Belarus traktorid.

Võta vähemalt kilone haamer ja viruta piku pilli tugeva jõuga mõned korrad polti. Teinekord ergutab lahti. Keevita elektroodiga kõvema vooluga nii et ka kinni jääb.
T.
Vasta

Kas kuumutamine ei aitaks? Malm peaks ju paisuma natuke.

Ära tee väsinuna tööd, muidu vead kergelt tulema.
Vasta

(30-05-2017, 02:16 AM)Kult Kirjutas:  
(26-05-2017, 19:53 PM)Marko Kirjutas:  Malmi seest saab üldjuhul murdunud tiku kätta mutri otsakeevitamisega, läbi mutri siis. Vahepeal mingit õli-petroolisussu ka ja jälle nõkanõka kuni tuleb. Mutreid peab tavaliselt olema oluliselt rohkem kui üks Big Grin

 Mutreid on kulunud jah rohkem kui üks, aga kätte pole saanud, viga keevitamise oskuste puudulikuses, iga kord teeb nagu mutrile mütsi pähe, aga poldi külge ei taha kinni hakata, polt muidugi lüheneb.  Mis vooluga peaks seda tegema et rohkem lootust oleks, inverter elektrood on.

seukseid asju ikke keevitatakse tugeva vooluga,keevitamise tulemusel saab polt ka kuuma mis omakorda kasuks.
varjant kah murdunud tikk välja puurida,võimalikult keskale ava puurida ja lõpuks keermepulgaga puhastad keerme.
Vasta

(29-05-2017, 23:07 PM)v6sa Kirjutas:  Vastan siia, võib teistelegi kasuks olla.

Songe on kvaliteetsete tarvikute valmistaja Taanist. Hinnaline, kuid hea.

Sarnaseid asju saab ka odavamalt:
http://www.ebay.co.uk/itm/Hydraulic-Top-...2499008623

Siikandis küll veidi kallimalt:
http://www.flint.ee/e-tellimiskeskus/uni...mits-cat-2

Aga alla 200€ säärast korralikku ei saa. Hea hüdrosilindri saab 50 €... 

Tuleb arvestada, et alla 50 mm kolviga silindrist käib russi jaks üle. 75+ on juba päris hea.

Kui jagur peab, pole lukustusklappe vaja.

Tänud v6sa. Just ka see "50mm-st saab russ jagu" on väärt kooliraha teadmiseks!
Vasta

Tagumine töösilinder... mismoodi seda eemaldate? Pean silmas just istme all olevat sõrme. Selle pikkus näikse nii suur olevat, et igas astmes läheb vastu paake. Kabiin õhku ja paak välja?
Vasta

Esimene vits lõdvaks ja  tagumist ka veidi lahti. Siis tuleb paak parasjagu küljele diagonaalis välja et saab silindri kätte.
Vasta

(01-06-2017, 21:00 PM)Meistrimees Kirjutas:  Esimene vits lõdvaks ja  tagumist ka veidi lahti. Siis tuleb paak parasjagu küljele diagonaalis välja et saab silindri kätte.

Kui aga tagumine kinnituskronstein välja võtta koos silindriga?
Vasta

Kronsat ei tasu väga näppida, kui just poldid lahti pole, et neid kinni keerata. Pigem nihuta paaki. See kronsa peab ilusti fikseeritud olema. 
Mis sõrmedesse puutub, kas neid polnud mitte kahte eri pikkust? Nii hästi on meeles kuidagi, et ühe sõrme sai niisama seemendajat mängides kätte, teise eemaldamiseks pidi aga paaki nihutama...

Almost Again
Vasta

(02-06-2017, 10:19 AM)Necro Kirjutas:  Kronsat ei tasu väga näppida, kui just poldid lahti pole, et neid kinni keerata. Pigem nihuta paaki. See kronsa peab ilusti fikseeritud olema. 
Mis sõrmedesse puutub, kas neid polnud mitte kahte eri pikkust? Nii hästi on meeles kuidagi, et ühe sõrme sai niisama seemendajat mängides kätte, teise eemaldamiseks pidi aga paaki nihutama...

