Riik on hakanud töökohti looma. Teekasutustasu
#21

(03-03-2017, 18:16 PM)supp Kirjutas:  tänapäeval on nende pikapide vast sama, ma eelmine aasta regasin endale sisiuliselt kõige suurema pikapi ültse mis usas toodetud ja sellel oli juba välismaa passis kärbitud kandevõime ja läks b-lubadega sõidetavana arvele

Kui saladus ei ole, siis mis pilliga tegu?

Vihjeks võin mainida,et kõige suuremal kastikal on juba tühimass üle 3.5 tonni, nii et isegi tühjalt oled lõhki, rääkimata tänasel hetkel kehtivast seadusest mis määrab lubade tähe täismassi järgi....
Vasta
#22

Kas kastikate puhul valida ei saa kas N või M.  Või lähevad nüüd ka sõiduautod üle 3,5 tonni maksu alla
Vasta
#23

(03-03-2017, 21:46 PM)AsTroSS Kirjutas:  
(03-03-2017, 18:16 PM)supp Kirjutas:  tänapäeval on nende pikapide vast sama, ma eelmine aasta regasin endale sisiuliselt kõige suurema pikapi ültse mis usas toodetud ja sellel oli juba välismaa passis kärbitud kandevõime ja läks b-lubadega sõidetavana arvele

Kui saladus ei ole, siis mis pilliga tegu?

Vihjeks võin mainida,et kõige suuremal kastikal on juba tühimass üle 3.5 tonni, nii et isegi tühjalt oled lõhki, rääkimata tänasel hetkel kehtivast seadusest mis määrab lubade tähe täismassi järgi....

http://tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=45491

Selline pargimaastur on supil

Karateturbo-kolm purki ja tiguWink
Vasta
#24

(03-03-2017, 21:50 PM)nootsii Kirjutas:  Kas kastikate puhul valida ei saa kas N või M.  Või lähevad nüüd ka sõiduautod üle 3,5 tonni maksu alla

Mul küll väike pirukas sõiduauto põhjal, kirjas N1, soovisin ostes M1 regada, kuna kindlustus oleks odavam aga öeldi, et ei saa, sellist tüübikinnitust ei ole. Rohkem ei viitsinud uurida ja N1 arvel siiani (ca 5 aasta tagune lugu). Mis puutub aga seadusandjatesse, siis vähemalt mulle tundub, et Murphy seadus peab paika - kui enam hullemaks minna ei saa, siis läheb - jääb vaid ära oodata, millal rõõmupisarates silmad kuivavad ja asju tegelikkust nägema hakkavad.
Vasta
#25

Saan täitsa aru miks inimesed eestist jalga tahavad lasta Sad Sad . Loodan et vanatehnika inimesed tõusevad mässule ja vanem tehnika kui näiteks 25 aastat saab sellest jaburusest vabastuse ? Aga asjatu on ilmselt tänastelt seaduseloojatelt mõistlikku suhtumist loota kahjuks.

Kaubavedu kaubikuga Tallinnas ja Harjumaal 56906136
Olemas ka autotreiler 2800 kg kandevõimega,millega aegajalt hädalisi aitan.
Vasta
#26

(03-03-2017, 20:20 PM)hulgus Kirjutas:  
(03-03-2017, 19:49 PM)hundu615 Kirjutas:  Ühesõnaga oma VW LT40-eest millega aastas ca 2000km sõidan,hakkan 42 eur kuus tasuma?????!!!!!! Mida v.ttu,siis juba ostan maatüki kuhugi Lätti karupeesse,kirjutan,end sinna sisse,võtan masinad sinna arvele ja elan ning töötan siin Big Grin

...Ja ikkagi maksad Big Grin Big Grin Big Grin  Sest erinevalt raskeveokimaksust on teemaks kõigile kes maarjamaa pinnal veerevad. Rolleyes
Ja, et Su tuju 2x tõsta, siis ... maksad veel ka Läti teemaksu , sest teadaolevalt seal juba mitu aastat teemaks veokitele al. 3,5tn. Big Grin

Ai sa kurjam,aga noh küll Eestlased mingi skeemi välja mõtlevad kuda rahaahned ahvid leivakäärust ilma jätta.Nagu näha teedele pole sittagi kulutatud.

