Teema on suletud

KÜSIMUSED, mis oma teemat ei vääri

kui ikka õhku ei saa, siis ei põle ka see diisel.. kuna viimati filtrit vahetati, seda tuleks vähemalt kord aastas vahetada, kui tallinna tolmustel tänavatel, siis tuleb ka aasta jooksul korra puhastada seda....

Filtri ja muud jamad vahetasin eelmine nädal. Mõjus kindlasti mingilmääral ka küte. Alexela küttega ja 10 km torupuhastust tahma  näit 7 , mingi 15-20 liitrit oli sees panin nestest 45 liitrit peale ja 40 km 3500-4000 pöördega sõitu näit tulli 2,9.
Eile sõitsin veel  100 km 3000-3500 pöördega. Ja täna see 0,18 tuli. Ise ka ei uskunud kui nägin  Smile

Diisli puhul on ökotamine ka kurjajuur. Kui mul naise käes oli auto siis oli ka vaja baarutada, et co kätte saada, kui mina sõidan siis on kohe näitajad väga head, nädalas paar korda tuleb pööre 5000ni ära lasta, siis on summuti puhas ka Big Grin ja käiku ei vaheta mitte 1500 vaid 3000 pöörde juures ning minu kütusekulu ka väiksem...

(14-07-2017, 18:49 PM)maisalup Kirjutas:  Diisli puhul on ökotamine ka kurjajuur. Kui mul naise käes oli auto siis oli ka vaja baarutada, et co kätte saada, kui mina sõidan siis on kohe näitajad väga head, nädalas paar korda tuleb pööre 5000ni ära lasta, siis on summuti puhas ka Big Grin ja käiku ei vaheta mitte 1500 vaid 3000 pöörde juures ning minu kütusekulu ka väiksem...

Seda ma nüüd panen tähele jah, et sõidan 50- ne alas viienda käiguga. Mul selline lahe maantee kodust tööle, et pidevalt vahetuvad 90 ja 50.  Proovin edaspidi mitte nii laisk olla Smile

(14-07-2017, 18:49 PM)maisalup Kirjutas:  Diisli puhul on ökotamine ka kurjajuur. Kui mul naise käes oli auto siis oli ka vaja baarutada, et co kätte saada, kui mina sõidan siis on kohe näitajad väga head, nädalas paar korda tuleb pööre 5000ni ära lasta, siis on summuti puhas ka Big Grin ja käiku ei vaheta mitte 1500 vaid 3000 pöörde juures ning minu kütusekulu ka väiksem...

Torud tuleb ikka korralikult puhtaks puhuda Smile
Esmaspäevast reedeni sõidan linnas ja siis kui laupäev kätte jõuab saab diisel maanteele ja esimese möödasõiduga viskab ikka korraliku londi tagant välja, aga kui pühapäeva õhtul jälle linna sõidan ei ole enam mingit lonti tagant näha Big Grin
Viimasel ajal olen hakkanud linnas foori taga BMW mehi kottima oma diisliga ja ei suitse ta midagi enam Big Grin
Kasutan ainult Statoili või mis iganes K jaam see nüüd oligi ?

(19-06-2017, 12:52 PM)rocker Kirjutas:  Keegi põrandalaua müügiga ei tegele?
Vaja ca 37 ruutu. Mida paksem ja laiem seda parem.

Põrandalaua saaga sai täna õnneliku lõpu.
Ja julgen soovitada: http://www.espuit.ee/
Tellisin 42 ruutu lauda 44X195 AB   15.0 eur/m2.
Toodi tellitud 3,6 m laua asemel 3,8 m  lauad + 4 lauda tasuta lisaks. Nii et lisa ruute, mille eest ei maksnud on päris korralikult juures.
Kuna kogus suur, siis transa raha ei lisandunud.

vabal ajal painutan kaablit...

Olen harjunud diiselmootoriga sõiduautoga sõitma umbes samas pööretevahemikus nagu keskmise võimsusega bensiinimootoriga: käik üles läheb pööretega alates 2500, tihti pigem 3000, käik alla läheb siis kui alla 2000 langeb. Harjuge samuti Smile Suure töömahuga mootoriga (veoautod, bussid...) on teine teema, aga sõiduauto puhul pigem nii.

Omasin mõned aastat tagasi diisel opel omegat. Ülevaatusel co-ga esimesel korral läbi ei saanud. Guugeldasin - vastuseks: toiduõli paaki - kallasingi kohaliku poe ees 2 pudelit lisaks ja järgmisel päeval tagasi minnes jäi näit normi piiresse. Jutt jumala tõsi!!!

vabal ajal painutan kaablit...

Hea.Rocker

Räägid ehk lähemalt sest "saagast" põrandalaudadega. Ise vaatasin ka sealt materjali ja nad lubavad "üle eesti tasuta kohalevedu al.1m3", kuid mul vaja materjal Muhumaale saada, firma kirjade järgi Lõunas, siis tundus asi kahtlane. Otsisin saaremaalt ka müügikohta , aga peale väikest kirjavahetust enam sealt ei vastatud ja nii see asi jäigi. Nüüd peab vaikselt ikka liigutama hakkama selle asjaga.

