10-11-2017, 19:13 PM
Sotse võimu juurde lasta ei ole kunagi olnud hea mõte.
(10-11-2017, 19:13 PM)olevtoom Kirjutas: Sotse võimu juurde lasta ei ole kunagi olnud hea mõte.
(10-11-2017, 18:57 PM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas: Neid eredaid näiteid on ju meie ümber hulgim,kuidas kõik hävitatakse ja püütakse "reguleerida". Alates väiketaludest,ühe-lehma-pidajatest ja nüüd juba siis ka va hundijalavee värk takkaotsa. Kui see veoautode omanike peedistamine on lõppend kas siis on veel midagi? Mõni seni hästi toimiv asi näiteks?
(10-11-2017, 20:01 PM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas: NB. Õnneks võib-olla on meil pääsetee- Rail Baltic. Viimases hädas saame sellega siit üle 300 km. tunnis jehhat panna.
(11-11-2017, 00:35 AM)volvo Kirjutas: Mina tahaks näha kuidas võõrastelt see maksuraha/ trahviraha kokku korjatakse, hetkel võõraid ei puuduta kuna keeleprajäär ees.
(10-11-2017, 00:12 AM)spitfire Kirjutas:Mis tähe ja numbriga tee läbib ALKO1000 ukseesist? A3 Võta aga rahakott välja(09-11-2017, 21:09 PM)Alts Kirjutas:(09-11-2017, 20:54 PM)AsTroSS Kirjutas: Huvitav, kui suur on karistus piletita sõidu eest?
Kas 1 päeva pilet tähendab 24h ostust või kui kalendris vahetub päev, siis on uut piletit vaja?
Lätis taheti kaubikuga ilma maksmata sõitmise eest 160€ teha. Lätlased on mingist ajast hakanud ka alla 3500 kg kommertsvedusid tegevaid masinaid maksustama.
Ehk siis täpsemalt: täismassiga üle 3000 ja kuni 3500 kg. Kaubaga või tühjalt ei mängi rolli. Kehtib ainult ASULAVÄLISTEL põhi maanteedel. Ehk siis Valkas napsu järel saab käia legaalselt ilma vinjetita.
(11-11-2017, 14:41 PM)ZIL 131 Kirjutas:Ma ei tea küll asuvad ALKO1000 kauplused, kuid teekasutustasu tuleb tasuda Lätis üksnes riigimaantee kasutamise eest. Lõigud, mis läbivad linnu, selle alla ei kuulu, samuti lõigud riiki sisenemisel kuni esimese kohani, kust saab tasuda teekasutustasu. See tähendab, et näiteks Valka linnas tohib teekasutustasu maksmata sõita.(10-11-2017, 00:12 AM)spitfire Kirjutas:Mis tähe ja numbriga tee läbib ALKO1000 ukseesist? A3 Võta aga rahakott välja(09-11-2017, 21:09 PM)Alts Kirjutas:(09-11-2017, 20:54 PM)AsTroSS Kirjutas: Huvitav, kui suur on karistus piletita sõidu eest?
Kas 1 päeva pilet tähendab 24h ostust või kui kalendris vahetub päev, siis on uut piletit vaja?
Lätis taheti kaubikuga ilma maksmata sõitmise eest 160€ teha. Lätlased on mingist ajast hakanud ka alla 3500 kg kommertsvedusid tegevaid masinaid maksustama.
Ehk siis täpsemalt: täismassiga üle 3000 ja kuni 3500 kg. Kaubaga või tühjalt ei mängi rolli. Kehtib ainult ASULAVÄLISTEL põhi maanteedel. Ehk siis Valkas napsu järel saab käia legaalselt ilma vinjetita.
https://www.lvvignette.eu/documents/auto..._final.pdf
(13-11-2017, 15:23 PM)ZIL 131 Kirjutas: Valkaga asi selge aga Iklast hakkab maksuline tee kohe piirist. St. Pole vahet, kuhu alkot ostma suundud, oma N1 kategooria 3000 + kg täismassiga pead teemaksu maksma.
(13-11-2017, 15:34 PM)zazik Kirjutas: ... Seal läheb kehtivusse see klausel, et esimese vinjetimüügiputkani võib sõita.
(13-11-2017, 23:09 PM)olli Kirjutas: Kuna raskeveokimaks ei paista kuhugi kaduvat seoses teekasutusmaksu kehtestamisega, tekkis natuke huvi kuidas selle arvestamine täpsemalt käib. Kirjas on, et selle aja eest, mil masin ajutiselt arvelt maas, tasu ei võeta. Aga mis siis kui masin on kvartali jooksul näiteks 1 päeva arvel? Või 10 päeva? Kas siis arvestatakse proportsionaalselt või läheb täis summa iga kvartali eest, millest vähemalt 1 päeva masin arvel olnud?
(13-11-2017, 23:28 PM)hulgus Kirjutas:(13-11-2017, 23:09 PM)olli Kirjutas: Kuna raskeveokimaks ei paista kuhugi kaduvat seoses teekasutusmaksu kehtestamisega, tekkis natuke huvi kuidas selle arvestamine täpsemalt käib. Kirjas on, et selle aja eest, mil masin ajutiselt arvelt maas, tasu ei võeta. Aga mis siis kui masin on kvartali jooksul näiteks 1 päeva arvel? Või 10 päeva? Kas siis arvestatakse proportsionaalselt või läheb täis summa iga kvartali eest, millest vähemalt 1 päeva masin arvel olnud?
Kui kvartali esimesel päeval (01.01; 01.04; 01.07; 01.10) on masin kell 00.01 arvel, siis maksad kuu 17.-ks kuupäevaks terve kvartali eest. Pidavat olema hüpoteetiline võimalus liiklusõnnetuse vms puhul, kui veok jäädavalt maha kantakse, raha tagasi saada, ei tea, pole küsinud.
Maksustamisperioodil liiklusregistris registreeritud veoautolt 15
kalendripäeva jooksul pärast veoauto registreerimist liiklusregistris
ning autorongilt, mille suurim mass kanti liiklusregistrisse
maksustamisperioodil, samuti 15 kalendripäeva jooksul pärast autorongi
koosseisus üheaegselt kasutatavate haagiste suurima massi kandmist
liiklusregistrisse. Nimetatud veoautolt ja autorongilt makstakse
raskeveokimaksu proportsionaalselt tervete kalendrikuude arvule,
mis on jäänud veoauto registreerimisest liiklusregistris või haagiste
suurima massi kandmisest liiklusregistrisse maksustamisperioodi lõpuni.