Tooriku valimine

(17-11-2016, 14:10 PM)hans Kirjutas:  Tänud, ma jah ei ole bemmides eriti kodus

Minuarust bemm oli üks esimesi, kes esiratta esiuksest nii kaugele ajas. Ja see ei olnud mitte ilu pärast, vaid kaalujaotuse huvides. Kasti tagumine toetuspunkt kõhu all viidi samuti võimalikult taha, et tagarattad libedal ei kraabiks tühja nagu tagaveolisel transitil.
Eks teised tagavedused tulid riburada pidi järgi. Ja seetõttu, loomulikult on erineva veoskeemiga autodel need mõõdud erinevad.
Vasta

Momeelest nimetab Bemm ise mainitud autosid keskmootoriga lahenduseks. Nimelt on mootori esiots rattateljest mõni mm tagapool Smile

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

E36 on hea valik, ise läheks sama teed sellise ettevõtmise puhul. 
Orginaal tiivad, kapotet jms oleks vist mõistlik maha pookiga et mänguruumi tekidada?

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

Noh, tegelt teeks igasugu asju...aga see algne asi maksab ka midagi.
Aga seda raha mul praegu ei ole. 

Aga kui ma internetis kõvatan, siis keegi ei tea....

(Devilid jne, andke minna...Smile )
Vasta

(17-11-2016, 17:48 PM)stihl Kirjutas:  Noh, tegelt teeks igasugu asju...aga see algne asi maksab ka midagi.
Aga seda raha mul praegu ei ole. 

Aga kui ma internetis kõvatan, siis keegi ei tea....

(Devilid jne, andke minna...Smile )

Jah nii ongi enamike foorumitega, selleks et saada kontakti nendega, kes midagi tegelikult ka teevad, pead sa jaurama lõviosa kasutajatega kes ainult teoreetiliselt midagi teevad, aga on kõige targemad, see on kõikjal nii. Ja kuna need kes ainult teoreetiliselt teevad, ei pea raha ka lugema, siis soovitavadki asju mis mida nad ise sellise projekti puhul ainult teoreetiliselt kasutaks. Smile
Vasta

(17-11-2016, 17:41 PM)mlsluik Kirjutas:  E36 on hea valik, ise läheks sama teed sellise ettevõtmise puhul. 
Orginaal tiivad, kapotet jms oleks vist mõistlik maha pookiga et mänguruumi tekidada?

Olen korra kapotti vaigust teinud, see polegi nii lihtne algul kui paistab, jah, esialgne kuju tuleb kiiresti aga selleks, et ta lumehunniku all mõlki ei vajuks, pead sisse tegema nö raami, kas siis puhtalt vaigust riidest või paned midagi sisse ka, see iseasi aga niisama jääb ta jube nõrk. Ehk minumeelest oleks kui võimalus jätta originaalkapott ja seda lõigata või laiendada, sama ka tiibadega, arvan et niipalju kui võimalik peaks alles jätma sest see kõik toestab kere
Vasta

Küsin nõu, kes teab bemmidest rohkem, esialgselt millise mootoriga peaks selle e36 -e valima, eeldusel et automaatkastiga oleks, kui sael üldse vahet muidugi on. Wiki andmetel on mootoreid erinevaid?

https://en.wikipedia.org/wiki/BMW_3_Series_(E36)
Vasta

Paneb mind imestama 1 asi.Oled käpp 3D s.CAD is.jne.Sinu tingimused olid säilitada orig.klaasid,tihendid.Pane klaasijooks Auto CAD is paika,enamvähem Sulle meeldivad proportsioonid samuti.Ja nüüd hakka pilti nn. väänama,kuni saavutad mingi sobiva kerega parima koosluse.Nii lihtne see ongi Rolleyes .Ja seejärel hakka valima odavamat toorikut.Ehk nii.Siin oled kuulanud oma umbmäärse küssa peale mitu lehte soovitusi,kirumisi,jne.mille peale Sa ise nüüd kätega vehid. SadIse tõstsid teema .Sulle vastati nagu osati(ilma CAD i,Solid Worksi vms.lihtsalt arutleti)
Vasta

Jätke nüüd AutoCAD kõrgema järgu pindade modelleerimisest küll välja-see on arhitektide soft.

