Teema on suletud

KÜSIMUSED, mis oma teemat ei vääri

Ma nii igaks juhuks meenutan, et ksf! Provoker23 otsib pereautot. Mistõttu pikapid võib unustada.
Mina vaataksin mahtuniversaali, ja eelistatult vist seitsmekohalist. Neil on viiekohalistega võrreldes rohkem pakiruumi -- kui viiekohalisena kasutada.
Kui margitruudus mingit rolli mängib, siis Mazda 5? Või Toyota Verso? Kuigi ma vana fordipidajana vist hakkaksin mõtlema: kas Galaxy või S-Max?

(25-02-2017, 23:35 PM)olli Kirjutas:  Ma küsiks natuke lihtsama küsimuse kui eelmine. Smile 
Mis mõõtu veopolte/haakesilmuseid veoautodel kasutatakse? Kas 50mm on peamine/ainuke? Mis mõõtu GAZ/ZIL tüüpi veokatel näiteks kasutuses oli/on ja mis tänapäeval moodsatel masinatel kõige levinum?
Tänud!!

Tavalised haakeseadmed on 40mm (bussid jm kergemad haaked) 50mm, 57mm. Autotreiladel ja kesktelikhaagetel on veel mingid erimid.
Pukseerimisaasad (ees stanges) on ~30mm poldiga.
Gaz, Zil jm nõuka tehnika kasutas omi mõõte, mis ei sobitu kaasaegsetega. Lõtkud on juba sellised, mille eest kaasaegse haakega sõites kohapeal mahalaskmine määrataks.
Mõõte ei tea, aga Zil/Kamaz´i haagise aas Gazi konksu ei mahtunud, st. lukku läks, kui otse taga, aga keerates murdis autopoolse konksu ära.

VBG Orlando coupling otsinguks


Kuulge härrased, kes te siin topelistmetega kastikaid pakute.
Kas te olete kunagi üritanud sellise masina tagapingile täismõõdulist turvatooli paigutada koos vähe suurema lapsega? Tundub et ei ole. Mina olen. Navara, Hiluxi tagapink(eeldusel et esiistmed lõpuni ette tõmmatud ei ole) on täiesti kitsas turvatoolis lapsele. Sõita kahekesi ja vähe suuremad lapsed sellise tagapingilt kooli juures maha poetada on hoopis teine jutt. 
See et mõne korra kuus haagist mõistliku koormaga vedada, ei ole küll vaja ennast sellise autoga karistada. 

Kui nüüd omapoolne pakkumine teha, siis;
-arvestades kahe lapsega kaasa käivat lisavarustust, siis peaks auto olema universaalkerega või mahtuniversaal.
-kahe lapsega veel saab hakkama ilma mahtuniversaalita ehk tavalise viiekohalise suurema sõiduautoga, aga kui plaanis kolmas pisike või mõni tuttav-sugulane lisaks oma kaasale ja kahele põnnile kaasreisijaks võtta, siis tuleb ilmselt vaadata seitsmekohalise mahtuniversaali poole. 
-aastane läbisõit väga pisike. Siin ilmselt eelistatud bensiin. Samas kohtab tihti parema varustusega masinaid just diislite seas...
Diiselmootor nii väikesel läbisõidul kütusekulu pealt erilist säästu ei anna. Samas käru vedamine on mõnusam diisliga. Kui palju väga lühikesi otsi, ei lähe enamus diiselmasinaid nii eduliselt soojaks kui bensukad. Samuti on diislitega oht pidevalt lühikesi otsi sõites, et läheb umbe kübemefilter(mida õnneks kõigil ei ole). Samuti on diislitega enamasti kaasas tänapäeval kahemassilised hoorattad, mis mingil hetkel lõppu jõuavad ja mille vahetus kõige odavam ettevõtmine ei ole.
-kui kerghaagise koorem jääb normide piiresse ja haagisega kõvalt pinnalt maha ei sõida, siis veab pooleveoline suurem sõiduauto ajudega juhi käes seda igas olukorras.

