15-11-2016, 00:15 AM
Mul on sulle selliseid pakkuda 3 tk, automaatsed turvavööd ja muud vigurid.
(14-11-2016, 19:57 PM)olevtoom Kirjutas: No minu kass on odomeetri järgi 250 Mm sõitnud ja mootor pole isegi õli võtma hakanud.
(14-11-2016, 23:22 PM)Dexter Kirjutas:Ei ole, sest mina ostsin selle auto siis, kui odomeetril oli umbes 100 Mm, aga pärast seda küll ühtki korda mootorit vahetatud ei oleTsitaat:No minu kass on odomeetri järgi 250 Mm sõitnud ja mootor pole isegi õli võtma hakanud.Oled sa kindel et see orig. mootor?
Tsitaat:Teiseks oleneb vaatajast, kelle jaoks on õlivõtt siis kui tarbib liitritega ja vaheta hoolduse (kui seda üldse meeles peetakse) ajal ainult filter või siis kui juba vardal kontroll vahemikus 1/4 kadunud.Palun mind mitte solvata ... aga sellega ma olen nõus, et ilma õlita sõitmine võib 2,5-liitrise Durateci maha tappa. Täpsustuseks olgu siiski öeldud, et see kehtib kõigi teiste mootorite kohta kah.
(15-11-2016, 12:11 PM)zazik Kirjutas: Vägisi hakkab meenuma ühe saksa noobelmargi ja agraartehnika ristamiskatse...
Aga teemasse - kui teemaalgataja kardab hirmsasti, et esimene vasikas läheb aia taha ja vaja toorik emexisse saata, siis peaks see Estfieldi alge olema ju perfektseks toorikuks - kui läheb aia taha, siis kisud oma aretise sealt ümbert ära ja paned algsel kujul uuesti müüki või hakkad otsast peale... See järgiproovitud veermikuga toruraam on ju lausa selleks loodud, et sinna ise sobiv kere ümber aretada. Ja kui masin saab valmis, siis on võimalik sinna lihtsa vaevaga ka asjalikum mootor vahele istutada.
Tsitaat:Palun mind mitte solvataEi mõelnud seda muidugi teie solvamisena vaid tõin näite elust enesest millised võivad olla autoomanikud.
(15-11-2016, 14:26 PM)Aspelund Kirjutas: Ma huviga loeks neist juhtudest, kui Eestis on avarii tulemusena FIA puuri tükid kellestki läbi läinud või puur nii deformeerunud, et mehed raskelt viga saanud. Senikauaks loen seda põhjuseta kõvatamiseks.
Ja üldiselt on mõistlik kodust väljas mitte käia: jääpurikas võib pähe kukkuda ja sada muud häda juhtuda.
A.
(15-11-2016, 15:55 PM)wagoneer Kirjutas: No ma tahaks näha autot ilma puurita mis on samasuguse hooga/tingimustel vastu puid lennanud kui need piltidel nähtavad. Siis oleks nagu natuke argumenteeritum see jutt. Googelist leiab igasuguseid piltte.
Mina näiteks plaanin ühe auto ehituse käigus oma turvalisuse huvides tekitada sinna ka turvatorustikku(nii nähtavat kui ka natuke peidetuna konstruktsioonide sisse), kuna kuidagi ei taha 70 nendate jaapanlases kusagile vastu libiseda.
Sa plaanid ehitada kere osaliselt vahust? Mis maailma otsast see turvalisem on kui korralikult tehtud toruraam?
Aga eks igal inimesel ongi oma arvamus.
Igaljuhul jõudu ehitamises. Isiklikult pooldaksin korralikumat toorikut kuna võimalusel,et ei lähe peeti esimene kord kogu ehitus oleks vastavalt välimusele ka sobiliku iseloomuga(juhitavus/pidurid/võimsus/tagavedu) antud projekt.
Pärast võib masendus suur olla kui tuleb esimesel korral kena asi välja ja siis avastad,et pead hakkama kõikke ümber tegema.
(15-11-2016, 16:50 PM)DevilDeVille Kirjutas: Nendest näidispiltidest kaks ülemist paistavad olema mingid Hiina bagilaadsed asjad, ei taha isegi ennustada, mis torusid seal puuritarbeks kasutati. Rääkides sellest, kui ohtlikud on toruraamid, siis miskipärast ehitatakse seniajani päris mitmeid superautolaadseid asju just toruraamile ja mingit täiendavat turvapuuri need ei vaja.
A minnes tagasi auto kuju juurde, siis kõige odavam ja otstarbekam oleks omale meelepärane kuju ilma autota valmisvoolida. Lihtlabasest vahtplastist. Saab vajadusel teljevahet muuta lihtsasti vastavalt hüpoteetilisele veermikule jne.
Paremveel, mõõtkavas toorikujoonisele lihtsalt selgajoonistada. Kõige vähem aja- ja närvikulu.