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Vasta

(17-11-2016, 19:32 PM)linnuke Kirjutas:  Paneb mind imestama 1 asi.Oled käpp 3D s.CAD is.jne.Sinu tingimused olid säilitada orig.klaasid,tihendid.Pane klaasijooks Auto CAD is paika,enamvähem Sulle meeldivad proportsioonid samuti.Ja nüüd hakka pilti nn. väänama,kuni saavutad mingi sobiva kerega parima koosluse.Nii lihtne see ongi Rolleyes .Ja seejärel hakka valima odavamat toorikut.Ehk nii.Siin oled kuulanud oma umbmäärse küssa peale mitu lehte soovitusi,kirumisi,jne.mille peale Sa ise nüüd kätega vehid. SadIse tõstsid teema .Sulle vastati nagu osati(ilma CAD i,Solid Worksi vms.lihtsalt arutleti)

Ega ma su posti mõttest nüüd aru ei saanud küll, mille üle sa siis nüüd kurdad, mis sulle nüüd ei meeldi Big Grin , et tahan astoni tooriku bemmi selga tõsta? Ja ma ei ole mingi 3d ekspert, mingil määral valdan, suudan olemas olevaid asju muuta ja nagu päris alguses kirjutasin, eks eesmärk kujuneb toorikust. Tahaks jah klaasid säilitada aga kui võrrelda muude töödega siis vbl tuleb seda eesmärki muuta. Soovitusi, loe need postitused läbi siin, soovitused on vaid osad, niisama lahmijaid enamik, nagu tavaliselt, nende eest kes tõesti soovitasid, kaasa mõtlesid sorry. Mis on umbmäärane küssa, kui ma ei küsi milline radiaator gaz53 läheb, siis muu on umbmäärne? Küsisin vägagi selgelt, soovin selist asja ehitada, soovitage toorikut.
Aga ma ei saa aru inimestest, mis valu teid siin oma pahameelt välja näitama sunnib, see on minu teema kus küsin nõu, ei pea tulema ja maha midagi tegema, tahaks näha paljud siit targutajatest ise üldse midagi teinud on.
Kui see foorum on selle teema jaoks vale, fine, paneme teema kinni, mulle hakkab tunduma, et vahet pole mida teen, ikka leidub siin keegi kellele see ei meeldi, ma olen tegelikult oma vastused saanud, tänud kes viitsisid kaasa mõelda.
Vasta

(17-11-2016, 19:14 PM)hans Kirjutas:  Küsin nõu, kes teab bemmidest rohkem, esialgselt millise mootoriga peaks selle e36 -e valima, eeldusel et automaatkastiga oleks, kui sael üldse vahet muidugi on. Wiki andmetel on mootoreid erinevaid?

https://en.wikipedia.org/wiki/BMW_3_Series_(E36)

Ma ei tea BMW-dest suurt midagi kuid vaevalt ükski bensumootor E36 mudelireas garanteerib automaatkasti olemasolu.  M50 mootor oleks vast üsna optimaalne, kuigi äge oleks S50.
Vasta

(17-11-2016, 20:02 PM)otipoiss Kirjutas:  
(17-11-2016, 19:14 PM)hans Kirjutas:  Küsin nõu, kes teab bemmidest rohkem, esialgselt millise mootoriga peaks selle e36 -e valima, eeldusel et automaatkastiga oleks, kui sael üldse vahet muidugi on. Wiki andmetel on mootoreid erinevaid?

https://en.wikipedia.org/wiki/BMW_3_Series_(E36)

Ma ei tea BMW-dest suurt midagi kuid vaevalt ükski bensumootor E36 mudelireas garanteerib automaatkasti olemasolu.  M50 mootor oleks vast üsna optimaalne, kuigi äge oleks S50.

Sorry kui puusse panen aga on ju bensukad automaadid olemas, või mismõttes garanteerib, nõrgad või? See nüüd see koht kus kõrvad ludusse tõmban kuna bemmi maailm mulle võõras täitsa Big Grin

mobile link
Vasta

E36 bemmid on minule väga kodune teema.