Kui nüüd mingid margid välja tuua, siis universaalkerega sõidukatest piiluks ise ilmselt antud olukorras näiteks Toyota Avensist, Mazda 6-te , Ford Mondeot Skoda Superbi või VW Passatit.
Mahtuniversaalidest VW Sharan, Seat Alhambra, Mazda 5, Toyota Verso, Ford S-Max. Väga mugav aga pisut probleemsem on Chrysler Voyager.

Variant mida kaaluda võiks on Berlingo istmetega versioon. Turvatoole mahub normaalselt paigutama kuna lagi on kõrgel, lastekäru mahub ka kokkupakkimata kindlalt ära. Ning auto võtab samapalju ruumi parklas kui tavaline golf, nii et igapäevane liiklemine on natuke lihtsam kui mahtuniversaaliga.

You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.

Nagunii on selle autoostuga nii, et peaks ikkagi vaatama ja laskma kontrollida konkreetset masinat enne ostu. Võid sattuda äraruunatud töökindluse lipulaeva otsa, mis viimaseid hingetõmbeid teeb...

(26-02-2017, 12:03 PM)Tegelane5 Kirjutas:  Variant mida kaaluda võiks on Berlingo istmetega versioon. Turvatoole mahub normaalselt paigutama kuna lagi on kõrgel, lastekäru mahub ka kokkupakkimata kindlalt ära. Ning auto võtab samapalju ruumi parklas kui tavaline golf, nii et igapäevane liiklemine on natuke lihtsam kui mahtuniversaaliga.

Siin tuleb mängu see faktor- naised valivad autot silmadega.
Mitu tuttavat on sellise auto ostmatta jätnud, sest naine vaatab salongi ja ütleb, et ei meeldi...
Muidu praktilised on need Berlingo laadsed küll.

lisaks oma soovituse ka. näiteks volvo 700 või 900 seeria universaalid. või siis omega a või b mudeli sama keretüüp.
või üle suure lombi tehtud autode hulgast midagi.

(26-02-2017, 12:10 PM)diesel Kirjutas:  lisaks oma soovituse ka. näiteks volvo 700 või 900 seeria universaalid. või siis omega a või b mudeli sama keretüüp.
või üle suure lombi tehtud autode hulgast midagi.

Esimesed kaks on minu omaaegsed lemmikud. 940 meeldis prouale ka... 
Ainuke häda on see, et enamus neist on endale kas fanaatikust omaniku leidnud ja neid ei müüda, või on oma eksistentsi lõpetanud.
Omega B-d veel liigub.
Suure lombi taga tehtud masinad on muidugi omaette teema.

Kas mtz-52 velje külge annab istutada t-40 velje kilbi, midagi ümber tegemata?

edit: sõnastus pisut konarlik, aga ehk saab küsimusest aru

Julgen ka tagasihoidlikult Berlingot soovitada.Oli omal kah peres sellist ökomat igapäevaliikurit tarvis,maasturiga igapäevased naise
tööl- ja poeskäigud ikka väga liig mis liig.Peale pikki mõtisklusi ja hinnapakkumiste rallit lõin Vehos käed. Kõikide tulede ja viledega
versioon lisaks veel robotkäigukast mis alguses pisut harjumatu.Pakiruum korralik mahukas,isteasend hea,selle hinna eest autot küll.
Töökindluse kohta ei oska midagi öelda veel,12000 kella peal alles. Puuduseks müratase.Aga lahendasin selle ka,ladusin tagakoopad,
pakiruumi põhja,tagaistme aluse pigimatti täis ja muutus vägagi tuntav.Mingi aeg kui aega rohkem,võtan uksed ka lahti ja kleebin
pigimati sisse.Ukse sulgemisel häirib plekine hääl.Odav asi on odav asi.
Tegelikult vist ei mahu 10000.- eelarvesse aga kui korralik sissemakse teha,siis kuumakse jääb ikka väga madal.
Aga noh,ei taha siin Citroeni kiita ega oma arvamust peale suruda.Suhtusin ka algul Berlingosse väikse eelarvamusega aga
selliseks lihtsaks igapäeva autoks sobib väga hästi.

