Millal maksan memme vaeva
#21

(26-11-2016, 19:18 PM)ivo86 Kirjutas:  
(26-11-2016, 11:56 AM)Raivo Kirjutas:  
(26-11-2016, 11:08 AM)Meelis2 Kirjutas:  ..
Ma tean inimesi, kes põhimõtteliselt ei helista mobiilile.
Ma tean inimesi, kes hoiavad lauatelefoni, sest nende vanemad (või kes iganes olulised inimesed) põhimõtteliselt ei helista mobiilile.
...

Ja nad uhked oma lolluse üle?
...
See lauatelefon küll mingi õnnistus pole võrreldes tänapäevase andmesidega. ....

Mina nooruses väntasin telefonivänta ja keskjaam ühendas, endal polnud vaja midagi meeles pidada, kuidas kasutada ja egas midagi kogemata häälestuses ära ei riku.

Aga lauatelefon ei võimalda su järele nuhkida, mobiilpositsioneerida jne. 
Lisaks pole seda muret, et sind iga hetk segatakse, lauatelefonile saad vastata vaid siis kui toas oled, keegi ei solvu, et miks vastu ei võta või miks telefoni kaasas ei kanna ...

Ka  mina ei kasuta põhjusmõtteliselt paljusid asju, nt facebooki, blogisid jms
Vasta
#22

(26-11-2016, 19:39 PM)honkomees Kirjutas:  Aga lauatelefon ei võimalda su järele nuhkida, mobiilpositsioneerida jne. 
Lisaks pole seda muret, et sind iga hetk segatakse, lauatelefonile saad vastata vaid siis kui toas oled, keegi ei solvu, et miks vastu ei võta või miks telefoni kaasas ei kanna ...

Mis ajast on kohustus mobiilile vastata? Kõiki telefone (ka Nokia 3110) sai edukalt nii vaigistada (kui oli oluline hiljem tagasi helistada) või oma mittesaadavaloleku märgiks kõnest keelduda.

Inimesed, omage selgroogu! Toungue

Mis aga nuhkimisse puutub, siis ma tunnen südamamest kaasa sellele õnnetule, kes minu järele nuhkima peab... Aga eks mõnel on rohkem kaotada, sellest saan aru. Rolleyes
Vasta
#23

(26-11-2016, 19:39 PM)honkomees Kirjutas:  Aga lauatelefon ei võimalda su järele nuhkida, mobiilpositsioneerida jne. 
Lisaks pole seda muret, et sind iga hetk segatakse, lauatelefonile saad vastata vaid siis kui toas oled, keegi ei solvu, et miks vastu ei võta või miks telefoni kaasas ei kanna ...

Ka  mina ei kasuta põhjusmõtteliselt paljusid asju, nt facebooki, blogisid jms
Aga kellele pakuks huvi Sinu järgi nuhkida,mobiili puhul positsioneerida jne ? See ei paku küll kellegile huvi (kui Sa just mingisse äärmus grupeeringusse ei kuulu).  Mobiilposiotseneerimine võib kasuks tulla kui näit.seene/marjametsas ära eksid või miskit tervisega juhtub.Mobiili ei pea ka kogu aeg kuuldeulatuses hoidma ega igale numbrile vastama.Kui aega või tahtmist pole siis igasugu x numbritele ei vasta ja sõpradele võib alati tagasi helistada kui vaja. Google,Facebook jne.on muidugi teine teema ja teavad Sinust rohkem kui sina ise Smile näen kuis tuleb teemasi/reklaame sel teemal mida olen külastanud.Tuleb lihtsalt "pea külmana" hoida ja mitte selle kõige pakutavaga kaasa minna...nii lihtne ongi...
Vasta
#24

(26-11-2016, 22:34 PM)krossifänn Kirjutas:  Aga kellele pakuks huvi Sinu järgi nuhkida,mobiili puhul positsioneerida jne ? See ei paku küll kellegile huvi (kui Sa just mingisse äärmus grupeeringusse ei kuulu).  ...

