24-08-2017, 16:04 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-06-2022, 14:42 PM ja muutjaks oli simson.)
Omasin kunagi monzat. 3 aastaga sai vist umbes 200 km läbitud. Too oli algul 3se automaadiga 3 liitrine. Esimest korda nähes selle auto kuju teadsin, et just seda ma endale tahan.
Vett merre voolanud, pea 10 aastat möödas nendest piltidest ja tuli aasta algul mõte, et uuesti monzat vaja.
Kriteeriumiteks, et peab olema GSE mudel, el lisadega ja 150kw 24v mootori konversiooniga või et teeb selle hiljem ise ära kui hea hinnaga 12v käes. Ja muude viledega. Eelistasin valmis autot, sest teadsin et õigete juppidega auto kokkupanek ja ehitus võtab paar aastat.
Kuna mu sõber mulle oma Mantzelit (esimesel pildil sinine) müüa ei tahtnud, panin kevadel asja ootele kuniks sobiva leian. Ühel päeval sõber helistaski ja ütles et Põhja Norras müüakse spets mootriga monzat. See sobis mulle palju rohkem kui lihtsalt 24v konversiooniga auto ja kui pildid sain, siis oli asi juba kindel enda jaoks.
Auto sõbra juurde Bergenisse jõudes. 500 km Põhja poolt
Auto sai mittetöötavana ostetud. Lõpuks ei teadnudki miks ta tööle ei läinud kuna juhtmestik oli üks suur maalriteip.
Sai terve mootori juhtmestik lasta korda teha + ajus paar läbi olnud osa vahetatud. 12 h tööd ja auto käis.
Kastiks getrag 265. Mida paigaldati ka jaguar xjs, bmw m535-le jms kallimatele autodele ja ratasteni jõuab jõud läbi lsd differentsiaali
GSE Recarod ühed mugavamad istmed kus istunud. Istud lihtsalt täpselt sisse ja 0 ebamäärasust.
Eestis kohal. Arvele võetud ja pisiremondid ära tehtud et siin suvel ja sügisel natuke sõita ringi saaks.
Vanad autod on ikka head nagu nad alati on olnud.
Vett merre voolanud, pea 10 aastat möödas nendest piltidest ja tuli aasta algul mõte, et uuesti monzat vaja.
Kriteeriumiteks, et peab olema GSE mudel, el lisadega ja 150kw 24v mootori konversiooniga või et teeb selle hiljem ise ära kui hea hinnaga 12v käes. Ja muude viledega. Eelistasin valmis autot, sest teadsin et õigete juppidega auto kokkupanek ja ehitus võtab paar aastat.
Kuna mu sõber mulle oma Mantzelit (esimesel pildil sinine) müüa ei tahtnud, panin kevadel asja ootele kuniks sobiva leian. Ühel päeval sõber helistaski ja ütles et Põhja Norras müüakse spets mootriga monzat. See sobis mulle palju rohkem kui lihtsalt 24v konversiooniga auto ja kui pildid sain, siis oli asi juba kindel enda jaoks.
Auto sõbra juurde Bergenisse jõudes. 500 km Põhja poolt
Auto sai mittetöötavana ostetud. Lõpuks ei teadnudki miks ta tööle ei läinud kuna juhtmestik oli üks suur maalriteip.
Sai terve mootori juhtmestik lasta korda teha + ajus paar läbi olnud osa vahetatud. 12 h tööd ja auto käis.
Kastiks getrag 265. Mida paigaldati ka jaguar xjs, bmw m535-le jms kallimatele autodele ja ratasteni jõuab jõud läbi lsd differentsiaali
GSE Recarod ühed mugavamad istmed kus istunud. Istud lihtsalt täpselt sisse ja 0 ebamäärasust.
Eestis kohal. Arvele võetud ja pisiremondid ära tehtud et siin suvel ja sügisel natuke sõita ringi saaks.
Vanad autod on ikka head nagu nad alati on olnud.