Enda suurekabiiniga russil toimetasin väiksemat sorti rellakaga sõrme pooleks ja välja ta tuli.
Oli üks vilets kõhuli nikerdamine, enda sõrmed on ka tule all, sest tööks ruumi napilt.
(see töö on omal vastutusel, sest ohutusreegleid seal järgida ei õnnestu)
Igatahes paake lahti ei pidanud laskma.Ei mäleta enam,aga ilmselt läks lühem sõrm tagasi ka.
Lähene asjale loominguliselt!
Vasta

(02-06-2017, 10:52 AM)alrad Kirjutas:  
(02-06-2017, 10:19 AM)Necro Kirjutas:  Kronsat ei tasu väga näppida, kui just poldid lahti pole, et neid kinni keerata. Pigem nihuta paaki. See kronsa peab ilusti fikseeritud olema. 
Mis sõrmedesse puutub, kas neid polnud mitte kahte eri pikkust? Nii hästi on meeles kuidagi, et ühe sõrme sai niisama seemendajat mängides kätte, teise eemaldamiseks pidi aga paaki nihutama...

Enda suurekabiiniga russil toimetasin väiksemat sorti rellakaga sõrme pooleks ja välja ta tuli.
Oli üks vilets kõhuli nikerdamine, enda sõrmed on ka tule all, sest tööks ruumi napilt.
(see töö on omal vastutusel, sest ohutusreegleid seal järgida ei õnnestu)
Igatahes paake lahti ei pidanud laskma.Ei mäleta enam,aga ilmselt läks lühem sõrm tagasi ka.
Lähene asjale loominguliselt!

Kui silindri peal on lukustuskahvel, siis on pikk sõrm. Kui lukustuskahvlit ei ole, siis saab lühikese sõrme panna.
Vasta

Pikk sõrm on jah koos lukustusega. See on nii pikk, et ka pooleks lõikamine ei päde mitte. Pikkust nii palju, et ei jõua esimesest silmastki läbi kui teisest otsast vastu paaki on. Eks tuleb hakata paaki liigutama. Tänud vastajaile!
Vasta

Paagi liigutamisega saab silindri kätte, ent sõrme ennast kätte ei saa. See polegi sel momendil vajalik, kui just sõrm ise pole haiget saanud. Mina sain sellega lahenduse, tänan!
Vasta

(03-06-2017, 22:32 PM)JaanKaer Kirjutas:  Paagi liigutamisega saab silindri kätte, ent sõrme ennast kätte ei saa. See polegi sel momendil vajalik, kui just sõrm ise pole haiget saanud. Mina sain sellega lahenduse, tänan!

Õigem on jah paak lahti lasta.Piilusin russi istme alla, et mis moodi ma seda silindrit aastate eest vahetasin.
Sõrme sai kahest kohast lõigatud ja hiljem eraldi tükkidena tagasi topitud.Täna enam nii ei teeks.
Olin lihtsalt noor ja kärsitu.
Vasta

Eks see väga õige lähenemine just pole jah. Paagi vitsad lahti, paak vastu ratast nügida ja siis saab sõrme täpselt viimase silmuseni, ehk täpselt vabastab silindri. Uue silindriga on kaasas ka pea kaks korda väiksem sõrm, aga see kulub juba mujal marjaks ära. Soovitan kasutada puiduklotse ja lõpuks ka kiilu, kuna paak painutab end rõõmsalt tagasi (täitekõri poob nurka kinni ja jäik ühenduslõdvik pressib asendisse tagasi). 

