Teema on suletud

KÜSIMUSED, mis oma teemat ei vääri

kas jäigastunud voolik on toru ?

Oskab keegi öelda, kas sõiduautole paigaldatud gaasiseade peab olema ka ARKis/passis ümberehituse, või lisaseadmena üles tähendatud?
Kuidas ülevaatusel suhtutakse, kui pole kirjas? CO mõõtmine jne. On kellelgi mingeid kogemusi?
Tänan!

(21-10-2016, 12:21 PM)MeelisV Kirjutas:  kas jäigastunud voolik on toru ?
Toru on pigem seest tühi pulk.  Big Grin

Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.

Millal muutub karp kastiks?

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!

(21-10-2016, 13:21 PM)viplala Kirjutas:  Millal muutub karp kastiks?

Siis kui Sul nupp nokkima hakkab.... Big Grin

(21-10-2016, 13:23 PM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas:  
(21-10-2016, 13:21 PM)viplala Kirjutas:  Millal muutub karp kastiks?

Siis kui Sul nupp nokkima hakkab.... Big Grin

Big Grin ok, ma sõnastan siis teisiti, defineeri kasti ja karbi vahe.

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!

(21-10-2016, 13:24 PM)viplala Kirjutas:  
(21-10-2016, 13:23 PM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas:  
(21-10-2016, 13:21 PM)viplala Kirjutas:  Millal muutub karp kastiks?

Siis kui Sul nupp nokkima hakkab.... Big Grin

Big Grin ok, ma sõnastan siis teisiti, defineeri kasti ja karbi vahe.

Vaata sõber,karp on sihuke pisike asi mis mahub kätte,just nii et ei peaks väga pingutama selle hoidmisega ja tõstmisega. Kasti tuleb juba kahe käega tõsta. Iseasi kui palju tõstjal rammu on..... mõni ei jõua karpigi hoida. Aga seda võin öelda küll,et kast on ikka suurem karp. Big Grin

(21-10-2016, 13:30 PM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas:   Aga seda võin öelda küll,et kast on ikka suurem karp. Big Grin
... ja kaks patsahkamit on täpselt üks persetäis! Big Grin

Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.

(21-10-2016, 13:30 PM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas:  Vaata sõber,karp on sihuke pisike asi mis mahub kätte,just nii et ei peaks väga pingutama selle hoidmisega ja tõstmisega. Kasti tuleb juba kahe käega tõsta. Iseasi kui palju tõstjal rammu on..... mõni ei jõua karpigi hoida. Aga seda võin öelda küll,et kast on ikka suurem karp. Big Grin

Ma vaidleksin vastu. Ma tean karpe mis ei mahu kätte ja tean karpe mille hoidmisel tuleb pingutada. Tean kaste mida saab panna ühe käe peale ja sa peaaegu ei tunnegi selle raskust. Ja kohe kindlasti tean ma karpe mis on kastist suurem. Big Grin

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!

Kast on õllepudeleid täis, karpi õlu ei mahu. Hea nalja peale jääb karp lahti, mitte kast.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.

Uus küsimus: miks mul ei avane enam mitte ükski juutuubi video, see ümmargune asi jääbki ketrama. Juba paar päeva. Kas paari päeva tagune uuendus Windovs7-le võis seda teha?

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.

(21-10-2016, 12:32 PM)samodelkin Kirjutas:  Oskab keegi öelda, kas sõiduautole paigaldatud gaasiseade peab olema ka ARKis/passis ümberehituse, või lisaseadmena üles tähendatud?
Kuidas ülevaatusel suhtutakse, kui pole kirjas? CO mõõtmine jne. On kellelgi mingeid kogemusi?
Tänan!

Olen kuulnud, et kui ainult Eestis sõita, siis ei huvita see kedagi ja sellel passis oleval märkel mingit sisulist tähendust ei ole. Välismaale minnes võidakse kottida kui passis kirjas pole. See jutt on muidugi naised saunas rääkisid ja päris õige vastuse jaoks tuleb ikka ise õigusakte lappama hakata. TÜV peab gaasiseadmega autol tõenäoliselt tegema ikka passis ettenähtud kütuseliiki kasutades, st bensiini peale lülitatult.

Kas sõiduk millele on tehtud võõrandamine jääb maanteeametis ikkagi arvele, mite ei kustutata n.ö ajutiselt?  Sai siin soetatud üks vana auto, mille omanikuga koos sai käidud arki büroos ja OM-i alusel siis kantud registrisse sisse, et sõiduk on võõrandatud minu nimele. Kohapeal öeldi klienditeenindaja poolt kah, et sõiduki omandiõigus kantakse mulle üle ja sõiduk võetakse samal päeval arvelt maha, et ei tekiks kindlustuskohustust.

Kaks nädalat hiljem taustakontrolli tehes selgus et sõiduk on endiselt arvel ja kindlustamine kohustuslik.

Kas asi võtabki mitu nädalat aega või on midagi vussi keeratud?

Ennem sõidan aeglaselt ja jään totaalselt hiljaks kui et enam kunagi kuskile ei jõua.

(21-10-2016, 16:30 PM)nustu826 Kirjutas:  Kas sõiduk millele on tehtud võõrandamine jääb maanteeametis ikkagi arvele, mite ei kustutata n.ö ajutiselt?  Sai siin soetatud üks vana auto, mille omanikuga koos sai käidud arki büroos ja OM-i alusel siis kantud registrisse sisse, et sõiduk on võõrandatud minu nimele. Kohapeal öeldi klienditeenindaja poolt kah, et sõiduki omandiõigus kantakse mulle üle ja sõiduk võetakse samal päeval arvelt maha, et ei tekiks kindlustuskohustust.

