Teema on suletud

KÜSIMUSED, mis oma teemat ei vääri

(27-10-2016, 20:45 PM)v6sa Kirjutas:  Kuniks targemad märkavad, siis Riigi Teatajast ei paista kummagi osas erilisi piiranguid olema. Vibu kuni 45 kg ja amb kuni 75 kg on piiramata kasutusega tsiviilrelvad relvaseaduse mõistes. Vibu kohta on jahieeskirjas üksjagu regulatsiooni, ammust ei räägita selles üldse.

Põhjusmõtteliselt valmistada võib meil peaaegu kõike. Oluliselt on piiratud mõningate asjade avalikku kasutust. Koduses miljöös pruugi, mida tahad. Big Grin

No neid mehi on vähe, kes selle 45 kg vibu vinna saavad. Teen ka vahel mõne vibu ja ütlen, et üle 30- ne kg vibuga enam suurt ei sihi Big Grin. Aga mingit tegemise keeldu ei ole. Võin küll kiloga eksida, aga näiteks Koreas oli vist 15 kg lagi mida omada võis. Kangemad saab seal soetada relvaloaga. Ja eks ta ju relv on ka. Kolmekümnekilosega võtab vabalt elevandi maha ja jahiotsikuga noolega laseb plokkvibu ka kuulivestist läbi.

No seda minagi. Ise lasen tervelt 14kg vibu aga kuna ta üle tõmbad niis tootja lubas sinna 20kg ligi. Teed 300 lasku ära ja on päris mõistlik trenn. Kunagi sai ühe lühikest kasvu mehe käest prooviks võetud 40kg vibu ja no ega väga ei jõudnud küll. Viis lasku tegin ikka ära, aga rohkemaks isu ei olnud.

Kui on raha, siis ostan bensiini ja sõidan tsikliga. Kui ei ole, siis sõidan ilma.

Selline küsimus, et kui autole peab valama 10 000 kilomeetri jooksul umbes 4 liitrit õli peale, kas siis mitte ei piisaks edaspidi vaid filtri vahetusest. Mis arvate?

(26-10-2016, 19:57 PM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas:  
(26-10-2016, 19:42 PM)JaakH Kirjutas:  see peaks rohkem leiunurk mu arust olema kulla ksf TT

Tahtsin teada,et kas oli veel Viljandis saapaärisid....?

Mingi Grossi nahavabrik oli olemas Viljandis

Veel pole maha löödud

(28-10-2016, 12:31 PM)pat1 Kirjutas:  Selline küsimus, et kui autole peab valama 10 000 kilomeetri jooksul umbes 4 liitrit õli peale, kas siis mitte ei piisaks edaspidi vaid filtri vahetusest. Mis arvate?

Võiduka lõpuni sõitmisel piisab täiesti. Paraku ei tea siis keegi, millal viimne korin katlamajast kuuldub ja kuhu tee äärde parki jäädakse.

Natuke sõltub ka mootorist ja sellest, miskaudu õli kaob. Malmpada kestab paremini, kui pillikeelena forsseeritud topeltturboga alukastrul. Oma ülesande täitmisest loobunud kolvigrupi kaudu põlev õli on väiksem mure, kui lekkiv turbo... Ja nii edasi. Ning natuke peab õnne ka olema, kuna kasutatud asja sisse ju ei näe ja auto varasem ajalugu on pea alati plekitu, eksole.

Praegu näikse Üldise Mootori X16XEL säärast kohtlemist taluma 14 000 km ja test jätkub. Filtri peaks vist varsti välja vahetama, kuna sel mo teada ei ole möödavooluklappi...

(28-10-2016, 12:31 PM)pat1 Kirjutas:  Selline küsimus, et kui autole peab valama 10 000 kilomeetri jooksul umbes 4 liitrit õli peale, kas siis mitte ei piisaks edaspidi vaid filtri vahetusest. Mis arvate?

Jäta viimane õlilisamine tegemata ja ongi välja lasta ainult paar liitrit. Kui mootorist po..ui, siis pole filtrit ka vaja vahetada. Murutraktorid ja rollerid ju kestavad iganes ilma filtriteta. 
Küsimuse vastus oleks "Ei piisa!"

hp

(28-10-2016, 12:31 PM)pat1 Kirjutas:  Selline küsimus, et kui autole peab valama 10 000 kilomeetri jooksul umbes 4 liitrit õli peale, kas siis mitte ei piisaks edaspidi vaid filtri vahetusest. Mis arvate?

