Teema on suletud

KÜSIMUSED, mis oma teemat ei vääri

(01-04-2017, 15:05 PM)muska71 Kirjutas:  suur makita relakas ja nii kui lõikamisel korra tagasi lööb nii on mutter nii kinni,et võtmega ei tee midagi...

Torutangid ikka majapidamises leiduvad, samas suure kullinokad on tihtipeale abiks...

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB

Selle vastu olemas spesial mutrid,kõrriga,kallivõitu küll.Lihtsaim vahend,lõika pehmemast papist seibid ketta ja mutika vahele,aitab. Smile
Marko pakutud saelehevariant aga ehk liiga optimistlik.Ketas sama asja lõikamiseks mõeldud ju on.

(01-04-2017, 15:05 PM)muska71 Kirjutas:  suur makita relakas ja nii kui lõikamisel korra tagasi lööb nii on mutter nii kinni,et võtmega ei tee midagi-kuvalda ja meisel ainult avavad ja korra polnud ka meislist abi,väikse relaga mutter pooleks ja siis alles saab lahti.enne ka erinevaid lõikajaid olnud kuid sellist jama mitte.
Kogemused on näidanud, et need mutrid, mis on lahti käinud korralikult, tuleb enne rällaka äraviskamist alles jätta ja tulevad ka edaspidi teiste rällakate peal lahti.

Ps. ketta tagant saab tsipa õhema 17 mm võtmega võlli kinni hoida , või tehke see koht paksema võtme tarvis laiemaks.

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA

(01-04-2017, 16:32 PM)h2rra Kirjutas:  
(01-04-2017, 15:05 PM)muska71 Kirjutas:  suur makita relakas ja nii kui lõikamisel korra tagasi lööb nii on mutter nii kinni,et võtmega ei tee midagi-kuvalda ja meisel ainult avavad ja korra polnud ka meislist abi,väikse relaga mutter pooleks ja siis alles saab lahti.enne ka erinevaid lõikajaid olnud kuid sellist jama mitte.
Kogemused on näidanud, et need mutrid, mis on lahti käinud korralikult, tuleb enne rällaka äraviskamist alles jätta ja tulevad ka edaspidi teiste rällakate peal lahti.

Ps. ketta tagant saab tsipa õhema 17 mm võtmega võlli kinni hoida , või tehke see koht paksema võtme tarvis laiemaks.

sellest pole kahjuks abi,makita võti tummine ja keeran jõuga kõveraks.

(01-04-2017, 15:31 PM)mlsluik Kirjutas:  
(01-04-2017, 15:05 PM)muska71 Kirjutas:  suur makita relakas ja nii kui lõikamisel korra tagasi lööb nii on mutter nii kinni,et võtmega ei tee midagi...

Torutangid ikka majapidamises leiduvad, samas suure kullinokad on tihtipeale abiks...

proovitud kõike,siiani kuvalda meisel hädast välja aidanud,aga seda seibide asja peab proovima.

(01-04-2017, 17:35 PM)muska71 Kirjutas:  proovitud kõike,siiani kuvalda meisel hädast välja aidanud,aga seda seibide asja peab proovima.

Videot kiiruga ei leidnud aga pöörlemise ajal seibi ha mutri vahele surutud rauasaeleht tassis selle kettajäänuse probleemitult välja. Tsentri lähedal on joonkiirus nii väike, et sae hambad töötavad veel.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.

Superpowerturbokrafti suur ja kollane relakas kipub kah 230mm ketast nii kinni väänama, et orig. võtmega pole midagi teha. Siinsamas kuskil oli soovitus paberileht mutri-ketta vahele panna, ma panin mõlemale poole ja pole enam hätta jäänud.


Et relaka mutri pärast ka kätte saaks pole vaja mingeid übermoodsaid mutreid vaid tekitada lõikeketta alumisele seibile lõtk kas võllil olevate sälkude või seibi soonte viilimisega suurusjärk 10 kraadi.
Efekt selles, et ketast kinni keerates keerad seibi veo suunas vastu kante ja kui nüüd ketta kinni lööb keerab ta küll mutri jõuga kinni kuid lahti keerates liigub alumine seib võllil koos mutriga ja seal on hõõrdejõud kordi väiksem kui kahe seibi vahel oleval kettal.
Sai segane jutt aga kes kaasa mõtleb saab asja olemusele pihta.

Olen tähele pannud,et kui relaka ketta kinnitusmutri külg uuesti puhtaks treida siis tuleb jälle korralikult lahti. Nimelt aja jooksul kulutab ketas flantsi kettapoolse serva ebaühtlaseks ja kumeraks. Iga kord kui uue ketta paned,pärast ei saa muidu lahti,kui taod haamri ja meisliga. Treides asja kandiliseks mured kaovad.

Ehitand mees vankri. Sikuta või lükka, aga ei saa paigast. Ei veere noh!
Aga veerema ju peaks, sest seadusetundmistes oli mees tugev ja raamatus ometi seisis, et kui kandiline ja ümmargune omavahel kokku saavad, siis peab veerema.
...
Ühel õhtul mõlgutan'd mees laua taga omi mõtteid ja asetan'd nagu muuseas kaks kuuli üksteise peale. Ülemine veeres kohe alumise päält maha. Proovin'd veel korra. Nüüd veeres alumine ülemise alt minema ja otse uksest välja õue...
Mees torman'd kuulile järele ja näin'd hoovil oma vankrit. Astus ligi, mõtles viivuk'se ja viilis rattad ümmarguseks.

Olen väikese probleemi ees ja äkki saan targematelt kaasfoorumlastelt abi. Sad 
 Vaja oleks S-piisid (Hea kui saaks 5 tk -  hädasti vaja 3-e ), kuid tingimusel, et kuju oleks täpselt S tähe moodi, (- mitte need praegu kaubandusvõrgus olevad S-i ja P- ristsugutised), ülemises otsas üks auk kinnituseks, ja alumises otsas kaks auku "peitli" kinnituseks. Pii on otsast lõpuni ühelaiune ~30mm. Võimalik et ülemises otsas on algupäraselt olnud ka lisa kaar tugevduseks, kuna mingilt vanalt pildilt oli seda näha. Kahjuks pole momendil pilte aga homme kindlasti lisan, sest ühe projekti alustades sai mõned leitud ja nüüd jääb projekt seisma. 
 Saan ise ka aru, et oleks võinud algul rohkem mõelda ja vaadata ka tuleviku poole varuosade saadavuse koha pealt aga jõuad sa siis kõigi muudatustega maailmas ennast kurssi viia. Igasugune abi ja info saadavuse koha pealt on teretulnud, Samuti huvitab nende piide tegelik nimi ja kasutuskoht kuna isegi kõikvõimas interneedus ei paku S-piide alt midagi nende kohta, äkki oleks otsingusse mingi muu nimi õigem tippida.

Riigitööd ei saanudki eriti siiani teha ja leidsin siiani ainukese pakkuja poolamaalt "BOMET" pakub sarnaseid S-piisid mis vaja , vaja ainult leida kes viitsiks L.-Virumaale tuua. Esindus on vist ainukesena K-Jaanis aga mul transpordiga mõnda aega kehvasti. Elame näeme aga asi edeneb. Ahjaa. Asja nimi on : osaliselt kahekordne jäik S-pii.

Kuidas saaks ühte lülitit kasutades panna põlema lähitulena 1 tule ning kaugtulena mõlemad tuled?
Pildil on viidud kokkku 2 ja 4 kuid reaalsuses põlevad nad nii pidevalt, olenemata lüliti asendist.
Kas ehk mingi vidin piiraks voolu jõudmise nr 6 juhtmelt minnes 4jale, aga et 7 pealt jõuaks nii 2 kui ka 4jale?
Teist füüsilist lülitit lisama ei hakka 2 ja 4 vahele.
[Pilt: large_29681165_Mvxk.jpg]

Fiat 127 0.9l

Sinna kokkuviivale joonele tuleb diood, vahele panna. 
Ongi kõik Smile.

Voh, ei tulnud kohe mitte meelde, mis selle asja nimi oli.
Suured tänud!  Big Grin

Fiat 127 0.9l

(03-04-2017, 22:07 PM)noottaur Kirjutas:  [Pilt: large_29681165_Mvxk.jpg]

Kui sa just neid täpselt neid pildil olevaid hiina udukaid mõtled siis ma arvan et ega ei saagi. Kasutan samasuguseid lähi ja kaugtuletena ning reziimi vahetus on neil ju sisse-välja lülitusega. Täistuli, pooltuli, vilkuv, kustus ja uus ring.  Tulele läks sisse vist ainult 2 juhet?

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB

Millised on epoed, kust võiks saada moodsale vanurile tiivalaiendeid? Kadett C' on vaja - nagunii sobiksid sinna enamvähem kõik ajastust pärit masinad (kandilise vfts jätaks välja)

Ei ole vaja ajastu-Imscheri originaalseid laiendeid, vaid plastist kaari ,mis täidaksid oma eesmärki (pealt-projektsioonist ei tohi ratas välja ulatuda).
Pigem on ka lootus, et aegajalt võivad katki minna.

uuazikul kadus lambist sidur.nüüd panen uue pumba peale,aga mis õli sinna sise panna?enne oli dot,aga üks tark ütles,et vene mansetid doti ei kannata ja peab vene õli olema.mis tegelikult on tark sinna sisse valada?

(05-04-2017, 08:01 AM)muska71 Kirjutas:  uuazikul kadus lambist sidur.nüüd panen uue pumba peale,aga mis õli sinna sise panna?enne oli dot,aga üks tark ütles,et vene mansetid doti ei kannata ja peab vene õli olema.mis tegelikult on tark sinna sisse valada?
dot5, aga kindlasti mitte dot 5.1
https://en.wikipedia.org/wiki/DOT_5

(05-04-2017, 08:41 AM)honkomees Kirjutas:  
(05-04-2017, 08:01 AM)muska71 Kirjutas:  uuazikul kadus lambist sidur.nüüd panen uue pumba peale,aga mis õli sinna sise panna?enne oli dot,aga üks tark ütles,et vene mansetid doti ei kannata ja peab vene õli olema.mis tegelikult on tark sinna sisse valada?
dot5, aga kindlasti mitte dot 5.1
https://en.wikipedia.org/wiki/DOT_5
Aga mul oleks küsimus et kust seda ka saab?

Tavalises autopoes on ongi DOT 5 nime all müüdav vedelik tegelikult 5.1 (Näide). Nii et DOT 5-e küsimise peale antakse suure tõenäosusega ikka 5.1 hoopis.
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 20 külali(st)ne