Teema on suletud

KÜSIMUSED, mis oma teemat ei vääri

Näiteks selline originaal lahendus ülevaatusele käesoleval aastal ei meeldinud, st tehti märkus, et servad peavad olema ümarad jms. See, et tegemist algupärase lahendusega, väga ei huvitanud. Samas on ARK sellisena arvele võtnud. 
[Pilt: 50f7d699ddc2de301dedbf5c7ceb1e16.jpg]

(02-06-2017, 23:42 PM)speedsta Kirjutas:  Näiteks selline originaal lahendus ülevaatusele käesoleval aastal ei meeldinud, st tehti märkus, et servad peavad olema ümarad jms. See, et tegemist algupärase lahendusega, väga ei huvitanud. Samas on ARK sellisena arvele võtnud.
Siinkohal soovitaks pigem teist ülevaatuspunkti külastada edaspidi. Analoogselt ksf. Seiklusministril märgiti see aasta sapaka kõrvalistuja poolse peegli puudumine ohtlikuks veaks tehnoülevaatusel, varem pole sellist jaburust kuulnud sest seda peeglit ei ole juba originaalis. Ega sellise kogemusega TÜV punkti ei tasu edaspidi minna hobiautoga.

Sama soovitus - mul Skoda felicia pickup nodi vedamiseks, masin ise punane, aga plastist kuut ja uksed on valged - täiesti tehase lahendus aga mõned aastad tagasi pealinnas Kadaka teel hakati nokkima, et auto tagant vaadates valge. Vahetasin ülevaatuse kohta ja peale seda no problem.

(03-06-2017, 10:52 AM)sugraM Kirjutas:  Sama soovitus - mul Skoda felicia pickup nodi vedamiseks, masin ise punane, aga plastist kuut ja uksed on valged - täiesti tehase lahendus aga mõned aastad tagasi pealinnas Kadaka teel hakati nokkima, et auto tagant vaadates valge. Vahetasin ülevaatuse kohta ja peale seda no problem.

Üks (kuri)kuulus Tartu ülevaataja nokkis kunagi ühe veoka kallal. Oli originalis Coca-Cola jaotusveok. Punane ja valge, soojenduse ja tagaluugiga.
EI sobinud ükski asi, luuk ja soojendus polnud teh. passis kirjas, kuut oli liiga lai (2,6m nagu isotermile kohane) ja üleüldse: operatiivvärvides :O .
Nii lolli jutu peale ei hakanud isegi mõtlema koha vahetusele. Palusin kõik pretensioonid kirjalikult esitada, protokollina ja tühistada kõigi coca-cola autode tüv, eelmainitud põhjustel
Ikkagi sain korduva- väidetavalt karterituulutuse pärast mis otse välja, aga peab olema sisselaskesse...


Parempoolne peegel peab olema, kui on haagisekonks.

Teema tekitab lisaküsimuse: kas Zaz-del on ametlikult veokonksu-võimekus?
kord põrnikate vaates küsimust püstatades jõudsin järeldusele, et mingi ajani olid ARK-l andmed, et võib, mingist hetkest (200Xa?) väljastatud passides on aga haagisemasside kohal nullid:
http://www.beetle.ee/foorum/viewtopic.php?f=6&t=4013

kas järeldus on õige ja kas Zaz-del (kah pisikesed tagamootoriga masinad) on ehk sama teema?

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"

Pakun, et nagu köikide muude autodegagi, siis täiesti suvaliselt on neid andmeid laotud. 
Kui enda cady konksuteemat kunagi uurisin, siis leidsin kah et enamusel analoogidest oli 0, mul jälle vist 600 ja 1200
Ega Alto kah mingi käruvedaja saa olla, kuid ikkagi on mingid naljanumbrid lubatud. 
Ju on kunagi möni arvele vöetud millel konks küljes ja mingid numbrid ka välismaa passis, nii ta läheb
Konksuga sapikat olen isegi näinud, passi mitte
Enda naljaautodest on konks veel charadel ja elfil küljes....mingite papist kärude tömbamiseks vist...

Karateturbo-kolm purki ja tiguWink

(03-06-2017, 12:11 PM)ZIL 131 Kirjutas:  Parempoolne peegel peab olema, kui on haagisekonks.

On see kuskil must-valgel kirjas või tegemist ülereguleerimistõve all kannatava inimese suust kuulduga?

(03-06-2017, 13:45 PM)13piisab Kirjutas:  Teema tekitab lisaküsimuse: kas Zaz-del on ametlikult veokonksu-võimekus?

Maanteeameti lehelt saab uurida.
Esimeste ette juhtunud müügikuulutuste (968) autonumbrite põhjal:
Piduritega haagise lubatud mass 0 kg
Piduriteta haagise lubatud mass 350 kg
ja teisel
Piduritega haagise lubatud mass 600 kg
Piduriteta haagise lubatud mass 300 kg
ja kolmnadal
Piduritega haagise lubatud mass 0 kg
Piduriteta haagise lubatud mass 0 kg

Kood 611. Tahavaateseadmed 
2) kui tahavaade on varjatud, mootorsõiduk veab haagist või seda juhib kurt juht, peab mootorsõidukil olema mõlemal küljel välispeegel;

(03-06-2017, 12:11 PM)ZIL 131 Kirjutas:  Parempoolne peegel peab olema, kui on haagisekonks.
Ei olnud antud konkreetsel sapakal kärukonksu ning konkreetse masina passis:
Piduritega haagise lubatud mass 0 kg
Piduriteta haagise lubatud mass 0 kg