Valik on minu simis lihtne, kui tahad jõudu, siis vali võimalikult suure mootoriga isend. Kõiki isendeid on nii manuaali kui automaadiga tehasest välja veerenud. (valida on siis 1.6, 1,8, 2.0, 2.5, (2.3, madalama kw-iga 2.5 tegelikult) 2.8 .

Ilmselgelt on E36 hinnatud võistlus autona ja tänu sellele on muutunud korralikud suurema mootoriga isendid kalliks.

Väikse mootoriga on lihtsalt plangud masinad. (enamusel lisavarustus suur 0)
Suurema mootoriga masinatel on tehasest tihtipeale rohkem vidinaid küljes.

Valida saad ka veel sedaan, coupe, compact, universaal, cabrio.
Sinu idee, et db sobitada bmw peale. Siis mina valiks toorikuks coupe.

Teemaväline kriitika ka, mina ei rikuks ühte bemmi sellise tuuninguga. E36 on võimalik ehitada ka väga kenaks autoks. Sellejaoks ei pea nüüd kõiki kerepaneele ise nullist tegema.

Come to the dark side, we have cookies!
Vasta

(17-11-2016, 20:51 PM)phyl Kirjutas:  E36 bemmid on minule väga kodune teema.

Valik on minu simis lihtne, kui tahad jõudu, siis vali võimalikult suure mootoriga isend. Kõiki isendeid on nii manuaali kui automaadiga tehasest välja veerenud. (valida on siis 1.6, 1,8, 2.0, 2.5, (2.3, madalama kw-iga 2.5 tegelikult) 2.8 .

Ilmselgelt on E36 hinnatud võistlus autona ja tänu sellele on muutunud korralikud suurema mootoriga isendid kalliks.

Väikse mootoriga on lihtsalt plangud masinad. (enamusel lisavarustus suur 0)
Suurema mootoriga masinatel on tehasest tihtipeale rohkem vidinaid küljes.

Valida saad ka veel sedaan, coupe, compact, universaal, cabrio.
Sinu idee, et db sobitada bmw peale. Siis mina valiks toorikuks coupe.

Teemaväline kriitika ka, mina ei rikuks ühte bemmi sellise tuuninguga. E36 on võimalik ehitada ka väga kenaks autoks. Sellejaoks ei pea nüüd kõiki kerepaneele ise nullist tegema.

Tänud phyl asjaliku info eest
Mõistan su suhtumist sellisesse bemmi rikkumisse, ma ise aastaid G fänn olnud ja kui keegi tahaks G -le teise kuju anda, suhtuksin samamoodi Big Grin  aga noh, midagi peab ju alla valima, tänks igatahes
Vasta

   
Vasta

zidmootor oma postitustega näitab, et on ikka üks tark ja asjalik mees, mis mul öelda Big Grin
Vasta

Aga nii,noh möödaminnes.Tegu ju mitme setme aastase projektiga.Milline on ka nn.tootmispind.(ilma mingi irooniata)Vaja ju hulk asju ainult selle projekti jaoks. Rolleyes
Vasta

(17-11-2016, 21:33 PM)linnuke Kirjutas:  Aga nii,noh möödaminnes.Tegu ju mitme setme aastase projektiga.Milline on ka nn.tootmispind.(ilma mingi irooniata)Vaja ju hulk asju ainult selle projekti jaoks. Rolleyes

Omal kahekohaline garaaž, kui sa seda nüüd küsisid, see töökojaks tehtudki, seal ennegi projektid aastaid seisnud Smile
Vasta

E36 kasuks vist otsustatud, aga meenus veel 406 coupe, mis on ka samas stiilis cougariga.
Vasta

(17-11-2016, 23:18 PM)Kult Kirjutas:  E36 kasuks vist otsustatud, aga meenus veel 406 coupe, mis on ka samas stiilis cougariga.

Jah olen seda ka vaadanud aga see suht sama mis Cougar aga kallim, aga tänud
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne