Teema on suletud

KÜSIMUSED, mis oma teemat ei vääri

Võid Jaan Tatikat teha ning kuulkraanile käepideme osale pikenduse ca 50cm panna mille otsa pooleldi vett täis 1,5l plastpudel. See siis liigutaks kuulkraani vastavalt paagi veetasemele.

Üherattaline võta suvaline ehituskäru. Hinna-kvaliteedi suhe on parem, kui aiakärudel (tõsi, hinna suhtes kaldu). Oluline on, et oleks ümara servaga ja esitoed oleks millestki kõvemast, kui õllepurgiplekk.

Parim kaherattaline on nõukaaegne alukäru.

Loomade automaatjooturite läbivool on mõnikümmend liitrit minutis. Suuremate paakide tarbeks on ka ägedamad olemas, aga nende hind võtab hobikastjal pildi eest.

(05-06-2017, 12:07 PM)Mahno Kirjutas:  Kaks muret kulibinitele:

1. soovitage üks hea ja odav aiakäru. Selline mis hingehinda ei maksa, aga raskust ka kannab.

2. sooviks aiatünni täitmist automatiseerida. Tünn silma järgi hinnates poolteist-2 kanti. Tahaks sellist ülevooluklappi paigaldada, nagu wc poti loputuskastil. Aga need loputuskasti klapid, mis kätte sattusid ei anna mõistlikku vee kogust kätte - mõneliitrisesse loputuskasti ongi tore, kui vaikselt niriseb ja ei solise, aga tünni puhul tahaks natuke tootlust ka. On mõtteid, kust sobivam klapp leida?
Ise automatiseerisin asja elektriga. Ehitasin tünni ujuki käiguga ca 40cm ja panin nivoo lüliti tagurpidi külge. Veetaseme langedes lükkab pumba jões tööle kuni tünn täis saab. Aga mehhaaniliselt saaks ehk mõne suurema põhjaklapi ümber ehitada ja ujukiga juhtima panna .

Aquila captas non muscas.

(05-06-2017, 11:40 AM)diesel Kirjutas:  nimelt 3f mootori kolm juhtmeotsa on odava multimeetri "piiksu" arvates omavahel ühenduses.
kas asi on küpse või on mõõtmisvahend ja meetod valed valitud? kerega ühendust "piiksu" arust pole.
3f mootori mähiste otsad ongi omavahel koos ja kerega ühenduses pole. Tööd teebki ainult kolm faasi.. Null keres on kaitse eesmärgil.

hp

(05-06-2017, 12:07 PM)Mahno Kirjutas:   On mõtteid, kust sobivam klapp leida?

Sobiv klapp on santehnika letis kohe olemas. Vajab torujuppi allasuunas, selle sisse paraja lõtkuga teine toru, mil ülemine ots umbne klapi vajutamiseks ja alumise küljes piisava mahuga ujuk. Just kaesin poes, oli Su hommikune küsimus meeles. Algavad poolest tollist, teist otsa ei viitsinud meelde jätta.
Ujuki mahu arvestad ise vastavalt saabuvale rõhule.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.

Vihja, mida ma küsima pean. Ülevooluklappi?

Ühesuunaklappi.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.

Ühesuunaklapiks võiks nimetada tagasilöögiklappi? See vist ei ole see mida vaja.

(05-06-2017, 12:07 PM)Mahno Kirjutas:  Kaks muret kulibinitele:

1. soovitage üks hea ja odav aiakäru. Selline mis hingehinda ei maksa, aga raskust ka kannab.

Espakis müüakse Trallnor ehituskärusid, selline käru kannatab rahulikult liiva täis kühveldada nii et ei jaksa lükata, raam ei paindu läbi ja rehv ei tee pauku. Ratas on ka kuullaagritel

Töötavat asja ei maksa remontida, läheb katki

Espakis müüakse Trallnor ehituskärusid, selline käru kannatab rahulikult liiva täis kühveldada nii et ei jaksa lükata, raam ei paindu läbi ja rehv ei tee pauku. Ratas on ka kuullaagritel


See käru tõesti kannatab väärkohtlemist. Ma sellisega betooni kodus vedasin Big Grin  kui aiapostide paigaldamine käsil oli.
Kestis kenasti. Samas kui mingi rohelise plekist toruraamiga aiakäru kohalikust ehituspoest minestas peale esimest kärutäit ära. Sangad paindusid kõveraks ja ratta rumm(plastik südamik) läks katki.
Trallnori käru hind muidugi mäletamist mööda vähe teisest puust ka kui selle roheraamilisel aiakärul.
Aga vähemalt kestab.