"Saaga" sellepärast, et otsisin enam vähem samas mõõdus lauda ka teistes kohtades. Igal pool oli mingi jama, küll otsas, küll ei saa nii lühikesi, küll transa kallis või hind minu jaoks kallis.
Sinna firmasse helistades oli vastuseks, et teeme ära, pole probleemi. Öeldi vaid, et läheb nädal-paar ja vajalikud pikkused ukse taga. 
Nädal-paar vist sellepärast, et auto oli kaupa täis ja ilmselt siis tehti sel päeval Harjumaa kaubaring. Võibolla teeb saarele samuti mingi ringi kui tellimusi rohkem, ei usu et sa ainuke tahtja oled.
Aga helista ja küsi julgesti, number kodulehel ilusasti olemas.

vabal ajal painutan kaablit...

Selge siis, proovin nendega järgmisel nädalal kontakteeruda. Hinnad on seal tõepoolest soodsamad, kui siinkandis, eriti kui veel kohale tuuakse. Pikkade asjade vedamise eest maksad tavaliselt ikka midagi juurde.

(15-07-2017, 19:25 PM)alfredo Kirjutas:  Selge siis, proovin nendega järgmisel nädalal kontakteeruda. Hinnad on seal tõepoolest soodsamad, kui siinkandis, eriti kui veel kohale tuuakse. Pikkade asjade vedamise eest maksad tavaliselt ikka midagi juurde.

Toodi furgooniga, 6m mahtus sisse.

vabal ajal painutan kaablit...

(19-06-2017, 12:27 PM)Basilio Kirjutas:  
(19-06-2017, 11:51 AM)rbr999 Kirjutas:  
(19-06-2017, 11:35 AM)viplala Kirjutas:  E: ma huvi pärast küsin, et mis Opelile asi läheb?

Zafira 2003; 2,2 dti koodiga y22dtr. Asi kulus lihtsalt füüsiliselt ära... Uue hinnad olid 300 ümber mis nagu nii vanasse autosse enam investeerima ei meelita.
Hoia meid ka kursis kui viitsid. Mul naise autoks samuti Zafira A 2,0 diisliga. EGR praegu käib, aga tuleviku tarbeks hea tarkust kõrva taha panna.

Nii, pakk tuli leedust nädalaga, jõudsin rootsi kaabet teha, jäi paigaldamata. Nüüd paar päeva tagasi sain mahti emulaatori külge panna. Install lihtne, 4s sinine juhe õhulugejal pooleks, emu jootega vahaele ja termokaga kinni. Egril kate maha, kruvikaga pinge peale, et klapp kinni oleks ja keevitusega punkt peale. Egri pistik emuga juhtmega kokku ja valmis. Aga kuraditki, kõik egri häired lännu, asemele sain õhulugeja häire. Vaatasin üle kodulehel oleva pdf juhendi, kõik ok.... aga no ei tööta ju... Tinutusi üle kontrollides aga avastasin tõsiasja, et emule trükitud juhtmeühendus pdfis olevaga võrreldes risti vastupidine. Krt ma ütlen, kolb uuesti kurjaks ja otsad ümber joota. Võtit ja kõik häired läinud Big Grin Nii, et kui keegi veel ces24.com lehelt selle emu tellib, siis ühendage see nii nagu emule trükitud on, mitte nii nagu kodulehel saadavas juhendis on. Kokkuvõtteks pole paarisaja kmi läbimisel ühtegi häda ilmnenud. 300 euri egri asemel kannatab 50 eurist emu kasutada küll.

Tänaseid toimetusi ära viska homse varna, ülehomme on ka päev Rolleyes

(16-07-2017, 13:35 PM)rbr999 Kirjutas:  Kokkuvõtteks pole paarisaja kmi läbimisel ühtegi häda ilmnenud. 300 euri egri asemel kannatab 50 eurist emu kasutada küll.
OK, well done! Huvitav, kas see kuliibinlus TÜV läbimist ka mõjutab?

Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.

(16-07-2017, 18:35 PM)Basilio Kirjutas:  
(16-07-2017, 13:35 PM)rbr999 Kirjutas:  Kokkuvõtteks pole paarisaja kmi läbimisel ühtegi häda ilmnenud. 300 euri egri asemel kannatab 50 eurist emu kasutada küll.
OK, well done! Huvitav, kas see kuliibinlus TÜV läbimist ka mõjutab?

Senikaua kuni mingi vea lambike ei pöle ei huvita see enginööre,päris ilma kat ja
tahma filtrita olen kah läbi saand ..
Vahetult TÜV ukse ees köik vead kustutand ,seni kuni nad jälle tulevad vaja natuke
aega ju TÜV läbimiseks sellest ajast enamasti jagub..
Ja kui see viga siiski enne TÜV löppemist uuesti ilmub on mulle enginöör alati vastu
tuld ja selle kustutand kuigi ta seda teha ei tohi..
Tuleb minna alati sama mehe juurde ,mul vaja paar korda nädalas ja eks mehele
peab kah väike meene tasku jääma...

