13-07-2017, 09:21 AM
Tahad ilmselt mingi liini nö läbivooluga pimedaks panna?
Kas toruga lahendus ei tule kõne alla?
Kas toruga lahendus ei tule kõne alla?
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
(13-07-2017, 05:08 AM)maisalup Kirjutas:(12-07-2017, 22:04 PM)veix__ Kirjutas: Hüdroscand/Baltflex läbi käidud?Ja pm kaubamaja kohta nii palju, et mul oleks vaja 180 kraadise nurgaga 45mm lõdvikut, sest lõdvik peab tegema tagasi pöörde
(13-07-2017, 13:38 PM)klemm Kirjutas: Oskab keegi midagi öelda. VW caravelle 2,4D 55kw 1998a. Ülevaatusel tahmatest 2,9 (peale pikka punnitamist) lubatud 2,5, tehaseandmed 2,7. Torud puhtaks lastud, filter uus, diagnostika viga ei anna, käivitub, töötab, sõidab korralikult, sumpsist tuleb vaid sooja õhku. Puuduvad igasugu egrid, lambda, õhulugeja, kat.
Mida peaks tegema, et saaks selle euronormi kätte.
Tänan.
(13-07-2017, 13:38 PM)klemm Kirjutas: Torud puhtaks lastud...
....sumpsist tuleb vaid sooja õhku.
(13-07-2017, 14:26 PM)Janka Kirjutas:(13-07-2017, 13:38 PM)klemm Kirjutas: Torud puhtaks lastud...
....sumpsist tuleb vaid sooja õhku.
1.Kuidas see torude tühjendamise protseduur välja nägi? <- vaat sellele ootan kindlasti vastust!!
2.Sumpsist ei tule sellise näiduga sooja õhku, vaid kiirendamisel on silmaga nähtav lont järel ja see võib olla üks su testi hukatus.
Õli ülemäärane põlemiskambrisse sattumine lükkab samuti tahmanäidu üles.
(13-07-2017, 15:42 PM)Laurts Kirjutas: Enne ülevaatuse ukse taha veeremist lased 3...4 korda teise või kolmanda käiguga piirajasse, 5200rpm või mis ta parasjagu on, kui mootor on korras siis on tahavaatepeeglist näha kuidas tahmalont iga kiirendusega järjest väiksemaks jääb kuni lõpuks ära kaob. Ülevaatuspunkt valida selle järgi kus selline testirada olemas on, Harjumaal näiteks Jüris A-ülevaatuse juures on korralik vormelirada. Kui pill peaks selle peale laiali minema siis oligi aeg
(13-07-2017, 15:54 PM)Janka Kirjutas: Ma olen ise kaks katti diislil uuesti käima ergutanud kohapeal kuumutades.
Sõiduga on see trikk, et tuul jahutab torud kohe maha ja tulemus nigelam.
Passatil kiilus turbo kuskil Poolas kinni ja Eestisse jõudes olid poisid hulka tugrikuid õli ostmisele-pealevalamisele magama pannud. Auto tegi peale turbo vahetust samuti neljakümnekildise maanteeotsa ja kõik oli justkui nummi, aga kui siis seejärel kohapeal minutiks pöörded kolme tuhande peal sai hoitud, hakkas alles see õige fekaal sumpsist lahti kooruma.
Transitiga tulin ise Prantsusmaalt kogu reisi avariirežimis Eestisse. Tossas pumba rikke tõttu kui vanakurat. Ca 3500 km. Torul oli enne katti juba varem auk sees ja katist seetõttu õnneks kogu tahm läbi ei saanud käia. Kodus võtsin toru lahti, kat oli parajalt umbes, võrku polnud 80% ulatuses nähagi. Leeklambiga põletasin puhtaks, suruõhk lisaabiks. Peale toru aukude likvideerimist ja pumba remonti tegin samuti kohapeal kaks korda kümneminutilise puhastuskuuri 3000 pöörde juures. See, mis auto taha maha jäi, oli ikka märkimisväärne.
Kui sellisel kuumutamisel hakkab veel rohkem tossama ja sinist lisanduma, siis on viga rõngastes.
(13-07-2017, 13:38 PM)klemm Kirjutas: Mida peaks tegema, et saaks selle euronormi kätte.
Tänan.
(13-07-2017, 16:56 PM)hulgus Kirjutas: 1. vaheta kütust, tanklat.
2. juba mainitud õhufilter, kas uus või üldse välja.
3. toitesüsteemi pesu siukse lisandiga (korra olen ise abi saanud)
4. pihustite kontroll ja otste vahetus. Kui pihustid juba maas, siis kompressiooni kontroll.
(13-07-2017, 17:44 PM)klemm Kirjutas: Vanale autole ei soovitatud igast lisandeid ja pesu, et võib mingi sita sealt lahti pesta ja hullemaks teha
Diagnostika pihustite viga ei näidanud ja loodan, et need korras. Põhjusena see ka päevakorras...
(13-07-2017, 13:38 PM)klemm Kirjutas: Ülevaatusel tahmatest 2,9 (peale pikka punnitamist) lubatud 2,5, tehaseandmed 2,7.
(13-07-2017, 18:20 PM)hulgus Kirjutas:Selles jama ongi, et käivitub, sõidab jne. hästi, isegi vägahästi. Kütet võtab ka nii 7-8 kanti. (pidevalt ca. 500 kg peal) Käisin ka ühe vana diislikolli juures kes keeldus seda näppimast, et nii ilusti käivat mootorit saab ainult hullemaks keerata. A teen 1 päev trikid ära ja vaatab mis saab(13-07-2017, 17:44 PM)klemm Kirjutas: Vanale autole ei soovitatud igast lisandeid ja pesu, et võib mingi sita sealt lahti pesta ja hullemaks teha
Diagnostika pihustite viga ei näidanud ja loodan, et need korras. Põhjusena see ka päevakorras...
Aga mina soovitan. 2,4d sööb lahedalt kõike ja kui filter korras, siis ei tule ükski s--t kummitama. Kordan veelkord, minul aitas, 4 pealt tuli suits alla 2 peale. Panin 10l statikast mingit hüperturbodiislit ja lisand.
Pihustite viga diagnost ei näita, vähemalt nii vanal masinal. Võib tuletada seal mingeid numbreid, aga kui pihusti vedrud lahjad ja pihusti "k--eb", siis seda juhtmed ei näita.
Meenub, et see (ja ka teised) mootor on tundlik pritsenurga suhtes, peb vist -4;-5 kraadi olema. Minu oma keeras paari aastaga nurga 0 peale ja oli kohe tunda, käivitub kehvemalt, jõudu pole ja suitseb.
Lekkiv pihustite tagasivool otseselt sõites suitsu ei põhjusta, aga seistes tõmbab õhumulli sisse ja külmkäivitusel jätab esimestel taktidel pooled noodid mängimata, suitsushow seda uhkem. Kui hääled puhtaks saab, siis suits küll kaob, aga summuti ja torud põlemata kütust täis.
(13-07-2017, 18:36 PM)Laurts Kirjutas:Nii nad väidavad jah 2,5 auto andmed argis sisse pandud ja ülevaatajal pole midagi teha. Isegi seda ei tea kas euro2 või3 on. kleepsu kahjuks pole. Mismoodi nõutakse seda keegi öelda ei oska, euro värk. Punkti vahetus ka plaanis, a see ainult prooviks või siis 30 päeva pärast. A nagu ka eelpool mainisin siis tulevikus nii loll pole, ei lasta kohe aus olla, ikka peab midagi kuskil susserdama.(13-07-2017, 13:38 PM)klemm Kirjutas: Ülevaatusel tahmatest 2,9 (peale pikka punnitamist) lubatud 2,5, tehaseandmed 2,7.
Kindel et sel põllumajanduslikul mootoril on ainult 2,5 lubatud, eriti kui tehasenorm on 2,7? Mismoodi nõutakse ülevaatusel rohkemat kui tehaseandmetes antud? Kapoti all kollast kleepsu pole?
Mingit hookuspookust õhufiltrite ja sinise küttega teha, milleks? Vahetaks alustuseks ülevaatuspunkti.