Oleneb autost. Võib ka nii öelda, et 4 l peale valada on vähe. Sest näiteks MB AMG 6,3 mootorile on väidetavalt lubatud õli kulu 800 g 1000 km(!) kohta. Sellegi poolest käivad need autod õlivahetuses.

Bedford Blitz CF350 Madel(1980), K-750m(1965), GAZ 21(1964), GAZ 66-01(1977)

(28-10-2016, 14:07 PM)hellrix Kirjutas:  ... Sest näiteks MB AMG 6,3 mootorile on väidetavalt lubatud õli kulu 800 g 1000 km(!) kohta...
No see pole ikke normaalne kulu, vaid selle kulu ületamisel tuleb mootorit hakata remontima.

hp

Uute mootorite õlikulust.
http://w3.ee/openarticle.php?id=2172096&lang=est

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!

Audi superauto R8 esimese kahe mudeliaasta mootorite reaalne õlikulu võib olla 2 kuni 4 liitrit TUHANDELE kilomeetrile...

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!

Minu VW-LT-28D kirjades olla kuni 200 gr. õli 100 km. veel normaalne. Ärgem unustagem,et esimese seeria LT tuli välja 1975a. Perkins 4.165 mootoriga. Ja kuskil kere küljes oli ka mingi kleps kas 1.3 või 1.5 kirjaga. See võis olla järsku suitsususe norm?......  Normaalne. Big Grin

(28-10-2016, 13:48 PM)motamees Kirjutas:   Murutraktorid ja rollerid ju kestavad iganes ilma filtriteta. 
Hiinlane tahab õlivahetust esindusest antud manuaali järgi 1500,kui soovitav siiski iga 500 järgi.Emmil pole kah filtrit,aga kui tihti tema tahab mahlade vahetust seda ei tea.

(28-10-2016, 12:31 PM)pat1 Kirjutas:  Selline küsimus, et kui autole peab valama 10 000 kilomeetri jooksul umbes 4 liitrit õli peale, kas siis mitte ei piisaks edaspidi vaid filtri vahetusest. Mis arvate?

Löö filter seest tühjaks siis ei pea filtrit vahetama.

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!

Algusaegadel urgitseti katalüsaator kah tühjaks,vahetada oli kallis Big Grin

(28-10-2016, 12:31 PM)pat1 Kirjutas:  Selline küsimus, et kui autole peab valama 10 000 kilomeetri jooksul umbes 4 liitrit õli peale, kas siis mitte ei piisaks edaspidi vaid filtri vahetusest. Mis arvate?

Mis sa sest filtrist vahetad, lase edasi.  Mul ühel vanal  a4-jal roostetas filter läbi ja hakkas lekkima Smile peale kallasin ca 0,5 liitrit tuhande peale. Sõitsin sellega 70 000km, palju enne mind oli sõidetud ei tea. Auto kl läbi a mootor sõidab siiani ühe passati peal.

Mazda2 kannatas mul naisekäes 50 000km et isegi peale ei kalla. Kui avastasin oli varras kuiv ja alt tuli ca liiter välja. Sõidab ka siiani(kl uue filtri ja õliga)

Kui õlivahetus maksab pool auto hinnast siis ju ei raatsi ☺

Filtri tühjaksurgitsemine on halb mõte. Möödavooluklapp töötab ka natu selekteerijana, vähemalt poolikud hammasrattad sealt läbi ei pääse Smile

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.

Kellegil ei vedele selliseid vidinaid ?  

Kaitsmed endal olemas... 
Vaja oleks 3-5tk 
tallinn

[Pilt: 14826453_1301232623244999_119955137_n.jp...e=5816A54D][Pilt: 14886181_1301232646578330_2070538935_n.j...e=58168D3F]

Bmw 750 ILA Highline 1992

Originaale pole, oli kaks automaatkaitset, mis samasse pesasse käivad. Made in poland 10A 250V ja alles.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
       

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.

pead ei anna, kuid justkui nägin selliseid uuri korke tallinna espakis elektri osakonnas täitsa uutena...

Bauhofis ka nähtud, rääkimata elektripoodidest.
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 49 külali(st)ne