Impreza 2,5 07 chrysler 200 2.4 2013 gaz 51 rat rod Shineray 250 ATV

(16-07-2017, 20:07 PM)impreza Kirjutas:  
(16-07-2017, 18:35 PM)Basilio Kirjutas:  
(16-07-2017, 13:35 PM)rbr999 Kirjutas:  Kokkuvõtteks pole paarisaja kmi läbimisel ühtegi häda ilmnenud. 300 euri egri asemel kannatab 50 eurist emu kasutada küll.
OK, well done! Huvitav, kas see kuliibinlus TÜV läbimist ka mõjutab?

Senikaua kuni mingi vea lambike ei pöle ei huvita see enginööre,päris ilma kat ja
tahma filtrita olen kah läbi saand ..
Vahetult TÜV ukse ees köik vead kustutand ,seni kuni nad jälle tulevad vaja natuke
aega ju TÜV läbimiseks sellest ajast enamasti jagub..
Ja kui see viga siiski enne TÜV löppemist uuesti ilmub on mulle enginöör alati vastu
tuld ja selle kustutand kuigi ta seda teha ei tohi..
Tuleb minna alati sama mehe juurde ,mul vaja paar korda nädalas ja eks mehele
peab kah väike meene tasku jääma...

Ei viita otseselt ühelegi siinsele kodanikule, aga seda nippi kasutavad ka paljud automüüjad enne kasutatud auto näitamist.

(16-07-2017, 23:42 PM)huvi5 Kirjutas:  
(16-07-2017, 20:07 PM)impreza Kirjutas:  
(16-07-2017, 18:35 PM)Basilio Kirjutas:  
(16-07-2017, 13:35 PM)rbr999 Kirjutas:  Kokkuvõtteks pole paarisaja kmi läbimisel ühtegi häda ilmnenud. 300 euri egri asemel kannatab 50 eurist emu kasutada küll.
OK, well done! Huvitav, kas see kuliibinlus TÜV läbimist ka mõjutab?

Senikaua kuni mingi vea lambike ei pöle ei huvita see enginööre,päris ilma kat ja
tahma filtrita olen kah läbi saand ..
Vahetult TÜV ukse ees köik vead kustutand ,seni kuni nad jälle tulevad vaja natuke
aega ju TÜV läbimiseks sellest ajast enamasti jagub..
Ja kui see viga siiski enne TÜV löppemist uuesti ilmub on mulle enginöör alati vastu
tuld ja selle kustutand kuigi ta seda teha ei tohi..
Tuleb minna alati sama mehe juurde ,mul vaja paar korda nädalas ja eks mehele
peab kah väike meene tasku jääma...

Ei viita otseselt ühelegi siinsele kodanikule, aga seda nippi kasutavad ka paljud automüüjad enne kasutatud auto näitamist.

Kui ma mõnele kliendile ostueelset kontrolli teostan, siis on minu jaoks kõige suurem ohumärk see, kui pole mälus ühtegi veakoodi. Järelikult on midagi valesti Smile

Küsimus köösneritele  ja seppadele.   Millega peaks töötlema -immutama uut põlle, mis on tavalisest pööratud nahast ja heledat värvi. töökoja mustus tja määrded tahavad vast kohe sinna sisse imbuda ja siis on alusriided ka rikutud. Kas on mõni idee?

https://becky.ee/toode/tooriided/kaitser...660256605/

Parimat  h2rra

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA

(17-07-2017, 12:51 PM)h2rra Kirjutas:  Küsimus köösneritele  ja seppadele.   Millega peaks töötlema -immutama uut põlle, mis on tavalisest pööratud nahast ja heledat värvi. töökoja mustus tja määrded tahavad vast kohe sinna sisse imbuda ja siis on alusriided ka rikutud. Kas on mõni idee?

https://becky.ee/toode/tooriided/kaitser...660256605/

Parimat  h2rra

Pintselda üle tavalise parketilakiga(sellega ,mis piimavärvi)Ei tee nahka kalgiks aga õlikindlaks küll.Samas Sul vaja ju ainult tilk.Minul aga lakkimine kolmapäeval ees. SmileSaadan Sulle purgikese.Kui soovi on.
PS:polegi vaja saata .Sa elad ju samas Karu p....s kus minagiSmile

Küsin segutrelli (või -mikseri kohta). Hetkel riistamarketis selline pakkumine: http://www.tooriistamarket.ee/et/segutrell-1200w

Või on parem valik kasutatud asi: http://www.realisatsioonikeskus.ee/index...uct/search&search=segumikser

Kui segu tegemisega leiba teeniks, siis ei küsiks, vaataks midagi uut ja kvaliteetset. Eriti intensiivset kasutamist ette ei näe, omatarbe nokitsemine. Samas vaadates viimase viie aasta statistikat, olen kord aastas ühe küttekolde ehitanud.
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 34 külali(st)ne