09-11-2016, 14:01 PM
Kas juhi istmel peaks mingi lukustusmehanism ka olema, pöörlemise vastu? Mu oma nagu karussell, keerutab täitsa vabalt. Veits häirib kui vaja näiteks pidurit vähe kõvemini tallata.
(09-11-2016, 14:01 PM)olli Kirjutas: Kas juhi istmel peaks mingi lukustusmehanism ka olema, pöörlemise vastu? Mu oma nagu karussell, keerutab täitsa vabalt. Veits häirib kui vaja näiteks pidurit vähe kõvemini tallata.
(06-11-2016, 23:13 PM)jürimees Kirjutas:(06-11-2016, 18:00 PM)mlsluik Kirjutas: Ülemise punnini jah...
Kas nn ülemine punn ei ole mitte käivitusmootori siduri/ pendiksi kinnituspolt?
(27-02-2017, 21:05 PM)olli Kirjutas: Tänud mõistagi eelnevate vastuste eest!
Seoses jäiste teedega metsavahel takerdusin uue probleemi otsa - istme all olev diffriluku hoob on täiesti kõva. Ei liigu kuhugi suunas. Mida sellest arvata ja kust alustada uurimist?
(27-02-2017, 22:04 PM)olli Kirjutas: Vesi ei saa olla, oli sama häda ka sooja ilmaga, aga siis ei viitsinud pead vaevata. Kas kabiini põhjast tuleb see asi mõistliku vaevaga lahti? Kui väga keeruliseks kisub, siis vist ei viitsi käsile võtta, nii väga ka nüüd jää peal sõita pole vaja.
(05-07-2017, 00:15 AM)HMP Kirjutas: Kus kohas Jumzule starteri komplekti osta saab?
(05-07-2017, 10:24 AM)olli Kirjutas: ...
Aku on natuke nõrk, külma ilmaga peab esimesel käivitusel teise akuga särtsu juurde andma,
...
(05-07-2017, 10:24 AM)olli Kirjutas: Mul sai külge vist see komplekt:
https://www.pmkaubamaja.ee/index.php/et/...125mm.html
https://www.pmkaubamaja.ee/index.php/et/...w-thm.html
Mõnusam on küll kui saab kabiinis võtmest käima panna. Aku on natuke nõrk, külma ilmaga peab esimesel käivitusel teise akuga särtsu juurde andma, aga suvel pole probleemi. Kui piisavalt voolu taga, siis starter jõuab vedada igatahes piisavalt.
(06-07-2017, 22:11 PM)madis132 Kirjutas: ...
starteri pakendiga oli kaasas juhis kus kirjas , et minimaalne aku vool peaks 4,2 kw puhul olema umbes 155ah .
...