Pigem ei olnud ülevaatajal endal kupli all kõik korras (kas halb päev või krooniline probleem) ning sellistest on targem üldse eemale hoida.
(03-06-2017, 13:45 PM)13piisab Kirjutas:  Teema tekitab lisaküsimuse: kas Zaz-del on ametlikult veokonksu-võimekus?
kord põrnikate vaates küsimust püstatades jõudsin järeldusele, et mingi ajani olid ARK-l andmed, et võib, mingist hetkest (200Xa?) väljastatud passides on aga haagisemasside kohal nullid:
http://www.beetle.ee/foorum/viewtopic.php?f=6&t=4013

kas järeldus on õige ja kas Zaz-del (kah pisikesed tagamootoriga masinad) on ehk sama teema?

Sapakal (968/A/M) tehaseandmetel piduriteta 300 kg ja piduritega 500 kg ning omalajal on toodetud ka spetsiaalset 300 kg täismassiga käru just sapaka jaoks (Link).Samas on teada et väga edukalt saab  ka zubrjonokit või skifi vedada olenemata sellest mis passis kirjas on. Selle jaoks masside poolest peab muidugi julgust olema, aga pole kuulnud et kedagi sapakaga vene käru vedamise eest siiani kotitud oleks. Ise sellist tegevust siiski ei pooldaks ennekõike auto kere enda tervise huvides.

Ka Audi 80 oli algselt parem peegel lisavarustuse listis. Olen sellisega isegi sõitnud....

124 kere mersikul tundus olema pool peeglit standardis...mägrapool siis

Karateturbo-kolm purki ja tiguWink

69 aasta firel oli siis parempoolne peegel lisavarustus. 68 aasta N600-l aga ei saanud seda isegi ametliku lisana Big Grin
75/76 K35 corolladel oli parem peegel vaid rikastele mõeldud lisavarustuses kirjas.
Sama ka 76 lanceril. Samas võib lancer vabalt vedada piduriteta 425kg ja piduritega 800kg.
76 Ke35 corolla võib vedada piduriteta 430kg ja piduritega 900kg.
Ja mõlemal siis pole peeglit paremal.
Mul 61 aasta IHC-l on peeglid mõlemal pool. Peeglid siis kenasti jäiga kolmnurkse raamiga ukse küljes ja nii 40cm uksest eemale turritavad. Esimest korda ARK-i külastades esimesena vaatama tulnud onu teatas,et see on kindel jalakäiate tapamasin ja nii ei saa arvele. Hiljem siiski selgus(järgmisena väljunud vanem onu),et kuna auto valmistatud 61 aastal siis kahjuks ei ole tema pädevuses mulle dikteerida kuidas peaks peeglid olema kinnitatud. Kui tehas nii pani ,siis nii nad ka on.
Ehk lahkusime sõpradena ja ka IHC sai kenasti arvele.

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)

Ahjaa, ja IHC-l on käru kena ümmargune 0 Big Grin 
Põhjus oli selles,et omal oli kodutöö natuke tegemata ja ei leidnud kohe interneedusest mis tal seal taga olla võib.
Ja kuna Talveralli oli uksees ,siis polnud aega ka uuesti hakata tagasi minema hiljem. Küll aga on ARK-is märge(ülevaatuse aktil),et lisa materjali esitamisel lisatakse ka käru kaalud passi. Nii pidi olema ka lihtsam sellest kui panna esialgu suvalised numbrid ja neid hiljem üritada ümber muuta.

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)

Kas kuskilt oleks veel võimalik leida tihendimaterjali, et ise näiteks väljalaske kollektori vahele tihend teha - ehk raudasbest (vanasti vähemalt kutsuti nii)?

kuna ma olen õppinud elektrik, ehk elektrist mitte midagi ei tea, siis küsiks targematelt nõu.
nimelt 3f mootori kolm juhtmeotsa on odava multimeetri "piiksu" arvates omavahel ühenduses.
kas asi on küpse või on mõõtmisvahend ja meetod valed valitud? kerega ühendust "piiksu" arust pole.

Vaata ikka ekraani ka, sinna tekib mingi väärtus, näiteks 20 oomi või 100 oomi võimisiganes sõltuvalt mootori võimsusest ja muudest teguritest
 Korras asja puhul on need näidud peaaegu võrdsed. Lühiskeerdusid selline tester ei leia.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.

tore. katsetan õhta. kuigi käima asi minna ei taht, nõksatas korra ja virutas kaitsme välja. see muidugi palju lootust ei jäta. peab mähkijate numbrid igaks juhuks välja otsima.

Kaks muret kulibinitele:

1. soovitage üks hea ja odav aiakäru. Selline mis hingehinda ei maksa, aga raskust ka kannab.

2. sooviks aiatünni täitmist automatiseerida. Tünn silma järgi hinnates poolteist-2 kanti. Tahaks sellist ülevooluklappi paigaldada, nagu wc poti loputuskastil. Aga need loputuskasti klapid, mis kätte sattusid ei anna mõistlikku vee kogust kätte - mõneliitrisesse loputuskasti ongi tore, kui vaikselt niriseb ja ei solise, aga tünni puhul tahaks natuke tootlust ka. On mõtteid, kust sobivam klapp leida?
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne