Postitused: 52
Teemad: 1
Liitus: Sep 2016
Maine:
0
Tere,
Tohib ehk küsida, kust sa selle starteri ja starteri ülemineku sidurikoja vahele hankisid? Palju umbes selline komplekt maksis?
Mul enda EO l lendas sidur laiali, võtan just mootorit maha, äkki asendaks endal elektri peale ümber.
Postitused: 52
Teemad: 1
Liitus: Sep 2016
Maine:
0
Vaatasin flindist palju nad sellise uue koja ratas starter korv sidur jutu eest küsivad ja liiga kallis.
Kasutatud koda interneedusest ei leia hetkel.
Postitused: 52
Teemad: 1
Liitus: Sep 2016
Maine:
0
Pole lihtsalt aega ega tahtmist mitte bolt-on lahendustega möllata. Uurin seda Ukrainast toomist, tänud lingi eest.
Kuna mul vaja nagunii uut sidurit ja tihendeid jne jne, siis äkki tasuks isegi tuua
Eks ma teen siis oma riista kohta ka homme teema, praegult just mõnusalt pulkadeks, on mida vaadata.
Enam ei risusta.
Postitused: 2,123
Teemad: 91
Liitus: Sep 2009
Maine:
21
Laupäeval tulin töölt ja vaatasin, et pühade ajal "ei ole vist midagi kodus teha" ning lükkasin T-40 töökojast ära kuivatisse. Et teha ruumi järgmisele remondieksemplarile. Ehk siis ajasin sisse JUMZi. Eelnevalt on eemaldatud mast ja käpad, et töökotta sisse mahuks paremini.
Ega ma teda polegi toomisest saati eriti sättida jõudnud, seega tegemist tahavad väga paljud asjad. Tagumised hüdrojagajad lekivad meeletult, hüdrosilindrid lekivad, tagasilla blokeering ei tööta, elektrisüsteem on olematu, mootori õlisurve on 1, suure hüdropaagi kronstein on puruks ja kõver, kabiini põhi on eelmisel omanikul osaliselt puruks lõigatud, esimene hüdrojagaja lekib, enamus sõrmi on utiilsed jne jne jne.
Hakkasin kohe ka eemaldama üleliigseid detaile, näiteks tagatiibade laiendid ja muud remondile ettejäävad asjad. Kuna ilma kabiini maha võtmata oleks see remont kuidagi liiga lihtne, siis võtan selle ka eest ära, saab tagatiivad normaalselt ära taastada ja on ka parem tagasilla remondiga tegeleda.
JUMZi eksperdid, millele kindlasti peaks veel tähelepanu pöörama, kui nii põhjalik töö ette saab võetud?
Juba teadaolevalt oleks vaja mootoriõli jahutusradiaatorist ülevalt tulevat metalltoru, suure hüdropaagi kronsteini...
Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170
Postitused: 2,123
Teemad: 91
Liitus: Sep 2009
Maine:
21
Pühade ajal oli pisut aega Jumzi juures veeta. Tõstsin maha kabiini, hakkasin pidureid hooldama. Just kui toimisid, aga lahti võttes katted olematud ja mansettidest jookseb tagasilla õli ka trumlisse. Tuleb uued katted installida ja tihendid vahetada.
Tagasilla pooltelje tihendid ka tahavad vahetust, aga kuidas rummu otsast ära saab? Poldid sain lahti, aga rummu kätte ei saa, saan aru, et ta on koonuse peal, aga mis võtteid kasutades teda eemaldada saab?
Roolivõimendi võtsin ka maha, vist proovin teda esialgu taastada. Paar tükki riiulis ka vedeleb...
Põhimure, tagasilla blokeering, leidis ka lahenduse. Selgus, et puruks on nii kahvel kui kahvli kaas. Muhv ise liigub ilusti.
Seega ootan pakkumisi tagasilla blokeeringu kahvlile ja kahvli kaanele! Endiselt otsin ka suure hüdroõli paagi kronsteini ja ka paaki ennast!
Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170
Postitused: 1,588
Teemad: 20
Liitus: Jul 2008
Maine:
28
Mingis teemas on see protsess juba kirjeldamist leidnud. Kui masin on sünnilt kopaline ja peale olümpiat valmistatud, siis neil ei tahtnud rummud püsida, hakkasid vaikselt laiali libisema. Kavalamad mehed kasutasid stopperina hapet.
Kerge ei saa sul olema, seega kannatust ja mõistust.
Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!
Postitused: 3,717
Teemad: 30
Liitus: Feb 2013
Maine:
64
(02-01-2017, 10:53 AM)saarrand Kirjutas: Keti pööramise silindri sisu, kahjuks pole poest otse sellisele silindrile remont komplekti saada, peab tihendid ühekaupa otsima..
Viska siia siis ka infot nende tihendite kohta, et kust said lõpuks ja ehk ka mõõdud.
Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!