14-10-2016, 18:42 PM
(13-10-2016, 08:12 AM)sugraM Kirjutas:(11-10-2016, 21:49 PM)alfredo Kirjutas:(11-10-2016, 21:02 PM)sugraM Kirjutas: [quote pid='404367' dateline='1476206293']
Mäealuse tänaval käisin kunagi otsimas metallitöö firmat....
Carstopis oli vähemalt toona seade, mis treis kettaid auto küljes. Ehk siis üks seade vedis ketast ringi ja teine kinnitati supordi asemele mis siis treis. Ehk siis võimalust, et treitakse kõveraks ei olnud. Samuti jäi ära mahavõtmise ja tagasi panemise vaev.[/quote]
Kui supordi asemele mingi jublaka pead kruttima, siis pole see ketta mahatõstmine enam mingi vaev. Tavaliselt kukuvad ise küljest ära, kui just kinni pole roostetanud. Ja samas saad ära määrida, et hiljem lihtsam eemaldada oleks.
Aga nüüd tõsisematel teemadel.
Ostas olid müüa mõned vanad kerghaagised. Vaatasin minagi neid ja mõtlesin, et mõne vana puurondi vedamiseks kuluks üks endalegi marjaks. Algas asi paari sotiga, lõppes kogu lugu absurdiga. Näiteks 94 aasta respo läks 553-ga kuhugi laia ilma peale. Mingil hetkel tegin tollele pakkumise 350 peale ja kohe kahetsesin ka, et krdi palju. Kauaks seda ostmishirmu muidugi polnud, sest head inimesed tõstsid aga panuseid.
Küsimuseks oleks siis, et miks meil puudub mõistlik järelturg sellistele riistapuudele, kuhu nad kaovad, et uuesti turule ei tule. Lüües näiteks lahti a24, siis esimese 50 tulemuse hulgas on näha kaks kasutatud haagist, uusim 2005-st aastast ja maksaa 700 raha. Mõistan, et raha on vaja ja küsida tuleks võimalikult palju. Aga mina ei tahaks vana asja eest kindlasti nii palju väljutada. Kui auto hind langeb kümne aastaga umbes 10 prossani uue eest küsitust, siis miks selles sektoris sama loogika ei toimi?
NB.Kui kellelgi on mõni vanem(odavam) kolmemeetrine haagis mõistliku raha eest pakkuda, siis võiks teada anda küll.