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta
#27

(03-03-2017, 21:55 PM)90Deville Kirjutas:  
(03-03-2017, 21:46 PM)AsTroSS Kirjutas:  
(03-03-2017, 18:16 PM)supp Kirjutas:  tänapäeval on nende pikapide vast sama, ma eelmine aasta regasin endale sisiuliselt kõige suurema pikapi ültse mis usas toodetud ja sellel oli juba välismaa passis kärbitud kandevõime ja läks b-lubadega sõidetavana arvele

Kui saladus ei ole, siis mis pilliga tegu?

Vihjeks võin mainida,et kõige suuremal kastikal on juba tühimass üle 3.5 tonni, nii et isegi tühjalt oled lõhki, rääkimata tänasel hetkel kehtivast seadusest mis määrab lubade tähe täismassi järgi....

http://tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=45491

Selline pargimaastur on supil

see ei peaks kuskilt nurgast ju B kati lubadega sõidetav olema
Vasta
#28

Algselt lubati maksustada alates kuuest tonnist , nüüd siis jälle käsi ikka järjest sügavamale tasku, nagu öeldakse . Pole normaalne.
Vasta
#29

Riiki juhitakse hullemini kui kolhoosi,mingit korda pole.


Vasta
#30

(03-03-2017, 23:33 PM)kopraonu Kirjutas:  Riiki juhitakse hullemini kui kolhoosi,mingit korda pole.

Riiki enam ei juhitagi,see toimetab juba omapead. Big Grin
Vasta
#31

Vanatehnikat ei maksustata. Ilmselt Saurerite hinnad lähiajal mitmekordistuvad. Täismass 11999kg Wink
Vasta
#32

See on ammu juba, loodame et säilib. Sõbrapoiss uhas igivana kalluriga Haapsalu vahet, tahhograafi ei saand nõuda, miilitsaonud lehvitasid aint teeservast.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#33

Mis mõttes vanatehnikat ? Mis infole tugined?
Vasta
#34

(03-03-2017, 19:49 PM)hundu615 Kirjutas:  Ühesõnaga oma VW LT40-eest millega aastas ca 2000km sõidan,hakkan 42 eur kuus tasuma?????!!!!!! Mida v.ttu,siis juba ostan maatüki kuhugi Lätti karupeesse,kirjutan,end sinna sisse,võtan masinad sinna arvele ja elan ning töötan siin Big Grin

Lätis maksad 6 euri päev. Summa suhtes pead ei anna, aga alates sellest aastast on Lätis alates täismassiga 3000 kg ASULAVÄLISEL teel maks peal. Asulas sees on tasuta.

Sel aastal 3x Lätis kaubikuga käinud ja iga kord kinni peetud "a võ dorogu platili?". See maks tuleb maksta kusagi netis. See toob jälle läti pollarile leiva lauale.

Ülevaatus on neil mingi 150.- euri ja kord aastas ja keskmise sara pealt veel mingi aasta maks samuti umbes 150.- euri. Ja veel oli mingi kamm sellega, kui sul on läti load ja sõidad teises riigis regatud autoga. See siis selle vastu, et lätlane ei ökonoomitaks ja ei sõidaks eestis arvel autoga. Vot takoine lugu on lätiga, neil ka pekkis.
Vasta
#35

Kui väljaminekud suurenevad, siis kusagilt peab riik raha juurde saama.  Ma arvan, et see maks on ikka valdava enamiku inimeste jaoks oluliselt vastuvõetavam ja neid vähem puudutav kui näiteks tõuseks füüsilise isiku tulumaks või elektriaktsiis.  Tubaka ja alkoholi aktsiisid vist suhteliselt hiljuti on tõusnud (tõusku kasvõi 200% veel) , kütuse aktsiis samuti, palju neid häid variante ikka on kust raha juurde võtta?  Rolleyes
Vasta
#36

Läti teemaks siis selline. Eesti numbrga kaubik peetakse kinni 100%. Maksta saab siin :   https://www.lvvignette.eu

1. For vehicles with a gross weight of 3001 to 3500 kg
Charge rates (euro)
daily rate 6
weekly rate 14
monthly rate 28
Annual rate 300


Märkimist väärib, et see kehtib ainult ASULAVÄLISTEL teedel. 

Eks meie omad teevad kopi-paste. Palju õnne. Kaubikud kuni 3000 lähevad hinda.



