Kui plaanis väliskuju sisuliselt ise teha, siis ei puhu see toormaterjali kerekuju ju mingit pilli. Mis on oluline, on ikkagi tehnika ja veermik. Mingist Probest või Cougarist ei tee pekstes ka hea juhitavusega ja kiiret autot. Kui eesmärgiks astonilaadne välisilme, siis loogiline toorik on näiteks Nissan SX. Knowhow veermiku parendamise ja võimsate mootorite ehitamise või swappimise osas kattev jnejne.
(14-11-2016, 12:24 PM)svenson Kirjutas: Peaksid korra Amper Garaazi külastama ja Lauriga natukene juttu tegema. Seal garaazis ainult selliseid asju tehakse.
(14-11-2016, 12:31 PM)DevilDeVille Kirjutas: Kui plaanis väliskuju sisuliselt ise teha, siis ei puhu see toormaterjali kerekuju ju mingit pilli. Mis on oluline, on ikkagi tehnika ja veermik. Mingist Probest või Cougarist ei tee pekstes ka hea juhitavusega ja kiiret autot. Kui eesmärgiks astonilaadne välisilme, siis loogiline toorik on näiteks Nissan SX. Knowhow veermiku parendamise ja võimsate mootorite ehitamise või swappimise osas kattev jnejne.
Nõus aga hind liiga suur ning astoni tõin lihtsalt näitena, et mis meeldib. Kas ja millal sellise astonilaadse tulemuseni üldse jõuan, eks seda näita esimene piloot, olen asju teinud omajagu aga ega ma nüüd ennast mingiks heaks disaineriks ka ei pea, ämbreid olen ka mina omajagu teinud elus
(14-11-2016, 12:18 PM)hans Kirjutas: Aga mis tagaveolistesse puutub siis peale sakslaste neid ju pole, bmw ja mb ainukesed, nende kerekuju aga juba liiga vale minumeelest,
Vbl.RX 7 ? orig. mootoriga,oma ajastust mu arust vägagi hea kerekujuga,millest saab nii mõndagi voolida
(14-11-2016, 12:18 PM)hans Kirjutas: Aga mis tagaveolistesse puutub siis peale sakslaste neid ju pole, bmw ja mb ainukesed, nende kerekuju aga juba liiga vale minumeelest,
Vbl.RX 7 ? orig. mootoriga,oma ajastust mu arust vägagi hea kerekujuga,millest saab nii mõndagi voolida
On jah hea kujuga aga kuskohast sa seda võtad, mõned raiped saksas on või siis hind 3k+
Kas eelmised katsetused on riiklik saladus?
Siin on küll teravkeeled ootamas, et saaks kedagi/midagi kritiseerida, aga kerge lõõbiga vürtsitatud konstruktiivne kriitika hoiab vaimu ärksa
(14-11-2016, 14:27 PM)Marko Kirjutas: Kas eelmised katsetused on riiklik saladus?
Siin on küll teravkeeled ootamas, et saaks kedagi/midagi kritiseerida, aga kerge lõõbiga vürtsitatud konstruktiivne kriitika hoiab vaimu ärksa
Mis saladus, nagu kirjutasin, ei ole enne selliseid autosid teinud üldse ju
(14-11-2016, 14:35 PM)rocker Kirjutas: Herr Marko mõtles ilmselt neid jeebikuid mida ehitanud oled.
Meil oleks neid huvitav vaadata.
Ma tulin siia küsima nõu toorikute kohta, mitte midagi tõestama, kirjeldasin oma ajalugu, et minuga räägitaks kui inimesega kes saab aru ka mis ta tahab, et tegu pole tuuningsõbrast noorukiga . Aga eks ma otsin õhtul mõne pildi
(Seda postitust muudeti viimati: 14-11-2016, 15:30 PM ja muutjaks oli mossepower.)
See 1000 eurise masina valimine ei pruugi just parim idee olla. Suurem lootus ja tõenäosus on ju et masin ikkagi õnnestub ning selle 1000 euro väärilise kere kandevosa, siladade, tehnika uuendamine võib maksma minna korraliku tooriku hinna ning kokkuvõttes on tulemus ikkagi antud masinate põhjal rohkem 80-lõpp, 90-alguse peresedaan kui sportauto.
Ei vaidle vastu et võib ka joppamise peale 1000 euriseid prillikivi ja hästi hooldatud masinaid leida. Suurem tõenäosus aga siiski (antud näidetel, Probe ja Calibra) on noore inimese esimene "sportauto", kellel pole ka eriti raha (muidu ostaks ju ikka uuema ja parema masina) nii et tehnika ja veermiku hooldus on jäänud vast eelmisesse aastakümnesse ning suurim investeering on kütuse tankimine 5-ka ja 10-ka kaupa vastavalt võimalustele.
