Postitused: 3,678
Teemad: 30
Liitus: Oct 2003
Maine:
57
Mina valiks sellest valikust Hiace.
Transit on liiga traktor, MB müüakse rohkem firmat kui autot ja Litace ei meeldi mulle (kuidagi nõrk paistab välja).
Postitused: 1,475
Teemad: 41
Liitus: Jul 2003
Maine:
15
sellise hinnataseme juures ära otsi marki, vaid võimalikult korralikku isendit.
Soovitaks mõelda ka sellele, mis juhtub aasta või kahe pärast - selles hinnaklassis võid saada masina, mis on kustumise äärel ja pealegi väheneb nõudlus nii vanade autode järgi üha.
Võib juhtuda, et maksad auto liikumashoidmiseks ebaproportsionaalselt suuri summasid võrreldes hilisema väärtusega.
Postitused: 1,675
Teemad: 188
Liitus: Sep 2001
Maine:
16
avia näituseks lisaks kah sinna ritta!
Postitused: 2,133
Teemad: 74
Liitus: Jan 2004
Maine:
14
Nu ma mõtlesin ka Motaonu soovituse kohta, et sellises hinnaklassis auto kohal vaevalt see märk enam nii väga maksab (nii vanalt mersu tähekegi roostes juba) ja hilisem väärtus, mida s-teet mainis, tekib vast paarikümne aasta pärast alles. Toyota masinatega, nii Hiace kui Liteacega, olen ise kokku puutund, tõsi küll Soomes ja firma rahadega. Pealegi oli antud ettevõttel Helsinki Toyota-müüja juures juppidele letihinnast u. 40% alennus. hää.... Aga seepärast küsingi, mida muude kohta osataks öelda, mis mingil masinal kõige hõlpsamini lagunema kipub? Et kui satuks pealtnäha enam-vähem sobiva hinna ja olemisega eluk vastu vaatama, mida ilmtingimata tuleks ostu juures veel uurida, et väga pahasti vasta püksa ei saaks kui omast taskust jubinaid hakata ostma. Kas keegi Transiti ja MB või LT Volkkari kohta ka miskit õpetlikku oskaks öelda?
loll on loll olla.
Postitused: 448
Teemad: 99
Liitus: Mar 2003
Maine:
0
Mõned tööbussid, millega ise kulgetud. Kõik soetatud kasutatuna ja läbisõitu ei hakka märkima, kuna arvata, et keritud.
Niisiis:
1) MB Sprinter 2.3d -97.Saksast. Suur ja mugav aparaat. Vigasid aga esines pidevalt ja erinevaid: pidurisüsteem, elekter, jahutusvedeliku lekked ja mootoriprobleemid. Kui lõpuks mootoriga kap. remonti läks, siis tuli välja, et eelmised omanikud olid enne müüki mootorit vahetanud. 97a 2.3-e asemel oli vahel 83a. 2.0. Eriti head üldmuljet masin ei jätnud.
2) Hiace 2.4d -97. Oli ostetud Elkest uuena ja kui mu kätte jõudis oli ees 270 tkm(Elke teenindusraamat) Vahetatud sai survelaager ja mõned vidinad esisillas. Mootori- ja käiguosa ülikorralik. Miinuseks aga see, et plekk suht õhuke ja kongi seintesse kipuvad mõlgid suht kergelt tulema, kui millegi suuremaga pihta lähed.Üldiselt aga asjalik masin.
3)VW Transporter 1.9 TD -99. Saksast. Osteti välimuse järgi ja kuna peal olid mingi pagaritöökoja kleepekad, siis arvati, et raskeid kaupu pole veetud e. heas korras. Kahjuks pidi sügavalt pettuma. Esisillas vahetatud enamus osi, käsipidur jääb vahetevahel peale, generaatorit 2 korda remonditud, mootor suitseb ja jõud kaob aegajalt ära jne. Korra elektrisüsteemi pärast ka teele jäänud. Võib-olla sattus meile halb isend aga masinast jäi küll väga vilets mulje.
4) Transit 2.5d -91. Taanist. Välimus ja salong suhteliselt ilmetu, aga selle eest tõsine tööloom. Kahe aasta jooksul sai vahetatud siduritross, akud(peal olid originaalid) ja õli regulaarselt.
Muidu aga näita võtit ja sõida.
Ei ole küll sinu pakutud hinnaklassist masinad, kuid osalise järelmaksuga peaksid transiti omanikuks saama küll.
Postitused: 2,133
Teemad: 74
Liitus: Jan 2004
Maine:
14
Nu, nii mõnedegi vanainimeste arvamise järgi, vedama peaks vist ikke see sild mille pääl koorem on?
loll on loll olla.