Silindri keere on M27 (sama, mis jagajaski). Teadmiseks neile, kes poodi uute liitmike järgi jooksevad. Silma järgi ära vahetamiseni sarnane 3/4". Keermekamm ja supler annavad siiski õrna ent piisava erinevuse.
Vasta

Seekord üks huvitav tähelepanek MTZ50/52 jõuvõtuvõlli kohta. Nimelt läks see viimane osa kuhu ühendad kardaani, kõveraks ROU6-ga. No sai liiga kõrgele tõsta Toungue . Aga igatahes. Vaatasin PM-kaubamajas olemas, aga see raibe hoopis 6nuuti, mul aga 8nuuti. Kas tõesti tehti veneajal 8nuudiga ja nüüd Poolas(või kust nad tulevad) 6nuudiga Sad ? Ostsin vahe adapteri vahele ja asi ants. Adaptereid ka ainult saada Agropartsis(Põhja-Eesti inimesel), oli küll PM-s ka, aga kallim.

Ära tee väsinuna tööd, muidu vead kergelt tulema.
Vasta

(18-06-2017, 20:00 PM)52mees Kirjutas:  Seekord üks huvitav tähelepanek MTZ50/52 jõuvõtuvõlli kohta. Nimelt läks see viimane osa kuhu ühendad kardaani, kõveraks ROU6-ga. No sai liiga kõrgele tõsta Toungue . Aga igatahes. Vaatasin PM-kaubamajas olemas, aga see raibe hoopis 6nuuti, mul aga 8nuuti. Kas tõesti tehti veneajal 8nuudiga ja nüüd Poolas(või kust nad tulevad) 6nuudiga Sad ? Ostsin vahe adapteri vahele ja asi ants. Adaptereid ka ainult saada Agropartsis(Põhja-Eesti inimesel), oli küll PM-s ka, aga kallim.

Asi selles lihtsalt et euro standard on kuus nuuti. Läänekatel on olemas 21 nuuti ka ja mõlemaid on jämedat ja peenikest saada. Vastavalt sellele kui palju jõudu vaja üle kanda.
Vasta

(18-06-2017, 23:16 PM)huvi5 Kirjutas:  Asi selles lihtsalt et euro standard on kuus nuuti. Läänekatel on olemas 21 nuuti ka ja mõlemaid on jämedat ja peenikest saada. Vastavalt sellele kui palju jõudu vaja üle kanda.

21 nuuti on ka venelasel olemas. Seda kasutatakse tõesti suurema võimsuse ülekandmiseks 1000 pöörde pealt.
Vasta

Kas ja kus kohast ku saab 82-l õlirõhku juurde keerata. Käima pannes on 2 või natuke alla ja töötades või sõites ka 1 ja 2 vahel, aga päeva lõpus jääb sinna 1 kanti kohapeal tiksudes ja piilub punase ala poole.
Vasta

(26-06-2017, 15:18 PM)Kult Kirjutas:  Kas ja kus kohast ku saab 82-l õlirõhku juurde keerata. Käima pannes on 2 või natuke alla ja töötades või sõites ka 1 ja 2 vahel, aga päeva lõpus jääb sinna 1 kanti kohapeal tiksudes ja piilub punase ala poole.

Miks Sa arvad, et süüdi on rõhuklapp? Enamasti on rõhulanguse põhjuseks ikkagi kuseks muutuv õli ja liiglobe pada.
Vasta

(26-06-2017, 15:18 PM)Kult Kirjutas:  Kas ja kus kohast ku saab 82-l õlirõhku juurde keerata. Käima pannes on 2 või natuke alla ja töötades või sõites ka 1 ja 2 vahel, aga päeva lõpus jääb sinna 1 kanti kohapeal tiksudes ja piilub punase ala poole.

Keerad karteri alt ära ja paned uued saaled. Teinekord aitab. Kui on muidugi aega eksperimenteerimiseks.  Ja teine koht kuhu russil õlirõhk kaob aga kunagi keegi tähelepanu sellele ei pööra on nukkvõll ja tema saaled ehk puksid. Kui need kohad üle käid saad abi kindlasti, kui kauaks on ise küsimus.

Aquila captas non muscas.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 10 külali(st)ne