egas jutt polegi minust kui üksikisikust, seejuures nn organitele arvatavasti äärmiselt ebahuvitavast. Aga igasugu mobiilpositsioneerimised on laialdaselt kasutusel nö umbisikuliselt, määrates igasugu käitumismustreid, poodide külastusi, töölkäimiskohti jne. Sama nagu pangakaardi kasutuse järgi asukohta-liikumist jälgida, ostmisharjumustest rääkimata. Vana hea sularaha ikka etem.
Mulle selline asi põhimõtteliselt ei meeldi.

aga mõnele mobiilinumbrile peab vastama, nt kui ülemus helistab, muidu võib pärast natuke pahasti olla. Seda enam, et tööandja poolt antud telefoni ja numbri kasutamise lepingus on kirjas, et telefoni peab sees hoidma praktiliselt alati, nt on vaja vastata G4S kõnedele häire korral ka öösel jm juhtudel.
Vasta
#25

Katsu sa seletada seda,et sa alkoholi ei tarbi. Kes sind usub? Igas poes ulatad kassapidajale säästukaardi...... Big Grin Seal ju kogu info peal,et mida jood ja mida sööd.....
Sama on ju telefoniga. Teatud tegelasi pole ju tänavale vajagi,mingid mammid teevad kodus arvuti taga tööd ja kõik on hästi. Rolleyes   Ja vast korralikul inimesel polegi vaja muretseda,las nuhivad.....  savi. Big Grin
Aga memme vaeva ei jõua sa kunagi kinni maksta.
Vasta
#26

(26-11-2016, 22:52 PM)pid=\408365 Kirjutas:egas jutt polegi minust kui üksikisikust, seejuures nn organitele arvatavasti äärmiselt ebahuvitavast. Aga igasugu mobiilpositsioneerimised on laialdaselt kasutusel nö umbisikuliselt, määrates igasugu käitumismustreid, poodide külastusi, töölkäimiskohti jne. Sama nagu pangakaardi kasutuse järgi asukohta-liikumist jälgida, ostmisharjumustest rääkimata. Vana hea sularaha ikka etem.
Mulle selline asi põhimõtteliselt ei meeldi.

aga mõnele mobiilinumbrile peab vastama, nt kui ülemus helistab, muidu võib pärast natuke pahasti olla. Seda enam, et tööandja poolt antud telefoni ja numbri kasutamise lepingus on kirjas, et telefoni peab sees hoidma praktiliselt alati, nt on vaja vastata G4S kõnedele häire korral ka öösel jm juhtudel.
Aga paraku nii ta on ja meie käest ei küsita - kas meeldib või ei.Selle facebooki/molo/näoraamatu kohta võin ka öelda et ega ta ilma sinu pakutud infita miskit tea.Ise olen seal näoraamatus x nime all ja pole näopiltigi aga näen teemasid mis mind huvitavad.Inimesed on ise süüdi kui oma pilte,privaatset infot jagavad ja pärast ärgu hädaldagu kui reisi ajal vargad käisid vms.
Vasta
#27

(26-11-2016, 22:52 PM)honkomees Kirjutas:  ...
aga mõnele mobiilinumbrile peab vastama, nt kui ülemus helistab, muidu võib pärast natuke pahasti olla. Seda enam, et tööandja poolt antud telefoni ja numbri kasutamise lepingus on kirjas, et telefoni peab sees hoidma praktiliselt alati, nt on vaja vastata G4S kõnedele häire korral ka öösel jm juhtudel.

Tõsi.  Aga see ei tähenda, et igale numbrile peab kohe vastama.

Ma natuke kahtlen, et siin teemaks olevad fikstelefoni tagaigatsevad inimesed 24/7/365 kontaktisikud oleks...
Vasta
#28

(26-11-2016, 23:21 PM)krossifänn Kirjutas:  Aga paraku nii ta on ja meie käest ei küsita - kas meeldib või ei.Selle facebooki/molo/näoraamatu kohta võin ka öelda et ega ta ilma sinu pakutud infita miskit tea.Ise olen seal näoraamatus x nime all ja pole näopiltigi aga näen teemasid mis mind huvitavad.Inimesed on ise süüdi kui oma pilte,privaatset infot jagavad ja pärast ärgu hädaldagu kui reisi ajal vargad käisid vms.

Tegelikult ju küsitakse: enne registreerumist tuleb nõustuda kasutustingimustega. Seal on aga kõik see paha (või hea, kudias võtta) kenasti kirjas.
Vasta
#29

Võsa, mulle ütles Elioni poiss ilusti ära - nagunii kaob traditsiooniline lauakate võrk ära. Nii lihtne ongi, sundust neil ju pole seda üleval pidada.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#30

Olete ikka kindlad ja täiesti veendunud , et teie tegevus ja askeldused ei paku s petsialistidele huvi , sest te ei tegele millegi sellisega , mis s petsialistidele peaks huvi pakkuma , olin minagi veendunud , aga ...  , oli aeg , kus avastasin , et keegi on olnud huvitatud minu kõnelogidest , hommikul vaadati umbes 09:30 ja õhtul 16:50 , nii mõne minutilise kõikumisega ja ainult tööpäevadel . Rääkisin sellest sideettevõttega , need läksid muidugi ähmi täis , mõne minuti pärast helistas sealne tehnik ja teatas mulle minu kõnelogi vaatamiseks kasutatud seadme IP aadressi , oli staatiline IP aadress ja asukoht kuskil Tallinna linnas .  Järgmisel päeval võtsin sideettevõttega kontakti ja tahtsin veel "urgitseda" , nüüd tuli aga vastus - keegi peale minu enda pole kõnelogisi vaadanud ja see tehniku antud IP aadress , no seda ka pole olemas , sideettevõtte iseteeninduse lehelt olid minu kõnelogid kadunud .
  Kahtlustasin tööandjat , aga põhjuseta ...
Vasta
#31

Eelmise posti jätkuks: http://kasulik.delfi.ee/news/uudised/ett...d=76322329
ja siit edasi, kas nad kasutavad sisust aru saamiseks translate.google.com
Vasta
#32

Ei oma nutikat mobiili ,  käigus on Nokia nuppudega "kõnetelefon" . Aiman ka kellel oli huvi mu kõnede vastu , sest üks isik , kellega olin tööalaselt 3-4 korda telefonis suhelnud oli sel ajal asutusesisese uurimise all  ( ega mina seda ei teadnud , ta ise ka mitte ) ja uurimise tulemus oli ebameeldiv - isik kaotas töö .
Vasta
#33

(26-11-2016, 14:12 PM)diesel Kirjutas:  no ja arvetest ma ei saa aru. nelja mobla kuuarve on ikka stabiilselt umbes viiekümne euro kanti kuus. kuumaksud ju juba 6 või 10 raha ja natusse helistamise eest juurde.
radiolinja võrgus ka üks mobla. sellega ma praegu just kirjutan. ja arved vast nii umbes 15 raha olnud.
mis krdi moodi teil kopikatega õnnestub hakkama saada?

N virma klient aastast 96 ja kuu arve 10,- , sisaldub 6 telefoni, tuhandeid minuteid ja sms-e. (siiani pole limiiti täis saanud) 4 numbrit saaks veel liita. Mobiilnetiarve peale selle 16,- 4G; 60Gb jms.
Põhjus: iga kord, kui konkurendid pakkumise teevad, saadan pakkumise edasi oma operaatorile ja palun võrrelda, siiani toiminud.
Nüüd õnneks ka kallid väljamaa kõned ajalugu, kippus sinna 100,- kanti kuus tulema, nüüd oleks vaid 20,- ...