omalt poolt soovitaks sellist asja - Mitsubishi Grandis
omal oli väga kahju kui ära vahetasin uuema asja vastu ja see tunne tuli välja hiljem.
oleks olnud uuem mudal saadaval oleks jätkanud 100% grandise pidamist.
kõrge, ruumikas, väga hea läbivusega, automaatkstiga väga ergas
jah pole kõige säästlikum kütusega aga tisest otsast oli see ka ainuke kulu selle autoga
ise kasutasin 8...9. aastat ja gramm alla 300000 km ja remonti polnud vaja teha, teele ei jätnud
ainult hooldus mis suures osas oli õli ja filtri vahetus mõned korrad ka piduriklotse jms.

sai kah kunagi soeatatud kui 2 last väiksemad olid ja kraami koos vankritega vaja vedada oli

http://www.auto24.ee/kasutatud/nimekiri.php?bn=2&a=100&aj=&b=3&bw=992&h=1&ae=2&af=50&ag=0&ag=1&otsi=otsi

Kas mtz-52 velje külge annab istutada t-40 velje kilbi, midagi ümber tegemata?

Vastus: ei anna ja ei saa ka. Kui keegi tahab vastu vaielda, siis jõudu tööle Toungue

Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!

Auto otsijale oskan vaid ühte asja soovitada: osta uus auto salongist. On ju odavamaid ka saada. Väike järelmaks perele kui pole naisest lahutamise ja töökaotuse mõtteid, saab aasta-paariga tasutud.
Miks? Pole ühtki eelmise omaniku poolt varjatud probleemi, pole ühtki lõhnakuuske autos olnud ega piima-õlut ümber aetud. Pole vähemalt 5-10 aastat suuri väljaminekuid kere värvimisele, akule, sumbutajale jne. Muidugi normaalse kulumiga tuleb arvestada, linnasõidul piduriklotsid-kettad. Põhiline on siiski suurte läbisõitudega kütusekulu. Seda on uutel siiski tunduvalt vähendatud võrreldes 15-20 aasta taguste mudelitega. Bensukad lähevad kiiremini soojaks talvel, et pisipere ei külmetaks, kuigi tarbivad veidi rohkem kütet.
Mul pisiperet pole, see on vaid asjatundmatu 67 aastase vanaisa arvamus. Just lõhnade pärast ei saa meie peresse peale tutika osta muud autot. Sellele tahtsin tähelepanu pöörata.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.

Mahtuniveraalidest vöid veel ka peugeoti 807't vaadata,  vöi selle analoogi c8't. Käru jaksab ka tömmata küll(autotreilaga katsetatud)
Endal peres on ja minuarust pole tegu väga äpardunud asjaga(eks see muidugi liigitub nüüd selle igaüks kiidab oma alla), muidu söitmist vajavate kodanike arv on sama mis tulevasel autoostjal.
Minu silmis on plussideks sisu disain, mis erinevalt fag grupi jms konkurentidest ei aja kohe sisse istudes peale mötet uuesti väljuda ja visata salongi üks keskmise suurusega süütepudel.

Karateturbo-kolm purki ja tiguWink

Kas keegi spetsialist oskaks midagi soovitada metall korstnas tekkiva kondensvee probleemi vastu?
Nimelt on malm keskkütte katlal ees naftapõleti. Ahjust tõuseb algul korsten nii 600mm üles ja siis läheb paralleelselt(no väikene tõus ikka ka) põrandaga nii 2000mm ja siis keerab ruumist välja õue. Õue minev jupp on ka miskit 1000mm. Kui ahi oma etteantud vahemikus seal vaikselt tiksub siis tilgub korstna liidete vahelt päris usinasti vett välja. Ja ahju töötades tuleb korstnast kena auru vaikselt. Ahi käib korraga vast nii 3...4min. Siis seisab jälle vast 15min ja nii edasi. Korsten väljamineku kohalt töötamise lõppedes on käega katsudes natuke soem kui enda kehaline temperatuur. Pakuti välja idee,et peaks korstna toru ära isoleerima. Panin 100mm villa ümber. Kasu kahjuks ei olnud. Vett tilgub ikka nii mis kole.
Mida peale hakata?