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)

(05-06-2017, 19:16 PM)veix__ Kirjutas:  Ühesuunakalpiks võiks nimetada tagasilöögiklappi? See vist ei ole see mida vaja.

See on torujupp, mõlemas otsas keere ja keskel õrna vedruga kummitihendiga ühes suunas voolamist lubav klapp. Mõlemal pool on pisike väljaulatuv pulk, millest saab teda sundida sulguma või avanema. Konkreetseks juhuks sobib momeelest ideaalselt.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.

Tänud, sain aru, mida sa mõtled. Ma poleks antud klappi antud rakendusse osanud pakkudagi.

(05-06-2017, 13:15 PM)v6sa Kirjutas:  Üherattaline võta suvaline ehituskäru. Hinna-kvaliteedi suhe on parem, kui aiakärudel (tõsi, hinna suhtes kaldu). Oluline on, et oleks ümara servaga ja esitoed oleks millestki kõvemast, kui õllepurgiplekk...

Noid kärusid on seinast seina.  Naabrimees ostis mingi õhukesest torust raamiga, kannatas paar päeva tööd teha, murdus pooleks... Üks analoogne on veel, kui raskus ühes servas, siis on käru kui kummist, paindub läbi ja sangad elavad oma elu.


(05-06-2017, 21:17 PM)Mahno Kirjutas:  Tänud, sain aru, mida sa mõtled. Ma poleks antud klappi antud rakendusse osanud pakkudagi.

Mehhaanika erilahendused on mu leivanumber.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.

Sain mõttest aru küll nüüd.
Kui näiteks klapitaldriku pindala on 20 cm2 (umbes 1" torul peaks olema), siis vee rõhul 3 bar peaks ujuk suruma klappi jõuga üle 60 kg. Päris jurakas ujuk peab olema, aga on muidugi tehtav.

Tollise toru pindala võiks olla pigem ikka kusagil 5cm2. Seega ujuk seal kusagil 15kg kandis, kui on otse pähe.
Jõuõlaga saab vähe asja parendada ja enam ei ole nii hull.

Kui on raha, siis ostan bensiini ja sõidan tsikliga. Kui ei ole, siis sõidan ilma.

Sellisel juhul kasutatakse kangi põhimõtet. Leiutati juba ürgajal...

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.

(05-06-2017, 22:42 PM)veix__ Kirjutas:  ... Kui näiteks klapitaldriku pindala on 20 cm2 (umbes 1" torul peaks olema),...

Tollise toru ristlõike pindala on umbes 5 cm2. Kakskümmend on kahetollisel.

(05-06-2017, 22:02 PM)hulgus Kirjutas:  
(05-06-2017, 13:15 PM)v6sa Kirjutas:  Üherattaline võta suvaline ehituskäru. Hinna-kvaliteedi suhe on parem, kui aiakärudel (tõsi, hinna suhtes kaldu). Oluline on, et oleks ümara servaga ja esitoed oleks millestki kõvemast, kui õllepurgiplekk...

Noid kärusid on seinast seina.  Naabrimees ostis mingi õhukesest torust raamiga, kannatas paar päeva tööd teha, murdus pooleks... Üks analoogne on veel, kui raskus ühes servas, siis on käru kui kummist, paindub läbi ja sangad elavad oma elu.

Seda tunned ju poes käru kallutades küljelt küljele. Kui on jäik, on lootust. Kui vetrub juba tühjalt, pead mõistusega pruukima.

Natuke räägib ka käru mass. Tasuta lõunaid ei ole olemas.

Mina soetasin kunagi arutult kalli Ravendo veel ehitusmarketist. Siiani elus, tõenäoline läbisõit paarisaja tonni kandis. Tõestatult on laiali kandnud 80 tonni kildu ja liiva. Pluss muud mullad-rohud-puud viimase 12 aasta jooksul. Teine rehv.

(05-06-2017, 22:57 PM)karvik Kirjutas:  Tollise toru pindala võiks olla pigem ikka kusagil 5cm2. Seega ujuk seal kusagil 15kg kandis, kui on otse pähe.
Jõuõlaga saab vähe asja parendada ja enam ei ole nii hull.

Seda peaks saama edukalt kompenseerida ka vedruga. Kui konstruktsioon lubab, siis külge aretada paraja tugevusega sulgev vedru, mis tugevuselt veesurvele alla jääb, kuid kui ujuk appi tuleb, siis saab jagu.
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 13 külali(st)ne