Vasta
#34

Tsitaat:Ma natuke kahtlen, et siin teemaks olevad fikstelefoni tagaigatsevad inimesed 24/7/365 kontaktisikud oleks...
Tsitaat:Nüüd õnneks ka kallid väljamaa kõned ajalugu, kippus sinna 100,- kanti kuus tulema, nüüd oleks vaid 20,- ...
Ei peagi olema 24 kontaktis sisse tulevate kõnedega, hoopis tähtsam on 24 tundi saada kätte kiirabi, isegi 5-minutinee voolukatkestus internetitelefonis võib maksta inimese elu. Seda tahan selgitada aga keegi ei saa ilmselt aru oma nutitelefonide otsas. Lihtinimes elu ju ei maksa sentigi. Ainult need elud maksavad, kes advokaadi jõuavad palgata.

Hakkab tulema, kelle arved mulle selle 96 senti arvele otsa tõid. Varsti saame kõik veel ca 8.00 ka otsa. Kui keegi vastu ei hakka. A mis sest vastuhakustki kasu oleks. Vastatakse, et klientide rahulolu tagamiseks, nagu tavavastus ette näeb.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
#35

miks mitte võtta ja ehitada omale koju hädaabi telefon? siin foorumis kõik asjalikud mehed, käed jalad otsas. Selle hädaabi telefoni jaoks ei pea sim kaarti sisse panema, ehk kuumaksu/minutimaksu ka pole. Kui muud varianti pole ja pöial ikka kasvab peoesast välja, siis tutt-uue hädaabi telefoni saab alla 20 euro eest. Boonusena veel poole aasta sõbrannale või sõbrale helistamise raha ka peal. Kuumaksu pole, keegi elektrikatkestuse ajal sidetuks ka ei jäta, gps positsioneerimist teha ei saa ja üleüldse pane pael taha ja kujuta ette et pael on telefoni traat, mille saab naelaga seina külge kinni panna, et riist kaduma ei lähe. 

https://www.elisa.ee/et/Eraklient/Pakkum...82%AC-eest!

http://smart.tele2.ee/misonsmartkonekomplekt

jne

muidu see riist on endal ära proovitud, ta sisaldab endas SOS funktsiooni ja muid vanainimese abistamiseks häid asju - aga ingliskeelne ja nupud on ääretult ebamugavad. Ärge seda pensionäridele ostke. Minu 90a vanaeima sai katkise displeiga 5110-ga ilusti hakkama, kasutas seda tavalise kõnetoruna ja selgeks pidin õpetama vaid C nupu ja navi nupu (ehk vajuta alati 3x C nuppu, siis vali number, vajuta navi nuppu, räägi jutud ära ja vajuta uuesti 3x C nuppu, sissetuleva kõne puhul navi nuppu ja kõne lõppedes navi või c). 5110 hea omadus oli näpuluku puudumine by default, saab seda kasutada ilma displeita eduliselt.
Vasta
#36

(27-11-2016, 19:03 PM)aavu Kirjutas:  Ei peagi olema 24 kontaktis sisse tulevate kõnedega, hoopis tähtsam on 24 tundi saada kätte kiirabi, isegi 5-minutinee voolukatkestus internetitelefonis võib maksta inimese elu. Seda tahan selgitada aga keegi ei saa ilmselt aru oma nutitelefonide otsas.

Ikkagi ei saa aru, kuidas lauatelefoniga kiirabi on kättesaadav ja mobiiliga ei ole. Või on kellegi au elada mõnes metsatalus, kuhu tavatelefoni traat tuleb ja ühegi operaatori mobiililevi ei ulata?

 Nuti- või nupufoon - samade mastide otsa lähevad nad kõik. Meie kohalik Telia mast püsib võrgus toite kadumise järel lahja tunnikese, siis kukub ära.

Kui tõesti neljaeurone kuumakse üle jõu käib, siis suvaline mobiil laseb selle kõne teha täiesti tasuta, kui eemaldada SIMkaart. Kaardita valitakse ka automaatselt tugevaim levi.

Aga mis sellel kõigel on pistmist võimaliku rändlustasude ühtlustumisega?