Postitused: 754
Teemad: 45
Liitus: Sep 2003
Maine:
5
Mul vanamehel 90.aasta Transit 100 2,0 bens.Oli enne meie kätte sattumist seisnud ~2 a niiskes garaazis ja porisena.Uss oli oma töö ilusti ära teind.Aga see automaatkast on bussil ikka täiesti mõttetu asi.3-4 korda käis Profi juures remondis(sisu pandi vist suures osas uus)Peale liivakoorma vedamist läks kast jälle laiali ja sai soga alt ära visatud ja nüüd ta siis vedelebki garaazi nurga juures...Muidu töökindel loom on,bensu võiks vähem maiustada,kere võiks vähe korrosioonikindlam olla ja tagasild võiks vähem unnata(põhiliselt rattalaagrite viga)Odav tööloom,3/2002 TM\'is on kõik põhivead ka ilusti ära seletatud.
Postitused: 2,327
Teemad: 46
Liitus: Dec 2003
Maine:
16
02-05-2004, 10:43 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-05-2004, 00:42 AM ja muutjaks oli
mrali.)
On veel selline imemasin nagu GAZ \"Gazell\".Eestis saada nii taga- kui ka nelikveoga.Mul isa töö juures kolm GAZelli (kõnekeeles kozlikut või kasjolli),kõik nelikveoga ja venelaste Steyri mootoriga.Vl.aastad 2001-02.Kui odavat ja hea läbivusega aparaati vaja,sobiks see Idee poolest ka (EDIT-muidugi,tegu on sellise hinnaklassi jaoks veel liig uue asjaga).Miinuseks muidugi,et käsi saab ka aeg-ajalt õliseks teha.Mis nende põhiprobleemid on siis:
-roolivõimendi ja selle pump on ERITI nõrk koht,ühel masinal vahetati garantiiga kolm või neli korda välja,enne kui pidama jäi.
-õlilekked mootorist ja jõuülekandest
-kütusesüsteemi klapid
-kahel masinal vahetati 55-60 000 km järel mõned käigukasti hammasrattad
-ühel masinal läks 60 000 juures terve sidur
-üks masin käis nüüd talvel kiilakaga kraavis,kiirus oli väike ja midagi kõva ette ei jäänud.Tagajärg-raami küljest lõikas esivedru kanduri lahti,vedru pealeht oli kõver kui kapsaraud ning-lõi esisilla kõveraks ja raami propellerisse.Vahetati lõpuks terve alusvanker välja.Pärast raksu oli raamitala serva saanud vabalt tellitava võtmega väänata...
-lisaks veel üldine vastik agregaatidest pärinev müra sõidu ajal
Plussid:
-odav
-lihtne ehitus,odavad osad
-hea läbivus (ntx VW T4 syncrotega ei anna midagi võrrelda)
Praegu Eestis müüdavad kozlikud on CKD-dest kokku pandud Leedus Rokiškises,seal pannakse neile ka Poola päritolu,Euro3 normidele vastav Andoria turbodiisel (Vene mootor veel ei vasta Euro3).Kvaliteet ning ka üldmulje olevat \"leedulastel\" pisut paranenud Venemaa variandiga võrreldes.
Kozliku peaaegu analoog on veel GAZ Sobol,mida hetkel Eestis ei müüda.Põhierinevused:
-Soboli teljevahe on 14 cm lühem,samuti ka kere tagaülend
-Esisild Sobolil keerd-,Gazellil lehtvedrudega
-Gazellil taga topelt-,Sobolil üksikrattad
Postitused: 3,678
Teemad: 30
Liitus: Oct 2003
Maine:
57
Mrali teadmised \"kozlikust\" on tänuväärt aga hind on neil ikka suht kõrge. Minuteada küll sellist 15000eek eest kätte ei saa. Mul sõber just uuris sellise ostuvõimalusi ja vähegi rahuldava eksemplari hinnatase jäi päris kõrgeks.
Postitused: 2,327
Teemad: 46
Liitus: Dec 2003
Maine:
16
Täiendaks kozlikujuttu sellega,et nüüd taas Eestis saadaval ka Sobolid,nii taga-kui ka nelikveoliseina,ning \"kozlikuil\" taas ka Vene mootor saada (GAZ-560 vastab nüüd ka Euro3 normile).Vaatasin hinnakirju,seal Vene mootor 20 hj võimsaim kui Andoria ja odavam ka.
No ja kui uut suuremat kaubikut vaja,siis GAZ on praegu Eestis odavaim variant.
Silmajäänud tüüpiliste vigade hulka aga lisaks GAZellidel veel vedavate esisildade probleemid (poolteljed,rummud,reduktor).