Postitused: 5,366
Teemad: 261
Liitus: Apr 2010
Maine:
74
21-10-2016, 23:18 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 21-10-2016, 23:18 PM ja muutjaks oli
Talupoeg taluja.)
No ei oska midagi öelda,sest pole võrdlust hetkel. Lihtsalt ei mäleta neid laiusi peast. Kohe ei mõista midagi lisada. Ülekandearve on ka mitmeid. Põhiliselt 4.22. Kiirem 3.9. Need on nagu levinumad Mossel. Zigulli omad olid kiiremad.
Postitused: 1,183
Teemad: 23
Liitus: Aug 2011
Maine:
28
Kuuldused, et Ziguli reduktorid on kiiremad, ei vasta tõele. Kõige aeglasem oli 4,44, see oli algselt 2102-le mõeldud, paigaldati ka varasematele Nivadele. Masslevinud on 4,3 (2101, 21011 ja muud derivaadid) ja 4,1 (2103, varasemad 2106, hilisemad Nivad). 3,9 on siiamaani raskemalt leitav. Töötati välja küll 1600 ccm mootoriga 2106 jaoks, kuid paigaldati ka 1500 ccm 2107-le. Seega pole nad kiiremad ühtigi Moskvitši omadest. Üleüldse on nende kahe masina sillad nii sarnase ehitusega, et ei suuda välja mõeldagi, miks peaks Ziguli silda lihtsam olema kitsamaks ehitada, kui Moskvitši oma.
Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.
Postitused: 2,171
Teemad: 97
Liitus: Jun 2009
Maine:
30
Mõtlen kaasa, kuid ei saa aru. Käigukasti veetava võlli otsa kimmitatakse kummimuhv mutriga, ja selle muhvi teise poole sisse läheb alles kardaan oma nuutidega. Ei taipa, milliseid nuute vajatakse.
Parimat h2rra
Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Postitused: 6,907
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
95
maitus tahtis vist seda juppi, mis on kummimuhvist järgmine tagasilla suunal?
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.