Eelkirjutaja viidatud Doro Primoga on mu isa väga rahul. Suured nupud, selge ekraan ja vali hääl aitavad töntsiksjäänud kuulmisega inimesel hakkama saada.
Vasta
#37

Jutt on nendest inimestest, kel siiani moblavajadust tekkinud ei ole...
Pole kunagi olnud ja selles vanuses enam vist ei tekki ka.
Samas abivajadus on oluliselt suurenenud seoses vanusega. Lammutatakse töövõimelist süsteemi. Net ja mobiilivõrk kokku jooksutada käib kiirelt õigeid klahve vajutades, iga talu juures posti otsa ronida näpitsatega pole reaalne...
JNE

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#38

Lugu elust eneset:

Täna oli minu kapsamaa naabrimehe matus Amblas.Nooremad ehk taipasid enne kabelit oma moblad vaikki seada.Kui aga Õpetaja enne toimingut palus moblad lukku panna ,siis olid põhiliselt Vanamammid ,kes kottide kallal kohmitsesid.
Vasta
#39

(27-11-2016, 21:42 PM)Marko Kirjutas:  Jutt on nendest inimestest, kel siiani moblavajadust tekkinud ei ole...
Pole kunagi olnud ja selles vanuses enam vist ei tekki ka.
Samas abivajadus on oluliselt suurenenud seoses vanusega. Lammutatakse töövõimelist süsteemi. Net ja mobiilivõrk kokku jooksutada käib kiirelt õigeid klahve vajutades, iga talu juures posti otsa ronida näpitsatega pole reaalne...
JNE

Sellest ma saan aru. Aga teisipidi tähendab vana malli fiksvõrgu toimimashoidmine päris kena kopikat kulu Teliale. Teistel minu teada fiksvõrku ei ole. Seda kulu needsamad inimesed üksi kanda ilmselt ei jaksa. Mina jälle paha inimesena ei näe vajadust maksta kinni teiste inimeste tahtmatus maailma muutumisega arvestada. Kardetavasti ei ole ma ainus südametu tõbras. Sad

Keskjaamast sai ka vanasti väga kergesti valitud telefonid tummaks teha. Ning tormi järel oli ka nädal-paar tumma aega, kuniks liinid jälle kokku lapiti. Samuti mäletan, et blokiraatoriga telefonis sai kenasti kamraadi kõnet pealt kuulata. Rääkimata kõigist neist kõnedest, mis niisama sisse tirtsusid... Ei oska seda aega tagasi tahta mitte.

Jälitamine ja jälgimine on võimalik probleem. Siiski suurusjägu väiksem, kui inimeste edevus ja ahnus. Toungue
Vasta
#40

(27-11-2016, 21:56 PM)v6sa Kirjutas:  
(27-11-2016, 21:42 PM)Marko Kirjutas:  Jutt on nendest inimestest, kel siiani moblavajadust tekkinud ei ole...
Pole kunagi olnud ja selles vanuses enam vist ei tekki ka.
Samas abivajadus on oluliselt suurenenud seoses vanusega. Lammutatakse töövõimelist süsteemi. Net ja mobiilivõrk kokku jooksutada käib kiirelt õigeid klahve vajutades, iga talu juures posti otsa ronida näpitsatega pole reaalne...
JNE

Sellest ma saan aru. Aga teisipidi tähendab vana malli fiksvõrgu toimimashoidmine päris kena kopikat kulu Teliale. Teistel minu teada fiksvõrku ei ole. Seda kulu needsamad inimesed üksi kanda ilmselt ei jaksa. Mina jälle paha inimesena ei näe vajadust maksta kinni teiste inimeste tahtmatus maailma muutumisega arvestada. Kardetavasti ei ole ma ainus südametu tõbras. Sad
 Mis kuradi kulu? Süsteemid olid ju väljaehitatud ja töötasid. Ning abonement tasu oli täitsa kobe. Mitte kuidagi ei usu et Elion miinuses oli nonde lauatelefonidega. 80 kr oli abonement tasu lauatelefoni eest, 160 kr eest sai lisaks DigiTV + 1Mbit neti. Elik kui keegi üldse peale maksis olid nood mammid (või nonde sugulased kes meelerahu pärast seda tasu maksid) oma lauatelefonidega.

You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne