14-07-2017, 14:01 PM
kui ikka õhku ei saa, siis ei põle ka see diisel.. kuna viimati filtrit vahetati, seda tuleks vähemalt kord aastas vahetada, kui tallinna tolmustel tänavatel, siis tuleb ka aasta jooksul korra puhastada seda....
(14-07-2017, 18:49 PM)maisalup Kirjutas: Diisli puhul on ökotamine ka kurjajuur. Kui mul naise käes oli auto siis oli ka vaja baarutada, et co kätte saada, kui mina sõidan siis on kohe näitajad väga head, nädalas paar korda tuleb pööre 5000ni ära lasta, siis on summuti puhas ka ja käiku ei vaheta mitte 1500 vaid 3000 pöörde juures ning minu kütusekulu ka väiksem...
(14-07-2017, 18:49 PM)maisalup Kirjutas: Diisli puhul on ökotamine ka kurjajuur. Kui mul naise käes oli auto siis oli ka vaja baarutada, et co kätte saada, kui mina sõidan siis on kohe näitajad väga head, nädalas paar korda tuleb pööre 5000ni ära lasta, siis on summuti puhas ka ja käiku ei vaheta mitte 1500 vaid 3000 pöörde juures ning minu kütusekulu ka väiksem...
(19-06-2017, 12:52 PM)rocker Kirjutas: Keegi põrandalaua müügiga ei tegele?
Vaja ca 37 ruutu. Mida paksem ja laiem seda parem.
(15-07-2017, 19:25 PM)alfredo Kirjutas: Selge siis, proovin nendega järgmisel nädalal kontakteeruda. Hinnad on seal tõepoolest soodsamad, kui siinkandis, eriti kui veel kohale tuuakse. Pikkade asjade vedamise eest maksad tavaliselt ikka midagi juurde.
(19-06-2017, 12:27 PM)Basilio Kirjutas:(19-06-2017, 11:51 AM)rbr999 Kirjutas:Hoia meid ka kursis kui viitsid. Mul naise autoks samuti Zafira A 2,0 diisliga. EGR praegu käib, aga tuleviku tarbeks hea tarkust kõrva taha panna.(19-06-2017, 11:35 AM)viplala Kirjutas: E: ma huvi pärast küsin, et mis Opelile asi läheb?
Zafira 2003; 2,2 dti koodiga y22dtr. Asi kulus lihtsalt füüsiliselt ära... Uue hinnad olid 300 ümber mis nagu nii vanasse autosse enam investeerima ei meelita.
(16-07-2017, 13:35 PM)rbr999 Kirjutas: Kokkuvõtteks pole paarisaja kmi läbimisel ühtegi häda ilmnenud. 300 euri egri asemel kannatab 50 eurist emu kasutada küll.OK, well done! Huvitav, kas see kuliibinlus TÜV läbimist ka mõjutab?
(16-07-2017, 18:35 PM)Basilio Kirjutas:(16-07-2017, 13:35 PM)rbr999 Kirjutas: Kokkuvõtteks pole paarisaja kmi läbimisel ühtegi häda ilmnenud. 300 euri egri asemel kannatab 50 eurist emu kasutada küll.OK, well done! Huvitav, kas see kuliibinlus TÜV läbimist ka mõjutab?
(16-07-2017, 20:07 PM)impreza Kirjutas:(16-07-2017, 18:35 PM)Basilio Kirjutas:(16-07-2017, 13:35 PM)rbr999 Kirjutas: Kokkuvõtteks pole paarisaja kmi läbimisel ühtegi häda ilmnenud. 300 euri egri asemel kannatab 50 eurist emu kasutada küll.OK, well done! Huvitav, kas see kuliibinlus TÜV läbimist ka mõjutab?
Senikaua kuni mingi vea lambike ei pöle ei huvita see enginööre,päris ilma kat ja
tahma filtrita olen kah läbi saand ..
Vahetult TÜV ukse ees köik vead kustutand ,seni kuni nad jälle tulevad vaja natuke
aega ju TÜV läbimiseks sellest ajast enamasti jagub..
Ja kui see viga siiski enne TÜV löppemist uuesti ilmub on mulle enginöör alati vastu
tuld ja selle kustutand kuigi ta seda teha ei tohi..
Tuleb minna alati sama mehe juurde ,mul vaja paar korda nädalas ja eks mehele
peab kah väike meene tasku jääma...
(16-07-2017, 23:42 PM)huvi5 Kirjutas:(16-07-2017, 20:07 PM)impreza Kirjutas:(16-07-2017, 18:35 PM)Basilio Kirjutas:(16-07-2017, 13:35 PM)rbr999 Kirjutas: Kokkuvõtteks pole paarisaja kmi läbimisel ühtegi häda ilmnenud. 300 euri egri asemel kannatab 50 eurist emu kasutada küll.OK, well done! Huvitav, kas see kuliibinlus TÜV läbimist ka mõjutab?
Senikaua kuni mingi vea lambike ei pöle ei huvita see enginööre,päris ilma kat ja
tahma filtrita olen kah läbi saand ..
Vahetult TÜV ukse ees köik vead kustutand ,seni kuni nad jälle tulevad vaja natuke
aega ju TÜV läbimiseks sellest ajast enamasti jagub..
Ja kui see viga siiski enne TÜV löppemist uuesti ilmub on mulle enginöör alati vastu
tuld ja selle kustutand kuigi ta seda teha ei tohi..
Tuleb minna alati sama mehe juurde ,mul vaja paar korda nädalas ja eks mehele
peab kah väike meene tasku jääma...
Ei viita otseselt ühelegi siinsele kodanikule, aga seda nippi kasutavad ka paljud automüüjad enne kasutatud auto näitamist.
(17-07-2017, 12:51 PM)h2rra Kirjutas: Küsimus köösneritele ja seppadele. Millega peaks töötlema -immutama uut põlle, mis on tavalisest pööratud nahast ja heledat värvi. töökoja mustus tja määrded tahavad vast kohe sinna sisse imbuda ja siis on alusriided ka rikutud. Kas on mõni idee?
https://becky.ee/toode/tooriided/kaitser...660256605/
Parimat h2rra