02-07-2017, 15:05 PM
Keegi endale nissan almerat ei taha?
(02-07-2017, 15:35 PM)v6sa Kirjutas:(02-07-2017, 13:06 PM)zazik Kirjutas:(02-07-2017, 10:38 AM)v6sa Kirjutas: kas saab kangitõmbega seljatoe alla lasta?
(02-07-2017, 21:06 PM)fm25 Kirjutas: Kahe ukselist e34 tahaks isegi näha
(03-07-2017, 15:00 PM)rocker Kirjutas: Hakkan lähinädalatel vanu malm radiaatoreid demonteerima.mul samuti mõned (vähe - seekord ca 10 ribi) Koski ootel - ei oska arvata, et keegi neile funktsiooni leida oskab. Kas tõesti leidub? Ilmselt küsimus, mida paljud meist on küsinud.
(04-07-2017, 01:01 AM)Marko Kirjutas: Seal kuhu omal ajal malmradiaatorid paigaldati - leedu katla järgi, on neil funktsioon olemas, mingisugunegi inerts soojuse salvestamiseks.
(04-07-2017, 09:29 AM)v6sa Kirjutas: Rõhk sõnal odav.
(04-07-2017, 10:37 AM)MeelisV Kirjutas: Suur mass koos veega ehk siis inerts soojenemisele kui on tsükliline kütmine.
Samuti jahtumine kui peaks olema äkki vaja võtab kaua aega.
(04-07-2017, 10:14 AM)viplala Kirjutas:(04-07-2017, 09:29 AM)v6sa Kirjutas: Rõhk sõnal odav.
Mis, malmil kui materjalil, halbadeks omadusteks on radika puhul?
(04-07-2017, 11:28 AM)v6sa Kirjutas: Malmist radikaribi ei näe just kuigi esteetiline välja. Mõõtmed on suured, mass niisamuti. Veemahutavus on suur. Temperatuuri muutumise aeglust juba mainiti, samuti on välispind väike, mistap õhk radika ümber soojeneb aeglasemalt.. Malmi on võimalik puruks lüüa, kuigi selleks tuleb vaeva näha. Uute ribide korral ei ole võimatu ka termopragude teke esimesel kütmisel.
Radikapaki tihedakssaamine eeldab kogemust, malmiga kaasneb paratamatult korrosioon ja kõik sellest tulenev.
Malmradikas on odav ja töökindel asi, mille on omad miinused. Kui need ei häiri, on ju hästi.