Et parema tooriku valik võib hiljem kuhjaga jama ja vaeva ära hoida . Eriti kui veel ehituse alla pandavat aega ja resursse arvestada siis muutub tooriku maksumus nii või naa üsna tühiseks.
(14-11-2016, 15:28 PM)mossepower Kirjutas: See 1000 eurise masina valimine ei pruugi just parim idee olla. Suurem lootus ja tõenäosus on ju et masin ikkagi õnnestub ning selle 1000 euro väärilise kere kandevosa, siladade, tehnika uuendamine võib maksma minna korraliku tooriku hinna ning kokkuvõttes on tulemus ikkagi antud masinate põhjal rohkem 80-lõpp, 90-alguse peresedaan kui sportauto.
Ei vaidle vastu et võib ka joppamise peale 1000 euriseid prillikivi ja hästi hooldatud masinaid leida. Suurem tõenäosus aga siiski (antud näidetel, Probe ja Calibra) on noore inimese esimene "sportauto", kellel pole ka eriti raha (muidu ostaks ju ikka uuema ja parema masina) nii et tehnika ja veermiku hooldus on jäänud vast eelmisesse aastakümnesse ning suurim investeering on kütuse tankimine 5-ka ja 10-ka kaupa vastavalt võimalustele.
Et parema tooriku valik võib hiljem kuhjaga jama ja vaeva ära hoida . Eriti kui veel ehituse alla pandavat aega ja resursse arvestada siis muutub tooriku maksumus nii või naa üsna tühiseks.
Täiesti nõus, olen mõne Calibra ja ühe Probe üle vaadanud, parajad õudused on nad jah, samas vaatasin ka ühte Cougarit ja tundus oluliselt asisem olema, nii sõidus kui olemuselt, see ka üks põhjus miks ma Cougarit toonitan. Aga, kuna ma pole ennem kere ehitanud nii suures plaanis (tiivalaiendid, astmelauad, stanged, grill jen pole eriline ehitus), siis mitte õnnestumine on väga võimalik, see ka põhjus miks tonnist vaatan. Võibolla ehitan mingi osa kerest valmis ja tuleb täielik ämber, siis aga esimene kool käes, emeksisse saatmine ja juba targemana asisema tooriku muretsemine.
Aga soovituste eest igati tänud
(14-11-2016, 14:35 PM)rocker Kirjutas: Herr Marko mõtles ilmselt neid jeebikuid mida ehitanud oled.
Meil oleks neid huvitav vaadata.
Ma pole just suurem asi oma toimetuste eksponeerija ja erinevad pildid ka midagi eriti ei anna aga nendele euroskeptikutele, et nad heastmeelest käsi ei saaks hõõruda, annan ühe enda vana projekti lingi, kuigi see ei kajasta paljusid tehtud asju, vaigistab see need tühikargaja jutud loodetavasti maha .
Aga, ma ei taha selles teemas arutada toodud vana projekti üle, selles teemas arutaksin sportautodest.
(14-11-2016, 14:35 PM)hans Kirjutas: Tegin väikese profiili võrdluspildi, kui nüüd vaadata kerekujusid selle hinnaklassi juures, siis minumeelest Celica ja Cougar oleks parimad materjalid
Tere. Kas Nissani Z seeria autod on teadlikult valikust välja jäänud?
Pobeda Pickup .....
My other favourite toys have tits...
(13-11-2016, 23:22 PM)linnuke Kirjutas: ... mitte driftimiseks vms".illegaalseks" tegevuseks.
Mis ajast drift meil illegaalne tegevus on?
Pidasin silmas seda Marketite parklates toimuvat.Lihtsalt näen selles projektis vastuolu.Plaan valmistada piltilus spordikas,millel moto HP pole eriti oluline.
Oot kas Nissan 200SX Mitsubishi Eclipe ka arvesse tuleksid? Neid on küllalt moditud nii ja naapidi.... Parim variant oleks kas Pontiac Fiero või juba mainitud MR2. Mu teada on neil tehtud erikeresi sadu.... Vali ainult välja või nagu siinne teema tee ise.
Toksi Google otsingusse Toyota Mr2 kit või üldse automark ja mudel lõppu kit. Saad parema aimduse.
Edu!!!!
Huvitav teema on
(14-11-2016, 14:01 PM)hans Kirjutas: mb ja bmw -ga see mure, et peasid kogu kere uuesti tegema, kuna need kandilise pereauto kupee versioonid, see minu subjektiivne arvamus
See ka näiteks ümberriietatud E36
Aga jaapanlaste ja BMW kasuks räägib minu arvates taga/nelikveoliste ja võimsamate mootorite valik. Mis sa teed sellise uhke autoga kui kapoti all 1,8 ja esivedu