Kaks nädalat hiljem taustakontrolli tehes selgus et sõiduk on endiselt arvel ja kindlustamine kohustuslik.

Kas asi võtabki mitu nädalat aega või on midagi vussi keeratud?
 Mine logi internetis mnt.ee iseteenindusse sisse ja vaata, kas sõiduk on sinu nimel. Kui on, on seal näha ka see kas kindlustuskohustus on või mitte. Kui vaja, võta sealsamas ajutiselt arvelt maha. Oodata ei ole midagi, mõne nädala jooksul saad LKF-lt ähvarduskirja ja võibolla ka nõude muidu.


(21-10-2016, 07:24 AM)Naabrivan Kirjutas:  Vaata see on samasugune küsimus, et kus kohast läheb piir, et mille kohta öelda laud, mille kohta pruss.

Mulle üks kohalik saeveski tegi tammepalgist 6m pikkused asjad, mis ühest otsast oli pruss ja teisest otsast laud. Otstevaheline ala kulus ühest mõõdust teise siirdumiseks. Paar tükki vist on laka peal alles ka veel.

MNT-s ei ole mulle midagi üle kantud, tund tagasi vaatasin. Asi ei olegi niivõrd selles, et mis minuga saab, vaid selles, et auto müüja saaks oma elu rahulikult edasi elada ilma et LKF vms. hakkaks ähvarduskirjadega pommitama. Vana mees juba (87+).

Sõiduk ei ole minu nimel ja ma ei kavatsegi seda enda nimele võtta, kuna plaan minna uue aasta augustis romurallile ja pärast seda rauda viia....

Lihtsalt teisele inimesele ei taha jama tekitada... Kasvõi seadustühise nõude tekitamine kindlustuse poolt on tema jaoks juba probleem. Teate ju kõik neid esivanemaid.......

Ennem sõidan aeglaselt ja jään totaalselt hiljaks kui et enam kunagi kuskile ei jõua.

Eelmine omanik saab rahu ainult kahel moel:
Võtad oma nimele või viid kohe rauda ja lased neil utiliseerimisteate ARKile saata.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.

(21-10-2016, 19:36 PM)nustu826 Kirjutas:  MNT-s ei ole mulle midagi üle kantud, tund tagasi vaatasin. Asi ei olegi niivõrd selles, et mis minuga saab, vaid selles, et auto müüja saaks oma elu rahulikult edasi elada ilma et LKF vms. hakkaks ähvarduskirjadega pommitama. Vana mees juba (87+).

Sõiduk ei ole minu nimel ja ma ei kavatsegi seda enda nimele võtta, kuna plaan minna uue aasta augustis romurallile ja pärast seda rauda viia....

Lihtsalt teisele inimesele ei taha jama tekitada... Kasvõi seadustühise nõude tekitamine kindlustuse poolt on tema jaoks juba probleem. Teate ju kõik neid esivanemaid.......

Sel juhul on liiklusbüroo töötaja midagi ära vussinud seal.
Kas riigilõivu maksite omanikuvahetuse eest?

Natuke arusaamatuks jääb teie tehingu puhul üldse see nn. ARK-i osalus.
Ostad masina, sõidad väljaspool avalikku liiklust romuks ja müüd seejärel vanarauaks. Seda kõike peaks saama teha lihtkirjaliku ostu-müügi lepingu alusel, riigiametit asjasse segamata. Liiati, kui masin juba niigi registrist maas ja taastamist plaanis polnud.
Ilmselt ei jää nüüd muud üle, kui papiga uuesti ühendust võtta ja asjad ära klaarida. See riigiametnik ilmselt taastas tolle sõiduki registrikande ja eeldas ilmselt, et ise toimetate edasi. Kommunikatsioonihäire moodsas keeles.

Miks eestis toodetud juust on viimastel aastatel täielikuks pasaks läinud? Ükskõik mis marki osta või kelle toodangut, näri nagu maitsetut tallanahka. Vanasti (ehk veel 6 aastat tagasi) kui tahtsid leivale maitset anda lõikasid viilu juustu sinna peale, nüüd kui tahad juustule maitset anda nuusuta leiba juustu peale.

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!

(21-10-2016, 19:55 PM)viplala Kirjutas:  Miks eestis toodetud juust on viimastel aastatel täielikuks pasaks läinud? Ükskõik mis marki osta või kelle toodangut, näri nagu maitsetut tallanahka. Vanasti (ehk veel 6 aastat tagasi) kui tahtsid leivale maitset anda lõikasid viilu juustu sinna peale, nüüd kui tahad juustule maitset anda nuusuta leiba juustu peale.

Sink ja õlu on ikka endise maitsega? Hambaarsti juures käiguga pole maitsekaotus seotud?

Ma ei oska kurta - juust on endiselt juust. Aga ma pole ka gurmaan...

Pole midagi, maailmas süüakse palju hullemaid asju, kui üks keskmine eesti tallanahk ja pole häda midagi.

Naine lubas mu kodust välja ajada, kui ma kunagi sellise asjaga koju peaks tulema ja ma olen temaga ses osas täielikult nõus.

Ühel korral ostsin minagi poest mingi juustu moodi asja, mis läheks eelneva piiritluse alla vist ja peale degusteerimist lugesin paki pealt, et tegu oli juustulaadse tootega. Hea odav oli küll osta, aga see oli veel muiste, kui õige juust veel kallis oli. Peale sildi veerimist sain aru, et valmistamise protsessis polnud kunagi isegi piima lõhna kasutatud, rääkimata siis muust. Isegi koer ei tahtnud seda, pidin ise lõpuni sööma.
Aga tavalises pakendis tavalised juustud maitsevad nagu tavaline juust muiste.
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 47 külali(st)ne