Postitused: 2,374
Teemad: 9
Liitus: Feb 2010
Maine:
13
puusalt pakun et saevõllil on maksimum 1400-1500 pöörde ringis, ja hüdropump oleks mõistlik paigaldada saevõlli otsa, jääb ära lisa laagripuki paigaldus ja mootori võimsus võiks jääda 7kw või rohkem.
Postitused: 3,717
Teemad: 30
Liitus: Feb 2013
Maine:
64
(03-01-2017, 13:41 PM)pkmp Kirjutas: "Mis tekitab järgmise küsimuse kuidas tundmatu mootori pöörded minutis teada saada"
Ostad selle endale ja saad kõikide asjade pöörlemise kiirused teada.
https://www.aliexpress.com/item/DT-2234C...8609432e26
Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Postitused: 2,321
Teemad: 22
Liitus: Jan 2010
Maine:
27
03-01-2017, 14:32 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-01-2017, 14:34 PM ja muutjaks oli
pen.skar.)
Pöörete määramiseks on taskulambi taolised testrid. Kleebid väikse läikiva teibitüki ja suunad pöörlemise aeg apastraatuse sellele. Ekraanil komatäpsusega. Valmistavad muidugi hiinlased. Oh, lala jõudis.
Postitused: 3,779
Teemad: 36
Liitus: Nov 2008
Maine:
46
(03-01-2017, 13:15 PM)Harrastaja Kirjutas: Mis tekitab järgmise küsimuse kuidas tundmatu mootori pöörded minutis teada saada, et teaks dimensioneerida pumba valikut ja sellele rihmaratast?
Üks võimalus selline:
Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Postitused: 328
Teemad: 0
Liitus: Oct 2012
Maine:
4
Kui vene pumbale alates ns-32 siis väga hea on punase kombaini don oma.
Originaalis vedu kahe rihmaga.
Endal kolm tükki sellistega kasutuses.
Postitused: 3,717
Teemad: 30
Liitus: Feb 2013
Maine:
64
(04-01-2017, 16:15 PM)virks Kirjutas: Mootori võimsust EI SAA vähendada, kui tahad, et tööorgan sama kiirelt liiguks ja jõudu sama palju oleks.
Astmelise pumbaga saab seda üldjoones teha. Tegelikult saab nii isegi jõudu juurde, ning kiirust juhul, kui silindri tühikäik on puude jaoks liiga pikk. Sellisel juhul saab tühjalt kiiruse kiiremaks tõsta kui tavapumbal ja kui mootor enam suruda ei jõua, lülitub pump suurema jõu peale mis võib olla pisema mootori juures suurem kui tavapumbaga suure mootori puhul. Kui õieti valida kompott, siis on üsna tõenäoline võimalus saavutada suurem kiirus, suurem jõud ja väiksem mootor.
Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Postitused: 2,374
Teemad: 9
Liitus: Feb 2010
Maine:
13
samas kui oleks 50se pumba asemel pannud 10-se pumba otse mootori võllile, siis oleks see rihma ja puki n... ära jäänud ning jõudlus sama. Komponente oleks vähem kulunud ja hind soodsam olnud juhul kui omal terve kuur osasid maast laeni täis ei ole...
Selline lihtsalt minu arvamus
Postitused: 306
Teemad: 15
Liitus: Feb 2014
Maine:
3
Kaubavedu kaubikuga Tallinnas ja Harjumaal 56906136
Olemas ka autotreiler 2800 kg kandevõimega,millega aegajalt hädalisi aitan.
Postitused: 306
Teemad: 15
Liitus: Feb 2014
Maine:
3
Uurisin seda teemat aga ei leidnud vastuseid mind huvitavale murele. Küsimus nimelt selles et kas keegi on teinud oma puulõhkuja(millel on hüdrosilinder) töötsükli automaatseks nagu suurtel halumasinatel on? On kellegi mõtteid kuidas seda teha annab?
Kaubavedu kaubikuga Tallinnas ja Harjumaal 56906136
Olemas ka autotreiler 2800 kg kandevõimega,millega aegajalt hädalisi aitan.
Postitused: 3,779
Teemad: 36
Liitus: Nov 2008
Maine:
46
Esimese hooga leidsin niisuguse näite:
aga neid on veel ja paremaid, kui viitsid otsida märksõnu "wood splitter" ja "reverse" sisaldavaid vidjosid.
Üks huvitav lahendus - masin sisuliselt riivib pakust halge:
Kui teisele masinale lisada automaatne suunamuutus, jääb üle vaid välja mõelda ohutu moodus pakkude lisamiseks käigu pealt või automaatne seiskamine inimese liiga lähedale tükkimisel.
Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Postitused: 306
Teemad: 15
Liitus: Feb 2014
Maine:
3
(06-03-2017, 09:31 AM)kolentin Kirjutas: Mida sa selle all täpsemalt silmas pead, et hakkaks automaatselt suruma või oleks ka puu etteanne automaatne?
Kui ainult surumises asi, siis tuleks panna mingi paku tuvastusmehhanism (vedruga metall-lapakas, mis surutakse alla näiteks) kiilu lähedale, sekund-kaks viidet ja suruma. Kui tuvastusmehhanism vabaneb ja/või silindri lõpplüliti rakendub, tuleb hüdrole tagasikäik. See eeldab muidugi juba elektriliselt juhitavat siibrit.
Paku etteandega läheb juba keerulisemaks.
Esialgu mõtlesin paku surumist mitte etteannet. See teise masina video et kui nuppu vajutad jookseb silinder ise lõpuni välja ja automaatselt tagasi selline varjant oleks kah vist esialgu juba hea
Kaubavedu kaubikuga Tallinnas ja Harjumaal 56906136
Olemas ka autotreiler 2800 kg kandevõimega,millega aegajalt hädalisi aitan.