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)

(26-02-2017, 20:54 PM)aavu Kirjutas:  Auto otsijale oskan vaid ühte asja soovitada: osta uus auto salongist. On ju odavamaid ka saada. Väike järelmaks perele kui pole naisest lahutamise ja töökaotuse mõtteid, saab aasta-paariga tasutud.
Miks? Pole ühtki eelmise omaniku poolt varjatud probleemi, pole ühtki lõhnakuuske autos olnud ega piima-õlut ümber aetud. Pole vähemalt 5-10 aastat suuri väljaminekuid kere värvimisele, akule, sumbutajale jne. Muidugi normaalse kulumiga tuleb arvestada, linnasõidul piduriklotsid-kettad. Põhiline on siiski suurte läbisõitudega kütusekulu. Seda on uutel siiski tunduvalt vähendatud võrreldes 15-20 aasta taguste mudelitega. Bensukad lähevad kiiremini soojaks talvel, et pisipere ei külmetaks, kuigi tarbivad veidi rohkem kütet.
Mul pisiperet pole, see on vaid asjatundmatu 67 aastase vanaisa arvamus. Just lõhnade pärast ei saa meie peresse peale tutika osta muud autot. Sellele tahtsin tähelepanu pöörata.

Mina julgen selle soovituse küll kindlasti ümber lükata.
Peab ikka raha peale väga vihane olema, et nii väikeste läbisõitude puhul uut autot hakata ostma. Kilomeetri hind kujuneb ju röögatuks.
Nende esimeste aastatega langeb auto hind ju nii kiiresti, et kui läbisõit on alla 20000km aastas, on odavam taksoga sõita.

(26-02-2017, 21:46 PM)zazik Kirjutas:  
(26-02-2017, 20:54 PM)aavu Kirjutas:  Auto otsijale oskan vaid ühte asja soovitada: osta uus auto salongist. On ju odavamaid ka saada. Väike järelmaks perele kui pole naisest lahutamise ja töökaotuse mõtteid, saab aasta-paariga tasutud.
Miks? Pole ühtki eelmise omaniku poolt varjatud probleemi, pole ühtki lõhnakuuske autos olnud ega piima-õlut ümber aetud. Pole vähemalt 5-10 aastat suuri väljaminekuid kere värvimisele, akule, sumbutajale jne. Muidugi normaalse kulumiga tuleb arvestada, linnasõidul piduriklotsid-kettad. Põhiline on siiski suurte läbisõitudega kütusekulu. Seda on uutel siiski tunduvalt vähendatud võrreldes 15-20 aasta taguste mudelitega. Bensukad lähevad kiiremini soojaks talvel, et pisipere ei külmetaks, kuigi tarbivad veidi rohkem kütet.
Mul pisiperet pole, see on vaid asjatundmatu 67 aastase vanaisa arvamus. Just lõhnade pärast ei saa meie peresse peale tutika osta muud autot. Sellele tahtsin tähelepanu pöörata.

Mina julgen selle soovituse küll kindlasti ümber lükata.
Peab ikka raha peale väga vihane olema, et nii väikeste läbisõitude puhul uut autot hakata ostma. Kilomeetri hind kujuneb ju röögatuks.
Nende esimeste aastatega langeb auto hind ju nii kiiresti, et kui läbisõit on alla 20000km aastas, on odavam taksoga sõita.

Ühinen eelkõnelejaga.

uute puhul on rohkem teemaks see, et üha rohkem liigutusi saab teha ainult esinduses. kuuldavasti on juba masinaid kuhu isegi jahutusvedelat ei saa lisada ilma juhtmeta.

just-just  absoluutselt nõus. auto võiks uus olla , kuid  20-30 aastat tagasi toodetud  , ilma elektri tripperiteta. mingi toyota või vag-i soetaks heal meelel uuena .

Ostke Jaapani auto (Mitsu näiteks), pole vaja spets võtmeid ega juhtmeid kuskile taha ajada.
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 48 külali(st)ne