Postitused: 664
Teemad: 40
Liitus: Oct 2003
Maine:
10
Sama soovitus - mul Skoda felicia pickup nodi vedamiseks, masin ise punane, aga plastist kuut ja uksed on valged - täiesti tehase lahendus aga mõned aastad tagasi pealinnas Kadaka teel hakati nokkima, et auto tagant vaadates valge. Vahetasin ülevaatuse kohta ja peale seda no problem.
Postitused: 1,175
Teemad: 22
Liitus: Jun 2013
Maine:
5
Parempoolne peegel peab olema, kui on haagisekonks.
Postitused: 3,619
Teemad: 112
Liitus: Jan 2003
Maine:
34
Teema tekitab lisaküsimuse: kas Zaz-del on ametlikult veokonksu-võimekus?
kord põrnikate vaates küsimust püstatades jõudsin järeldusele, et mingi ajani olid ARK-l andmed, et võib, mingist hetkest (200Xa?) väljastatud passides on aga haagisemasside kohal nullid:
http://www.beetle.ee/foorum/viewtopic.php?f=6&t=4013
kas järeldus on õige ja kas Zaz-del (kah pisikesed tagamootoriga masinad) on ehk sama teema?
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Postitused: 1,285
Teemad: 28
Liitus: Feb 2005
Maine:
11
Pakun, et nagu köikide muude autodegagi, siis täiesti suvaliselt on neid andmeid laotud.
Kui enda cady konksuteemat kunagi uurisin, siis leidsin kah et enamusel analoogidest oli 0, mul jälle vist 600 ja 1200
Ega Alto kah mingi käruvedaja saa olla, kuid ikkagi on mingid naljanumbrid lubatud.
Ju on kunagi möni arvele vöetud millel konks küljes ja mingid numbrid ka välismaa passis, nii ta läheb
Konksuga sapikat olen isegi näinud, passi mitte
Enda naljaautodest on konks veel charadel ja elfil küljes....mingite papist kärude tömbamiseks vist...
Karateturbo-kolm purki ja tigu
Postitused: 1,175
Teemad: 22
Liitus: Jun 2013
Maine:
5
Kood 611. Tahavaateseadmed
2) kui tahavaade on varjatud, mootorsõiduk veab haagist või seda juhib kurt juht, peab mootorsõidukil olema mõlemal küljel välispeegel;
Postitused: 320
Teemad: 3
Liitus: May 2012
Maine:
4
Ka Audi 80 oli algselt parem peegel lisavarustuse listis. Olen sellisega isegi sõitnud....
Postitused: 1,285
Teemad: 28
Liitus: Feb 2005
Maine:
11
124 kere mersikul tundus olema pool peeglit standardis...mägrapool siis
Karateturbo-kolm purki ja tigu
Postitused: 1,498
Teemad: 20
Liitus: Apr 2007
Maine:
50
69 aasta firel oli siis parempoolne peegel lisavarustus. 68 aasta N600-l aga ei saanud seda isegi ametliku lisana
75/76 K35 corolladel oli parem peegel vaid rikastele mõeldud lisavarustuses kirjas.
Sama ka 76 lanceril. Samas võib lancer vabalt vedada piduriteta 425kg ja piduritega 800kg.
76 Ke35 corolla võib vedada piduriteta 430kg ja piduritega 900kg.
Ja mõlemal siis pole peeglit paremal.
Mul 61 aasta IHC-l on peeglid mõlemal pool. Peeglid siis kenasti
jäiga kolmnurkse raamiga ukse küljes ja nii 40cm uksest eemale turritavad. Esimest korda ARK-i külastades esimesena vaatama tulnud onu teatas,et see on kindel jalakäiate tapamasin ja nii ei saa arvele. Hiljem siiski selgus(järgmisena väljunud vanem onu),et kuna auto valmistatud 61 aastal siis kahjuks ei ole tema pädevuses mulle dikteerida kuidas peaks peeglid olema kinnitatud. Kui tehas nii pani ,siis nii nad ka on.
Ehk lahkusime sõpradena ja ka IHC sai kenasti arvele.
Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Postitused: 1,498
Teemad: 20
Liitus: Apr 2007
Maine:
50
Ahjaa, ja IHC-l on käru kena ümmargune 0
Põhjus oli selles,et omal oli kodutöö natuke tegemata ja ei leidnud kohe interneedusest mis tal seal taga olla võib.
Ja kuna Talveralli oli uksees ,siis polnud aega ka uuesti hakata tagasi minema hiljem. Küll aga on ARK-is märge(ülevaatuse aktil),et lisa materjali esitamisel lisatakse ka käru kaalud passi. Nii pidi olema ka lihtsam sellest kui panna esialgu suvalised numbrid ja neid hiljem üritada ümber muuta.
Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Postitused: 198
Teemad: 34
Liitus: Aug 2007
Maine:
8
Kas kuskilt oleks veel võimalik leida tihendimaterjali, et ise näiteks väljalaske kollektori vahele tihend teha - ehk raudasbest (vanasti vähemalt kutsuti nii)?
Postitused: 3,312
Teemad: 44
Liitus: Sep 2009
Maine:
38
kuna ma olen õppinud elektrik, ehk elektrist mitte midagi ei tea, siis küsiks targematelt nõu.
nimelt 3f mootori kolm juhtmeotsa on odava multimeetri "piiksu" arvates omavahel ühenduses.
kas asi on küpse või on mõõtmisvahend ja meetod valed valitud? kerega ühendust "piiksu" arust pole.
Postitused: 6,894
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
95
Vaata ikka ekraani ka, sinna tekib mingi väärtus, näiteks 20 oomi või 100 oomi võimisiganes sõltuvalt mootori võimsusest ja muudest teguritest
Korras asja puhul on need näidud peaaegu võrdsed. Lühiskeerdusid selline tester ei leia.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 3,312
Teemad: 44
Liitus: Sep 2009
Maine:
38
tore. katsetan õhta. kuigi käima asi minna ei taht, nõksatas korra ja virutas kaitsme välja. see muidugi palju lootust ei jäta. peab mähkijate numbrid igaks juhuks välja otsima.
Postitused: 1,298
Teemad: 24
Liitus: Jul 2009
Maine:
41
Kaks muret kulibinitele:
1. soovitage üks hea ja odav aiakäru. Selline mis hingehinda ei maksa, aga raskust ka kannab.
2. sooviks aiatünni täitmist automatiseerida. Tünn silma järgi hinnates poolteist-2 kanti. Tahaks sellist ülevooluklappi paigaldada, nagu wc poti loputuskastil. Aga need loputuskasti klapid, mis kätte sattusid ei anna mõistlikku vee kogust kätte - mõneliitrisesse loputuskasti ongi tore, kui vaikselt niriseb ja ei solise, aga tünni puhul tahaks natuke tootlust ka. On mõtteid, kust sobivam klapp leida?