Postitused: 1,841
Teemad: 21
Liitus: Aug 2008
Maine:
8
Asi on selles, et ega ei tea ette ju kui palju vaske mootorist tuleb ja seetõttu ei saa ka öelda kumb variant kasulikum on. Korpuse(laagrid jms) mass vs. vase mass, selle suhe võib erinevatel mootoritel väga erinev olla. Näiteks erinevate kiirustega mootoritel on erinev kogus vaske, kiiremal mootoril vähem, aeglasel rohkem jne.
Postitused: 6,894
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
95
(11-10-2016, 15:04 PM)mihkelr Kirjutas: Küsiks, et kuidas on lood/kogemused elektrimootorite ja starterite kokkuostu viimisega? Kas otstarbekam ja tulusam oleks laiali lammutada või terves tükis viia? Seni olen kuulnud mõlemat varianti.
Kui kellegile peaks huvi pakkuma, siis starterid (enamus vist russi omad) muidu vist isegi töökorras, aga kuna ise pigem reduktorstarteri usku, siis rahahäda sunnib hetkel teatud korrektuure riiulitel tegema.
Kas kripeldama ei jää kui vead töötavad asjad metallihundi lõugade vahele?
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 216
Teemad: 6
Liitus: Aug 2008
Maine:
7
11-10-2016, 21:52 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-10-2016, 21:58 PM ja muutjaks oli
mihkelr.)
Rahustuseks, et töötavad el.mootorid jätan ikka enda tarbeks, kokkuostu viin ikka mittetöötavad
Starterite kohapealt, et eks ta võibolla ikka jääb, samas, mis ma nendega ikka peale hakkan, traktorile pole vaja, seal juba mitu head aastat reduktorstarter.
Muidugi kui kellegil väga vaja läheb võiks ju müüa ka, aga senine kogemus näitab, et siis vist jääbki müüma. Allkirjas oleva nn. vanaraua albumi kõige minevam kaup olid jumzid, ülejäänud tavaar tõesti vist suht vanaraud, Datsun bussi ja Hiluxite kohta aastas korra keegi ehk küsib, aga sellestki ei saa asja. Kui käru kunagi soetan, eks liiguvad needki jupikaupa kokkuostu. Olen püüdnud küll asja toimetada põhimõtte järgi, et mis minu jaoks tarbetu, mõne teise jaoks ehk kuldaväärt asi, aga kaua sa ikka ootad.
Postitused: 117
Teemad: 8
Liitus: Jan 2015
Maine:
0
Plaanis on vundamendi plokkidest õue esakaadi moodi asi ehitada,plokid paneks külili ,et kumbki pealesõidupind oleks 60cm lai ja 3,2m pikk.Kui laia vahe peaks nn.kanali osale jätma.Kõrgus tuleks 1,5m kui pika peaks kaldtee tegema,et üleval nurgas põhja peale kinni ei jääks.
Postitused: 659
Teemad: 24
Liitus: Nov 2008
Maine:
7
Tere
Küsimus siis suurele ringile, et kustkohast leida veopead treilerile. Peab kannatama vähemalt 2000kg täismassi ja olema kinnituse läbimõõdult kas 60 või 80mm(toru läbimõõt siis ja see topelthülsiga õnneks muudetav). Lisaks on kinnituspoltide vahe 118mm või natuke siia - sinna ja poldid asuvad ühtepidi...
Respo/Tiki/BrentexTööriistamaailm ei paku.
Teine variant on osta Respost Knotti 60mm-sele torule pea ja lihtsalt üks poldiauk ringi puurida, aga esialgu katsuks siin õnne, et ehk keski teab või oskab juhatada... Praegune veopea on ajast ja arust ja liiatigi veel ilma turvalukuta...
Kolmas variant on see, et osta kogu uus Knotti kompott(pea+inertspiduri osa) etteotsa, aga selle esialgu jätaks vast hinna poolest viimaseks...
Treiler nimega Verem aastast 1990 ja 2000kg täismassiga...
Ennem sõidan aeglaselt ja jään totaalselt hiljaks kui et enam kunagi kuskile ei jõua.
Postitused: 3,312
Teemad: 44
Liitus: Sep 2009
Maine:
38
gokart äkki?
või siis jebai.
Postitused: 567
Teemad: 8
Liitus: Nov 2004
Maine:
4
BPW kataloogist välja otsida ja nagu siin eelkirjutaja mainis siis Gokartist tellida?
Postitused: 338
Teemad: 4
Liitus: Jan 2015
Maine:
5
Tervitus.
Kogemata,või kiiruga vms.läks kruntimise käigus,krunt ilma kõvendita,aint lahustiga.Loll lugu mida niikui pole kunagi ennem juhtunud.Kuna kõvendi lahusti,totsikud enmv.identse väljanägemisega,need plastikust mahuanumad.Mis nüüd küll teha,saab ei mäleta ka enam,millisele det.sai see peale.On ehk õhkõrn lootus,et see krunt kõlbab sellisel kujul pahtli alla,ideepoolest kui klotsiga üle lükata,peaks aru saama.See peaks sealt eralduma vist peris kergesti vbl.???
Postitused: 6,894
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
95
Ehk lased kõvendiga segatud krundiga kahtlased jupid üle? Reaktsioon läheb suure tõenäosusega mõnest mikronist läbi küll.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.