 
Vasta
#37

Ei usu küll, et suurusjärgus 500 eur pärast aastas oleks mõistlik võtta suurema auto asemel 2 väiksemat. Suuremaga vead ikkagi ühe sõiduga tunduvalt rohkem, aga tööd teeb ikkagi 1 inimene. Ja mõtlen ikka sellega korralikku tööd tegevaid firmasid, mitte kord aaastas maalt linna küttepuude vedamist. Big Grin
Vasta
#38

Ma küll ei tea palju kusagil eestis on selliseid firmasi kelle on korralik käive, kasum ja üks auto, et see 500 po-hui on. Siinkandis ei sa ka hea koristaja sellist palka. Seega peaks umbes kaks koristajat kuuksajaks lahti laskma, et see papp kusagil saada. Kui firmal on näituseks 10 autot, siis jah, kõik kümme teenivad, aga 5000jevrot ei ole nagu päris saia raha. Vähemalt minujaoks küll mitte ja vaevalt, et enamus firmadele on.
Või olen ma millegist valesti aru saanud ja see 5k ei ole täna enam kellegijaoks raha ja sai maksabki niipalju?

Kui on raha, siis ostan bensiini ja sõidan tsikliga. Kui ei ole, siis sõidan ilma.
Vasta
#39

(04-03-2017, 00:13 AM)svenson Kirjutas:  Vanatehnikat ei maksustata. Ilmselt Saurerite hinnad lähiajal mitmekordistuvad. Täismass 11999kg Wink

Paljudel on 12000kg, lasin ka paaril kandevõimet vähendada 11900 peale, läbi häda teevad ka 11990kg. Seda 1 kilo ei soovinud nad millegipärast maha võtta Big Grin  Big Grin






Raskeveokid eestis sõitmas.
 Porikäru käive jääb enamasti ühes kuus 4000-5000€ vahele, sealt kütus, maksud ja palgafond maha ning kasumiks 1000-1500. Vahest rohkem, vahest vähem.  Kes alla selle sõidavad pangu kiiremas korras oma uksed kinni ära, turgu es maksa solki... 
Sama lugu on ka metsaveoga, tee kuidas tahad aga et mõnusalt ära elada tuleb ligi 40€/h saada, vaatad ja imestad kui minnakse välja aga 23-25€ tunnis.....      Paneb küll mõtema et papa anna püss ja padrunid. 

Muidugi igasugune maksutõus praeguses olukorras on liiast aga kui 12 kuu peale 600€ tundub üle jõu käivat firmale siis on mõtekam juba äripidamise asemele kasvõi suviti maasikaid käia korjamas. 
Olukorra leevendamiseks võiks siis kasvõi raskeveokimaksu ära kaotada, muidu nagu topeltmaksustamine või nii... aga looda sa. 
Jäin mõtlema seda et kuna hetkel 3500-18 000 registrimassiga sõidukeid arvel kümmenkond siis tõetab päris huvitav skeemitamine tulla... Big Grin   Toungue

Samas üks objektimagirus sõidab juba praegugi ringi ilma et üldse arvel oleks, eks edaspidi lisandub siis juurde selliseid sõidukeid. Kui avalikule teele harva asja siis teinekord on odavam see ühekordne trahv maksta kui aastaläbi kindlustust, ülevaatust, raskeveokimaksu ja teekasutusmaksu tasuda.... ?

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#40

(04-03-2017, 00:24 AM)Sm.Autojuht Kirjutas:  Mis mõttes vanatehnikat ? Mis infole tugined?

Tuginen sellele, et mujal maailmas (normaalsetes ühiskondades) on see alati nii olnud, et vanatehnika jääb igasugustest maksudest vabaks. Kuna selle raskeveoki maksu näol on tegemist Euroopa Komisjon direktiivi elluviimisega siis võin selle peale lahjat mürki võtta ehk ilma fakti kontrollimata väidan, et seal on vanatehnikale sellised välistused sees.

Meie huvide eest võitleb seal Fédération Internationale des Véhicules Anciens ehk FIVA. Mis asi on FIVA saab lugeda ajakiri Tempo leheküljelt 37 otseviide: http://unic-moto.ee/uus/wp-content/uploa..._20111.pdf


Kindlasti tuletab Eesti Vanatehnika Klubide Liit ja vanatehnika klubi Unic seda asjaosalistele poliitikutele meelde.

Kahjuks Eesti FIVA liige (veel) ei ole.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne