30-05-2017, 07:38 AM
Võta vähemalt kilone haamer ja viruta piku pilli tugeva jõuga mõned korrad polti. Teinekord ergutab lahti. Keevita elektroodiga kõvema vooluga nii et ka kinni jääb.
T.
T.
(30-05-2017, 02:16 AM)Kult Kirjutas:(26-05-2017, 19:53 PM)Marko Kirjutas: Malmi seest saab üldjuhul murdunud tiku kätta mutri otsakeevitamisega, läbi mutri siis. Vahepeal mingit õli-petroolisussu ka ja jälle nõkanõka kuni tuleb. Mutreid peab tavaliselt olema oluliselt rohkem kui üks
Mutreid on kulunud jah rohkem kui üks, aga kätte pole saanud, viga keevitamise oskuste puudulikuses, iga kord teeb nagu mutrile mütsi pähe, aga poldi külge ei taha kinni hakata, polt muidugi lüheneb. Mis vooluga peaks seda tegema et rohkem lootust oleks, inverter elektrood on.
(29-05-2017, 23:07 PM)v6sa Kirjutas: Vastan siia, võib teistelegi kasuks olla.
Songe on kvaliteetsete tarvikute valmistaja Taanist. Hinnaline, kuid hea.
Sarnaseid asju saab ka odavamalt:
http://www.ebay.co.uk/itm/Hydraulic-Top-...2499008623
Siikandis küll veidi kallimalt:
http://www.flint.ee/e-tellimiskeskus/uni...mits-cat-2
Aga alla 200€ säärast korralikku ei saa. Hea hüdrosilindri saab 50 €...
Tuleb arvestada, et alla 50 mm kolviga silindrist käib russi jaks üle. 75+ on juba päris hea.
Kui jagur peab, pole lukustusklappe vaja.
(02-06-2017, 10:19 AM)Necro Kirjutas: Kronsat ei tasu väga näppida, kui just poldid lahti pole, et neid kinni keerata. Pigem nihuta paaki. See kronsa peab ilusti fikseeritud olema.
Mis sõrmedesse puutub, kas neid polnud mitte kahte eri pikkust? Nii hästi on meeles kuidagi, et ühe sõrme sai niisama seemendajat mängides kätte, teise eemaldamiseks pidi aga paaki nihutama...
(02-06-2017, 10:52 AM)alrad Kirjutas:(02-06-2017, 10:19 AM)Necro Kirjutas: Kronsat ei tasu väga näppida, kui just poldid lahti pole, et neid kinni keerata. Pigem nihuta paaki. See kronsa peab ilusti fikseeritud olema.
Mis sõrmedesse puutub, kas neid polnud mitte kahte eri pikkust? Nii hästi on meeles kuidagi, et ühe sõrme sai niisama seemendajat mängides kätte, teise eemaldamiseks pidi aga paaki nihutama...
Enda suurekabiiniga russil toimetasin väiksemat sorti rellakaga sõrme pooleks ja välja ta tuli.
Oli üks vilets kõhuli nikerdamine, enda sõrmed on ka tule all, sest tööks ruumi napilt.
(see töö on omal vastutusel, sest ohutusreegleid seal järgida ei õnnestu)
Igatahes paake lahti ei pidanud laskma.Ei mäleta enam,aga ilmselt läks lühem sõrm tagasi ka.
Lähene asjale loominguliselt!
(03-06-2017, 22:32 PM)JaanKaer Kirjutas: Paagi liigutamisega saab silindri kätte, ent sõrme ennast kätte ei saa. See polegi sel momendil vajalik, kui just sõrm ise pole haiget saanud. Mina sain sellega lahenduse, tänan!
(18-06-2017, 20:00 PM)52mees Kirjutas: Seekord üks huvitav tähelepanek MTZ50/52 jõuvõtuvõlli kohta. Nimelt läks see viimane osa kuhu ühendad kardaani, kõveraks ROU6-ga. No sai liiga kõrgele tõsta . Aga igatahes. Vaatasin PM-kaubamajas olemas, aga see raibe hoopis 6nuuti, mul aga 8nuuti. Kas tõesti tehti veneajal 8nuudiga ja nüüd Poolas(või kust nad tulevad) 6nuudiga ? Ostsin vahe adapteri vahele ja asi ants. Adaptereid ka ainult saada Agropartsis(Põhja-Eesti inimesel), oli küll PM-s ka, aga kallim.
(18-06-2017, 23:16 PM)huvi5 Kirjutas: Asi selles lihtsalt et euro standard on kuus nuuti. Läänekatel on olemas 21 nuuti ka ja mõlemaid on jämedat ja peenikest saada. Vastavalt sellele kui palju jõudu vaja üle kanda.
(26-06-2017, 15:18 PM)Kult Kirjutas: Kas ja kus kohast ku saab 82-l õlirõhku juurde keerata. Käima pannes on 2 või natuke alla ja töötades või sõites ka 1 ja 2 vahel, aga päeva lõpus jääb sinna 1 kanti kohapeal tiksudes ja piilub punase ala poole.
(26-06-2017, 15:18 PM)Kult Kirjutas: Kas ja kus kohast ku saab 82-l õlirõhku juurde keerata. Käima pannes on 2 või natuke alla ja töötades või sõites ka 1 ja 2 vahel, aga päeva lõpus jääb sinna 1 kanti kohapeal tiksudes ja piilub punase ala poole.